abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55907827
vervolg van
[COS #3152] Lieke voor het vuurpeloton
Hier verder? Heeft lang genoeg geduurd.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:10:37 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55907846
Fipo
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:11:19 #3
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_55907867
Tweepo!!!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_55907884
trio
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:12:37 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55907900
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:11 schreef Lobasca het volgende:
trio
A dirty mind is a....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:13:13 #6
38396 mazaru
pi_55907921
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

A dirty mind is a....
................. keurmerk van Brr en Del!!
pi_55907941
Huub is nu weer verliefd op Hedda
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2008 @ 21:16:37 #8
137949 Disana
pi_55908013
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:13 schreef Lobasca het volgende:

Oh, het gaat hier dus toch over de streams. Ik dacht al dat ik verkeerd zat.

Huub wilde nog geen excuuse aan Lieke maken omdat ze toch niet zou luisteren. Van een aantal dingen, niet veel, heeft hij wel spijt.
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2008 @ 21:17:00 #9
135305 beequeen
Lost.
pi_55908025
Gangbang?

Brian en Amanda zijn vol van zichzelf. Vooral Brian is trots op Amanda omdat ze zo direct is, ze moet vooral zo doorgaan, hij vult haar wel aan.

Ik krijg steeds meer bewondering voor Amanda, uiteindelijk doet zij al het speltechnische werk.( met behulp van Flens natuurlijk maar Amanda speelt het beter).
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55908026
Waarom waren Amanda en Brian daarnet zo trots op zichzelf dat ze Jaap over de zeik hebben gekregen daarnet. Ik heb wat streamen gemist vanavond maar het klonk alsof de Febo ze gewoon had geholpen bij die stemming ipv dat ze het zelf hebben gefikst
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:17:30 #11
168951 STAP01
body and brain
pi_55908041
Tuuttuuttuut, applaus voor Ruud!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_55908098
Huub vraagt zich af, of het leven niet makkelijker zou worden als er alleen maar mannen op de wereld zijn. Je moet er toch niet aan denken dat er allemaal zulke mannetjes als huub op deze aardbodem zijn.
pi_55908107
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:13 schreef Lobasca het volgende:
Dat is hij op elke gleuf waar hij iets in kan hangen. Klus voor Brian: sla alle deuren kapot voordat ze op een kier komen staan, Huub mocht eens op verkeerde gedachten komen.
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2008 @ 21:20:38 #14
135305 beequeen
Lost.
pi_55908131
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:19 schreef coldstar het volgende:
Huub vraagt zich af, of het leven niet makkelijker zou worden als er alleen maar mannen op de wereld zijn. Je moet er toch niet aan denken dat er allemaal zulke mannetjes als huub op deze aardbodem zijn.
Dan weet je iig zeker dat er geen nieuwe Huubjes geboren worden.
― Mark Twain
pi_55908135
Huub misschien kan je, je neus eens snuiten. Brrrrr wat een misselijk gehoor die gok steeds op halend.
pi_55908168
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:17 schreef STAP01 het volgende:
Tuuttuuttuut, applaus voor Ruud!
Ik dank u
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:23:36 #17
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55908200
Mikey krijgt een brief dat iemand overleden is die hij 17 jaar niet gezien heeft.........
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2008 @ 21:25:34 #18
135305 beequeen
Lost.
pi_55908256
Een brief voor Mike, zijn oom is overleden. Iedereen leeft mee.
Hij heeft die man al 18 jaar niet gezien en Selène zegt: Je familie wordt steeds groter.
― Mark Twain
pi_55908270
Brian je bent een klootzak.Die stem alleen al.
pi_55908272
Hoe zit dat eigenlijk met die stemming van Jaap. Dat hij 300 cp aan Amanda moest betalen om 2 uur de kooi uit te komen. Jaap blokkeerde daarna de stemming over het rijbewijs waar Amanda heel boos over was/is.
Daarnet hoorde ik Amanda en Brian praten over dat Amanda nu 600 punten wil? Die 300 heeft ze al? en ze wil nog 300?....Brian en Amanda hadden het er daarnet over en Brian vond Amanda geniaal. Huub en Jaap hadden het er ook nog ff over..Jaap wilde iets doen maar was bang dat Lieke en Huub daar de dupe van zouden zijn..

Wat is er nou echt gebeurd?..Ik hoor niemand er hier over...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:27:12 #21
521 ruby
Hell yeah!
pi_55908298
Goedenavond allemaal.

Brian krijgt een sterk gevoel en Selene analyseert.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_55908307
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:23 schreef Dark het volgende:
Mikey krijgt een brief dat iemand overleden is die hij 17 jaar niet gezien heeft.........
Als ik het goed begrijp is het een positieve brief van een nichtje, waar ze tevens in schrijft dat z'n ooom is overleden. Ik kreeg niet de indruk dat dat overlijden nu is. Mikey wist vaag al wel iets van een overleden oom.
Keep the Sunny Side Up
pi_55908310
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Dat is hij op elke gleuf waar hij iets in kan hangen. Klus voor Brian: sla alle deuren kapot voordat ze op een kier komen staan, Huub mocht eens op verkeerde gedachten komen.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55908324
Brian leest de brief even goed door,slijmbal die Brian.
pi_55908339
Huub ligt languit op een tafel, lijkt wel of hij opgebaard ligt. Hij vind het nog steeds zo leuk dat Hedda gebeld heeft. Waarom is niet echt duidelijk. Hij vertelde net dat de moeder van Hedda nou niet zo heel erg met hem weg loopt. Op de vraag hoe het komt dat de moeder van Hedda, Huub niet zo heel erg graag mag zegt hij, Ik heb toen ik met Hedda een relatie had, op een feestje voor de grap geprobeerd, met een tante van Hedda aan te pappen.
pi_55908380
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:27 schreef ruby het volgende:
Goedenavond allemaal.

Brian krijgt een sterk gevoel en Selene analyseert.
Hoi ruby

Brian zal later wel weer analiseren (met een i)
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2008 @ 21:30:23 #27
135305 beequeen
Lost.
pi_55908400
Ben ik nu gek? Amanda zegt na het lezen van de brief van Mike: Wat leuk, allemaal goed nieuws voor iedereen.
Er staat toch in dat zijn oom overleden is?
― Mark Twain
pi_55908405
Brian gaat een fohn klaarleggen om de psp te drogen.Hoop dat hij dan ontploft.Bah slappe zak die Brian.
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:31:07 #29
521 ruby
Hell yeah!
pi_55908419
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:29 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Hoi ruby

Ik denk het ook. Hij weet de juiste (k)analen wel te vinden vrees ik.
pi_55908424
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:29 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Hoi ruby

Als het dan nu maar wel lukt.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_55908445
Elke dag betekent de gouden kooi iets voor minder bedeelde.Brian moet priester worden.
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:33:45 #32
38396 mazaru
pi_55908493
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:30 schreef rooie3 het volgende:
Brian gaat een fohn klaarleggen om de psp te drogen.Hoop dat hij dan ontploft.Bah slappe zak die Brian.
Als die vuile hypocriet het echt zou menen, dan had die zelf wel een PSP voor Mikey gekocht van die 10.000 euro die die heeft gehad met een stemming
pi_55908511
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:28 schreef coldstar het volgende:
Huub ligt languit op een tafel, lijkt wel of hij opgebaard ligt. Hij vind het nog steeds zo leuk dat Hedda gebeld heeft. Waarom is niet echt duidelijk. Hij vertelde net dat de moeder van Hedda nou niet zo heel erg met hem weg loopt. Op de vraag hoe het komt dat de moeder van Hedda, Huub niet zo heel erg graag mag zegt hij, Ik heb toen ik met Hedda een relatie had, op een feestje voor de grap geprobeerd, met een tante van Hedda aan te pappen.
Huub ten voeten uit. Snap niet dat hij nog zoveel fans heeft. Dat menneke geeft niet om vrouwen en ziet hen imo alleen maar als object waar hij zijn dierlijke lusten op kan botvieren, jonge meiden, tantes ervan, misschien zelfs de moeders en als die niet beschikbaar zijn: de proffesionele alternatieven.
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:34:17 #34
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55908512
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:30 schreef rooie3 het volgende:
Waarom is die psp nat?
pi_55908520
Brian vind de tafel er niet uit zien.Nou Brian pak effe een doek en doe het zelf.Je kan alles toch zo goed.
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:34:28 #36
521 ruby
Hell yeah!
pi_55908521
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:31 schreef rooie3 het volgende:
Elke dag betekent de gouden kooi iets voor minder bedeelde.Brian moet priester worden.
En dan wordt de villa een soort van bedevaartsoord.
pi_55908549
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:31 schreef ruby het volgende:

[..]

Ik denk het ook. Hij weet de juiste (k)analen wel te vinden vrees ik.
pi_55908562
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:34 schreef Dark het volgende:

[..]

Waarom is die psp nat?
Als Jaap hem in de vijver gooit.Brian hoeft niks terug van Mickey.Vieze slijmbal die Brian
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:36:48 #39
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55908600
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zomaar een plannetje voor de DGK-poll. Tot nu toe kun je alleen een SMS sturen die +1 telt, een stem meer. Ze zouden eigenlijk een tweede nummer erbij moeten nemen waar de SMS als -1 telt, een stem eraf. Daarmee bereik je dat absolute fans en absolute niet-fans beiden kunnen stemmen.
Natuurlijk heb ik ook wel weer een mening...

Laten we eerst beginnen met een notaris die na afloop van elke PP verkaart dat alles eerlijk verlopen is.
Die 17% van Dennis zitten me veel te hoog. Overigens haat ik SMS-en. Tijdens BB 5 en 6 heb ik gebeld omdat die mogelijkheid erwas. Doet me ook denken aan die exit van ik geloof Egbert? Toen mocht het publiek bepalen of ie mocht blijven. Toen geloofde ik niet echt in negatieve stemmen.
Maar haat stemmen....? SMS FLENS naar 3039.
Als ze echt een hype wille creeeren en iets nieuws laat bijvoorbeeld de kijker/streamer beslissen welke miljonair een soort van uitje kan winnen... Negatief en Positief. Ik zou bijvoorbeeld best willen overwegen te stemmen op een weekje Brian en Amanda apart slapen. En dat zou best via hun internetsite kunnen via . Ook leuk voor hun adverteerders en sponsors wat ook weer ten goede komt aan het programma. Creativiteit is ver te zoeken op de redaktie. Misschien moeten we maar een creativitetstopic openen waar deze redaktie wat inspiratie kan opdoen?

[ Bericht 2% gewijzigd door akveor op 09-01-2008 21:41:54 ]
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:36:59 #40
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_55908611
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:28 schreef rooie3 het volgende:
Brian leest de brief even goed door,slijmbal die Brian.
Brian zit overal met zijn neus in, op sommige plekken dan niet, maar
noteert ook al 15 maanden alle contactpunten uitgaven van alle miljonairs .

Wel lief dat hij Lieke haar moeder bloemen stuurt.

(Uitslag populariteitspoll die maandag begint.)
Ik ben al maanden voor een notaris die toezicht houdt op de populariteitspoll .
pi_55908612
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:34 schreef ruby het volgende:

[..]

En dan wordt de villa een soort van bedevaartsoord.
Als dekmantel ,Brian kennende.Is zo,n engerd ,hij zal vast wel duistere zaakjes willen doen.
pi_55908631
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:26 schreef Katewalker het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die stemming van Jaap. Dat hij 300 cp aan Amanda moest betalen om 2 uur de kooi uit te komen. Jaap blokkeerde daarna de stemming over het rijbewijs waar Amanda heel boos over was/is.
Daarnet hoorde ik Amanda en Brian praten over dat Amanda nu 600 punten wil? Die 300 heeft ze al? en ze wil nog 300?....Brian en Amanda hadden het er daarnet over en Brian vond Amanda geniaal. Huub en Jaap hadden het er ook nog ff over..Jaap wilde iets doen maar was bang dat Lieke en Huub daar de dupe van zouden zijn..

Wat is er nou echt gebeurd?..Ik hoor niemand er hier over...
Jaap had ooit een stemming voor Amanda of Brain dat weet ik niet zo goed geblokt. Toen de stemming voor de twee uur kwam, wilden Jaap die heel erg graag hebben. Als jij mij 300 cp geeft, krijg je van mij die twee uur. Door de cp's die Huub uit de pot gepakt heeft, kwam ook aan de orde dat Jaap toch steeds alles zou blokken voor Amanda en Brain. Amanda stak toen eigenlijk een beetje de draak met alles en zei dat de cp's van jaap op haar nacht kastje liggen en dat ze er steeds naar kijkt. Jaap voelde zich hier eigenlijk een beetje voor joker staan en was dus kwaad. Huub zei, dan blok je gewoon alle volgende keren weer voor hun. Jaap zei, dan heb je wel kans dat ze jou ook gaan blokken en dat wil ik niet. Ik hoop dat ik het een beetje goed omschreven hebt.
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:38:33 #43
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_55908660
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:17 schreef pullup het volgende:
Waarom waren Amanda en Brian daarnet zo trots op zichzelf dat ze Jaap over de zeik hebben gekregen daarnet. Ik heb wat streamen gemist vanavond maar het klonk alsof de Febo ze gewoon had geholpen bij die stemming ipv dat ze het zelf hebben gefikst
Dat kwam overduidelijk naar voren ja. Ik lees er hier ook niets over terug. Maar Amanda en Bra lieten duidelijk merken dat ze hulp van achter hebben gekregen. Amanda zou die stemming sowieso krijgen, Jaap liet dat later met Huub ook doorschemeren

wat fijn riri voor je zus!
pi_55908687
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:33 schreef mazaru het volgende:

[..]

Als die vuile hypocriet het echt zou menen, dan had die zelf wel een PSP voor Mikey gekocht van die 10.000 euro die die heeft gehad met een stemming
was 50.000
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55908695
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:38 schreef BuffyJan het volgende:

[..]

Dat kwam overduidelijk naar voren ja. Ik lees er hier ook niets over terug. Maar Amanda en Bra lieten duidelijk merken dat ze hulp van achter hebben gekregen. Amanda zou die stemming sowieso krijgen, Jaap liet dat later met Huub ook doorschemeren

wat fijn riri voor je zus!
Brian kan ook echt niet zonder hulp van achter.Laffe vent.
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2008 @ 21:41:04 #46
135305 beequeen
Lost.
pi_55908726
Dimitri zegt tegen Lieke dat hij gemiddeld ¤ 800,- per maand kan sparen. Jeeesss, wat zou nog meer doen dan butleren in DGK? Moet toch een best betaalde baan zijn.
― Mark Twain
pi_55908728
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Huub ten voeten uit. Snap niet dat hij nog zoveel fans heeft. Dat menneke geeft niet om vrouwen en ziet hen imo alleen maar als object waar hij zijn dierlijke lusten op kan botvieren, jonge meiden, tantes ervan, misschien zelfs de moeders en als die niet beschikbaar zijn: de proffesionele alternatieven.
Het kan korter:
alles wat vrouwelijk is, ademt en een hartslag heeft...
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:42:00 #48
38396 mazaru
pi_55908757
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:39 schreef Lobasca het volgende:

[..]

was 50.000
Nou word ik nog bozer
pi_55908798
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Inderdaad, alleen al dat hij zegt voor de grap.
pi_55908818
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:36 schreef akveor het volgende:

[..]

Natuurlijk heb ik ook wel weer een mening...

Laten we eerst beginnen met een notaris die na afloop van elke PP verkaart dat alles eerlijk verlopen is.
Die 17% van Dennis zitten me veel te hoog. Overigens haat ik SMS-en. Tijdens BB 5 en 6 heb ik gebeld omdat die mogelijkheid erwas. Doet me ook denken aan die exit van ik geloof Egbert? Toen mocht het publiek bepalen of ie mocht blijven. Toen geloofde ik niet echt in negatieve stemmen.
Maar haat stemmen....? SMS FLENS naar 3039.
Als ze echt een hype wille creeeren en iets nieuws laat bijvoorbeeld de kijker/streamer beslissen welke miljonair een soort van uitje kan winnen... Negatief en Positief. Ik zou bijvoorbeeld best willen overwegen te stemmen op een weekje Brian en Amanda apart slapen. En dat zou best via hun internetsite kunnen via . Ook leuk voor hun adverteerders en sponsors wat ook weer ten goede komt aan het programma. Creativiteit is ver te zoeken op de redaktie.
Zeker je slotzin is duidelijk, die mening deel ik. Weet je, mijn voorstel was ook alleen maar bedoeld in die richting : Verzin iets anders of varieer tenminste. Het is nu al 1+ jaar hetzelfde. En wat ze ook bedenken, als ze op een transparate manier kijkers laten 'meedoen' wordt het alleen maar leuker.
Keep the Sunny Side Up
pi_55908828
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:37 schreef coldstar het volgende:

[..]

Jaap had ooit een stemming voor Amanda of Brain dat weet ik niet zo goed geblokt. Toen de stemming voor de twee uur kwam, wilden Jaap die heel erg graag hebben. Als jij mij 300 cp geeft, krijg je van mij die twee uur. Door de cp's die Huub uit de pot gepakt heeft, kwam ook aan de orde dat Jaap toch steeds alles zou blokken voor Amanda en Brain. Amanda stak toen eigenlijk een beetje de draak met alles en zei dat de cp's van jaap op haar nacht kastje liggen en dat ze er steeds naar kijkt. Jaap voelde zich hier eigenlijk een beetje voor joker staan en was dus kwaad. Huub zei, dan blok je gewoon alle volgende keren weer voor hun. Jaap zei, dan heb je wel kans dat ze jou ook gaan blokken en dat wil ik niet. Ik hoop dat ik het een beetje goed omschreven hebt.
Ok dat maakt het wel wat meer duidelijk Heel logisch is het niet, maar dat had ik ook niet verwacht
pi_55908842
Geldt ook voor jou Amanda, gewoon even je neus snuiten.
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:45:12 #53
521 ruby
Hell yeah!
pi_55908858
Huub heeft geen respect meer voor Lieke, zegt ie.
pi_55908866
Danny, fok is irritant traag.
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2008 @ 21:45:49 #55
135305 beequeen
Lost.
pi_55908882
Lieke heeft het weer over respectloos tegen Huub. Dimitri staat er naast dus zwengelt ze discussie nog maar eens aan.
― Mark Twain
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:46:16 #56
103972 BuffyJan
pi_55908894
Lieke denkt dat t misgunnen is van Huub. Haar close band met Bra en Mannie

Huub heeft gelijk in deze discussie
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:46:55 #57
103972 BuffyJan
pi_55908915
Volgens mij baalt Lieke stiekem toch wel dat t Huub niets doet die brief van Quintongtjang
pi_55908936
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:41 schreef beequeen het volgende:
Dimitri zegt tegen Lieke dat hij gemiddeld ¤ 800,- per maand kan sparen. Jeeesss, wat zou nog meer doen dan butleren in DGK? Moet toch een best betaalde baan zijn.
Hij heeft toch een vaste baan bij een discotheek (een grote). En DGK is maar een toevallig bijklusje.
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:47:47 #59
521 ruby
Hell yeah!
pi_55908947
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:45 schreef beequeen het volgende:
Lieke heeft het weer over respectloos tegen Huub. Dimitri staat er naast dus zwengelt ze discussie nog maar eens aan.
Gelukkig is ze helemaal klaar met Huub.
pi_55908955
Jeetje mina, en ze hebben weer een discussie. Hij zegt gewoon net nog dat hij zich heel goed voelt en dat hij nu echt over Lieke heen is. Nou zegt hij gewoon weer, dat het hem allemaal helemaal niets doet. De brief van Lieke aan Quinten doet hem ook niets. Hij ratelt maar door en zegt precies helemaal niets. Dat Lieke niet moe wordt van die jojoj.
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:48:10 #61
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55908960
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:42 schreef mazaru het volgende:

[..]

Nou word ik nog bozer
Dat was slechts een voorschot op de miljoenen voor deze winnaar...

[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 09-01-2008 22:16:27 ]
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2008 @ 21:49:14 #63
135305 beequeen
Lost.
pi_55908990
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:44 schreef pullup het volgende:

[..]

Ok dat maakt het wel wat meer duidelijk Heel logisch is het niet, maar dat had ik ook niet verwacht
Niks logisch aan. Dit is allemaal gebeurd tijdens een "stroomstoring". Niemand weet daar het fijne van, het is allemaal van horen zeggen.
― Mark Twain
pi_55909010
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:41 schreef beequeen het volgende:
Dimitri woont bij zijn vader.
pi_55909043
Huub vraagt: Heeft Brian jou geslagen
Brian heeft Lieke geslagen. Maar ze kan wel verder met Brian,
Maar niet met Huub
het water roept
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2008 @ 21:52:04 #66
135305 beequeen
Lost.
pi_55909066
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:49 schreef schatje het volgende:

[..]

Dimitri woont bij zijn vader.
OK, thanx voor de uitleg.
― Mark Twain
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:52:19 #67
521 ruby
Hell yeah!
pi_55909070
Lieke zegt dat Huub haar helemaal niet kent. Ze heeft zichzelf weggecijferd voor Huub.
pi_55909072
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:48 schreef coldstar het volgende:
Jeetje mina, en ze hebben weer een discussie. Hij zegt gewoon net nog dat hij zich heel goed voelt en dat hij nu echt over Lieke heen is. Nou zegt hij gewoon weer, dat het hem allemaal helemaal niets doet. De brief van Lieke aan Quinten doet hem ook niets. Hij ratelt maar door en zegt precies helemaal niets. Dat Lieke niet moe wordt van die jojoj.
Dat is het: gewoon weer 'dat' zeggen. Net als dat pubertje dat voor mijn deur zijn fietsje aan gort stond te trappen omdat hij mijn buurmeisje niet kon krijgen Ga naar huis Huubje
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:54:04 #69
521 ruby
Hell yeah!
pi_55909123
Het woord "oprecht" wordt vanaf heden uit het woordenboek geschrapt. En "eerlijk" ook.
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:55:01 #70
103972 BuffyJan
pi_55909160
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:48 schreef riri het volgende:
Huub....het is herhaling herhaling en herhaling,al die woorden...al die verhalen van je...al die stopwoordjes....hoe de waard is vertrouwd hij zijn gasten
Lieke doet precies hetzelfde
Hey, hey, hey, hey oprecht en echt
Nu zegt ze dat ze de afgelopen maanden niet zichzelf is geweest. Als dit de echte Lieke is dan vind ik haar heeel vervelend
pi_55909165
Hoezo, huub je bent toch over Lieke heen. Zelfs Dimitri zet Huub op zijn nummer, hij zet zichzelf zo voor joker.
pi_55909191
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:51 schreef Varen het volgende:
Huub vraagt: Heeft Brian jou geslagen
Brian heeft Lieke geslagen. Maar ze kan wel verder met Brian,
Maar niet met Huub
en dan meteen erachteraan zeggen dat Huub grenzen heeft overschreden...
pi_55909208
Huub probeert zijn woorden altijd kracht bij te zetten door anderen erbij te halen...anderen die op dat moment er helemaal niet bij zijn een hun woordje helemaal niet kunnen doen....."iedereen vindt dit en iedereen vindt dat"

Het zijn die steeds weer terugkerende karaktereigenschappen in hem die je zo gaan tegenstaan
pi_55909226
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:54 schreef ruby het volgende:
Het woord "oprecht" wordt vanaf heden uit het woordenboek geschrapt. En "eerlijk" ook.
Misschien toch beter als deze of gene het de uitsprekers van die woorden eens duidelijk maakt wat de betekenis ervan is.
pi_55909230
Is die lafbek van een Brian weer pammetjes halen.
pi_55909238
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:54 schreef ruby het volgende:
Helaas.....

http://www.vandale.nl/van(...)k/?zoekwoord=oprecht
pi_55909254
Huub kan niet begrijpen dat Lieke Brain vergeven heeft. Lieke vraag taan Huub heb jij amanda vergeven, Huub zegt ja. Ik begrijp niet waarom echt niet waar Huub nou zo moeilijk doet. hij praat weer zijn eigen straatje schoon. Of hij zo mooi praat over iedereen.
pi_55909257
Lieke wil niet dat Huub voor haar praat
het water roept
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:58:36 #79
521 ruby
Hell yeah!
pi_55909266
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:57 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Misschien toch beter als deze of gene het de uitsprekers van die woorden eens duidelijk maakt wat de betekenis ervan is.
Hoe vaker mensen roepen hoe eerlijk en oprecht ze wel niet zijn, hoe achterdochtiger ik word.
pi_55909271
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:55 schreef coldstar het volgende:
Hoezo, huub je bent toch over Lieke heen. Zelfs Dimitri zet Huub op zijn nummer, hij zet zichzelf zo voor joker.
Huub begint heel veel op een crybaby te lijken ...... Het wordt een zielige vertoning.
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:59:04 #81
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55909281
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Zeker je slotzin is duidelijk, die mening deel ik. Weet je, mijn voorstel was ook alleen maar bedoeld in die richting : Verzin iets anders of varieer tenminste. Het is nu al 1+ jaar hetzelfde. En wat ze ook bedenken, als ze op een transparate manier kijkers laten 'meedoen' wordt het alleen maar leuker.
Ben het helemaal met je eens.
Ze zadelen je op met frustraties en je kunt je nergens afreageren is het gevoel wat ik heb.
Er zijn zoveel manieren om het publiek erbij te betrekken, die technisch zo gemakkelijk zijn en meer opleveren dan ze kosten, dat het te belachelijk voor woorden is dat ze daar geen gebruik van maken.
en zij dan?
pfff
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_55909287
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:55 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

en dan meteen erachteraan zeggen dat Huub grenzen heeft overschreden...
Als ik een eurootje zou krijgen per overschreden grens in dat hok dan had ik een leuke verre vakantie.
pi_55909299
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:52 schreef ruby het volgende:
Lieke zegt dat Huub haar helemaal niet kent. Ze heeft zichzelf weggecijferd voor Huub.
Daar heeft Huub niets voor hoeven te doen. Ze cijferde zichzelf door in te gaan op het aanbod dat ze miljonair mocht worden indien ze met Huub zou neuken.
pi_55909300
Lieke merkt dat Huub het er elke dag over heeft dat Lieke niet oprecht is.
het water roept
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:00:24 #86
521 ruby
Hell yeah!
pi_55909315
Huub is blij dat hij thuis een echte vrouw heeft zitten.

Ik neem aan dat hij Hedda bedoelt?
pi_55909327
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:59 schreef Ziet het volgende:
lieke vindt dat huub zich er druk om maakt omdat hij het er élke dag over heeft?
en zij dan?
pfff
Was wel grappig uit haar mond.
Is er iemand in dat programma geweest de afgelopen tijd waarmee ze Huub niet besproken heeft?
pi_55909336
hahahaha......Huub zegt nu gewoon ik vind haar gewoon nep. ik ben blij dat ik thuis een echt vrouw heb zitten. Ik lig hier helemaal in een deuk.
pi_55909368
Dimitri staat duidelijk aan de kant van Lieke. Hij verteld Lieke wat hij met Huub besproken heeft.
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:02:05 #90
162917 tuinfluiter
pi_55909369
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

Huub begint heel veel op een crybaby te lijken ...... Het wordt een zielige vertoning.
Huub zal het weekeinde wel opknappen als er 25 vrouwelijke DJ, butlers, danseressen komen.
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:02:23 #91
521 ruby
Hell yeah!
pi_55909381
quote:
Het moet nog bijgewerkt worden. Ze hebben een achterstand wegens de feestdagen.
pi_55909382
Ook zijn manier van praten....als in een sneltreinvaart de woorden die uit zijn mond komen.... anderen nooooooit de gelegenheid geven iets te kunnen zeggen.....met het stotteren tussendoor....om anderen te bewerken met al zijn gestoorde inzichten en ideeen.....

het is echt "zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten"
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:02:43 #93
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55909388
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:48 schreef coldstar het volgende:
Dat is inderdaad erg jammer...
Wel vermoeiend trouwens om steeds maar over een persoon te schrijven.
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:03:29 #95
103972 BuffyJan
pi_55909409
Haha Huub komt t huis binnen rennen. Lieke die zou gaan sporten maar nu druk is met oprecht afwassen zit weer te drammen over Huub tegenover Dimitri. Huub rent langs en roept; Lieke laat t los!

Dat vond ik grappig
pi_55909434
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:00 schreef 2live het volgende:

[..]

Was wel grappig uit haar mond.
Is er iemand in dat programma geweest de afgelopen tijd waarmee ze Huub niet besproken heeft?
Zullen we een fok-potje maken en wat daarin storten voor elke persoon waar ze dat verhaaltje aan gespuid heeft? Kan een leuk feestje worden
pi_55909455
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:02 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Huub zal het weekeinde wel opknappen als er 25 vrouwelijke DJ, butlers, danseressen komen.
Ik denk dat hij zijn thuis zitten de neukertje, dan wel weer snel vergeten is.
pi_55909463
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Zullen we een fok-potje maken en wat daarin storten voor elke persoon waar ze dat verhaaltje aan gespuid heeft? Kan een leuk feestje worden
pi_55909466
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:00 schreef ruby het volgende:
Huub is blij dat hij thuis een echte vrouw heeft zitten.

Ik neem aan dat hij Hedda bedoelt?

wat moet ik hier nou van denken? Ik kan maar 2 dingen bedenken:
óf hij slaat wartaal uit
óf het is nooit uitgeweest tussen hem en Hedda, dus alles mbt Lieke is nep geweest
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:05:21 #100
521 ruby
Hell yeah!
pi_55909475
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:03 schreef rooie3 het volgende:
Waar is die lafbek van een Brian.Wil graag ook elke post over hem schrijven maar hij is foetsie.
Wel vermoeiend trouwens om steeds maar over een persoon te schrijven.
Onderga eens een reikiesessie. Je voelt je keigoed erna. Vraag maar aan Lieke.

Brian kwijlebabbel is Flens effe aan het verwennen natuurlijk.
pi_55909484
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:04 schreef coldstar het volgende:

[..]

Ik denk dat hij zijn thuis zitten de neukertje, dan wel weer snel vergeten is.
Ja zal zeker lukken als hij er niet bij is op dat feest
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:06:16 #102
162917 tuinfluiter
pi_55909503
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:03 schreef BuffyJan het volgende:
Huub rent langs en roept; Lieke laat t los!

Dat vond ik grappig
Lieke: Huub, je hebt het er met Jan en Alleman over,

maar drie minuten later...........
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:07:28 #103
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55909529
Jaap belt Jelly...
pi_55909535
Kelly komt een beetje lauw over.
Goedemorgen :W
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2008 @ 22:07:57 #106
137949 Disana
pi_55909548
Jaap belt met BB Kelly.
pi_55909551
Nou, jaap belt kelly. Kelly reageerd wel een beetje koeltjes.
pi_55909557
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:05 schreef ruby het volgende:

[..]

Onderga eens een reikiesessie. Je voelt je keigoed erna. Vraag maar aan Lieke.

Brian kwijlebabbel is Flens effe aan het verwennen natuurlijk.
Vind ik rare sessies hoor met die piet piraat,maar binnenkort zal Brian wel reiki kunnen geven.Brian kan alles
pi_55909558
Huub is heel blij, hij zoekt Japie, die ligt achter de bank.
Huub heeft het telefoonnummer op laten sporen van een dame van het expornofeest en Jaap gaat Kelly bellen.
het water roept
pi_55909565
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Gezellig!
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:09:13 #111
521 ruby
Hell yeah!
pi_55909596
Zwoele stem cq lach heeft Kelly toch.
pi_55909609
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:05 schreef avonne het volgende:

[..]

wat moet ik hier nou van denken? Ik kan maar 2 dingen bedenken:
óf hij slaat wartaal uit
óf het is nooit uitgeweest tussen hem en Hedda, dus alles mbt Lieke is nep geweest
Avonneke, zie mijn eerdere posts Een vrouw is voor huubke niks meer als een gleuf. Voor mij is de liefde voor een vrouw de zin van het leven.
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:10:47 #113
103972 BuffyJan
pi_55909644
Kelly is blij dat ze t alleen bij zuipen heeft gehouden, anders was t erger geweest haha
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:10:54 #114
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55909650
Kelly wil Gaby meenemen... de Gaby?
Oww het lijkt er op dat Jaap en Huub dat ook niet echt duidelijk is.
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:11:13 #115
521 ruby
Hell yeah!
pi_55909658
Kelly is blij dat ze het alleen bij alcohol heeft gehouden.

Gaby? DE Gaby neem ik aan?
pi_55909676
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:10 schreef akveor het volgende:
Het kwartje viel niet bij Huub
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:11:46 #117
103972 BuffyJan
pi_55909679
Kelly neemt n vriendinnetje mee, Gaby, vriendinnetje voor Huub. Huub kent Gaby wel, ze hebben elkaar wel ns eerder gezien...

Jaja redactie! Helemaaaal niet doorzichtig hoor
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:11:53 #118
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_55909682
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:10 schreef akveor het volgende:
Zo te horen idd DE Gaby
Keep the Sunny Side Up
pi_55909691
Kelly is blij dat ze het alleen bij alcohol heeft gelaten
het water roept
pi_55909722
Jaap nodigd Kelly uit. Ze neemt een vriendinnetje mee, hahahaahah Caby ze zegt, Huub kent haar wel. Joepie daa rgaat die vrouw die hij thuis heeft zitten. hahaha heeft precies vijf minuten geduurd.
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2008 @ 22:13:10 #121
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:13:19 #122
162917 tuinfluiter
pi_55909736
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:07 schreef coldstar het volgende:
Nou, jaap belt kelly. Kelly reageerd wel een beetje koeltjes.
Kelly zal toch wel vernomen hebben wat Jaap uitsprak.

(Vrijdag 28 december)
Ik heb de spleet gezien van Kelly, 2 lapjes leer.

(Vanmiddag tegen Nederlandse leraar Andries, Ex BB , bedgenoot van Kelly, werkzaam voor weekblad Party)
Andries: Heb jij een libido?
Jaap: Ja, man , ik zou bijna sex met Kelly kunnen hebben.

Kelly komt langs met Gaby, de Gaby die eerder 3 keer met Huub gezellige uurtjes had
en lief voor Sylvia was, boeken mee bracht toen Sylvia verdrietig was.
pi_55909766
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:12 schreef coldstar het volgende:
Jaap nodigd Kelly uit. Ze neemt een vriendinnetje mee, hahahaahah Caby ze zegt, Huub kent haar wel. Joepie daa rgaat die vrouw die hij thuis heeft zitten. hahaha heeft precies vijf minuten geduurd.
Als je daar nu nog verbaasd over bent heb je nog niet erg goed opgelet
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:15:23 #124
38396 mazaru
pi_55909800
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:15:51 #125
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55909815
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Zo te horen idd DE Gaby
Ze post op VOL: http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=5570
Als ze op msn komt zal ik het d'r vragen.
pi_55909866
Ik snap echt niets van Lieke, die zei vanmorgen gaan we boksen met Carlos, o dan doe ik niet mee.
Nu staat ze te boksen.

[ Bericht 2% gewijzigd door blomst op 09-01-2008 22:25:01 ]
pi_55909869
Ben benieuwr hoeveel % Huub zakt in de PP, de beelden waren de laatste dagen helemaal niet mooi op tv.
Ik gok erop dat hij op 32% uitkomt.
Wie gokt er mee ??
pi_55909874
Huub en Jaap vertellen aan Celene, Claire en Amanda dat Kelly langs komt en iemand voor Huub mee neemt. Huub zegt vlug dat het wel een echt vrouw is,althans als vrouw geboren was. Celene zegt lachend, misschien is ze als vouw geboren en is ze nu een man. huub zegt in eerst instantie, dat maakt me dan ook nog niets uit. Dit trekt hij toch maar weer snel in......die is niet alleen voor een vrouwengat te vangen.
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:19:17 #130
521 ruby
Hell yeah!
pi_55909916
Huub gaat Selene haar nek masseren.
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:19:27 #131
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55909921
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:17 schreef neehe het volgende:
Ben benieuwr hoeveel % Huub zakt in de PP, de beelden waren de laatste dagen helemaal niet mooi op tv.
Ik gog erop dat hij op 32% uitkomt.
Wie gokt er mee ??
Als je een poll topic aanmaakt... zeker.
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:20:42 #132
187845 loisie
van die spijkerbroeken
pi_55909970
Hoi, Ik heb geen streams meer genomen............vind het te flauw allemaal, maar lees wel met de Cossen mee, ook dubbel, maar kan het niet laten...........................vind de kooi inmiddels een minderwaardig iets met dat gehoer en gesloer en wat iemand hier opmerkte.........Liefde is de zin van het leven............ is zo waar................tot later allemaal, wie weet neem ik ooit weer streams, maar tot zolang blijf ik meelezen en erger me aan DGK
el relajar agradable en fuengirola
pi_55909997
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:12 schreef coldstar het volgende:

Ja dat zal Huub vast wel eerlijk direct toegeven

Maar eh... Kelly was toch een vent, of niet?
pi_55909998
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:14 schreef pullup het volgende:

[..]

Als je daar nu nog verbaasd over bent heb je nog niet erg goed opgelet
Ik ben hier echt niet verbaasd over
pi_55910001
quote:
Wie gokt er mee ??
is de pp alweer bezig?
pi_55910047
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:20 schreef loisie het volgende:
Hoi, Ik heb geen streams meer genomen............vind het te flauw allemaal, maar lees wel met de Cossen mee, ook dubbel, maar kan het niet laten...........................vind de kooi inmiddels een minderwaardig iets met dat gehoer en gesloer en wat iemand hier opmerkte.........Liefde is de zin van het leven............ is zo waar................tot later allemaal, wie weet neem ik ooit weer streams, maar tot zolang blijf ik meelezen en erger me aan DGK
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:24:10 #137
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55910078
quote:
Wie gokt er mee ??
Huub gokte zelf dat hij de 15% net ging halen, dus je bent nogal optimistisch in zijn ogen
pi_55910095
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:21 schreef blomst het volgende:

[..]

is de pp alweer bezig?
Weet niet of hij al loopt, anders binnenkort.
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:24:59 #139
521 ruby
Hell yeah!
pi_55910102
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:20 schreef loisie het volgende:
Sterkte zonder streams.
pi_55910106
quote:
Wie gokt er mee ??
Als het aan mij ligt wordt dit 0, ik vind da thele smssen niets, ik zal er niet een euro cent aan verspillen.
pi_55910107
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:17 schreef coldstar het volgende:
Huub en Jaap vertellen aan Celene, Claire en Amanda dat Kelly langs komt en iemand voor Huub mee neemt. Huub zegt vlug dat het wel een echt vrouw is,althans als vrouw geboren was. Celene zegt lachend, misschien is ze als vouw geboren en is ze nu een man. huub zegt in eerst instantie, dat maakt me dan ook nog niets uit. Dit trekt hij toch maar weer snel in......die is niet alleen voor een vrouwengat te vangen.
had ze dat er bij gezegd dan? Dat Gaby als vrouw geboren is?
Of had Huub het al bij de Febo gehoord?
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:25:24 #142
bright side of life
pi_55910117
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:21 schreef avonne het volgende:

[..]

Jazeker. Denk maar terug aan die ene nacht in BB waar Andries met Kelly in bed dook .......
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:26:05 #143
521 ruby
Hell yeah!
pi_55910142
quote:

[..]

Klopt....was.
pi_55910167
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:24 schreef Dark het volgende:

[..]

Huub gokte zelf dat hij de 15% net ging halen, dus je bent nogal optimistisch in zijn ogen
Ja dat gelooft hij toch zelf niet, zoveel zakt hij niet, ik denk wel dat hij na de beelden op tv gezien te hebben dat hij een stuk gaat zakken.
pi_55910181
Ik ben er ook even weg van. Dat beeld van Sleentje en Huubke op 1 en 2 geeft ook legingsneigingen op mijn maaginhoud.
pi_55910220
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:19 schreef akveor het volgende:

[..]

Als je een poll topic aanmaakt... zeker.
Neeeeuhh.
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:29:18 #147
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55910254
Lieke vertelt tegen Dimi dat ze even ging boksen om het gas eraf te halen
pi_55910282
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:25 schreef avonne het volgende:

[..]

had ze dat er bij gezegd dan? Dat Gaby als vrouw geboren is?
Of had Huub het al bij de Febo gehoord?
Volgens mij wel. Huub vroeg terwijl jaap aan de foon zat met Kelly, het is toch wel een vrouw. Kelly beaamde dat en zei, hij kent haar wel. Dus denk ik dat het de Caby is. Dat vemoeden ze allemaal. De vraag is wel of ze wel echt komen. Kelly heeft in ieder geval deze week geen tijd en heeft het erg druk. Verder heeft huub een stuk in de party voor gelezen aan Kelly die zij zelf nog niet gelzen had. Achteraf zegt Huub, niet alles voor gelezen te hebben en het slechte commentaar weg gelaten te hebben.
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:30:02 #149
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55910284
Lieke geeft Dimi even wat tips, over hoe hij moet trainen.
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:31:06 #150
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55910315
Lieke heeft dit echt gemist, op het moment dat je energie hebt er even voor gaan.
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:32:47 #151
103972 BuffyJan
pi_55910380
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:30 schreef coldstar het volgende:

[..]

Volgens mij wel. Huub vroeg terwijl jaap aan de foon zat met Kelly, het is toch wel een vrouw. Kelly beaamde dat en zei, hij kent haar wel. Dus denk ik dat het de Caby is. Dat vemoeden ze allemaal. De vraag is wel of ze wel echt komen. Kelly heeft in ieder geval deze week geen tijd en heeft het erg druk. Verder heeft huub een stuk in de party voor gelezen aan Kelly die zij zelf nog niet gelzen had. Achteraf zegt Huub, niet alles voor gelezen te hebben en het slechte commentaar weg gelaten te hebben.
Ah slecht commentaar is ze wel gewend hoor. Lijkt me geen reden voor haar om daar weg te blijven
Aandacht is aandacht
pi_55910381
quote:

[..]

Nee nou niet meer. Kelly heeft geslachtverandering onder gaan en is nou vrouw. Dus wel man geweest.
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:33:21 #153
187845 loisie
van die spijkerbroeken
pi_55910402
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ben er ook even weg van. Dat beeld van Sleentje en Huubke op 1 en 2 geeft ook legingsneigingen op mijn maaginhoud.
Oke, dat was jij die het zei over die liefde.............maar het is wel waar!...................het is gewoon een hoerenkeet geworden inmiddels, die hele DGK, allemaal gescripte zooi en ik snap werkelijk niet wat ik hier nog doe, maar de verslaving is erger dan het verstand vrees ik................
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:33:26 #154
bright side of life
pi_55910408
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:31 schreef Dark het volgende:
Lieke heeft dit echt gemist, op het moment dat je energie hebt er even voor gaan.
Ik heb het vermoeden dat Lieke heel fanatiek kan zijn bij het trainen. Dat heeft ze in het verleden eigenlijk ook wel bewezen.
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:34:43 #155
bright side of life
pi_55910455
En Japio hangt weer te vreten ...... 'n paar handen vol nootjes

Keep the Sunny Side Up
pi_55910514
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:26 schreef ruby het volgende:

[..]

Klopt....was.
Een geopereerde dus?

Ik heb die BB niet gezien, maar zat die ook in HBB?
Er staat me iets van bij dat ze niet zo stabiel was.

En wat is de bedoeling van Jaap dat er gaat gebeuren? Wil hij haar neuken, of voor gek zetten?
pi_55910589
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:36 schreef avonne het volgende:

[..]

Een geopereerde dus?

En wat is de bedoeling van Jaap dat er gaat gebeuren? Wil hij haar neuken, of voor gek zetten?
Nou neuken zal niet lukken met dat kleine pikkie van hem, dus het zal wel voor gek zetten worden.
pi_55910608
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Misschien moeten we nou maar Huub teiltjes kopen.....ik ben het helmaal met je eens
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:39:14 #159
521 ruby
Hell yeah!
pi_55910619
quote:

[..]

Een geopereerde dus?

Ja, Kelly is inderdaad "omgebouwd" en zat in BB. Volgens mij was het BB3. En daar zat ook Andries (die vanmiddag interviews kwam afnemen in). Naar mijn mening was het ook de beste BB van de hele reeks.

In HBB heeft ze volgens mij niet gezeten, althans niet dat ik me kan herinneren.

Ze jankte wel heel eng, het klonk dan als een kapotte sirene.
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:40:03 #160
bright side of life
pi_55910647
En Amanda ploetert rustig verder ...... Worden hele dure nageltjes !

Keep the Sunny Side Up
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:41:04 #161
187845 loisie
van die spijkerbroeken
pi_55910689
Kreeg zij geen kind in BB????? ........geintjuh!!! da was Tanja
pi_55910704
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:39 schreef ruby het volgende:

[..]

Ja, Kelly zat in BB. Volgens mij was het BB3. En daar zat ook Andries (die vanmiddag interviews kwam afnemen in). Naar mijn mening was het ook de beste BB van de hele reeks.

In HBB heeft ze volgens mij niet gezeten, althans niet dat ik me kan herinneren.

Dat janken klonk ook zo nep vond ik.
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:41:37 #163
bright side of life
pi_55910708
quote:

[..]

Een geopereerde dus?

Ja, je hebt de juist Kelly voor. In HBB liep hij/zij/het uiteindelijk gillend weg !
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:41:54 #164
187845 loisie
van die spijkerbroeken
pi_55910717
....en Andries heeft met haar geneukt zonder dattie wist dat het een omgebouwde was!
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:42:35 #165
521 ruby
Hell yeah!
pi_55910735
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:38 schreef neehe het volgende:

[..]

Nou neuken zal niet lukken met dat kleine pikkie van hem, dus het zal wel voor gek zetten worden.
"Oooh Kelly, ik wil op je rijden".................
pi_55910742
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:26 schreef neehe het volgende:

[..]

Ja dat gelooft hij toch zelf niet, zoveel zakt hij niet, ik denk wel dat hij na de beelden op tv gezien te hebben dat hij een stuk gaat zakken.
Natuurlijk niet, slimme Huub....hij denkt ik zal maar laag inzetten dan weet ik zeker dat ik hoger zit. Zijn fens zullen diep in de buidel moeten tasten deze maand dat weet ik wel.
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:43:07 #167
bright side of life
pi_55910748
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:41 schreef loisie het volgende:
....en Andries heeft met haar geneukt zonder dattie wist dat het een omgebouwde was!
Net niet geneukt. Andries kroop bij 'het' in bed en op 'n gegeven moment zei Kelly "Je weet toch dat ik niet als meisje ben geboren" ......
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:43:50 #168
521 ruby
Hell yeah!
pi_55910775
Betweterige Selene, vermoeiend mormel.
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:44:19 #169
187845 loisie
van die spijkerbroeken
pi_55910785
ow oke, ik dacht dat ze "het' gedaan hadden
pi_55910791
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:41 schreef loisie het volgende:
Zover was het toch niet gekomen ??
Ik dacht dat voordat het zover was, ze het hem verteld had.
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:44:40 #171
bright side of life
pi_55910794
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:39 schreef ruby het volgende:

[..]

Ja, Kelly is inderdaad "omgebouwd" en zat in BB. Volgens mij was het BB3. En daar zat ook Andries (die vanmiddag interviews kwam afnemen in). Naar mijn mening was het ook de beste BB van de hele reeks.

Wel in HBB gezeten, vanaf het begin maar na enige tijd helemaal het draadje kwijtgeraakt en weggelopen.
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:45:53 #172
187845 loisie
van die spijkerbroeken
pi_55910835
niet geneukt dus met An3s, zoals ie zichzelf noemt........Beter!
pi_55910842
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:32 schreef BuffyJan het volgende:

[..]

Ah slecht commentaar is ze wel gewend hoor. Lijkt me geen reden voor haar om daar weg te blijven
Aandacht is aandacht
In dat hok wel, als dat daar niet zo gewes twas hadden ze daar helemaal geen aandacht gehad. Ze hebben daar alleen maar slechte aandacht. Of Kelly daar nu op zit te wachten, ze nemen haar toch al niet meer zo serieus.
pi_55910892
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:42 schreef mazaru het volgende:

[..]

Nou word ik nog bozer
Inderdaad. Brain de schijnheil. De redder, de barmhartige eikel.
I.p.v. dat hij zo'n ding voor Mike koopt.
Heeft ie Jaap ltuk en misschien, heeeeel misschien een beetje symphatie van de streamers/kijkers.

Maar goed. We geloven toch niet echt, dat die PSP van een kijker vandaan gekomen is toch?
Dit was weer een mooie verhaal lijn, omdat Mike steeds om een PSP vroeg op de boodschappenlijst.
De redactie vond waarschijnlijk, dat Mike 'm moest verdienen.
pi_55910901
Is dit de COS van DGK of gaat het alleen maar over Kelly en Andries?
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:48:16 #176
521 ruby
Hell yeah!
pi_55910918
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Wel in HBB gezeten, vanaf het begin maar na enige tijd helemaal het draadje kwijtgeraakt en weggelopen.
Ah oké, ik heb HBB niet zo goed gevolgd toentertijd. Het was geloof ik ook niet echt een megasucces toch?
pi_55910925
Even iets heel anders.
Hoe kan Huub nou al 700 CP op hebben gemaakt?
Halfjaardag, verjaardag, kerst, allemaal gratis. Waar zijn die punten dan gebleven?

Of doet hij net als Amanda en Brian, punten vragen, terwijl hij nog heeft?
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:48:56 #178
521 ruby
Hell yeah!
pi_55910936
Claire heeft haar mening gegeven en Selene begrijpt het....zegt ze.
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:49:57 #179
bright side of life
pi_55910963
Selene wilde van Claire weten of ze Miljonairs boven Gastspelers plaatst ....... Wat is die Selene sick dat ze geen hoofdrol kan spelen !
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:50:23 #180
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55910977
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:48 schreef avonne het volgende:
Even iets heel anders.
Halfjaardag, verjaardag, kerst, allemaal gratis. Waar zijn die punten dan gebleven?

Huub doet gewoon punten in de pot?
pi_55910978
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:47 schreef Mokum020 het volgende:
Die zitten in DGK, wist je dat nog niet?

Nouja, de één vanmiddag, en de ander vanavond. Heel on topic dus
pi_55910983
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:48 schreef ruby het volgende:
Claire heeft haar mening gegeven en Selene begrijpt het....zegt ze.
Kijken wat ze zegt als Claire er niet bij is tegen Amandel.
pi_55910984
quote:
Even iets heel anders.

Dat gesprek vanavond met Hedda kostte vermoedelijk ook CP's.
Ik hoor Huub regelmatig zeggen; "We bellen die of die even".
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:51:18 #184
521 ruby
Hell yeah!
pi_55911005
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:47 schreef Mokum020 het volgende:
Niet alleen.
Maar zowel Kelly als Andries zijn beiden de villa in geweest.....en Kelly komt binnenkort weer op bezoek.
Zelfs Jaap en Huub hebben het steeds over Kelly.

pi_55911012
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:50 schreef avonne het volgende:

[..]

Die zitten in DGK, wist je dat nog niet?

Nouja, de één vanmiddag, en de ander vanavond. Heel on topic dus
Scherp !!
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:52:09 #186
521 ruby
Hell yeah!
pi_55911029
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:50 schreef neehe het volgende:

[..]

Kijken wat ze zegt als Claire er niet bij is tegen Amandel.
Precies, daar wacht ik ook op.
Dat rancuneuze zeikwijf zal wel weer uit haar panty gaan.
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:52:29 #187
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_55911039
quote:

[..]

Een geopereerde dus?

Scherp, Avonne. Na een week vertrokken met psychose-aanvallen. Haar ouders zijn haar komen halen. Ze draaide helemaal door, en ik dacht toen nog 'wat een aansteller'. Twee weken later draaide ik ook door
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:52:58 #188
103972 BuffyJan
pi_55911051
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:46 schreef coldstar het volgende:

[..]

In dat hok wel, als dat daar niet zo gewes twas hadden ze daar helemaal geen aandacht gehad. Ze hebben daar alleen maar slechte aandacht. Of Kelly daar nu op zit te wachten, ze nemen haar toch al niet meer zo serieus.
Ach hou op. Heb je Kel wel ns gezien in de webcamsex reclame? Of bij Jensen waar ze ooit een eigen rls had?
Aandacht is aandacht, of t nou negatief is of niet, ze heeft dr schijt aan
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:53:08 #189
162917 tuinfluiter
pi_55911055
(Toezicht op alchol nuttigen bij optredens anders komt Huub weer agressief in de nacht aan in Eemnes.?)
Huub: Ik hoop niet dat mijn alcoholverbod te lang duurt.
pi_55911058
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Selene wilde van Claire weten of ze Miljonairs boven Gastspelers plaatst ....... Wat is die Selene sick dat ze geen hoofdrol kan spelen !
Het is een mega jaloers wijf.
pi_55911063
quote:

[..]

Een geopereerde dus?

Ja ze is geopereerd en nu volledig vrouw. In die bewuste BB, lag ze met Andries in bed en waren hevig aan het zoenen. Nadat dit had plaats gevonden en ze aan het praten waren, vertelde Kelly dat ze als jongen geboren was. Ze zijn toen wel vrienden gebleven, zoenen of sex heeft daarna niet meer plaats gevonden, tussen hun.
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:53:46 #192
521 ruby
Hell yeah!
pi_55911076
Dimitri zegt tegen Claire dat hij twijfelt aan haar seksuele geaardheid. Claire snapt niet zo goed waar het vandaan komt.
pi_55911077
quote:
Even iets heel anders.

Hij had er 540 toch.Heeft veel gebeldHedda 4 keer.Joris dacht ik drie keer.En zijn vader ook twee keer.
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:55:47 #194
521 ruby
Hell yeah!
pi_55911130
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:53 schreef neehe het volgende:

[..]

Het is een mega jaloers wijf.
En ze spoort voor geen meter.
pi_55911195
Correctie, Huub heeft 14 december 520 CPs ontvangen, en geen 700.
Maar waar heeft hij ze dan in 3 weken tijd aan gespendeerd?
pi_55911205
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:53 schreef ruby het volgende:
Dimitri zegt tegen Claire dat hij twijfelt aan haar seksuele geaardheid. Claire snapt niet zo goed waar het vandaan komt.
Ach, wil Dimitri ook weer in een verhaallijntje meespelen. Een verhaallijn van niks wederom. Gut, na Dennis moet het nog een keer gebeuren.
Go hard or go home
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:59:16 #197
521 ruby
Hell yeah!
pi_55911241
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:57 schreef noekje het volgende:

[..]

Ach, wil Dimitri ook weer in een verhaallijntje meespelen. Een verhaallijn van niks wederom. Gut, na Dennis moet het nog een keer gebeuren.
Hij is gedoemd te mislukken als acteur.
pi_55911295
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:57 schreef noekje het volgende:

[..]

Ik vindt het maar raar, ze blijven er over doorgaan.
pi_55911303
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:53 schreef ruby het volgende:
scriptmoeheid. Lesbo hadden we nog niet gehad. Dáár komt het vandaan.

Zaterdag is het porno voor het goede doel, daarna kan er nog wel een SM-meesteres op bezoek komen voor een triootje met Brian, en dan is het wat mij betreft klaar met de porno-scenario's. Oh, wacht, misschien nog iets met swingers of zo, maar dat idee moet nog uitgewerkt worden.
pi_55911359
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:37 schreef coldstar het volgende:

[..]

thanks..
--Einstein
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:03:54 #201
521 ruby
Hell yeah!
pi_55911402
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 23:00 schreef avonne het volgende:

[..]

scriptmoeheid. Lesbo hadden we nog niet gehad. Dáár komt het vandaan.

Zaterdag is het porno voor het goede doel, daarna kan er nog wel een SM-meesteres op bezoek komen voor een triootje met Brian, en dan is het wat mij betreft klaar met de porno-scenario's. Oh, wacht, misschien nog iets met swingers of zo, maar dat idee moet nog uitgewerkt worden.
In plaats van dat ze steeds die seksverhaallijntjes verzinnen, heb ik liever dat ze bijvoorbeeld Terror Jaap weer van stal halen.
pi_55911593
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 23:03 schreef ruby het volgende:

[..]

In plaats van dat ze steeds die seksverhaallijntjes verzinnen, heb ik liever dat ze bijvoorbeeld Terror Jaap weer van stal halen.

En ik wil de camping terug Lekker camperen met deze kou
Kunnen we dan ook niet met negatieve stemmingen doen. DIngen die de miljonairs echt niet willen doen, maar met een meerderheidsstemming toch toebedeeld krijgen.
Amanda en Jaap samen op de camping
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_55911819
Hoeveel keer zal die Zeurlene 2babes gezien hebben ?
Ze kent de text uit haar hoofd, de aandachtstrekker.
pi_55911893
Brian zit met zijn arm rond Selene Opvallend! Volgens mij is hij "jaloers" omdat Huub af en toe met Selena frunnikt..Selena is van hem en Amanda daar mag Huub niet aan zitten...
--Einstein
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:17:55 #205
521 ruby
Hell yeah!
pi_55911900
Is dat Selene die zo "komisch" doet?

Effe kotsen hoor.
pi_55911909
En ze blijft maar doorgaan, is niet meer te stoppen.
pi_55911977
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 23:17 schreef ruby het volgende:
Is dat Selene die zo "komisch" doet?

Effe kotsen hoor.
Alleen Brian lacht er nog om.
pi_55912009
Ow..Selena is nu van Brian weg geschoven..ze stond op en ging weer zitten maar niet meer zo dicht tegen Brian aan..ook opvallend!
--Einstein
pi_55912027
Zal Amandel nou al 1 nagel afhebben ?
pi_55912032
Jeemig wat een saaie streams met dat gezeur van Zeurlene, die grappig probeert te zijn door op een hoog toontje te spreken.......tis nog nie grappig ook...
Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis. ♥
************http://blondt1967.hyves.nl/***********
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:21:57 #211
521 ruby
Hell yeah!
pi_55912047
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 23:20 schreef neehe het volgende:

[..]

Alleen Brian lacht er nog om.
Dat is ook zo'n enorme lolbroek. Van hetzelfde laken een pak dus.
pi_55912050
Moest wel lachen om Selene... ze kan het echt goed nadoen
pi_55912089
Hoe is het afgelopen met die rijbewijsstemming? Ik mag toch aannemen dat alleen Mike die krijgt en dat Amandel nog even helemaal niets krijgt. Misschien kunnen Mike en Huub dan tegelijkertijd starten, leuk voor ze
  Moderator woensdag 9 januari 2008 @ 23:23:57 #214
184769 crew  Deisyy
pi_55912120
Huub klapt de massagetafel uit in de gym, hij gaat toch niet Selene masseren?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:24:03 #215
bright side of life
pi_55912127
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 23:21 schreef neehe het volgende:
Zal Amandel nou al 1 nagel afhebben ?
Ze heeft al 5 nagels klaar, maar ze ontdekte dat ze iedere keer dezelfde vinger had gedaan .....
Keep the Sunny Side Up
pi_55912134
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 23:23 schreef Deisyy het volgende:
Huub klapt de massagetfel uit in de gym, hij gaat toch niet Selene masseren?
  Moderator woensdag 9 januari 2008 @ 23:25:16 #217
184769 crew  Deisyy
pi_55912165
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 23:24 schreef T-lex het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of hier net zoveel commentaar komt als toen Brian Lieke masseerde.
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:25:25 #218
bright side of life
pi_55912173
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 23:23 schreef tipsch het volgende:
Hoe is het afgelopen met die rijbewijsstemming? Ik mag toch aannemen dat alleen Mike die krijgt en dat Amandel nog even helemaal niets krijgt. Misschien kunnen Mike en Huub dan tegelijkertijd starten, leuk voor ze
Eerst kreeg Mike de stemming. Toen kwam een brief dat Mikey een tweede persoon mocht aanwijzen voor een rijbewijs ...... Amanda dus !
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:26:14 #219
521 ruby
Hell yeah!
pi_55912204
quote:
Lekker origineel.
  Moderator woensdag 9 januari 2008 @ 23:27:13 #220
184769 crew  Deisyy
pi_55912231
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 23:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Eerst kreeg Mike de stemming. Toen kwam een brief dat Mikey een tweede persoon mocht aanwijzen voor een rijbewijs ...... Amanda dus !
Komt alles toch nog goed
pi_55912243
quote:
flashback.

Had Huub ooit niet Nena gemasseerd met yoghurt
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:27:54 #222
521 ruby
Hell yeah!
pi_55912251
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 23:25 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of hier net zoveel commentaar komt als toen Brian Lieke masseerde.
Het verschil is dat Huub en Selene geen vijanden van elkaar zijn (geweest). Maar eng is het wel.
  Moderator woensdag 9 januari 2008 @ 23:28:04 #223
184769 crew  Deisyy
pi_55912257
Huub: het is lang geleden dat ik me zo lekker heb gevoeld.

Hij denkt waarschijnlijk een kansje te maken bij die zeurdoos.
pi_55912259
Huub gaat Selena masseren.. Ik heb Huub nog nooit iemand zien masseren..zelfs Lieke niet..
--Einstein
  Moderator woensdag 9 januari 2008 @ 23:28:59 #225
184769 crew  Deisyy
pi_55912289
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 23:27 schreef ruby het volgende:

[..]

Het verschil is dat Huub en Selene geen vijanden van elkaar zijn (geweest). Maar eng is het wel.
Huub was wel degene die Lieke ervan wilde weer houden teveel met Selene om te gaan.
pi_55912293
quote:

[..]

En Huub maar wachten op ze'n motor rijlessen.
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:29:55 #227
521 ruby
Hell yeah!
pi_55912330
Die mysterieuze muziek er ook bij.
pi_55912341
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 23:28 schreef Deisyy het volgende:

Die zeurdoos gaat echt niet voor hem open.
pi_55912375
Is Amanda nu al vanaf vanmiddag m et de nagels van Claire bezig ???
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_55912384
Hij moet wel ff een ander muziekje opzetten...ik krijg hier hele andere beelden bij...
--Einstein
  Moderator woensdag 9 januari 2008 @ 23:32:32 #231
184769 crew  Deisyy
pi_55912424

Selene op de massagetafel met haar laarzen nog aan
pi_55912426
Hypocriete Huub....gisteren Lieke verwijten dat ze zich door Brian liet masseren en nu masseert hij Selene...het meisje waar ie zo'n hekel aan had,waar Lieke niet mee om mocht gaan,Selene het meisje wat in Huub zijn ogen niet te vertrouwen was...
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:32:51 #233
521 ruby
Hell yeah!
pi_55912440
quote:

[..]

Huub was wel degene die Lieke ervan wilde weer houden teveel met Selene om te gaan.
Dat weer wel. Maar het was lang niet zo heftig als wat er tussen Lieke en Brian is gebeurd.
Maar ja, dingen kunnen raar lopen in zo'n villa.

-edit- Maar het blijft dus eng.
pi_55912450
Selene vertelde op de bank dat ze last had van der nek en daarop zei Huub dat hij haar wel wilde masseren.
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:34:56 #235
521 ruby
Hell yeah!
pi_55912496
Huub zoemt mee op de muziek om het nog even zwoeler te maken.
pi_55912512
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 23:29 schreef ruby het volgende:
Die mysterieuze muziek er ook bij.
Het is de muziek die Lieke altijd opzet bij haar oefeningen....
Huub is een heel jaloers jochie....een echt kind nog
pi_55912567
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 23:35 schreef riri het volgende:

[..]

Het is de muziek die Lieke altijd opzet bij haar oefeningen....
Huub is een heel jaloers jochie....een echt kind nog
Dan passen ze goed bij elkaar.
pi_55912582
En Hedda die de banden met Huub weer aantrekt omdat als Huub die villa wint zij er natuurlijk mooi van mee wil profiteren als zijnde zijn vriendin
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:38:18 #239
bright side of life
pi_55912591
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 23:29 schreef neehe het volgende:

[..]

En Huub maar wachten op ze'n motor rijlessen.
Ze zijn wellicht een beetje bang dat hij in z'n stoer zijn 'n keer heel hard op z'n plaat gaat ?
Keep the Sunny Side Up
pi_55912607
quote:

nou..... vóór dat Selene vertrok was het plan dat Huub haar zou proberen te neuken in het kader van "we hebben alledrie een hekel aan Selene en moeten haar aanpakken". Niet dat het zo'n goed plan was, maar vanwege de Lieke-Huub ruzies was het het enige plan. Omdat Lieke haar toestemming daar voor gaf werd Huub giftig en zei iets van dat Lieke iets moest verzinnen, want ze zou het niet trekken, waarop Jaap interrumpeerde en vroeg of Huub iets beters kon verzinnen, waarna Huub zei van niet, maar dat Lieke het zeker niet zou trekken, en Lieke zei dat ze het wel zou trekken. Nietes-welles-nietes-welles. (slaande deuren smiley) En dat was het einde van het plannen maken.

Dus formeel gezien is Huub dus misschien gewoon nog met dat plan bezig.
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:39:00 #241
521 ruby
Hell yeah!
pi_55912612
Is Lieke al polshoogte komen nemen?
pi_55912616
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 23:32 schreef riri het volgende:
Hypocriete Huub....gisteren Lieke verwijten dat ze zich door Brian liet masseren en nu masseert hij Selene...het meisje waar ie zo'n hekel aan had,waar Lieke niet mee om mocht gaan,Selene het meisje wat in Huub zijn ogen niet te vertrouwen was...
huub heeft nooit een hekel aan selene gehad
pi_55912712
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 23:39 schreef Rotterdammert het volgende:

[..]

klopt.... hij heeft altijd gezegd dat hij haar mocht, maar haar wantrouwde in het spel
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:42:44 #244
bright side of life
pi_55912723
quote:

[..]

Welzeker, en niet te gering ook !
Keep the Sunny Side Up
pi_55912729
Dus Amanda heeft alsnog haar rijlessen gekregen? Dus zelfs de stemmingen hebben nu geen waarde meer. Het programma is gegaan van 99% nep tot 100% nep...

Blij dat ik sinds gisteren gekapt ben met dit pauper programma te volgen.
pi_55912731
quote:

[..]

Dat denk ik ook niet. Hij zag wel wat Selena aan het doen was..namelijk stoken..en waarschuwde Lieke daarvoor...
--Einstein
pi_55912744
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 23:25 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Is niet echt vergelijkbaar met elkaar. Huub heeft Selene geen schop gegeven en een klap verkocht. Huub heeft Selene niet uitgescholden voor alles en nog wat. Huub heeft Selene niet begluurd toen ze aan het douchen was. Huub heeft niet meegedaan aan een aanranding.

Brian heeft dat wel allemaal bij Lieke gedaan. Toch mag ie met z'n vieze tengels aan haar zitten.
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:46:35 #248
38396 mazaru
pi_55912824
pi_55912831
Lieke zegt nu dat ze vind dat Huub in een discussie vaak overstapt op een ander onderwerp...huh? Dat doet Lieke juist.. En ze zegt ook dat ze daar een hekel aan heeft en het daarom niet doet...zo is ze...
--Einstein
pi_55912861
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 23:46 schreef Katewalker het volgende:
Lieke zegt nu dat ze vind dat Huub in een discussie vaak overstapt op een ander onderwerp...huh? Dat doet Lieke juist.. En ze zegt ook dat ze daar een hekel aan heeft en het daarom niet doet...zo is ze...
Projecteren hè?
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:48:12 #251
38396 mazaru
pi_55912865
quote:
Ze zei vanavond ook al tegen hem dat hij met Jan en alleman over haar lulde
Nog ff, en Huub is degene die steeds wegloopt van een discussie
pi_55912890
quote:
wat jij schrijft, zat ik te denken.... .de pot verwijt de ketel - gedoe
pi_55912926
Kooi is een programma , een spel.
Kortom werkplek.
Die dienen rookvrij te zijn.
Zij die zich daar niet aan houden zijn strafbaar.
Dat kan je melden bij de www.vwa.nl of doorbellen naar 0800 0488.
Laten we Huub en Claire nog een boete geven.
pi_55912941
ha..Lieke heeft het over projectie...
--Einstein
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2008 @ 23:53:48 #255
137949 Disana
pi_55912967
IkBenErKlaarMee heeft het alweer een aardig tijdje over Huub.
pi_55912970
Zo zo...Claire gaat haar eigen weg en laat zich niet bespelen door de bewoners....ze ziet dat bewoners in die villa heel erg Lieke voor alles en nog wat de Zwarte Piet toespelen...in ieder geval iemand die haar ogen goed open heeft
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:54:11 #257
114531 TheUnreal
Zo ja, waarom niet?
pi_55912974
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 23:51 schreef kit2u het volgende:
Kortom werkplek.
Ben je d'r zo één Lekker belangrijk joh, bel zelf anders
pi_55912997
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 23:51 schreef kit2u het volgende:
Kortom werkplek.
Neuh..ik rook ook..
--Einstein
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:55:22 #259
38396 mazaru
pi_55912998
Dimitri is zeer geinteresseerd in het verhaal van Lieke

pi_55913009
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 23:46 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]

ik zei toch: eentje van de vrouwenliefde...
pi_55913046
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 23:53 schreef Disana het volgende:
hahaha

als hier over een tijdje iemand met de nick IkBenHelemaalOverHuub komt cossen is dat heel zeker lieke.
pi_55913060
quote:
ik doe mijn ding / ik ben er klaar mee / laat maar gaan / bij jezelf blijven / doe jij je ding, doe ik mijn ding / hey / etcetera......................vermoeiend als je Lieke hoort praten...
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
pi_55913099
Hoe triest, nep en gescript moet het nog worden bij Selene en Huub?
pi_55913107
Andries noemde vanmiddag Lieke de sterkste speelster van die villa
  donderdag 10 januari 2008 @ 00:02:36 #265
168951 STAP01
body and brain
pi_55913165
Lieke vindt Dimitri en zichzelf nuchter!
Nou meid! Ga ff lekker uit je dak met Reiki! Lekker ontnuchteren!
pi_55913187
Lieke: " Ik maak wel lol hoor."

Sinds wanneer?
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2008 @ 00:06:21 #267
137949 Disana
pi_55913206
Er wordt daar gepraat alsof Lieke een beklimming van de Mount Everest heeft overleefd.
  donderdag 10 januari 2008 @ 00:06:54 #268
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_55913218
quote:
ikpikhetnietmeer geen fam..........Hoor
pi_55913221
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 23:57 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

hahaha

als hier over een tijdje iemand met de nick IkBenHelemaalOverHuub komt cossen is dat heel zeker lieke.
Nee, dan Huub die had het vanavond ook alweer over Lieke tegen Dimitri, zeker ( toevallig ) gemist ?
pi_55913246
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 00:06 schreef Disana het volgende:
Er wordt daar gepraat alsof Lieke een beklimming van de Mount Everest heeft overleefd.
Lieke heeft een ietwat vreemde beleving van het spel...
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2008 @ 00:08:39 #271
137949 Disana
pi_55913256
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 00:06 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:

[..]

ikpikhetnietmeer geen fam..........Hoor
Ik geloof je
pi_55913282
Dat lachen van Lieke met het bovengebit, vastgeplakt aan het ondergebit, irriteert me ook......
pi_55913299
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 00:06 schreef neehe het volgende:

[..]

Nee, dan Huub die had het vanavond ook alweer over Lieke tegen Dimitri, zeker ( toevallig ) gemist ?
Huub wilde geen discussie aangaan met Lieke
Lieke bleef erop doorgaan, waarop Huub ging reageren, halverwege het gesprek liep ze weg om zich om te kleden en ging Huub verder met gesprek tegen Dimitri..... na 5 minuten gaat Lieke zich er weer mee bemoeien.
Daarna gaat ze weg om te sporten en volgen Dimitri en Huub binnen 1 minuut.

Zo is het gegaan en niet anders
  donderdag 10 januari 2008 @ 00:12:11 #274
168951 STAP01
body and brain
pi_55913305
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 00:10 schreef yellowfirst het volgende:
Dat lachen van Lieke met het bovengebit, vastgeplakt aan het ondergebit, irriteert me ook......
t arme kind! Niets is meer goed aan haar sinds het uit is met Huub!
pi_55913328
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 00:06 schreef neehe het volgende:

[..]

ik hoor slecht vandaag, ik heb te veel schel getetter in mn oor gehad. gaat al beter nu, ze staat op mute...
pi_55913330
quote:
ja ho 's ff........... Huub is wel éénmeterenzeventigcentimeter...... das geen kleinigheid
pi_55913343
quote:
heeft ze ook

laat jij je ook dagelijks door je partner zo toeschreeuwen en uitschelden zoals Huub met Lieke deed?..
pi_55913347
Sommigen irriteren zich ook aan alles, vraag me af waarom die streamen.
Vorm van SM ?
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2008 @ 00:15:32 #279
137949 Disana
pi_55913368
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 00:13 schreef Desii het volgende:

[..]

ja ho 's ff........... Huub is wel éénmeterenzeventigcentimeter...... das geen kleinigheid
Oh wat indrukwekkend Zijn ze trouwens niet even lang?
pi_55913405
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 00:13 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

ik hoor slecht vandaag, ik heb te veel schel getetter in mn oor gehad. gaat al beter nu, ze staat op mute...
O je hebt een vriendin of vrouw ?
pi_55913409
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 00:11 schreef Desii het volgende:

[..]

Huub wilde geen discussie aangaan met Lieke
Lieke bleef erop doorgaan, waarop Huub ging reageren, halverwege het gesprek liep ze weg om zich om te kleden en ging Huub verder met gesprek tegen Dimitri..... na 5 minuten gaat Lieke zich er weer mee bemoeien.
Daarna gaat ze weg om te sporten en volgen Dimitri en Huub binnen 1 minuut.

Zo is het gegaan en niet anders
Mag ze niet reageren als ze hoort dat Huub over haar praat als ze even in de slaapkamer terugkomt om zich om te kleden?
Is dat strafbaar?
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2008 @ 00:18:24 #282
137949 Disana
pi_55913432
En alweer gaat het over Huub.
pi_55913486
Ik hoop dat het nog veel vaker over Huub gaat en met name zijn vuile spel...hoe meer daar over gepraat wordt hoe beter
pi_55913492
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 00:17 schreef riri het volgende:

[..]

Mag ze niet reageren als ze hoort dat Huub over haar praat als ze even in de slaapkamer terugkomt om zich om te kleden?
Is dat strafbaar?
ze liep in eerste instantie weg uit het gesprek, terwijl dit nog bezig was
tuurlijk is het niet strafbaar; maar ik regeerde op het feit dat Huub het over lieke had, terwijl dit gesprek op initiatief van Lieke zelf uitging... en zij vervolgens zelf wegliep uit het gesprek.

Voor de rest boeit dat hele Lieke/Huub ding me weinig meer....... ben die verhaallijn spuugzat
pi_55913500
Jezus, ik zet de streams aan en Lieke heeft weer 2 mensen gevonden die naar geklaag over Huub moeten luisteren
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_55913503
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 00:18 schreef Disana het volgende:
Een "Huub-trauma."

Gelukkig zijn er in Nederland veel psychiaters, voor alles inzetbaar kwa problemen...
pi_55913528
quote:
En alweer doen B&A niet mee.......en krijgt ze haar rijbewijs
Hangplek voor vrije gedachten
pi_55913555
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 00:14 schreef neehe het volgende:
Sommigen irriteren zich ook aan alles, vraag me af waarom die streamen.
Vorm van SM ?
Ja
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_55913570
quote:
Hier hebben ze het meestal over Lieke, ja die is ook intresanter dan Huub, dat is ook zo.
Dat schreeuwen, schelden, bedreigen, intimideren en zuipen van Huub dat weten we nu wel.
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2008 @ 00:28:10 #290
137949 Disana
pi_55913608
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 00:22 schreef yellowfirst het volgende:

[..]

Een "Huub-trauma."

Gelukkig zijn er in Nederland veel psychiaters, voor alles inzetbaar kwa problemen...
Ik vind eigenlijk dat het tijd wordt dat huispsychologe Anita weer eens een hartig woordje met haar spreekt. Ik vind haar een kreng, maar Lieke heeft ze wel aardig in de peiling.
pi_55913609
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 00:21 schreef Scandalous het volgende:
Jezus, ik zet de streams aan en Lieke heeft weer 2 mensen gevonden die naar geklaag over Huub moeten luisteren
Als je zo laat in het gesprek valt weet je niet hoe en waarom het gesprek ging wat zich daarvoor al had afgespeeld....je zegt namelijk dat je net de streams aanzet...heb je zo snel een mening over een gesprek als je het niet gevolgd hebt?
Erg voorbarig toch?
pi_55913615
Ik hoor Lieke zo vaak vragen naar de broer van Claire, dat gaat vast een verhaallijntje worden.
pi_55913648
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 00:28 schreef riri het volgende:

[..]

Als je zo laat in het gesprek valt weet je niet hoe en waarom het gesprek ging wat zich daarvoor al had afgespeeld....je zegt namelijk dat je net de streams aanzet...heb je zo snel een mening over een gesprek als je het niet gevolgd hebt?
Erg voorbarig toch?
Ja, omdat het al-tijd zo is als ik de streams aanzet
pi_55913660
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 00:28 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind eigenlijk dat het tijd wordt dat huispsychologe Anita weer eens een hartig woordje met haar spreekt. Ik vind haar een kreng, maar Lieke heeft ze wel aardig in de peiling.
Lieke is niet dom, alleen doet ze weinig met haar intelligentie....
pi_55913679
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 00:30 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Dat is wel een goeie.
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2008 @ 00:33:04 #296
137949 Disana
pi_55913702
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 00:30 schreef yellowfirst het volgende:

[..]

Lieke is niet dom, alleen doet ze weinig met haar intelligentie....
Da's waar, ze had onderhand al bijna een universitaire studie af kunnen maken.
pi_55913711
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 00:33 schreef Disana het volgende:

[..]

Da's waar, ze had onderhand al bijna een universitaire studie af kunnen maken.
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2008 @ 00:34:18 #298
137949 Disana
pi_55913723
Claires ouders hebben problemen gehad, haar moeder is toen jaren intens verdrietig geweest. Claire heeft daar ook wel een klap van gehad. Maar ze blijft papa's meisje.
pi_55913746
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 00:34 schreef Disana het volgende:
Claires ouders hebben problemen gehad, haar moeder is toen jaren intens verdrietig geweest. Claire heeft daar ook wel een klap van gehad. Maar ze blijft papa's meisje.
Beter dan een klap van de molen, hoewel, als je DGK ingaat...
pi_55913782
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 00:30 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Als ik de cos aanzet gaat het voortdurend over Lieke....
pi_55913793
quote:

[..]

Woot, dat heeft hij al toegezegd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')