abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 januari 2008 @ 20:41:24 #276
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_55907030
Dus als er een collect call komt, dan moet er volgende keer een kleur bij worden genoemd.
Geel voor de gezelligheid, oranje voor een beetje belangrijk, en code rood voor een sterfgeval
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 9 januari 2008 @ 20:41:26 #277
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_55907033
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:58 schreef avonne het volgende:
Wacht eens even.
Wie gaan er zaterdag allemaal mee naar het optreden van Huub en Jaap...??
Lieke zou toch mee gaan?
@Avonne

Vrijdag 11 januari Meet & Greet
Jaap en Lieke met tv-opnames.

Info: Amhion Zoetermeer.
pi_55907038
Het is boel shit om te zeggen dat het gesprek met hedda zo belangrijk geweest is. Wat een dalfdekker zeg, ligt een nacht met Hedda in bed te wippen. Daarna pakt hij nog een aantal andere en wat hoeren. En dan is dat gesprek met Hedda zo belangrijk.
pi_55907053
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:

[..]

Da's fijn voor Claire en haar familie. Mocht Bram ook bellen vanuit het BBhuis?
Ik kan me die hele Bram niet heugen...
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 9 januari 2008 @ 20:42:27 #280
168951 STAP01
body and brain
pi_55907073
WTF loopt Lieke bij Huub te slijmen!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_55907092
Huub is lekker duidelijk...en dit en dat, enzus en zo.....
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2008 @ 20:43:05 #282
135305 beequeen
Lost.
pi_55907096
Goffer de goffer, het is weer Huub die tv maakt en dat alleen door een CC met Hedda.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55907156
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:41 schreef akveor het volgende:

[..]

Dus je bent tevreden?
Eigenlijk wel een beetje De beelden van de uitzending vandaag van tijdens een SL, en begin niet over 'knip en plakwerk' van de Febo, waren niet in zijn voordeel.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_55907158
Nee een collet call hoeft niet van een lkeur voorzien te worden. Je moet gewoon je familie of vrienden per brief even op de hoogte brengen dat ze geen collet call moet bellen voor Jan met de korte achternaam.
  woensdag 9 januari 2008 @ 20:45:43 #285
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_55907182
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:41 schreef Lobasca het volgende:

Ik kan me die hele Bram niet heugen...
Even geen zin in Wiki, maar ik dacht iets van 20 dagen in BB?

Ik kan hem mij niet herinneren in zijn gedrag, spel, doen en laten, wel dat hij een leuk koppie had.
  woensdag 9 januari 2008 @ 20:47:13 #286
168951 STAP01
body and brain
pi_55907227
Contactpunten Pot wordt elke maand bijgevuld tot 500 cps Waar maken ze zich zorgen over!
Why don't you just use that thing inside your head....
  woensdag 9 januari 2008 @ 20:48:25 #287
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_55907274
Zomaar een plannetje voor de DGK-poll. Tot nu toe kun je alleen een SMS sturen die +1 telt, een stem meer. Ze zouden eigenlijk een tweede nummer erbij moeten nemen waar de SMS als -1 telt, een stem eraf. Daarmee bereik je dat absolute fans en absolute niet-fans beiden kunnen stemmen.
Keep the Sunny Side Up
pi_55907288
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:45 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Even geen zin in Wiki, maar ik dacht iets van 20 dagen in BB?

Ik kan hem mij niet herinneren in zijn gedrag, spel, doen en laten, wel dat hij een leuk koppie had.
Dank je tf..zal zelf wel even kijken
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55907289
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:41 schreef coldstar het volgende:
Het is boel shit om te zeggen dat het gesprek met hedda zo belangrijk geweest is. Wat een dalfdekker zeg, ligt een nacht met Hedda in bed te wippen. Daarna pakt hij nog een aantal andere en wat hoeren. En dan is dat gesprek met Hedda zo belangrijk.
Ik denk wel dat Hedda belangrijk is voor Huub. Ze zijn namelijk hele goede vrienden ( heel bijzonder hoor als exen goed bevriend blijven) Hedda neemt Huub zoals hij is...met al zijn vele foute karaktertrekjes..
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  woensdag 9 januari 2008 @ 20:50:50 #290
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_55907360
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:48 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Ik denk wel dat Hedda belangrijk is voor Huub. Ze zijn namelijk hele goede vrienden ( heel bijzonder hoor als exen goed bevriend blijven) Hedda neemt Huub zoals hij is...met al zijn vele foute karaktertrekjes..
Ze zijn niet echte exen volgens mij ........ Huub en Hedda hebben gewoon nog 'alles' met elkaar
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 9 januari 2008 @ 20:52:47 #291
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_55907425
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:44 schreef coldstar het volgende:
Nee een collet call hoeft niet van een lkeur voorzien te worden. Je moet gewoon je familie of vrienden per brief even op de hoogte brengen dat ze geen collet call moet bellen voor Jan met de korte achternaam.
Ik denk niet dat iemand kan oordelen of dit telefoontje belangrijk is voor Huub of niet.
Dat is aan Huub. En als Huub zegt dat het belangrijk voor hem was, dan is dat gewoon zo.
Het is zijn gevoel. En je kunt ook overduidelijk zien hoe veel goed het hem heeft gedaan.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_55907454
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zomaar een plannetje voor de DGK-poll. Tot nu toe kun je alleen een SMS sturen die +1 telt, een stem meer. Ze zouden eigenlijk een tweede nummer erbij moeten nemen waar de SMS als -1 telt, een stem eraf. Daarmee bereik je dat absolute fans en absolute niet-fans beiden kunnen stemmen.
He getver wat een rotplan dat kost me nog meer geld...dan wil ik best een hoop -1 smsjes versturen en toch ook die 6 voor Huub..

Werk jij voor Talpa ofzo...
--Einstein
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2008 @ 20:54:57 #293
135305 beequeen
Lost.
pi_55907485
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:47 schreef STAP01 het volgende:
Contactpunten Pot wordt elke maand bijgevuld tot 500 cps Waar maken ze zich zorgen over!
Ah, je bent er ook. Ik verbaasde me over de het feit dat er geen enkele reactie is gekomen op je post dat Lieke jankend wegliep toen ze geconfronteerd werd met het feit dat ze zich de villa ingeneukt heeft omdat dat een voorwaarde was van stokbrood.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55907507
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:48 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Dan vind ik Hedda dom, er lopen genoeg kerels rond met veel minder foute karaktertrekjes, die wel zich helemaal aan haar zouden willen geven zonder allles te willen neuken wat een gleuf heeft. ( voor TNT, die heeft rond de jaarwisseling gleufversmallers toegepast zodat er niet zomaar van alles in gestopt kon worden). Zal wel een ouderwetse instelling van me zijn maar tis niet anders.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  woensdag 9 januari 2008 @ 20:55:48 #295
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55907511
quote:
Nog meer geld genereren voor je werkgever BSOL ?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_55907513
quote:
Belachelijk plan.Is alleen ome John spekken
pi_55907530
Lieke stopt haar brief in een la van Jaap, ondertussen heeft ze dus al heel wat meer kast en la ruimte dan de andere miljonairs, en ze heeft nog steeds geen ruimte voor Mike gemaakt.
Goedemorgen :W
pi_55907550
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:37 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Wat Huub vindt...

Wat ik vind van Huub: Een naar kutventje dat zich gedraagt als een pubertje die tekeer gaat als een idioot omdat het niet allemaal loopt zoals hij het wil. En als het wel loopt zoals hij het wil dan moet hij maar eens vragen om een ander script, want ik denk dat hij op deze manier niet populairder wordt en de finale op zijn buik kan schrijven (of misschien op zijn andere schouder kan laten tatoeëren als 'leuk' aandenken voor later )
Ik denk dat als Huub echt helemaal gescript is, deze script inderdaad heel erg goed bij hem past. Wat betreft zijn populairiteit van Huub, die is al heel lang op 0 komma 0. als je de TV beelden ziet, zit je met kromme tenen te kijken. Mijn man, bijna een verplicht kijkende GK, omdat zijn vrouw graag de afleveringen wil bekijken, vraagt zich echt af wat dit voor een randdubiel is. Heel veel mensen heeft hij zo al tegen zich.
pi_55907560
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:54 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ah, je bent er ook. Ik verbaasde me over de het feit dat er geen enkele reactie is gekomen op je post dat Lieke jankend wegliep toen ze geconfronteerd werd met het feit dat ze zich de villa ingeneukt heeft omdat dat een voorwaarde was van stokbrood.
Die post heb ik helemaal gemist...inderdaad ook geen reacties of caps...
--Einstein
pi_55907581
Pffffffffffff en die piano word ik ook zo moe van. Wat een gehoor zeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')