Precies, en dat lukt nog niet echt. De rest is nog aan het aftasten maar ze wil nu wlllens en wetens een stempel drukken en dat lukt dus niet. Volgens mij kun je je dan beter nog even op de vlakte houden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:24 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nee uiteraard niet...![]()
Maar voor Claire lijkt het wel belangrijk om te weten dat als ze iemand aanvalt dat ze niet ook andere miljonairs tegen zich krijgt in de discussie..
quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:24 schreef avonne het volgende:
[..]
Volgens Huub is het een "anabolen opgepompte zonnebankbruine kuthomo"
even serieus: het nieuwe romantische verhaallijntje van Lieke
Als hij zélf punten voor dit gesprek had gehad, heb je gelijk. Echter, voor dit gesprek moest hij punten uit de pot halen, en net als de vorige cc met Ben was het niet echt belangrijk.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vinnkik niet. Het gaat over een telefoongesprek tussen Hedda en Huub. Zij kan/mag niet bepalen of het belangrijk is voor Huub al was het een prietpraatgesprek.
Liekes nieuwe hoerquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:20 schreef Ziet het volgende:
hoi allemaal!
ben weer terug van vakantie
ff een vraagje, wie is die quinten?
Die toestemming geven ze zonder te weten waar het over gaat..dat weet ook de aannemer niet...pas na het gesprek kan gezegd worden of het belangrijk was en dat kan alleen de aannemer...quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:26 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, dat mag ze wel bepalen, omdat ze toestemming mag geven voor de CP
Heel begrijpelijk. Het is per slot van rekening al zijn derde collect call in meer dan een jaar tijdquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:30 schreef coldstar het volgende:
Het is toch niet helemaal eerlijk. Amanda legt Claire uit waar de punten ook goed voor zijn. Die hoeven niet altijd voor heel ernstige dingen te zijn. Maar dit is deze week al de tweede keer, dat hij eigenlijk steeds voor de lol gebeld is. Dus kan ik Claire best wel begrijpen.
+1quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:17 schreef beequeen het volgende:
Wat is Claire ontzettend zwak in een discussie zeg, had ik niet verwacht.
De essentie is veel meer dat Huub vooraf verzekerde dt zijn achterban uitsluitend en alleen voor belangrijke zaken cc zal bellen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:31 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Die toestemming geven ze zonder te weten waar het over gaat..dat weet ook de aannemer niet...pas na het gesprek kan gezegd worden of het belangrijk was en dat kan alleen de aannemer...
Als Claire morgen een collectcall krijgt en ze wil punten uit de pot en Huub zegt ik geef ze alleen als het belangrijk is...wat dan? Hoe moet Claire dat van te voren weten?
Dus........... waar gaat dit eigenlijk over?
Dan had ze dit zich eerder moeten bedenken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:33 schreef riri het volgende:
Ik snap heel goed dat Claire bezwaren heeft....
Omdat Hedda geen brievenschrijfster is moet het maar met een collect call met punten uit de gezamenlijke pot
Hoop dat ze dan ook ze redeneert als het om Brian en Amanda gaat.Hoe vaak hebben die wel geen onzin gesprek gehad.Huub heeft misschien nu drie keer wat uit die pot gehad.Kan ze van Amanda en Brian niet meer tellen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:33 schreef riri het volgende:
Omdat Hedda geen brievenschrijfster is moet het maar met een collect call met punten uit de gezamenlijke pot
Omdat Clair als je goed geluiterd hebt, afgesproken heeft met haar familie dat ze alleen colletcall op neemt als het echt heel serieus is.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:31 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Die toestemming geven ze zonder te weten waar het over gaat..dat weet ook de aannemer niet...pas na het gesprek kan gezegd worden of het belangrijk was en dat kan alleen de aannemer...
Als Claire morgen een collectcall krijgt en ze wil punten uit de pot en Huub zegt ik geef ze alleen als het belangrijk is...wat dan? Hoe moet Claire dat van te voren weten?
Volgens mij wil Claire gewoon ff punten scoren omdat ze een paar keer het verwijt kreeg dat ze zich op de vlakte houdt...en dat doet ze bij Huub..op het ogenblik de makkelijkste prooi...hij staat een beetje alleen nu..
Ik ben het niet met je eens, maar wou wel even zeggen dat ik heel blij voor je ben met de positieve uitslag van je zusquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:33 schreef riri het volgende:
Wat Huub vindt...quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:24 schreef avonne het volgende:
[..]
Volgens Huub is het een "anabolen opgepompte zonnebankbruine kuthomo"
even serieus: het nieuwe romantische verhaallijntje van Lieke
Ja, achteraf kun je dat zeggen... maar zeker weet je dat pas als het gesprek gevoerd is. Ze moet dus van tevoren die afweging maken. De argumenten van Huub heb ik niet gezien en niets over gelezen. Maar ook bij een CC is het slechts het gunnen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub had vooraf als argument aangevoerd dat zijn achterban alleen maar voor belangrijke zaken CC zou bellen. Claire baalt dat ze nu 2 keer op een rij een onzin-gesprek Huub uit de pot is betaald.
Ik wens Huub dan een hoog percentage in de populariteitspoll,quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:33 schreef riri het volgende:
Omdat Hedda geen brievenschrijfster is moet het maar
met een collect call met punten uit de gezamenlijke pot
Met die afspraak heeft Huub niks te maken natuurlijk..quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:36 schreef coldstar het volgende:
[..]
Omdat Clair als je goed geluiterd hebt, afgesproken heeft met haar familie dat ze alleen colletcall op neemt als het echt heel serieus is.
Zei ik dus ook: een onzin discussie... Claire heeft dan wel een mening... maar wat heb je aan deze mening...?Speltechnisch zelfs zwak.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:31 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Volgens mij wil Claire gewoon ff punten scoren omdat ze een paar keer het verwijt kreeg dat ze zich op de vlakte houdt...en dat doet ze bij Huub..op het ogenblik de makkelijkste prooi...hij staat een beetje alleen nu..
Da's fijn voor Claire en haar familie. Mocht Bram ook bellen vanuit het BBhuis?quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:36 schreef coldstar het volgende:
[..]
Omdat Clair als je goed geluiterd hebt, afgesproken heeft met haar familie dat ze alleen colletcall op neemt als het echt heel serieus is.
Dat zal wel zijn dat Claire tegen haar familie heeft gezegd dat ze alleen mogen bellen als het serieus is..want Claire kan dat van te voren niet weten en de Febo gaat dat niet zeggen..quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:36 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dus je bent tevreden?quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat Huub vindt...![]()
Wat ik vind van Huub: Een naar kutventje dat zich gedraagt als een pubertje die tekeer gaat als een idioot omdat het niet allemaal loopt zoals hij het wil. En als het wel loopt zoals hij het wil dan moet hij maar eens vragen om een ander script, want ik denk dat hij op deze manier niet populairder wordt en de finale op zijn buik kan schrijven (of misschien op zijn andere schouder kan laten tatoeëren als 'leuk' aandenken voor later)
@Avonnequote:Op woensdag 9 januari 2008 19:58 schreef avonne het volgende:
Wacht eens even.
Wie gaan er zaterdag allemaal mee naar het optreden van Huub en Jaap...??
Lieke zou toch mee gaan?
Ik kan me die hele Bram niet heugen...quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Da's fijn voor Claire en haar familie. Mocht Bram ook bellen vanuit het BBhuis?
Eigenlijk wel een beetjequote:
Even geen zin in Wiki, maar ik dacht iets van 20 dagen in BB?quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:41 schreef Lobasca het volgende:
Ik kan me die hele Bram niet heugen...
Dank je tf..zal zelf wel even kijkenquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Even geen zin in Wiki, maar ik dacht iets van 20 dagen in BB?
Ik kan hem mij niet herinneren in zijn gedrag, spel, doen en laten, wel dat hij een leuk koppie had.
Ik denk wel dat Hedda belangrijk is voor Huub. Ze zijn namelijk hele goede vrienden ( heel bijzonder hoor als exen goed bevriend blijven) Hedda neemt Huub zoals hij is...met al zijn vele foute karaktertrekjes..quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:41 schreef coldstar het volgende:
Het is boel shit om te zeggen dat het gesprek met hedda zo belangrijk geweest is. Wat een dalfdekker zeg, ligt een nacht met Hedda in bed te wippen. Daarna pakt hij nog een aantal andere en wat hoeren. En dan is dat gesprek met Hedda zo belangrijk.
Ze zijn niet echte exen volgens mij ........ Huub en Hedda hebben gewoon nog 'alles' met elkaarquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:48 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Hedda belangrijk is voor Huub. Ze zijn namelijk hele goede vrienden ( heel bijzonder hoor als exen goed bevriend blijven) Hedda neemt Huub zoals hij is...met al zijn vele foute karaktertrekjes..
Ik denk niet dat iemand kan oordelen of dit telefoontje belangrijk is voor Huub of niet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:44 schreef coldstar het volgende:
Nee een collet call hoeft niet van een lkeur voorzien te worden. Je moet gewoon je familie of vrienden per brief even op de hoogte brengen dat ze geen collet call moet bellen voor Jan met de korte achternaam.
He getver wat een rotplanquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zomaar een plannetje voor de DGK-poll. Tot nu toe kun je alleen een SMS sturen die +1 telt, een stem meer. Ze zouden eigenlijk een tweede nummer erbij moeten nemen waar de SMS als -1 telt, een stem eraf. Daarmee bereik je dat absolute fans en absolute niet-fans beiden kunnen stemmen.
Ah, je bent er ook. Ik verbaasde me over de het feit dat er geen enkele reactie is gekomen op je post dat Lieke jankend wegliep toen ze geconfronteerd werd met het feit dat ze zich de villa ingeneukt heeft omdat dat een voorwaarde was van stokbrood.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:47 schreef STAP01 het volgende:
Contactpunten Pot wordt elke maand bijgevuld tot 500 cps Waar maken ze zich zorgen over!
Dan vind ik Hedda dom, er lopen genoeg kerels rond met veel minder foute karaktertrekjes, die wel zich helemaal aan haar zouden willen geven zonder allles te willen neuken wat een gleuf heeft. (quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:48 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Hedda belangrijk is voor Huub. Ze zijn namelijk hele goede vrienden ( heel bijzonder hoor als exen goed bevriend blijven) Hedda neemt Huub zoals hij is...met al zijn vele foute karaktertrekjes..
Nog meer geld genereren voor je werkgever BSOL ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zomaar een plannetje voor de DGK-poll. Tot nu toe kun je alleen een SMS sturen die +1 telt, een stem meer. Ze zouden eigenlijk een tweede nummer erbij moeten nemen waar de SMS als -1 telt, een stem eraf. Daarmee bereik je dat absolute fans en absolute niet-fans beiden kunnen stemmen.
Belachelijk plan.Is alleen ome John spekkenquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik denk dat als Huub echt helemaal gescript is, deze script inderdaad heel erg goed bij hem past. Wat betreft zijn populairiteit van Huub, die is al heel lang op 0 komma 0. als je de TV beelden ziet, zit je met kromme tenen te kijken. Mijn man, bijna een verplicht kijkende GK, omdat zijn vrouw graag de afleveringen wil bekijken, vraagt zich echt af wat dit voor een randdubiel is. Heel veel mensen heeft hij zo al tegen zich.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat Huub vindt...![]()
Wat ik vind van Huub: Een naar kutventje dat zich gedraagt als een pubertje die tekeer gaat als een idioot omdat het niet allemaal loopt zoals hij het wil. En als het wel loopt zoals hij het wil dan moet hij maar eens vragen om een ander script, want ik denk dat hij op deze manier niet populairder wordt en de finale op zijn buik kan schrijven (of misschien op zijn andere schouder kan laten tatoeëren als 'leuk' aandenken voor later)
quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, je bent er ook. Ik verbaasde me over de het feit dat er geen enkele reactie is gekomen op je post dat Lieke jankend wegliep toen ze geconfronteerd werd met het feit dat ze zich de villa ingeneukt heeft omdat dat een voorwaarde was van stokbrood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |