Gelukkig heeft Brian helemaal geen paranoide trekjes.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom verheerlijken? Huub geeft alleen maar aan dat Lieke een nepwijf is.
Brian zegt dat ze nu kunnen zwaaien naar Lieke, maw....Lieke zit bij de FEBO en kijkt mee.
Nope, hij heeft hem wel uitgemaakt voor het een en ander.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:25 schreef Deisyy het volgende:
Heeft Huub Dimitri al op zijn bek geslagen vanwege de brief van Lieke aan Amanda die niet bestond?
Hij weet hoe het werkt, dat weten ze allemaal. Als je in het hokje zit mag je meegenieten van de streams.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Brian helemaal geen paranoide trekjes.
tjongejongequote:Op woensdag 9 januari 2008 19:29 schreef Lobasca het volgende:
Slène loopt te zeuren dat Lieke nooit haar fouten zal toegeven.
Says who?
2 brievenquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:31 schreef Deisyy het volgende:
Mikey krijgt een brief van iemand die bij hem in de gevangenis heeft gezeten.
Ik zeg: Ze kan haar script niet onthouden en wacht op instructies van de plasma tijdens haar plassessies.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:30 schreef Lobasca het volgende:
Amanda gaat om het kwartier plassen
Ik zeg; zuurgraad
gadverredammequote:Op woensdag 9 januari 2008 19:24 schreef Varen het volgende:
Claire wil heel graag bij haar zelf blijven.
Huub: je ontkomt niet aan leugens en intriges.
Brian is het daar mee eens.
Anders ik welquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:30 schreef Guuskeee het volgende:
die selene is echt een rancuneuze haatdragende zeikhoer die alleen maar dat huis in komt om lieke te treiteren.
me LOVE it!
Helemaal mee eens, dat mens heeft daar niks te zoeken. Ben bang dat Flens haar wel ziet zitten, lekker stoken en discussie's uitlokken. (lees tv maken)quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:31 schreef Verida het volgende:
[..]
tjongejonge![]()
![]()
Wanneer zegt er daar iemand tegen zeurlene dat zij helemaal niets te zoeken heeft in de kooi en dat ook niemand verantwoording aan haar hoeft af te leggen?
wie denkt ze wel dat ze is
Aangezien Huub die knie heeft te danken omdat hij bij de febo zat en kwaad werd wat hij hoorde op de streams(hij hoorde Lieke iets zeggen wat hij niet prettig vond), denk ik niet dat het te maken heeft met paranoa, ze kunnen allemaal kijken achter, zo,n fake is hetquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Brian helemaal geen paranoide trekjes.
pfiieeww, super! gelukkig maar!quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:39 schreef riri het volgende:
Even een berichtje van mij over mijn zusje......
de operatie is goed gelukt en alles hebben ze weg kunnen nemen en voor zover het ze konden zien waren er geen uitzaaiingen maar er moet nog wel weefsel onderzocht...pas dan weten we het echt.
Nog wat onzekerheid dus maar ook positief aan de andere kant.
Er is dus heel wat spanning weggevallen.
Heel erg bedankt voor het meeleven van jullie....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |