Ik heb er ook over gedacht om me als vrijwilliger op te geven. Heb je het al vaker gedaan? En zo ja hoe is het? Hoeveel uren maak je ongeveer?quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:49 schreef Nepthys het volgende:
Ik ga dit jaar een paar dagen als zaalwacht helpen bij Cinerama en daarbij hoop ik natuurlijk ook nog wat films mee te krijgen. Of ik verder nog iets ga bekijken hangt er een beetje vanaf of er nog wat interessants op het programma staat.
Vorig jaar was ik er ook bij, toen bij publieksbegeleiding in de Doelen. Ik vond het erg leuk om te doen. De sfeer onder de vrijwilligers was erg goed en vanuit de organisatie was alles ook goed geregeld (dit jaar hebben ze helaas de vrijwilligersvergoeding moeten schrappen). Voor de rest was het ook interessant om te zien hoe het er achter de schermen van het festival aan toe ging en films bekijken tijdens je dienst is nou ook bepaald geen straf.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik heb er ook over gedacht om me als vrijwilliger op te geven. Heb je het al vaker gedaan? En zo ja hoe is het? Hoeveel uren maak je ongeveer?
Pas gezien, goeie film iddquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
No Country For Old Men
quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:40 schreef Wolfwood het volgende:
De eindfilm duurt 110 minuten even als de surprise film, er zal dus geen bloed zijn.![]()
Ah, nu begrijp ik hem.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
there will be blood duurt 158 minuten
Mij vaag bekend, wil 'm ook wel zien. Aan de andere kant, kan geloof ik ook gewoon op dvd.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:17 schreef JelleS het volgende:
http://www.filmfestivalro(...)61-9194-b8f902305640
Dat is voor mij tot nu toe de onbekende naam die ik wel zou willen zien.
Is dat reserveren nog steeds zo'n hel als een aantal jaar terug? Site die er constant uit lag en een telefoon die een paar uur achter elkaar in gesprek was.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:04 schreef Flitspaal het volgende:
Ik zit te popelen om tickets te gaan kopen. Nog een kleine dertien uur.
Ik zou er maar wel van uitgaan ja. Volgens mij is er nog geen jaar zonder problemen verlopen...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:51 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Is dat reserveren nog steeds zo'n hel als een aantal jaar terug? Site die er constant uit lag en een telefoon die een paar uur achter elkaar in gesprek was.
Ah, oké. Ik ben totaal niet bekend in Rotterdam, dus vandaar. Is het een beetje in de buurt van het station?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat is een paar meter lopen.
Ben 2 jaar geleden na 3 jaar frustraties maar gestopt om pogingen te wagen om aan kaartjes te komen, de meeste films zie ik wel in de verschillende filmhuizenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:52 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik zou er maar wel van uitgaan ja. Volgens mij is er nog geen jaar zonder problemen verlopen...
Nee, er is in ieder geval verschil tussen de film voor bezoekers (Juno) en de film voor genodigden (Lamb of God). Volgens Robeco ga ik de 'officiële openingsfilm' zien, maar wat dat dan is?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:00 schreef mel723 het volgende:
Maximaal 6 idd. En ik geloof dat de openingsfilm in alle gevallen Juno is.
De officiele is volgens mij Lamb of God. Die andere heet de publieksopening.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, er is in ieder geval verschil tussen de film voor bezoekers (Juno) en de film voor genodigden (Lamb of God). Volgens Robeco ga ik de 'officiële openingsfilm' zien, maar wat dat dan is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |