quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:39 schreef riri het volgende:
Even een berichtje van mij over mijn zusje......
de operatie is goed gelukt en alles hebben ze weg kunnen nemen en voor zover het ze konden zien waren er geen uitzaaiingen maar er moet nog wel weefsel onderzocht...pas dan weten we het echt.
Nog wat onzekerheid dus maar ook positief aan de andere kant.
Er is dus heel wat spanning weggevallen.
Heel erg bedankt voor het meeleven van jullie....
Heel veel Fokkers hebben veel aan je gedacht (mag ik wel zo zeggen he) Heel fijn voor jullie allemaal! Ik hoop dat dat de uitslag ook goed zal zijnquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:39 schreef riri het volgende:
de operatie is goed gelukt en alles hebben ze weg kunnen nemen en voor zover het ze konden zien waren er geen uitzaaiingen maar er moet nog wel weefsel onderzocht...pas dan weten we het echt.
Hoi Riri,sterkte voor de uitslag , zullen toch spannende tijden zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:39 schreef riri het volgende:
Dank je. Ik moet mezelf bedwingen geen streams te nemen, nuquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:44 schreef Varen het volgende:
Voor de niet streamer. Ze lezen post en Jan Willem kookt
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:44 schreef Varen het volgende:
Voor de niet streamer. Ze lezen post en Jan Willem kookt
Dat is echt onzin. Selene is juist in de villa gezet om de tent een beetje gevuld te houden tijdens die optredens.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:45 schreef Varen het volgende:
Jaap wil een stemming aan vragen, of Selene a.s. weekend mee mag met een optreden van Jaap en Huub
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank je. Ik moet mezelf bedwingen geen streams te nemen, nu.
join the clubquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:44 schreef SHE het volgende:
Ik was voor Lieke, toen ze Huub nog een beetje wezenlijke dingen wist bij te brengen.
Nu haat ik haar; niet een beetje..maar heel veel.
Wat een drammerig, aanmatigend, self proclaimd zweefteef is het.
Ze slaat elke plank mis; en dat irriteert. Wat mij betreft vertrekt zij als eerste
Ze vroeg het aan Jan Willem, dacht ik..quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:49 schreef ericahysterica het volgende:
Zeurlene vroeg aan mike wanneer hij wegging.
Mike: de 28e........en toen werd de stream weggedraaid. Zou het 28 januari zijn?
Oh, waar dan en wanneer? Zal wel stormlopen, breezah sletjes te overquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:50 schreef Dark het volgende:
Amanda gaat ook een meet en greet krijgen en ze kan niet wachten tot ze haar fans gaat ontmoeten!
De Bijlmer Bajes houdt een Open Dag?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:50 schreef Dark het volgende:
Amanda gaat ook een meet en greet krijgen en ze kan niet wachten tot ze haar fans gaat ontmoeten!
Nee, integendeel. Ze pappen met haar aan om zodoende Amanda en Lieke uit elkaar te drijven. Dat gesprekje is al geweest in het begin van deze COS.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:50 schreef avonne het volgende:
Hebben Jaap en Huub sinds Selene terug is nog weer het ideetje opgepakt om Selene eens aan te pakken?
En stuurt Lieke weg, Lieke zegt: ne pas de probleme! (?) Wat meegaand ineens.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:51 schreef beequeen het volgende:
Selène bepaalt de tafelschikking. Brian en Amanda moeten naast elkaar zitten.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:58 schreef beequeen het volgende:
Tijdens de gesprekken aan tafel blijkt maar weer dat je deals kunt maken met de FEBO.
Dat weten we natuurlijk maar het is zo leuk om te horen.
Ben benieuwdquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:58 schreef avonne het volgende:
Wacht eens even.
Wie gaan er zaterdag allemaal mee naar het optreden van Huub en Jaap...??
Lieke zou toch mee gaan?
Ja, Lieke heeft dan een meet and greet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:58 schreef avonne het volgende:
Wacht eens even.
Wie gaan er zaterdag allemaal mee naar het optreden van Huub en Jaap...??
Lieke zou toch mee gaan?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:39 schreef riri het volgende:
ja zou ook heel goed kunnen want ik speel terwijl patiencequote:Op woensdag 9 januari 2008 19:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze vroeg het aan Jan Willem, dacht ik..
en dat is zaterdag?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, Lieke heeft dan een meet and greet.
jaquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:08 schreef Disana het volgende:
Gemist... is het gesprek van Huub met Hedda ook in beeld geweest?
Waarom juich je? Hoe kan Claire nu weten wat er besproken is en wat belangrijk is voor Huub ?quote:
Je hebt niks gemist in ieder geval...prietpraat...quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:08 schreef Disana het volgende:
Gemist... is het gesprek van Huub met Hedda ook in beeld geweest?
Met andere woorden: toen de Collect Call vanmiddag was liet Hedda aan de redactie weten dat ze iets te bespreken had dat ze niet op de streams wilde hebben. Ze kapte het dus af, en Huub kreeg de Collect Call niet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:06 schreef jassy het volgende:
"Ik Spreek je zo weer" zei Hedda
????????????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |