Achter aan de rij aansluiten aubquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:15 schreef FSR het volgende:
Hmmm, Lieke voor het vuurpeloton
Waar mag ik daarvoor tekenen
Grapjasquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:15 schreef FSR het volgende:
Hmmm, Lieke voor het vuurpeloton
Waar mag ik daarvoor tekenen
Wil je het misschien delen want ik snap het niet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:18 schreef beequeen het volgende:
Nou, nou, wat een gedoe allemaal. Lieke weer door de mand gevallen maar ik moet wel toegeven dat de FEBO walgelijk bezig is.
Jullie weten hoe ik over Lieke denk maar ze is gewoon genaaid door de FEBO, toneelhaak stond dus toch klaar.
Ik snap je niet. Deze stemming is alleen maar de ideale (laffe) oplossing geweest voor de rijlessen die Amanda die eerste keer had moeten krijgen. Verder zoek ik er niets achter.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:18 schreef beequeen het volgende:
Nou, nou, wat een gedoe allemaal. Lieke weer door de mand gevallen maar ik moet wel toegeven dat de FEBO walgelijk bezig is.
Jullie weten hoe ik over Lieke denk maar ze is gewoon genaaid door de FEBO, toneelhaak stond dus toch klaar.
Het is echt een gave bij haar. Ze is nog geen dag binnen en opeens is Lieke target. Dat was toch écht Huub de laatste dagen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:19 schreef Disana het volgende:
Het slijmgesprek van Jaap en Huub met Selene vindt dus nu al plaats. Selene ratelt en ratelt, die leeft echt op als er gestookt kan worden.
Ja maar Slène is eerlijk en oprechtquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:19 schreef Disana het volgende:
Het slijmgesprek van Jaap en Huub met Selene vindt dus nu al plaats. Selene ratelt en ratelt, die leeft echt op als er gestookt kan worden.
Je hoort me dus ook niet zeggen dat ik er deze keer bezwaar tegen heb; ik voorspelde dit gisteren al. Het is alleen de vraag hoe Claire en Lieke hierdoor verder gaan.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is echt een gave bij haar. Ze is nog geen dag binnen en opeens is Lieke target. Dat was toch écht Huub de laatste dagen.
Zelfs Jaap draait bij.
Selene: "Ze heeft zich de villa ingeneukt en ze voelt zich nu meer miljonair dan iedereen"quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:19 schreef Disana het volgende:
Haar terugkeer komt mooi uit, maar ik zou iemand als Selene niet in mijn werk- of vriendenkring willen hebben.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Selene: "Ze heeft zich de villa ingeneukt en ze voelt zich nu meer miljonair dan iedereen"
Ja dat zei Selene over Lieke...tegen Huub en Jaap..
Het hele plan om de stemming te blokken voor "Moordwijven" kwam van Huub en Jaap, met goedvinden van de FEBO neem ik aan. Lieke is er met open ogen ingestonken maar kan/wil dat niet toegeven. Ze zeikt en zeurt, Reiki en yoga is niet echt interessante tv, ruzie's tussen Huub en Lieke hebben we ook wel gezien......toneelhaak Lieke?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Wil je het misschien delen want ik snap het niet.
Daar zullen ze toch niet iemand weer voor in dat kot gooien?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:24 schreef Disana het volgende:
Ik krijg nu van Selene de indruk dat ze weer naar binnen wou om eens even wat dingen uit te zoeken. Bijvoorbeeld de situatie tussen Lieke en Amanda.
Die is goed gek.
Ik begrijp sowieso niet wat dat wijf daar doet. Ik zei vanmiddag al dat Flens kickt op ellende en ruzie's, dus tv maken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:24 schreef Disana het volgende:
Ik krijg nu van Selene de indruk dat ze weer naar binnen wou om eens even wat dingen uit te zoeken. Bijvoorbeeld de situatie tussen Lieke en Amanda.
Die is goed gek.
Ze mag van mij á la minuut vertrekken..quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:26 schreef maril het volgende:
Ik lees in ieder geval niet meer dat Selene naar huis moet, ze zal dus wel het spel naar jullie zin spelen vermoed ik.
Kende ze niet iemand achter? Bovendien was het de bedoeling dat ze terug zou komen. Misschien duurde dat zo lang omdat ze geen zin had TOT ze Lieke en Amanda hand in hand zag lopen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar zullen ze toch niet iemand weer voor in dat kot gooien?
Ze komt wel aardig frusti over.
Dat is toch het spel?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet wat dat wijf daar doet. Ik zei vanmiddag al dat Flens kickt op ellende en ruzie's, dus tv maken.
Dan Lees je niet goed, iedereen roept wanneer zeurlene weer naar huis gaat.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:26 schreef maril het volgende:
Ik lees in ieder geval niet meer dat Selene naar huis moet, ze zal dus wel het spel naar jullie zin spelen vermoed ik.
Ze had wel een oogje op iemand van achter.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Kende ze niet iemand achter? Bovendien was het de bedoeling dat ze terug zou komen. Misschien duurde dat zo lang omdat ze geen zin had TOT ze Lieke en Amanda hand in hand zag lopen.
Ik in dit geval ook, ik zag het gisteren al helemaal zittenquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet wat dat wijf daar doet. Ik zei vanmiddag al dat Flens kickt op ellende en ruzie's, dus tv maken.
Dat mens moet ogenblikkelijk haar grote mond dichtdoen en ophouden met zeiken, dat doe je toch niet als je ergens op bezoek bent?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:26 schreef maril het volgende:
Ik heb de streams, sinds ze er is, 5 seconden aangehad. Kortom, ik ben afgehaakt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:26 schreef maril het volgende:
Een gastspeler moet het spel dus maken.......ok, dan begrijp ik het.quote:
Tuurlijk, als Amanda rijles heeft zit Brian bij de dokter/tandarts.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:35 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda denkt dat ze dr rijbewijs al op de zak heeft..
Brian ziet het nu al aankomen dat ie mee mag met de lessen en dan gaat ie haar helemaal para maken ....
Idd, theorie moet ook nog, hopelijk krijgt ze dat oefenprogramma op de PC en laten ze een stream meekijken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:35 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda denkt dat ze dr rijbewijs al op de zak heeft..
Brian ziet het nu al aankomen dat ie mee mag met de lessen en dan gaat ie haar helemaal para maken ....
Ik vind dat ze enorm kan zeiken, maar buiten dat om vind ik Selene wel cool, en vind dr wel leuk!quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[ik vind selene top![]()
maar het lijkt wel of ik de enige ben
Weet ze wel wat links en rechts is?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Idd, theorie moet ook nog, hopelijk krijgt ze dat oefenprogramma op de PC en laten ze een stream meekijken.
nee hoor ik ookquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[ik vind selene top![]()
maar het lijkt wel of ik de enige ben
Behalve als Brian en Amanda target zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Weet ze wel wat links en rechts is?
ook @fanvanheteersteuur, dat geeft toch niets?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:40 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze enorm kan zeiken, maar buiten dat om vind ik Selene wel cool, en vind dr wel leuk!
quote:
Graag gedaan.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:42 schreef Kinga het volgende:
Disana, thanks voor je duidelijke OP altijd.
da's waarquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ook @fanvanheteersteuur, dat geeft toch niets?
Dat ik haar niet kan uitstaan kunnen jullie niets aan doen, ieder zijn eigen mening hoor.
Dat kun je heel simpel oplossen, had ik toen ik klein was ook problemen mee, toen heb ik van mijn moeder om mijn rechterringvingertje een ring gekregen, dat was mijn ezelsbruggetje, ring=rechts.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Weet ze wel wat links en rechts is?
Ik wel,ze is zo oprecht maar speelt gewoon voor Brian en Amanda.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:41 schreef NS het volgende:
Ik heb ook geen moeite met Seléne
als ze maar tégen Lieke is,quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik wel,ze is zo oprecht maar speelt gewoon voor Brian en Amanda.
Mag Lieke ook niet,maar Brian en Amanda moeten nou eens aan de beurt komen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
als ze maar tégen Lieke is,
en dat is ze
Jaap krijgt wel een telefoontje van de FEBO dat hij niet mag praten over wurgsex, wel over masturbatie.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:47 schreef Disana het volgende:
Dus vandaar dat Jaap die bedgesprekken met Lieke heeft. Hij weet dat ze vaak de uitzending halen.
Wanneer?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap krijgt wel een telefoontje van de FEBO dat hij niet mag praten over wurgsex, wel over masturbatie.
3 minuten geleden.quote:
Ah, toen liep ik even weg. Vannacht werden ze ook gewaarschuwd, maar toen was het gewoon omdat achter liever had dat ze gingen slapen.quote:
Zal eens niet zo zijn ,het ideale koppel houd daar van en dat mogen wij niet weten.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap krijgt wel een telefoontje van de FEBO dat hij niet mag praten over wurgsex, wel over masturbatie.
Daar leek het wel op. Maar vreemd dat Japio dat al niet zelf had kunnen bedenken ......quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou dan, dat is toch geen sex.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:36 schreef Mokum020 het volgende:
Lieke word echt steeds ongeloofwaardiger....ze zou nooit sex hebben met een ander om Huub een hak te zetten...
Nee, ze gaat liever in bad met Brian en Amanda en laat zich lekker masseren door Brian...
Volgens mij krijgen ze via de plasma veel meer hints en aanwijzingen dan wij denken. Vannacht was het in het begin een hint, maar het werd een leuk spelletje dollen en grappen met de plasma.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, toen liep ik even weg. Vannacht werden ze ook gewaarschuwd, maar toen was het gewoon omdat achter liever had dat ze gingen slapen.
Vind ik ook, massage is iets anders vind ik, al zou ik het wel leuk hebben gevonden dat Lieke dat wel had gedaan, ben benieuwd wat er dan op de plasma had gestaan, ik denk zoiets: " Brian van Lieke af anders geen CP's meer."quote:
Ik breek weer inquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vind ik ook, massage is iets anders vind ik, al zou ik het wel leuk hebben gevonden dat Lieke dat wel had gedaan, ben benieuwd wat er dan op de plasma had gestaan, ik denk zoiets: " Brian van Lieke af anders geen CP's meer."
Selene is helemaal niet oprecht.....met dat kind is echt wat aan de hand...quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik wel,ze is zo oprecht maar speelt gewoon voor Brian en Amanda.
Claire mocht toch iemand imuniteit geven ?? Heeft ze dat al gedaan ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:00 schreef Varen het volgende:
BAS zeggen dat Mike het spel niet zo begrijpt.
Brian:Als Claire niet met Lieke is, stemt ze Lieke eruit.
Trio wel, maar niet alleen Brian en Lieke toch?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik breek weer in. Flens ziet ook wel wat in een trio A/B/L dus wtf....en Flens sopt lekker door.
Hoe gaat het met je zus?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:04 schreef riri het volgende:
[..]
Selene is helemaal niet oprecht.....met dat kind is echt wat aan de hand...
Zoals ze met Jeroen omging zal ik niet gauw vergeten...toen hij niet luisterde naar haar opdrachten en orders kon ie opsodemieteren
Maakte me gisteren al zorgen om je En ik vind Selene helemaal niet oprecht hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:04 schreef riri het volgende:
[..]
Zoals ze met Jeroen omging zal ik niet gauw vergeten...toen hij niet luisterde naar haar opdrachten en orders kon ie opsodemieteren
Hoe gaat het met je zus?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:04 schreef riri het volgende:
[..]
Klopt, het is een stokomotief maar dat is wrs voor het spel al begrijp ik niet wat ze daarmee te maken heeft.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:04 schreef riri het volgende:
[..]
Selene is een kreng die alles graag naar haar hand zet en als ze dat niet voor elkaar krijgt gaat ze stampvoeten, krijsen en janken. De ontevredenheid straalt van haar smoel af.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:04 schreef riri het volgende:
[..]
Hoi Riri, we hebben je gemist, hoe is het?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:04 schreef riri het volgende:
[..]
Fijn, je bent terug, weer iemand met een nuchtere kijk op de zakenquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:04 schreef riri het volgende:
[..]
Klopt, was weer een script waar wij met open ogen ingetrapt zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Trio wel, maar niet alleen Brian en Lieke toch?
Amanda was naar bed gegaan omdat ze zo moe was dacht ik?
Ik denk niet dat Claire's eerste actie het er uit stemmen van een andere miljonair zal zijn, dat lijkt me gewoon n iet haar stijl.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:09 schreef neehe het volgende:
Ik heb een vermoeden hoe het gaat lopen de komende tijd.
Iedereen gaat Lieke er uitstemmen, en dan is Huub degene die haar erin houdt.
Hij wil haar op die manier zien terug te krijgen.
Nee hoor, we zijn bij de neus genomen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, was weer een script waar wij met open ogen ingetrapt zijn.
Ik zeg we maar misschien moet ik zeggen ik.
Dat hoop ik ook niet, ik hoop dat ze met Lieke gaat bonden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Claire's eerste actie het er uit stemmen van een andere miljonair zal zijn, dat lijkt me gewoon n iet haar stijl.
Ik denk dat dat het plan ook is, vandaar dat zeurlene er weer is, die kan dan Amanda weer onder handen nemen, misschien heeft ze buiten inspiratie opgedaan om het bosje stro te cultiveren.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:14 schreef neehe het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet, ik hoop dat ze met Lieke gaat bonden.
Brian bedoel jequote:Op woensdag 9 januari 2008 19:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Streams zijn knap saai. S1-2 Selene met haar zeurverhalen en op S3-4 zit Huub zich weer te verheerlijken.
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:16 schreef noekje het volgende:
Ik denk dat Claire Lieke's dekking gaat worden.
Waarom verheerlijken? Huub geeft alleen maar aan dat Lieke een nepwijf is.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Streams zijn knap saai. S1-2 Selene met haar zeurverhalen en op S3-4 zit Huub zich weer te verheerlijken.
Dat weet ik inmiddels ook, jammer ik hoopte op een toneelhaak voor Lieke.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:24 schreef Deisyy het volgende:
Claire wilt heel graag altijd bij zichzelf blijven, ok, nu weet ik het zeker, Claire is erin gezet voor Lieke.
Gelukkig heeft Brian helemaal geen paranoide trekjes.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom verheerlijken? Huub geeft alleen maar aan dat Lieke een nepwijf is.
Brian zegt dat ze nu kunnen zwaaien naar Lieke, maw....Lieke zit bij de FEBO en kijkt mee.
Nope, hij heeft hem wel uitgemaakt voor het een en ander.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:25 schreef Deisyy het volgende:
Heeft Huub Dimitri al op zijn bek geslagen vanwege de brief van Lieke aan Amanda die niet bestond?
Hij weet hoe het werkt, dat weten ze allemaal. Als je in het hokje zit mag je meegenieten van de streams.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Brian helemaal geen paranoide trekjes.
tjongejongequote:Op woensdag 9 januari 2008 19:29 schreef Lobasca het volgende:
Slène loopt te zeuren dat Lieke nooit haar fouten zal toegeven.
Says who?
2 brievenquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:31 schreef Deisyy het volgende:
Mikey krijgt een brief van iemand die bij hem in de gevangenis heeft gezeten.
Ik zeg: Ze kan haar script niet onthouden en wacht op instructies van de plasma tijdens haar plassessies.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:30 schreef Lobasca het volgende:
Amanda gaat om het kwartier plassen
Ik zeg; zuurgraad
gadverredammequote:Op woensdag 9 januari 2008 19:24 schreef Varen het volgende:
Claire wil heel graag bij haar zelf blijven.
Huub: je ontkomt niet aan leugens en intriges.
Brian is het daar mee eens.
Anders ik welquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:30 schreef Guuskeee het volgende:
die selene is echt een rancuneuze haatdragende zeikhoer die alleen maar dat huis in komt om lieke te treiteren.
me LOVE it!
Helemaal mee eens, dat mens heeft daar niks te zoeken. Ben bang dat Flens haar wel ziet zitten, lekker stoken en discussie's uitlokken. (lees tv maken)quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:31 schreef Verida het volgende:
[..]
tjongejonge![]()
![]()
Wanneer zegt er daar iemand tegen zeurlene dat zij helemaal niets te zoeken heeft in de kooi en dat ook niemand verantwoording aan haar hoeft af te leggen?
wie denkt ze wel dat ze is
Aangezien Huub die knie heeft te danken omdat hij bij de febo zat en kwaad werd wat hij hoorde op de streams(hij hoorde Lieke iets zeggen wat hij niet prettig vond), denk ik niet dat het te maken heeft met paranoa, ze kunnen allemaal kijken achter, zo,n fake is hetquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Brian helemaal geen paranoide trekjes.
pfiieeww, super! gelukkig maar!quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:39 schreef riri het volgende:
Even een berichtje van mij over mijn zusje......
de operatie is goed gelukt en alles hebben ze weg kunnen nemen en voor zover het ze konden zien waren er geen uitzaaiingen maar er moet nog wel weefsel onderzocht...pas dan weten we het echt.
Nog wat onzekerheid dus maar ook positief aan de andere kant.
Er is dus heel wat spanning weggevallen.
Heel erg bedankt voor het meeleven van jullie....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |