Achter aan de rij aansluiten aubquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:15 schreef FSR het volgende:
Hmmm, Lieke voor het vuurpeloton
Waar mag ik daarvoor tekenen
Grapjasquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:15 schreef FSR het volgende:
Hmmm, Lieke voor het vuurpeloton
Waar mag ik daarvoor tekenen
Wil je het misschien delen want ik snap het niet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:18 schreef beequeen het volgende:
Nou, nou, wat een gedoe allemaal. Lieke weer door de mand gevallen maar ik moet wel toegeven dat de FEBO walgelijk bezig is.
Jullie weten hoe ik over Lieke denk maar ze is gewoon genaaid door de FEBO, toneelhaak stond dus toch klaar.
Ik snap je niet. Deze stemming is alleen maar de ideale (laffe) oplossing geweest voor de rijlessen die Amanda die eerste keer had moeten krijgen. Verder zoek ik er niets achter.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:18 schreef beequeen het volgende:
Nou, nou, wat een gedoe allemaal. Lieke weer door de mand gevallen maar ik moet wel toegeven dat de FEBO walgelijk bezig is.
Jullie weten hoe ik over Lieke denk maar ze is gewoon genaaid door de FEBO, toneelhaak stond dus toch klaar.
Het is echt een gave bij haar. Ze is nog geen dag binnen en opeens is Lieke target. Dat was toch écht Huub de laatste dagen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:19 schreef Disana het volgende:
Het slijmgesprek van Jaap en Huub met Selene vindt dus nu al plaats. Selene ratelt en ratelt, die leeft echt op als er gestookt kan worden.
Ja maar Slène is eerlijk en oprechtquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:19 schreef Disana het volgende:
Het slijmgesprek van Jaap en Huub met Selene vindt dus nu al plaats. Selene ratelt en ratelt, die leeft echt op als er gestookt kan worden.
Je hoort me dus ook niet zeggen dat ik er deze keer bezwaar tegen heb; ik voorspelde dit gisteren al. Het is alleen de vraag hoe Claire en Lieke hierdoor verder gaan.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is echt een gave bij haar. Ze is nog geen dag binnen en opeens is Lieke target. Dat was toch écht Huub de laatste dagen.
Zelfs Jaap draait bij.
Selene: "Ze heeft zich de villa ingeneukt en ze voelt zich nu meer miljonair dan iedereen"quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:19 schreef Disana het volgende:
Haar terugkeer komt mooi uit, maar ik zou iemand als Selene niet in mijn werk- of vriendenkring willen hebben.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Selene: "Ze heeft zich de villa ingeneukt en ze voelt zich nu meer miljonair dan iedereen"
Ja dat zei Selene over Lieke...tegen Huub en Jaap..
Het hele plan om de stemming te blokken voor "Moordwijven" kwam van Huub en Jaap, met goedvinden van de FEBO neem ik aan. Lieke is er met open ogen ingestonken maar kan/wil dat niet toegeven. Ze zeikt en zeurt, Reiki en yoga is niet echt interessante tv, ruzie's tussen Huub en Lieke hebben we ook wel gezien......toneelhaak Lieke?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Wil je het misschien delen want ik snap het niet.
Daar zullen ze toch niet iemand weer voor in dat kot gooien?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:24 schreef Disana het volgende:
Ik krijg nu van Selene de indruk dat ze weer naar binnen wou om eens even wat dingen uit te zoeken. Bijvoorbeeld de situatie tussen Lieke en Amanda.
Die is goed gek.
Ik begrijp sowieso niet wat dat wijf daar doet. Ik zei vanmiddag al dat Flens kickt op ellende en ruzie's, dus tv maken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:24 schreef Disana het volgende:
Ik krijg nu van Selene de indruk dat ze weer naar binnen wou om eens even wat dingen uit te zoeken. Bijvoorbeeld de situatie tussen Lieke en Amanda.
Die is goed gek.
Ze mag van mij á la minuut vertrekken..quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:26 schreef maril het volgende:
Ik lees in ieder geval niet meer dat Selene naar huis moet, ze zal dus wel het spel naar jullie zin spelen vermoed ik.
Kende ze niet iemand achter? Bovendien was het de bedoeling dat ze terug zou komen. Misschien duurde dat zo lang omdat ze geen zin had TOT ze Lieke en Amanda hand in hand zag lopen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar zullen ze toch niet iemand weer voor in dat kot gooien?
Ze komt wel aardig frusti over.
Dat is toch het spel?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet wat dat wijf daar doet. Ik zei vanmiddag al dat Flens kickt op ellende en ruzie's, dus tv maken.
Dan Lees je niet goed, iedereen roept wanneer zeurlene weer naar huis gaat.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:26 schreef maril het volgende:
Ik lees in ieder geval niet meer dat Selene naar huis moet, ze zal dus wel het spel naar jullie zin spelen vermoed ik.
Ze had wel een oogje op iemand van achter.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Kende ze niet iemand achter? Bovendien was het de bedoeling dat ze terug zou komen. Misschien duurde dat zo lang omdat ze geen zin had TOT ze Lieke en Amanda hand in hand zag lopen.
Ik in dit geval ook, ik zag het gisteren al helemaal zittenquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet wat dat wijf daar doet. Ik zei vanmiddag al dat Flens kickt op ellende en ruzie's, dus tv maken.
Dat mens moet ogenblikkelijk haar grote mond dichtdoen en ophouden met zeiken, dat doe je toch niet als je ergens op bezoek bent?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:26 schreef maril het volgende:
Ik heb de streams, sinds ze er is, 5 seconden aangehad. Kortom, ik ben afgehaakt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:26 schreef maril het volgende:
Een gastspeler moet het spel dus maken.......ok, dan begrijp ik het.quote:
Tuurlijk, als Amanda rijles heeft zit Brian bij de dokter/tandarts.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:35 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda denkt dat ze dr rijbewijs al op de zak heeft..
Brian ziet het nu al aankomen dat ie mee mag met de lessen en dan gaat ie haar helemaal para maken ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |