Selene is een kreng die alles graag naar haar hand zet en als ze dat niet voor elkaar krijgt gaat ze stampvoeten, krijsen en janken. De ontevredenheid straalt van haar smoel af.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:04 schreef riri het volgende:
[..]
Selene is helemaal niet oprecht.....met dat kind is echt wat aan de hand...
Zoals ze met Jeroen omging zal ik niet gauw vergeten...toen hij niet luisterde naar haar opdrachten en orders kon ie opsodemieteren
Hoi Riri, we hebben je gemist, hoe is het?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:04 schreef riri het volgende:
[..]
Zoals ze met Jeroen omging zal ik niet gauw vergeten...toen hij niet luisterde naar haar opdrachten en orders kon ie opsodemieteren
Fijn, je bent terug, weer iemand met een nuchtere kijk op de zakenquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:04 schreef riri het volgende:
[..]
Klopt, was weer een script waar wij met open ogen ingetrapt zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Trio wel, maar niet alleen Brian en Lieke toch?
Amanda was naar bed gegaan omdat ze zo moe was dacht ik?
Ik denk niet dat Claire's eerste actie het er uit stemmen van een andere miljonair zal zijn, dat lijkt me gewoon n iet haar stijl.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:09 schreef neehe het volgende:
Ik heb een vermoeden hoe het gaat lopen de komende tijd.
Iedereen gaat Lieke er uitstemmen, en dan is Huub degene die haar erin houdt.
Hij wil haar op die manier zien terug te krijgen.
Nee hoor, we zijn bij de neus genomen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, was weer een script waar wij met open ogen ingetrapt zijn.
Ik zeg we maar misschien moet ik zeggen ik.
Dat hoop ik ook niet, ik hoop dat ze met Lieke gaat bonden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Claire's eerste actie het er uit stemmen van een andere miljonair zal zijn, dat lijkt me gewoon n iet haar stijl.
Ik denk dat dat het plan ook is, vandaar dat zeurlene er weer is, die kan dan Amanda weer onder handen nemen, misschien heeft ze buiten inspiratie opgedaan om het bosje stro te cultiveren.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:14 schreef neehe het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet, ik hoop dat ze met Lieke gaat bonden.
Brian bedoel jequote:Op woensdag 9 januari 2008 19:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Streams zijn knap saai. S1-2 Selene met haar zeurverhalen en op S3-4 zit Huub zich weer te verheerlijken.
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:16 schreef noekje het volgende:
Ik denk dat Claire Lieke's dekking gaat worden.
Waarom verheerlijken? Huub geeft alleen maar aan dat Lieke een nepwijf is.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Streams zijn knap saai. S1-2 Selene met haar zeurverhalen en op S3-4 zit Huub zich weer te verheerlijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |