................. keurmerk van Brr en Del!!quote:
Oh, het gaat hier dus toch over de streams. Ik dacht al dat ik verkeerd zat.quote:
Dat is hij op elke gleuf waar hij iets in kan hangen. Klus voor Brian: sla alle deuren kapot voordat ze op een kier komen staan, Huub mocht eens op verkeerde gedachten komen.quote:
Dan weet je iig zeker dat er geen nieuwe Huubjes geboren worden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:19 schreef coldstar het volgende:
Huub vraagt zich af, of het leven niet makkelijker zou worden als er alleen maar mannen op de wereld zijn. Je moet er toch niet aan denken dat er allemaal zulke mannetjes als huub op deze aardbodem zijn.
Als ik het goed begrijp is het een positieve brief van een nichtje, waar ze tevens in schrijft dat z'n ooom is overleden. Ik kreeg niet de indruk dat dat overlijden nu is. Mikey wist vaag al wel iets van een overleden oom.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:23 schreef Dark het volgende:
Mikey krijgt een brief dat iemand overleden is die hij 17 jaar niet gezien heeft.........
quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
[..]
Dat is hij op elke gleuf waar hij iets in kan hangen. Klus voor Brian: sla alle deuren kapot voordat ze op een kier komen staan, Huub mocht eens op verkeerde gedachten komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |