Idd, theorie moet ook nog, hopelijk krijgt ze dat oefenprogramma op de PC en laten ze een stream meekijken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:35 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda denkt dat ze dr rijbewijs al op de zak heeft..
Brian ziet het nu al aankomen dat ie mee mag met de lessen en dan gaat ie haar helemaal para maken ....
Ik vind dat ze enorm kan zeiken, maar buiten dat om vind ik Selene wel cool, en vind dr wel leuk!quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[ik vind selene top![]()
maar het lijkt wel of ik de enige ben
Weet ze wel wat links en rechts is?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Idd, theorie moet ook nog, hopelijk krijgt ze dat oefenprogramma op de PC en laten ze een stream meekijken.
nee hoor ik ookquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[ik vind selene top![]()
maar het lijkt wel of ik de enige ben
Behalve als Brian en Amanda target zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet wat dat wijf daar doet. Ik zei vanmiddag al dat Flens kickt op ellende en ruzie's, dus tv maken.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Weet ze wel wat links en rechts is?
ook @fanvanheteersteuur, dat geeft toch niets?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:40 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze enorm kan zeiken, maar buiten dat om vind ik Selene wel cool, en vind dr wel leuk!
quote:
Graag gedaan.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:42 schreef Kinga het volgende:
Disana, thanks voor je duidelijke OP altijd.
da's waarquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ook @fanvanheteersteuur, dat geeft toch niets?
Dat ik haar niet kan uitstaan kunnen jullie niets aan doen, ieder zijn eigen mening hoor.
Dat kun je heel simpel oplossen, had ik toen ik klein was ook problemen mee, toen heb ik van mijn moeder om mijn rechterringvingertje een ring gekregen, dat was mijn ezelsbruggetje, ring=rechts.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Weet ze wel wat links en rechts is?
Ik wel,ze is zo oprecht maar speelt gewoon voor Brian en Amanda.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:41 schreef NS het volgende:
Ik heb ook geen moeite met Seléne
als ze maar tégen Lieke is,quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik wel,ze is zo oprecht maar speelt gewoon voor Brian en Amanda.
Mag Lieke ook niet,maar Brian en Amanda moeten nou eens aan de beurt komen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
als ze maar tégen Lieke is,
en dat is ze
Jaap krijgt wel een telefoontje van de FEBO dat hij niet mag praten over wurgsex, wel over masturbatie.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:47 schreef Disana het volgende:
Dus vandaar dat Jaap die bedgesprekken met Lieke heeft. Hij weet dat ze vaak de uitzending halen.
Wanneer?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap krijgt wel een telefoontje van de FEBO dat hij niet mag praten over wurgsex, wel over masturbatie.
3 minuten geleden.quote:
Ah, toen liep ik even weg. Vannacht werden ze ook gewaarschuwd, maar toen was het gewoon omdat achter liever had dat ze gingen slapen.quote:
Zal eens niet zo zijn ,het ideale koppel houd daar van en dat mogen wij niet weten.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap krijgt wel een telefoontje van de FEBO dat hij niet mag praten over wurgsex, wel over masturbatie.
Daar leek het wel op. Maar vreemd dat Japio dat al niet zelf had kunnen bedenken ......quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |