................. keurmerk van Brr en Del!!quote:
Oh, het gaat hier dus toch over de streams. Ik dacht al dat ik verkeerd zat.quote:
Dat is hij op elke gleuf waar hij iets in kan hangen. Klus voor Brian: sla alle deuren kapot voordat ze op een kier komen staan, Huub mocht eens op verkeerde gedachten komen.quote:
Dan weet je iig zeker dat er geen nieuwe Huubjes geboren worden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:19 schreef coldstar het volgende:
Huub vraagt zich af, of het leven niet makkelijker zou worden als er alleen maar mannen op de wereld zijn. Je moet er toch niet aan denken dat er allemaal zulke mannetjes als huub op deze aardbodem zijn.
Als ik het goed begrijp is het een positieve brief van een nichtje, waar ze tevens in schrijft dat z'n ooom is overleden. Ik kreeg niet de indruk dat dat overlijden nu is. Mikey wist vaag al wel iets van een overleden oom.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:23 schreef Dark het volgende:
Mikey krijgt een brief dat iemand overleden is die hij 17 jaar niet gezien heeft.........
quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
[..]
Dat is hij op elke gleuf waar hij iets in kan hangen. Klus voor Brian: sla alle deuren kapot voordat ze op een kier komen staan, Huub mocht eens op verkeerde gedachten komen.
Hoi rubyquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:27 schreef ruby het volgende:
Goedenavond allemaal.
Brian krijgt een sterk gevoel en Selene analyseert.
Ik denk het ook. Hij weet de juiste (k)analen wel te vinden vrees ik.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoi ruby![]()
Brian zal later wel weer analiseren (met een i)
Als het dan nu maar wel lukt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoi ruby![]()
Brian zal later wel weer analiseren (met een i)
Als die vuile hypocriet het echt zou menen, dan had die zelf wel een PSP voor Mikey gekocht van die 10.000 euro die die heeft gehad met een stemmingquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:30 schreef rooie3 het volgende:
Brian gaat een fohn klaarleggen om de psp te drogen.Hoop dat hij dan ontploft.Bah slappe zak die Brian.
Huub ten voeten uit. Snap niet dat hij nog zoveel fans heeft. Dat menneke geeft niet om vrouwen en ziet hen imo alleen maar als object waar hij zijn dierlijke lusten op kan botvieren, jonge meiden, tantes ervan, misschien zelfs de moeders en als die niet beschikbaar zijn: de proffesionele alternatieven.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:28 schreef coldstar het volgende:
Huub ligt languit op een tafel, lijkt wel of hij opgebaard ligt. Hij vind het nog steeds zo leuk dat Hedda gebeld heeft. Waarom is niet echt duidelijk. Hij vertelde net dat de moeder van Hedda nou niet zo heel erg met hem weg loopt. Op de vraag hoe het komt dat de moeder van Hedda, Huub niet zo heel erg graag mag zegt hij, Ik heb toen ik met Hedda een relatie had, op een feestje voor de grap geprobeerd, met een tante van Hedda aan te pappen.
Waarom is die psp nat?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:30 schreef rooie3 het volgende:
Brian gaat een fohn klaarleggen om de psp te drogen.Hoop dat hij dan ontploft.Bah slappe zak die Brian.
En dan wordt de villa een soort van bedevaartsoord.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:31 schreef rooie3 het volgende:
Elke dag betekent de gouden kooi iets voor minder bedeelde.Brian moet priester worden.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:31 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Hij weet de juiste (k)analen wel te vinden vrees ik.
Natuurlijk heb ik ook wel weer een mening...quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zomaar een plannetje voor de DGK-poll. Tot nu toe kun je alleen een SMS sturen die +1 telt, een stem meer. Ze zouden eigenlijk een tweede nummer erbij moeten nemen waar de SMS als -1 telt, een stem eraf. Daarmee bereik je dat absolute fans en absolute niet-fans beiden kunnen stemmen.
Brian zit overal met zijn neus in, op sommige plekken dan niet, maarquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:28 schreef rooie3 het volgende:
Brian leest de brief even goed door,slijmbal die Brian.
Als dekmantel ,Brian kennende.Is zo,n engerd ,hij zal vast wel duistere zaakjes willen doen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:34 schreef ruby het volgende:
[..]
En dan wordt de villa een soort van bedevaartsoord.
Jaap had ooit een stemming voor Amanda of Brain dat weet ik niet zo goed geblokt. Toen de stemming voor de twee uur kwam, wilden Jaap die heel erg graag hebben. Als jij mij 300 cp geeft, krijg je van mij die twee uur. Door de cp's die Huub uit de pot gepakt heeft, kwam ook aan de orde dat Jaap toch steeds alles zou blokken voor Amanda en Brain. Amanda stak toen eigenlijk een beetje de draak met alles en zei dat de cp's van jaap op haar nacht kastje liggen en dat ze er steeds naar kijkt. Jaap voelde zich hier eigenlijk een beetje voor joker staan en was dus kwaad. Huub zei, dan blok je gewoon alle volgende keren weer voor hun. Jaap zei, dan heb je wel kans dat ze jou ook gaan blokken en dat wil ik niet. Ik hoop dat ik het een beetje goed omschreven hebt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:26 schreef Katewalker het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die stemming van Jaap. Dat hij 300 cp aan Amanda moest betalen om 2 uur de kooi uit te komen. Jaap blokkeerde daarna de stemming over het rijbewijs waar Amanda heel boos over was/is.
Daarnet hoorde ik Amanda en Brian praten over dat Amanda nu 600 punten wil? Die 300 heeft ze al? en ze wil nog 300?....Brian en Amanda hadden het er daarnet over en Brian vond Amanda geniaal. Huub en Jaap hadden het er ook nog ff over..Jaap wilde iets doen maar was bang dat Lieke en Huub daar de dupe van zouden zijn..
Wat is er nou echt gebeurd?..Ik hoor niemand er hier over...
Dat kwam overduidelijk naar voren ja. Ik lees er hier ook niets over terug. Maar Amanda en Bra lieten duidelijk merken dat ze hulp van achter hebben gekregen. Amanda zou die stemming sowieso krijgen, Jaap liet dat later met Huub ook doorschemerenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:17 schreef pullup het volgende:
Waarom waren Amanda en Brian daarnet zo trots op zichzelf dat ze Jaap over de zeik hebben gekregen daarnet. Ik heb wat streamen gemist vanavond maar het klonk alsof de Febo ze gewoon had geholpen bij die stemming ipv dat ze het zelf hebben gefikst
was 50.000quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die vuile hypocriet het echt zou menen, dan had die zelf wel een PSP voor Mikey gekocht van die 10.000 euro die die heeft gehad met een stemming
Brian kan ook echt niet zonder hulp van achter.Laffe vent.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:38 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Dat kwam overduidelijk naar voren ja. Ik lees er hier ook niets over terug. Maar Amanda en Bra lieten duidelijk merken dat ze hulp van achter hebben gekregen. Amanda zou die stemming sowieso krijgen, Jaap liet dat later met Huub ook doorschemeren
wat fijn riri voor je zus!![]()
Het kan korter:quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huub ten voeten uit. Snap niet dat hij nog zoveel fans heeft. Dat menneke geeft niet om vrouwen en ziet hen imo alleen maar als object waar hij zijn dierlijke lusten op kan botvieren, jonge meiden, tantes ervan, misschien zelfs de moeders en als die niet beschikbaar zijn: de proffesionele alternatieven.
Inderdaad, alleen al dat hij zegt voor de grap.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huub ten voeten uit. Snap niet dat hij nog zoveel fans heeft. Dat menneke geeft niet om vrouwen en ziet hen imo alleen maar als object waar hij zijn dierlijke lusten op kan botvieren, jonge meiden, tantes ervan, misschien zelfs de moeders en als die niet beschikbaar zijn: de proffesionele alternatieven.
Zeker je slotzin is duidelijk, die mening deel ik. Weet je, mijn voorstel was ook alleen maar bedoeld in die richting : Verzin iets anders of varieer tenminste. Het is nu al 1+ jaar hetzelfde. En wat ze ook bedenken, als ze op een transparate manier kijkers laten 'meedoen' wordt het alleen maar leuker.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik ook wel weer een mening...
Laten we eerst beginnen met een notaris die na afloop van elke PP verkaart dat alles eerlijk verlopen is.
Die 17% van Dennis zitten me veel te hoog. Overigens haat ik SMS-en. Tijdens BB 5 en 6 heb ik gebeld omdat die mogelijkheid erwas. Doet me ook denken aan die exit van ik geloof Egbert? Toen mocht het publiek bepalen of ie mocht blijven. Toen geloofde ik niet echt in negatieve stemmen.
Maar haat stemmen....? SMS FLENS naar 3039.
Als ze echt een hype wille creeeren en iets nieuws laat bijvoorbeeld de kijker/streamer beslissen welke miljonair een soort van uitje kan winnen... Negatief en Positief. Ik zou bijvoorbeeld best willen overwegen te stemmen op een weekje Brian en Amanda apart slapen. En dat zou best via hun internetsite kunnen via . Ook leuk voor hun adverteerders en sponsors wat ook weer ten goede komt aan het programma. Creativiteit is ver te zoeken op de redaktie.
Ok dat maakt het wel wat meer duidelijkquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:37 schreef coldstar het volgende:
[..]
Jaap had ooit een stemming voor Amanda of Brain dat weet ik niet zo goed geblokt. Toen de stemming voor de twee uur kwam, wilden Jaap die heel erg graag hebben. Als jij mij 300 cp geeft, krijg je van mij die twee uur. Door de cp's die Huub uit de pot gepakt heeft, kwam ook aan de orde dat Jaap toch steeds alles zou blokken voor Amanda en Brain. Amanda stak toen eigenlijk een beetje de draak met alles en zei dat de cp's van jaap op haar nacht kastje liggen en dat ze er steeds naar kijkt. Jaap voelde zich hier eigenlijk een beetje voor joker staan en was dus kwaad. Huub zei, dan blok je gewoon alle volgende keren weer voor hun. Jaap zei, dan heb je wel kans dat ze jou ook gaan blokken en dat wil ik niet. Ik hoop dat ik het een beetje goed omschreven hebt.
Hij heeft toch een vaste baan bij een discotheek (een grote). En DGK is maar een toevallig bijklusje.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:41 schreef beequeen het volgende:
Dimitri zegt tegen Lieke dat hij gemiddeld ¤ 800,- per maand kan sparen. Jeeesss, wat zou nog meer doen dan butleren in DGK? Moet toch een best betaalde baan zijn.
Gelukkig is ze helemaal klaar met Huub.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:45 schreef beequeen het volgende:
Lieke heeft het weer over respectloos tegen Huub. Dimitri staat er naast dus zwengelt ze discussie nog maar eens aan.
Dat was slechts een voorschot op de miljoenen voor deze winnaar...quote:
Niks logisch aan. Dit is allemaal gebeurd tijdens een "stroomstoring". Niemand weet daar het fijne van, het is allemaal van horen zeggen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok dat maakt het wel wat meer duidelijkHeel logisch is het niet, maar dat had ik ook niet verwacht
Dimitri woont bij zijn vader.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:41 schreef beequeen het volgende:
Dimitri zegt tegen Lieke dat hij gemiddeld ¤ 800,- per maand kan sparen. Jeeesss, wat zou nog meer doen dan butleren in DGK? Moet toch een best betaalde baan zijn.
OK, thanx voor de uitleg.quote:
Dat is het: gewoon weer 'dat' zeggen. Net als dat pubertje dat voor mijn deur zijn fietsje aan gort stond te trappen omdat hij mijn buurmeisje niet kon krijgenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:48 schreef coldstar het volgende:
Jeetje mina, en ze hebben weer een discussie. Hij zegt gewoon net nog dat hij zich heel goed voelt en dat hij nu echt over Lieke heen is. Nou zegt hij gewoon weer, dat het hem allemaal helemaal niets doet. De brief van Lieke aan Quinten doet hem ook niets. Hij ratelt maar door en zegt precies helemaal niets. Dat Lieke niet moe wordt van die jojoj.
Lieke doet precies hetzelfdequote:Op woensdag 9 januari 2008 21:48 schreef riri het volgende:
Huub....het is herhaling herhaling en herhaling,al die woorden...al die verhalen van je...al die stopwoordjes....hoe de waard is vertrouwd hij zijn gasten
en dan meteen erachteraan zeggen dat Huub grenzen heeft overschreden...quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:51 schreef Varen het volgende:
Huub vraagt: Heeft Brian jou geslagen
Brian heeft Lieke geslagen. Maar ze kan wel verder met Brian,
Maar niet met Huub
quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:54 schreef ruby het volgende:
Het woord "oprecht" wordt vanaf heden uit het woordenboek geschrapt. En "eerlijk" ook.
Helaas.....quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:54 schreef ruby het volgende:
Het woord "oprecht" wordt vanaf heden uit het woordenboek geschrapt. En "eerlijk" ook.
Hoe vaker mensen roepen hoe eerlijk en oprecht ze wel niet zijn, hoe achterdochtiger ik word.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien toch beter als deze of gene het de uitsprekers van die woorden eens duidelijk maakt wat de betekenis ervan is.
Huub begint heel veel op een crybaby te lijken ...... Het wordt een zielige vertoning.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:55 schreef coldstar het volgende:
Hoezo, huub je bent toch over Lieke heen. Zelfs Dimitri zet Huub op zijn nummer, hij zet zichzelf zo voor joker.
Ben het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zeker je slotzin is duidelijk, die mening deel ik. Weet je, mijn voorstel was ook alleen maar bedoeld in die richting : Verzin iets anders of varieer tenminste. Het is nu al 1+ jaar hetzelfde. En wat ze ook bedenken, als ze op een transparate manier kijkers laten 'meedoen' wordt het alleen maar leuker.
Als ik een eurootje zou krijgen per overschreden grens in dat hok dan had ik een leuke verre vakantie.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en dan meteen erachteraan zeggen dat Huub grenzen heeft overschreden...
Daar heeft Huub niets voor hoeven te doen. Ze cijferde zichzelf door in te gaan op het aanbod dat ze miljonair mocht worden indien ze met Huub zou neuken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:52 schreef ruby het volgende:
Lieke zegt dat Huub haar helemaal niet kent. Ze heeft zichzelf weggecijferd voor Huub.
Was wel grappig uit haar mond.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:59 schreef Ziet het volgende:
lieke vindt dat huub zich er druk om maakt omdat hij het er élke dag over heeft?
en zij dan?
pfff
Huub zal het weekeinde wel opknappen als er 25 vrouwelijke DJ, butlers, danseressen komen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub begint heel veel op een crybaby te lijken ...... Het wordt een zielige vertoning.
Het moet nog bijgewerkt worden. Ze hebben een achterstand wegens de feestdagen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Helaas.....
![]()
http://www.vandale.nl/van(...)k/?zoekwoord=oprecht
Dat is inderdaad erg jammer...quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:48 schreef coldstar het volgende:
Jeetje mina, en ze hebben weer een discussie. Hij zegt gewoon net nog dat hij zich heel goed voelt en dat hij nu echt over Lieke heen is. Nou zegt hij gewoon weer, dat het hem allemaal helemaal niets doet. De brief van Lieke aan Quinten doet hem ook niets. Hij ratelt maar door en zegt precies helemaal niets. Dat Lieke niet moe wordt van die jojoj.
Zullen we een fok-potje maken en wat daarin storten voor elke persoon waar ze dat verhaaltje aan gespuid heeft? Kan een leuk feestje wordenquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:00 schreef 2live het volgende:
[..]
Was wel grappig uit haar mond.
Is er iemand in dat programma geweest de afgelopen tijd waarmee ze Huub niet besproken heeft?
Ik denk dat hij zijn thuis zitten de neukertje, dan wel weer snel vergeten is.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Huub zal het weekeinde wel opknappen als er 25 vrouwelijke DJ, butlers, danseressen komen.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zullen we een fok-potje maken en wat daarin storten voor elke persoon waar ze dat verhaaltje aan gespuid heeft? Kan een leuk feestje worden![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:00 schreef ruby het volgende:
Huub is blij dat hij thuis een echte vrouw heeft zitten.
Ik neem aan dat hij Hedda bedoelt?
Onderga eens een reikiesessie. Je voelt je keigoed erna. Vraag maar aan Lieke.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:03 schreef rooie3 het volgende:
Waar is die lafbek van een Brian.Wil graag ook elke post over hem schrijven maar hij is foetsie.
Wel vermoeiend trouwens om steeds maar over een persoon te schrijven.
Ja zal zeker lukken als hij er niet bij is op dat feestquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:04 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn thuis zitten de neukertje, dan wel weer snel vergeten is.
Lieke: Huub, je hebt het er met Jan en Alleman over,quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:03 schreef BuffyJan het volgende:
Huub rent langs en roept; Lieke laat t los!
Dat vond ik grappig
Vind ik rare sessies hoor met die piet piraat,maar binnenkort zal Brian wel reiki kunnen geven.Brian kan allesquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Onderga eens een reikiesessie. Je voelt je keigoed erna. Vraag maar aan Lieke.
Brian kwijlebabbel is Flens effe aan het verwennen natuurlijk.
Gezellig!quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zullen we een fok-potje maken en wat daarin storten voor elke persoon waar ze dat verhaaltje aan gespuid heeft? Kan een leuk feestje worden![]()
Avonneke, zie mijn eerdere postsquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:05 schreef avonne het volgende:
[..]
wat moet ik hier nou van denken? Ik kan maar 2 dingen bedenken:
óf hij slaat wartaal uit
óf het is nooit uitgeweest tussen hem en Hedda, dus alles mbt Lieke is nep geweest
Het kwartje viel niet bij Huubquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:10 schreef akveor het volgende:
Kelly wil Gaby meenemen... de Gaby?
Zo te horen idd DE Gabyquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:10 schreef akveor het volgende:
Kelly wil Gaby meenemen... de Gaby?
Kelly zal toch wel vernomen hebben wat Jaap uitsprak.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:07 schreef coldstar het volgende:
Nou, jaap belt kelly. Kelly reageerd wel een beetje koeltjes.
Als je daar nu nog verbaasd over bent heb je nog niet erg goed opgeletquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:12 schreef coldstar het volgende:
Jaap nodigd Kelly uit. Ze neemt een vriendinnetje mee, hahahaahah Caby ze zegt, Huub kent haar wel. Joepie daa rgaat die vrouw die hij thuis heeft zitten. hahaha heeft precies vijf minuten geduurd.
Ze post op VOL: http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=5570quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zo te horen idd DE Gaby
Als je een poll topic aanmaakt... zeker.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:17 schreef neehe het volgende:
Ben benieuwr hoeveel % Huub zakt in de PP, de beelden waren de laatste dagen helemaal niet mooi op tv.
Ik gog erop dat hij op 32% uitkomt.
Wie gokt er mee ??
quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:12 schreef coldstar het volgende:
Jaap nodigd Kelly uit. Ze neemt een vriendinnetje mee, hahahaahah Caby ze zegt, Huub kent haar wel. Joepie daa rgaat die vrouw die hij thuis heeft zitten. hahaha heeft precies vijf minuten geduurd.
Ik ben hier echt niet verbaasd overquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je daar nu nog verbaasd over bent heb je nog niet erg goed opgelet
is de pp alweer bezig?quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:17 schreef neehe het volgende:
Ben benieuwr hoeveel % Huub zakt in de PP, de beelden waren de laatste dagen helemaal niet mooi op tv.
Ik gok erop dat hij op 32% uitkomt.
Wie gokt er mee ??
quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:20 schreef loisie het volgende:
Hoi, Ik heb geen streams meer genomen............vind het te flauw allemaal, maar lees wel met de Cossen mee, ook dubbel, maar kan het niet laten...........................vind de kooi inmiddels een minderwaardig iets met dat gehoer en gesloer en wat iemand hier opmerkte.........Liefde is de zin van het leven............ is zo waar................tot later allemaal, wie weet neem ik ooit weer streams, maar tot zolang blijf ik meelezen en erger me aan DGK
Huub gokte zelf dat hij de 15% net ging halen, dus je bent nogal optimistisch in zijn ogenquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:17 schreef neehe het volgende:
Wie gokt er mee ??
Sterkte zonder streams.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:20 schreef loisie het volgende:
Hoi, Ik heb geen streams meer genomen............vind het te flauw allemaal, maar lees wel met de Cossen mee, ook dubbel, maar kan het niet laten...........................vind de kooi inmiddels een minderwaardig iets met dat gehoer en gesloer en wat iemand hier opmerkte.........Liefde is de zin van het leven............ is zo waar................tot later allemaal, wie weet neem ik ooit weer streams, maar tot zolang blijf ik meelezen en erger me aan DGK
Als het aan mij ligt wordt dit 0, ik vind da thele smssen niets, ik zal er niet een euro cent aan verspillen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:17 schreef neehe het volgende:
Wie gokt er mee ??
had ze dat er bij gezegd dan? Dat Gaby als vrouw geboren is?quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:17 schreef coldstar het volgende:
Huub en Jaap vertellen aan Celene, Claire en Amanda dat Kelly langs komt en iemand voor Huub mee neemt. Huub zegt vlug dat het wel een echt vrouw is,althans als vrouw geboren was. Celene zegt lachend, misschien is ze als vouw geboren en is ze nu een man. huub zegt in eerst instantie, dat maakt me dan ook nog niets uit. Dit trekt hij toch maar weer snel in......die is niet alleen voor een vrouwengat te vangen.
Jazeker. Denk maar terug aan die ene nacht in BB waar Andries met Kelly in bed dook .......quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Ja dat zal Huub vast wel eerlijk direct toegeven
Maar eh... Kelly was toch een vent, of niet?
Klopt....was.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Ja dat gelooft hij toch zelf niet, zoveel zakt hij niet, ik denk wel dat hij na de beelden op tv gezien te hebben dat hij een stuk gaat zakken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub gokte zelf dat hij de 15% net ging halen, dus je bent nogal optimistisch in zijn ogen
Neeeeuhh.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Als je een poll topic aanmaakt... zeker.
Volgens mij wel. Huub vroeg terwijl jaap aan de foon zat met Kelly, het is toch wel een vrouw. Kelly beaamde dat en zei, hij kent haar wel. Dus denk ik dat het de Caby is. Dat vemoeden ze allemaal. De vraag is wel of ze wel echt komen. Kelly heeft in ieder geval deze week geen tijd en heeft het erg druk. Verder heeft huub een stuk in de party voor gelezen aan Kelly die zij zelf nog niet gelzen had. Achteraf zegt Huub, niet alles voor gelezen te hebben en het slechte commentaar weg gelaten te hebben.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:25 schreef avonne het volgende:
[..]
had ze dat er bij gezegd dan? Dat Gaby als vrouw geboren is?
Of had Huub het al bij de Febo gehoord?
Ah slecht commentaar is ze wel gewend hoor. Lijkt me geen reden voor haar om daar weg te blijvenquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:30 schreef coldstar het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Huub vroeg terwijl jaap aan de foon zat met Kelly, het is toch wel een vrouw. Kelly beaamde dat en zei, hij kent haar wel. Dus denk ik dat het de Caby is. Dat vemoeden ze allemaal. De vraag is wel of ze wel echt komen. Kelly heeft in ieder geval deze week geen tijd en heeft het erg druk. Verder heeft huub een stuk in de party voor gelezen aan Kelly die zij zelf nog niet gelzen had. Achteraf zegt Huub, niet alles voor gelezen te hebben en het slechte commentaar weg gelaten te hebben.
Nee nou niet meer. Kelly heeft geslachtverandering onder gaan en is nou vrouw. Dus wel man geweest.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Oke, dat was jij die het zei over die liefde.............maar het is wel waar!...................het is gewoon een hoerenkeet geworden inmiddels, die hele DGK, allemaal gescripte zooi en ik snap werkelijk niet wat ik hier nog doe, maar de verslaving is erger dan het verstand vrees ik................quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ben er ook even weg van. Dat beeld van Sleentje en Huubke op 1 en 2 geeft ook legingsneigingen op mijn maaginhoud.![]()
Ik heb het vermoeden dat Lieke heel fanatiek kan zijn bij het trainen. Dat heeft ze in het verleden eigenlijk ook wel bewezen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:31 schreef Dark het volgende:
Lieke heeft dit echt gemist, op het moment dat je energie hebt er even voor gaan.
Een geopereerde dus?quote:
Nou neuken zal niet lukken met dat kleine pikkie van hem, dus het zal wel voor gek zetten worden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Een geopereerde dus?
Ik heb die BB niet gezien, maar zat die ook in HBB?
Er staat me iets van bij dat ze niet zo stabiel was.
En wat is de bedoeling van Jaap dat er gaat gebeuren? Wil hij haar neuken, of voor gek zetten?
Misschien moeten we nou maar Huub teiltjes kopen.....ik ben het helmaal met je eensquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ben er ook even weg van. Dat beeld van Sleentje en Huubke op 1 en 2 geeft ook legingsneigingen op mijn maaginhoud.![]()
Ja, Kelly is inderdaad "omgebouwd" en zat in BB. Volgens mij was het BB3. En daar zat ook Andries (die vanmiddag interviews kwam afnemen in). Naar mijn mening was het ook de beste BB van de hele reeks.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Een geopereerde dus?
En wat is de bedoeling van Jaap dat er gaat gebeuren? Wil hij haar neuken, of voor gek zetten?
Dat janken klonk ook zo nep vond ik.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:39 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, Kelly zat in BB. Volgens mij was het BB3. En daar zat ook Andries (die vanmiddag interviews kwam afnemen in). Naar mijn mening was het ook de beste BB van de hele reeks.
In HBB heeft ze volgens mij niet gezeten, althans niet dat ik me kan herinneren.
Ze jankte wel heel eng, het klonk dan als een kapotte sirene.
Ja, je hebt de juist Kelly voor. In HBB liep hij/zij/het uiteindelijk gillend weg !quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Een geopereerde dus?
"Oooh Kelly, ik wil op je rijden".................quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:38 schreef neehe het volgende:
[..]
Nou neuken zal niet lukken met dat kleine pikkie van hem, dus het zal wel voor gek zetten worden.
Natuurlijk niet, slimme Huub....hij denkt ik zal maar laag inzetten dan weet ik zeker dat ik hoger zit. Zijn fens zullen diep in de buidel moeten tasten deze maand dat weet ik wel.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:26 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja dat gelooft hij toch zelf niet, zoveel zakt hij niet, ik denk wel dat hij na de beelden op tv gezien te hebben dat hij een stuk gaat zakken.
Net niet geneukt. Andries kroop bij 'het' in bed en op 'n gegeven moment zei Kelly "Je weet toch dat ik niet als meisje ben geboren" ......quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:41 schreef loisie het volgende:
....en Andries heeft met haar geneukt zonder dattie wist dat het een omgebouwde was!
Zover was het toch niet gekomen ??quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:41 schreef loisie het volgende:
....en Andries heeft met haar geneukt zonder dattie wist dat het een omgebouwde was!
Wel in HBB gezeten, vanaf het begin maar na enige tijd helemaal het draadje kwijtgeraakt en weggelopen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:39 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, Kelly is inderdaad "omgebouwd" en zat in BB. Volgens mij was het BB3. En daar zat ook Andries (die vanmiddag interviews kwam afnemen in). Naar mijn mening was het ook de beste BB van de hele reeks.
In HBB heeft ze volgens mij niet gezeten, althans niet dat ik me kan herinneren.
Ze jankte wel heel eng, het klonk dan als een kapotte sirene.
In dat hok wel, als dat daar niet zo gewes twas hadden ze daar helemaal geen aandacht gehad. Ze hebben daar alleen maar slechte aandacht. Of Kelly daar nu op zit te wachten, ze nemen haar toch al niet meer zo serieus.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:32 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ah slecht commentaar is ze wel gewend hoor. Lijkt me geen reden voor haar om daar weg te blijven
Aandacht is aandacht
Inderdaad. Brain de schijnheil. De redder, de barmhartige eikel.quote:
Ah oké, ik heb HBB niet zo goed gevolgd toentertijd. Het was geloof ik ook niet echt een megasucces toch?quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wel in HBB gezeten, vanaf het begin maar na enige tijd helemaal het draadje kwijtgeraakt en weggelopen.
Huub doet gewoon punten in de pot?quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:48 schreef avonne het volgende:
Even iets heel anders.
Hoe kan Huub nou al 700 CP op hebben gemaakt?
Halfjaardag, verjaardag, kerst, allemaal gratis. Waar zijn die punten dan gebleven?
Of doet hij net als Amanda en Brian, punten vragen, terwijl hij nog heeft?
Die zitten in DGK, wist je dat nog niet?quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:47 schreef Mokum020 het volgende:
Is dit de COS van DGK of gaat het alleen maar over Kelly en Andries?
Kijken wat ze zegt als Claire er niet bij is tegen Amandel.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:48 schreef ruby het volgende:
Claire heeft haar mening gegeven en Selene begrijpt het....zegt ze.
Dat gesprek vanavond met Hedda kostte vermoedelijk ook CP's.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:48 schreef avonne het volgende:
Even iets heel anders.
Halfjaardag, verjaardag, kerst, allemaal gratis. Waar zijn die punten dan gebleven?
Niet alleen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:47 schreef Mokum020 het volgende:
Is dit de COS van DGK of gaat het alleen maar over Kelly en Andries?
Scherp !!quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:50 schreef avonne het volgende:
[..]
Die zitten in DGK, wist je dat nog niet?
Nouja, de één vanmiddag, en de ander vanavond. Heel on topic dus
Precies, daar wacht ik ook op.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:50 schreef neehe het volgende:
[..]
Kijken wat ze zegt als Claire er niet bij is tegen Amandel.
Scherp, Avonne. Na een week vertrokken met psychose-aanvallen. Haar ouders zijn haar komen halen. Ze draaide helemaal door, en ik dacht toen nog 'wat een aansteller'. Twee weken later draaide ik ook doorquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Een geopereerde dus?
Ach hou op. Heb je Kel wel ns gezien in de webcamsex reclame? Of bij Jensen waar ze ooit een eigen rls had?quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:46 schreef coldstar het volgende:
[..]
In dat hok wel, als dat daar niet zo gewes twas hadden ze daar helemaal geen aandacht gehad. Ze hebben daar alleen maar slechte aandacht. Of Kelly daar nu op zit te wachten, ze nemen haar toch al niet meer zo serieus.
Het is een mega jaloers wijf.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Selene wilde van Claire weten of ze Miljonairs boven Gastspelers plaatst ....... Wat is die Selene sick dat ze geen hoofdrol kan spelen !
Ja ze is geopereerd en nu volledig vrouw. In die bewuste BB, lag ze met Andries in bed en waren hevig aan het zoenen. Nadat dit had plaats gevonden en ze aan het praten waren, vertelde Kelly dat ze als jongen geboren was. Ze zijn toen wel vrienden gebleven, zoenen of sex heeft daarna niet meer plaats gevonden, tussen hun.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Een geopereerde dus?
Hij had er 540 toch.Heeft veel gebeldHedda 4 keer.Joris dacht ik drie keer.En zijn vader ook twee keer.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:48 schreef avonne het volgende:
Even iets heel anders.
Ach, wil Dimitri ook weer in een verhaallijntje meespelen. Een verhaallijn van niks wederom. Gut, na Dennis moet het nog een keer gebeuren.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:53 schreef ruby het volgende:
Dimitri zegt tegen Claire dat hij twijfelt aan haar seksuele geaardheid. Claire snapt niet zo goed waar het vandaan komt.
Hij is gedoemd te mislukken als acteur.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Ach, wil Dimitri ook weer in een verhaallijntje meespelen. Een verhaallijn van niks wederom. Gut, na Dennis moet het nog een keer gebeuren.
Ik vindt het maar raar, ze blijven er over doorgaan.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Ach, wil Dimitri ook weer in een verhaallijntje meespelen. Een verhaallijn van niks wederom. Gut, na Dennis moet het nog een keer gebeuren.
scriptmoeheid. Lesbo hadden we nog niet gehad. Dáár komt het vandaan.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:53 schreef ruby het volgende:
Dimitri zegt tegen Claire dat hij twijfelt aan haar seksuele geaardheid. Claire snapt niet zo goed waar het vandaan komt.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:37 schreef coldstar het volgende:
[..]
Jaap had ooit een stemming voor Amanda of Brain dat weet ik niet zo goed geblokt. Toen de stemming voor de twee uur kwam, wilden Jaap die heel erg graag hebben. Als jij mij 300 cp geeft, krijg je van mij die twee uur. Door de cp's die Huub uit de pot gepakt heeft, kwam ook aan de orde dat Jaap toch steeds alles zou blokken voor Amanda en Brain. Amanda stak toen eigenlijk een beetje de draak met alles en zei dat de cp's van jaap op haar nacht kastje liggen en dat ze er steeds naar kijkt. Jaap voelde zich hier eigenlijk een beetje voor joker staan en was dus kwaad. Huub zei, dan blok je gewoon alle volgende keren weer voor hun. Jaap zei, dan heb je wel kans dat ze jou ook gaan blokken en dat wil ik niet. Ik hoop dat ik het een beetje goed omschreven hebt.
In plaats van dat ze steeds die seksverhaallijntjes verzinnen, heb ik liever dat ze bijvoorbeeld Terror Jaap weer van stal halen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:00 schreef avonne het volgende:
[..]
scriptmoeheid. Lesbo hadden we nog niet gehad. Dáár komt het vandaan.
Zaterdag is het porno voor het goede doel, daarna kan er nog wel een SM-meesteres op bezoek komen voor een triootje met Brian, en dan is het wat mij betreft klaar met de porno-scenario's. Oh, wacht, misschien nog iets met swingers of zo, maar dat idee moet nog uitgewerkt worden.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:03 schreef ruby het volgende:
[..]
In plaats van dat ze steeds die seksverhaallijntjes verzinnen, heb ik liever dat ze bijvoorbeeld Terror Jaap weer van stal halen.
Alleen Brian lacht er nog om.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:17 schreef ruby het volgende:
Is dat Selene die zo "komisch" doet?
Effe kotsen hoor.
Dat is ook zo'n enorme lolbroek. Van hetzelfde laken een pak dus.quote:
Ze heeft al 5 nagels klaar, maar ze ontdekte dat ze iedere keer dezelfde vinger had gedaan .....quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:21 schreef neehe het volgende:
Zal Amandel nou al 1 nagel afhebben ?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:23 schreef Deisyy het volgende:
Huub klapt de massagetfel uit in de gym, hij gaat toch niet Selene masseren?
Ik ben benieuwd of hier net zoveel commentaar komt als toen Brian Lieke masseerde.quote:
Eerst kreeg Mike de stemming. Toen kwam een brief dat Mikey een tweede persoon mocht aanwijzen voor een rijbewijs ...... Amanda dus !quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:23 schreef tipsch het volgende:
Hoe is het afgelopen met die rijbewijsstemming? Ik mag toch aannemen dat alleen Mike die krijgt en dat Amandel nog even helemaal niets krijgt. Misschien kunnen Mike en Huub dan tegelijkertijd starten, leuk voor ze
Lekker origineel.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:23 schreef Deisyy het volgende:
Huub klapt de massagetafel uit in de gym, hij gaat toch niet Selene masseren?
Komt alles toch nog goedquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eerst kreeg Mike de stemming. Toen kwam een brief dat Mikey een tweede persoon mocht aanwijzen voor een rijbewijs ...... Amanda dus !
flashback.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:23 schreef Deisyy het volgende:
Huub klapt de massagetafel uit in de gym, hij gaat toch niet Selene masseren?
Het verschil is dat Huub en Selene geen vijanden van elkaar zijn (geweest). Maar eng is het wel.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hier net zoveel commentaar komt als toen Brian Lieke masseerde.
Huub was wel degene die Lieke ervan wilde weer houden teveel met Selene om te gaan.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:27 schreef ruby het volgende:
[..]
Het verschil is dat Huub en Selene geen vijanden van elkaar zijn (geweest). Maar eng is het wel.
En Huub maar wachten op ze'n motor rijlessen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eerst kreeg Mike de stemming. Toen kwam een brief dat Mikey een tweede persoon mocht aanwijzen voor een rijbewijs ...... Amanda dus !
Die zeurdoos gaat echt niet voor hem open.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:28 schreef Deisyy het volgende:
Huub: het is lang geleden dat ik me zo lekker heb gevoeld.
Hij denkt waarschijnlijk een kansje te maken bij die zeurdoos.
Dat weer wel. Maar het was lang niet zo heftig als wat er tussen Lieke en Brian is gebeurd.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huub was wel degene die Lieke ervan wilde weer houden teveel met Selene om te gaan.
Het is de muziek die Lieke altijd opzet bij haar oefeningen....quote:
Dan passen ze goed bij elkaar.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:35 schreef riri het volgende:
[..]
Het is de muziek die Lieke altijd opzet bij haar oefeningen....
Huub is een heel jaloers jochie....een echt kind nog
Ze zijn wellicht een beetje bang dat hij in z'n stoer zijn 'n keer heel hard op z'n plaat gaat ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:29 schreef neehe het volgende:
[..]
En Huub maar wachten op ze'n motor rijlessen.
nou..... vóór dat Selene vertrok was het plan dat Huub haar zou proberen te neuken in het kader van "we hebben alledrie een hekel aan Selene en moeten haar aanpakken". Niet dat het zo'n goed plan was, maar vanwege de Lieke-Huub ruzies was het het enige plan. Omdat Lieke haar toestemming daar voor gaf werd Huub giftig en zei iets van dat Lieke iets moest verzinnen, want ze zou het niet trekken, waarop Jaap interrumpeerde en vroeg of Huub iets beters kon verzinnen, waarna Huub zei van niet, maar dat Lieke het zeker niet zou trekken, en Lieke zei dat ze het wel zou trekken. Nietes-welles-nietes-welles. (slaande deuren smiley) En dat was het einde van het plannen maken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:28 schreef Deisyy het volgende:
Huub: het is lang geleden dat ik me zo lekker heb gevoeld.
Hij denkt waarschijnlijk een kansje te maken bij die zeurdoos.
huub heeft nooit een hekel aan selene gehadquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:32 schreef riri het volgende:
Hypocriete Huub....gisteren Lieke verwijten dat ze zich door Brian liet masseren en nu masseert hij Selene...het meisje waar ie zo'n hekel aan had,waar Lieke niet mee om mocht gaan,Selene het meisje wat in Huub zijn ogen niet te vertrouwen was...
klopt.... hij heeft altijd gezegd dat hij haar mocht, maar haar wantrouwde in het spelquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:39 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
huub heeft nooit een hekel aan selene gehad
Welzeker, en niet te gering ook !quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:39 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Hij zag wel wat Selena aan het doen was..namelijk stoken..en waarschuwde Lieke daarvoor...quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:39 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Is niet echt vergelijkbaar met elkaar. Huub heeft Selene geen schop gegeven en een klap verkocht. Huub heeft Selene niet uitgescholden voor alles en nog wat. Huub heeft Selene niet begluurd toen ze aan het douchen was. Huub heeft niet meegedaan aan een aanranding.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hier net zoveel commentaar komt als toen Brian Lieke masseerde.
Projecteren hè?quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:46 schreef Katewalker het volgende:
Lieke zegt nu dat ze vind dat Huub in een discussie vaak overstapt op een ander onderwerp...huh? Dat doet Lieke juist..En ze zegt ook dat ze daar een hekel aan heeft en het daarom niet doet...zo is ze...
Ze zei vanavond ook al tegen hem dat hij met Jan en alleman over haar luldequote:Op woensdag 9 januari 2008 23:46 schreef Katewalker het volgende:
Lieke zegt nu dat ze vind dat Huub in een discussie vaak overstapt op een ander onderwerp...huh? Dat doet Lieke juist..En ze zegt ook dat ze daar een hekel aan heeft en het daarom niet doet...zo is ze...
wat jij schrijft, zat ik te denken.... .de pot verwijt de ketel - gedoequote:Op woensdag 9 januari 2008 23:46 schreef Katewalker het volgende:
Ben je d'r zo éénquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:51 schreef kit2u het volgende:
Kooi is een programma , een spel.
Kortom werkplek.
Die dienen rookvrij te zijn.
Zij die zich daar niet aan houden zijn strafbaar.
Dat kan je melden bij de www.vwa.nl of doorbellen naar 0800 0488.
Laten we Huub en Claire nog een boete geven.
Neuh..ik rook ook..quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:51 schreef kit2u het volgende:
Kooi is een programma , een spel.
Kortom werkplek.
Die dienen rookvrij te zijn.
Zij die zich daar niet aan houden zijn strafbaar.
Dat kan je melden bij de www.vwa.nl of doorbellen naar 0800 0488.
Laten we Huub en Claire nog een boete geven.
hahahaquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:53 schreef Disana het volgende:
IkBenErKlaarMee heeft het alweer een aardig tijdje over Huub.
ik doe mijn ding / ik ben er klaar mee / laat maar gaan / bij jezelf blijven / doe jij je ding, doe ik mijn ding / hey / etcetera......................vermoeiend als je Lieke hoort praten...quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:53 schreef Disana het volgende:
ikpikhetnietmeer geen fam..........Hoorquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:53 schreef Disana het volgende:
Nee, dan Huub die had het vanavond ook alweer over Lieke tegen Dimitri, zeker ( toevallig ) gemist ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:57 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
hahaha
als hier over een tijdje iemand met de nick IkBenHelemaalOverHuub komt cossen is dat heel zeker lieke.
Lieke heeft een ietwat vreemde beleving van het spel...quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:06 schreef Disana het volgende:
Er wordt daar gepraat alsof Lieke een beklimming van de Mount Everest heeft overleefd.
Ik geloof jequote:Op donderdag 10 januari 2008 00:06 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
ikpikhetnietmeer geen fam..........Hoor
Huub wilde geen discussie aangaan met Liekequote:Op donderdag 10 januari 2008 00:06 schreef neehe het volgende:
[..]
Nee, dan Huub die had het vanavond ook alweer over Lieke tegen Dimitri, zeker ( toevallig ) gemist ?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:10 schreef yellowfirst het volgende:
Dat lachen van Lieke met het bovengebit, vastgeplakt aan het ondergebit, irriteert me ook......![]()
ik hoor slecht vandaag, ik heb te veel schel getetter in mn oor gehad. gaat al beter nu, ze staat op mute...quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:06 schreef neehe het volgende:
[..]
Nee, dan Huub die had het vanavond ook alweer over Lieke tegen Dimitri, zeker ( toevallig ) gemist ?
ja ho 's ff........... Huub is wel éénmeterenzeventigcentimeter...... das geen kleinigheidquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:06 schreef Disana het volgende:
Er wordt daar gepraat alsof Lieke een beklimming van de Mount Everest heeft overleefd.
heeft ze ookquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:06 schreef Disana het volgende:
Oh wat indrukwekkendquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:13 schreef Desii het volgende:
[..]
ja ho 's ff........... Huub is wel éénmeterenzeventigcentimeter...... das geen kleinigheid
O je hebt een vriendin of vrouw ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:13 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik hoor slecht vandaag, ik heb te veel schel getetter in mn oor gehad. gaat al beter nu, ze staat op mute...
Mag ze niet reageren als ze hoort dat Huub over haar praat als ze even in de slaapkamer terugkomt om zich om te kleden?quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:11 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub wilde geen discussie aangaan met Lieke
Lieke bleef erop doorgaan, waarop Huub ging reageren, halverwege het gesprek liep ze weg om zich om te kleden en ging Huub verder met gesprek tegen Dimitri..... na 5 minuten gaat Lieke zich er weer mee bemoeien.
Daarna gaat ze weg om te sporten en volgen Dimitri en Huub binnen 1 minuut.
Zo is het gegaan en niet anders
ze liep in eerste instantie weg uit het gesprek, terwijl dit nog bezig wasquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:17 schreef riri het volgende:
[..]
Mag ze niet reageren als ze hoort dat Huub over haar praat als ze even in de slaapkamer terugkomt om zich om te kleden?
Is dat strafbaar?
Een "Huub-trauma."quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:18 schreef Disana het volgende:
En alweer gaat het over Huub.
En alweer doen B&A niet mee.......en krijgt ze haar rijbewijsquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:18 schreef Disana het volgende:
Jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:14 schreef neehe het volgende:
Sommigen irriteren zich ook aan alles, vraag me af waarom die streamen.
Vorm van SM ?
Hier hebben ze het meestal over Lieke, ja die is ook intresanter dan Huub, dat is ook zo.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:18 schreef Disana het volgende:
Ik vind eigenlijk dat het tijd wordt dat huispsychologe Anita weer eens een hartig woordje met haar spreekt. Ik vind haar een kreng, maar Lieke heeft ze wel aardig in de peiling.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:22 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Een "Huub-trauma."
Gelukkig zijn er in Nederland veel psychiaters, voor alles inzetbaar kwa problemen...
Als je zo laat in het gesprek valt weet je niet hoe en waarom het gesprek ging wat zich daarvoor al had afgespeeld....je zegt namelijk dat je net de streams aanzet...heb je zo snel een mening over een gesprek als je het niet gevolgd hebt?quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:21 schreef Scandalous het volgende:
Jezus, ik zet de streams aan en Lieke heeft weer 2 mensen gevonden die naar geklaag over Huub moeten luisteren
Ja, omdat het al-tijd zo is als ik de streams aanzetquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:28 schreef riri het volgende:
[..]
Als je zo laat in het gesprek valt weet je niet hoe en waarom het gesprek ging wat zich daarvoor al had afgespeeld....je zegt namelijk dat je net de streams aanzet...heb je zo snel een mening over een gesprek als je het niet gevolgd hebt?
Erg voorbarig toch?
Lieke is niet dom, alleen doet ze weinig met haar intelligentie....quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat het tijd wordt dat huispsychologe Anita weer eens een hartig woordje met haar spreekt. Ik vind haar een kreng, maar Lieke heeft ze wel aardig in de peiling.
Dat is wel een goeie.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:30 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja, omdat het al-tijd zo is als ik de streams aanzet
Da's waar, ze had onderhand al bijna een universitaire studie af kunnen maken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:30 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Lieke is niet dom, alleen doet ze weinig met haar intelligentie....
quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's waar, ze had onderhand al bijna een universitaire studie af kunnen maken.
Beter dan een klap van de molen, hoewel, als je DGK ingaat...quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:34 schreef Disana het volgende:
Claires ouders hebben problemen gehad, haar moeder is toen jaren intens verdrietig geweest. Claire heeft daar ook wel een klap van gehad. Maar ze blijft papa's meisje.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:30 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja, omdat het al-tijd zo is als ik de streams aanzet
Woot, dat heeft hij al toegezegd?quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |