abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55907827
vervolg van
[COS #3152] Lieke voor het vuurpeloton
Hier verder? Heeft lang genoeg geduurd.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:10:37 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55907846
Fipo
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:11:19 #3
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_55907867
Tweepo!!!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_55907884
trio
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:12:37 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55907900
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:11 schreef Lobasca het volgende:
trio
A dirty mind is a....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:13:13 #6
38396 mazaru
pi_55907921
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

A dirty mind is a....
................. keurmerk van Brr en Del!!
pi_55907941
Huub is nu weer verliefd op Hedda
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2008 @ 21:16:37 #8
137949 Disana
pi_55908013
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:13 schreef Lobasca het volgende:

Oh, het gaat hier dus toch over de streams. Ik dacht al dat ik verkeerd zat.

Huub wilde nog geen excuuse aan Lieke maken omdat ze toch niet zou luisteren. Van een aantal dingen, niet veel, heeft hij wel spijt.
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2008 @ 21:17:00 #9
135305 beequeen
Lost.
pi_55908025
Gangbang?

Brian en Amanda zijn vol van zichzelf. Vooral Brian is trots op Amanda omdat ze zo direct is, ze moet vooral zo doorgaan, hij vult haar wel aan.

Ik krijg steeds meer bewondering voor Amanda, uiteindelijk doet zij al het speltechnische werk.( met behulp van Flens natuurlijk maar Amanda speelt het beter).
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55908026
Waarom waren Amanda en Brian daarnet zo trots op zichzelf dat ze Jaap over de zeik hebben gekregen daarnet. Ik heb wat streamen gemist vanavond maar het klonk alsof de Febo ze gewoon had geholpen bij die stemming ipv dat ze het zelf hebben gefikst
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:17:30 #11
168951 STAP01
body and brain
pi_55908041
Tuuttuuttuut, applaus voor Ruud!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_55908098
Huub vraagt zich af, of het leven niet makkelijker zou worden als er alleen maar mannen op de wereld zijn. Je moet er toch niet aan denken dat er allemaal zulke mannetjes als huub op deze aardbodem zijn.
pi_55908107
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:13 schreef Lobasca het volgende:
Dat is hij op elke gleuf waar hij iets in kan hangen. Klus voor Brian: sla alle deuren kapot voordat ze op een kier komen staan, Huub mocht eens op verkeerde gedachten komen.
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2008 @ 21:20:38 #14
135305 beequeen
Lost.
pi_55908131
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:19 schreef coldstar het volgende:
Huub vraagt zich af, of het leven niet makkelijker zou worden als er alleen maar mannen op de wereld zijn. Je moet er toch niet aan denken dat er allemaal zulke mannetjes als huub op deze aardbodem zijn.
Dan weet je iig zeker dat er geen nieuwe Huubjes geboren worden.
― Mark Twain
pi_55908135
Huub misschien kan je, je neus eens snuiten. Brrrrr wat een misselijk gehoor die gok steeds op halend.
pi_55908168
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:17 schreef STAP01 het volgende:
Tuuttuuttuut, applaus voor Ruud!
Ik dank u
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:23:36 #17
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55908200
Mikey krijgt een brief dat iemand overleden is die hij 17 jaar niet gezien heeft.........
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2008 @ 21:25:34 #18
135305 beequeen
Lost.
pi_55908256
Een brief voor Mike, zijn oom is overleden. Iedereen leeft mee.
Hij heeft die man al 18 jaar niet gezien en Selène zegt: Je familie wordt steeds groter.
― Mark Twain
pi_55908270
Brian je bent een klootzak.Die stem alleen al.
pi_55908272
Hoe zit dat eigenlijk met die stemming van Jaap. Dat hij 300 cp aan Amanda moest betalen om 2 uur de kooi uit te komen. Jaap blokkeerde daarna de stemming over het rijbewijs waar Amanda heel boos over was/is.
Daarnet hoorde ik Amanda en Brian praten over dat Amanda nu 600 punten wil? Die 300 heeft ze al? en ze wil nog 300?....Brian en Amanda hadden het er daarnet over en Brian vond Amanda geniaal. Huub en Jaap hadden het er ook nog ff over..Jaap wilde iets doen maar was bang dat Lieke en Huub daar de dupe van zouden zijn..

Wat is er nou echt gebeurd?..Ik hoor niemand er hier over...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:27:12 #21
521 ruby
Hell yeah!
pi_55908298
Goedenavond allemaal.

Brian krijgt een sterk gevoel en Selene analyseert.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_55908307
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:23 schreef Dark het volgende:
Mikey krijgt een brief dat iemand overleden is die hij 17 jaar niet gezien heeft.........
Als ik het goed begrijp is het een positieve brief van een nichtje, waar ze tevens in schrijft dat z'n ooom is overleden. Ik kreeg niet de indruk dat dat overlijden nu is. Mikey wist vaag al wel iets van een overleden oom.
Keep the Sunny Side Up
pi_55908310
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Dat is hij op elke gleuf waar hij iets in kan hangen. Klus voor Brian: sla alle deuren kapot voordat ze op een kier komen staan, Huub mocht eens op verkeerde gedachten komen.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55908324
Brian leest de brief even goed door,slijmbal die Brian.
pi_55908339
Huub ligt languit op een tafel, lijkt wel of hij opgebaard ligt. Hij vind het nog steeds zo leuk dat Hedda gebeld heeft. Waarom is niet echt duidelijk. Hij vertelde net dat de moeder van Hedda nou niet zo heel erg met hem weg loopt. Op de vraag hoe het komt dat de moeder van Hedda, Huub niet zo heel erg graag mag zegt hij, Ik heb toen ik met Hedda een relatie had, op een feestje voor de grap geprobeerd, met een tante van Hedda aan te pappen.
pi_55908380
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:27 schreef ruby het volgende:
Goedenavond allemaal.

Brian krijgt een sterk gevoel en Selene analyseert.
Hoi ruby

Brian zal later wel weer analiseren (met een i)
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2008 @ 21:30:23 #27
135305 beequeen
Lost.
pi_55908400
Ben ik nu gek? Amanda zegt na het lezen van de brief van Mike: Wat leuk, allemaal goed nieuws voor iedereen.
Er staat toch in dat zijn oom overleden is?
― Mark Twain
pi_55908405
Brian gaat een fohn klaarleggen om de psp te drogen.Hoop dat hij dan ontploft.Bah slappe zak die Brian.
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:31:07 #29
521 ruby
Hell yeah!
pi_55908419
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:29 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Hoi ruby

Ik denk het ook. Hij weet de juiste (k)analen wel te vinden vrees ik.
pi_55908424
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:29 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Hoi ruby

Als het dan nu maar wel lukt.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_55908445
Elke dag betekent de gouden kooi iets voor minder bedeelde.Brian moet priester worden.
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:33:45 #32
38396 mazaru
pi_55908493
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:30 schreef rooie3 het volgende:
Brian gaat een fohn klaarleggen om de psp te drogen.Hoop dat hij dan ontploft.Bah slappe zak die Brian.
Als die vuile hypocriet het echt zou menen, dan had die zelf wel een PSP voor Mikey gekocht van die 10.000 euro die die heeft gehad met een stemming
pi_55908511
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:28 schreef coldstar het volgende:
Huub ligt languit op een tafel, lijkt wel of hij opgebaard ligt. Hij vind het nog steeds zo leuk dat Hedda gebeld heeft. Waarom is niet echt duidelijk. Hij vertelde net dat de moeder van Hedda nou niet zo heel erg met hem weg loopt. Op de vraag hoe het komt dat de moeder van Hedda, Huub niet zo heel erg graag mag zegt hij, Ik heb toen ik met Hedda een relatie had, op een feestje voor de grap geprobeerd, met een tante van Hedda aan te pappen.
Huub ten voeten uit. Snap niet dat hij nog zoveel fans heeft. Dat menneke geeft niet om vrouwen en ziet hen imo alleen maar als object waar hij zijn dierlijke lusten op kan botvieren, jonge meiden, tantes ervan, misschien zelfs de moeders en als die niet beschikbaar zijn: de proffesionele alternatieven.
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:34:17 #34
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55908512
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:30 schreef rooie3 het volgende:
Waarom is die psp nat?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_55908520
Brian vind de tafel er niet uit zien.Nou Brian pak effe een doek en doe het zelf.Je kan alles toch zo goed.
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:34:28 #36
521 ruby
Hell yeah!
pi_55908521
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:31 schreef rooie3 het volgende:
Elke dag betekent de gouden kooi iets voor minder bedeelde.Brian moet priester worden.
En dan wordt de villa een soort van bedevaartsoord.
pi_55908549
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:31 schreef ruby het volgende:

[..]

Ik denk het ook. Hij weet de juiste (k)analen wel te vinden vrees ik.
pi_55908562
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:34 schreef Dark het volgende:

[..]

Waarom is die psp nat?
Als Jaap hem in de vijver gooit.Brian hoeft niks terug van Mickey.Vieze slijmbal die Brian
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:36:48 #39
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55908600
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zomaar een plannetje voor de DGK-poll. Tot nu toe kun je alleen een SMS sturen die +1 telt, een stem meer. Ze zouden eigenlijk een tweede nummer erbij moeten nemen waar de SMS als -1 telt, een stem eraf. Daarmee bereik je dat absolute fans en absolute niet-fans beiden kunnen stemmen.
Natuurlijk heb ik ook wel weer een mening...

Laten we eerst beginnen met een notaris die na afloop van elke PP verkaart dat alles eerlijk verlopen is.
Die 17% van Dennis zitten me veel te hoog. Overigens haat ik SMS-en. Tijdens BB 5 en 6 heb ik gebeld omdat die mogelijkheid erwas. Doet me ook denken aan die exit van ik geloof Egbert? Toen mocht het publiek bepalen of ie mocht blijven. Toen geloofde ik niet echt in negatieve stemmen.
Maar haat stemmen....? SMS FLENS naar 3039.
Als ze echt een hype wille creeeren en iets nieuws laat bijvoorbeeld de kijker/streamer beslissen welke miljonair een soort van uitje kan winnen... Negatief en Positief. Ik zou bijvoorbeeld best willen overwegen te stemmen op een weekje Brian en Amanda apart slapen. En dat zou best via hun internetsite kunnen via . Ook leuk voor hun adverteerders en sponsors wat ook weer ten goede komt aan het programma. Creativiteit is ver te zoeken op de redaktie. Misschien moeten we maar een creativitetstopic openen waar deze redaktie wat inspiratie kan opdoen?

[ Bericht 2% gewijzigd door akveor op 09-01-2008 21:41:54 ]
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:36:59 #40
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_55908611
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:28 schreef rooie3 het volgende:
Brian leest de brief even goed door,slijmbal die Brian.
Brian zit overal met zijn neus in, op sommige plekken dan niet, maar
noteert ook al 15 maanden alle contactpunten uitgaven van alle miljonairs .

Wel lief dat hij Lieke haar moeder bloemen stuurt.

(Uitslag populariteitspoll die maandag begint.)
Ik ben al maanden voor een notaris die toezicht houdt op de populariteitspoll .
pi_55908612
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:34 schreef ruby het volgende:

[..]

En dan wordt de villa een soort van bedevaartsoord.
Als dekmantel ,Brian kennende.Is zo,n engerd ,hij zal vast wel duistere zaakjes willen doen.
pi_55908631
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:26 schreef Katewalker het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die stemming van Jaap. Dat hij 300 cp aan Amanda moest betalen om 2 uur de kooi uit te komen. Jaap blokkeerde daarna de stemming over het rijbewijs waar Amanda heel boos over was/is.
Daarnet hoorde ik Amanda en Brian praten over dat Amanda nu 600 punten wil? Die 300 heeft ze al? en ze wil nog 300?....Brian en Amanda hadden het er daarnet over en Brian vond Amanda geniaal. Huub en Jaap hadden het er ook nog ff over..Jaap wilde iets doen maar was bang dat Lieke en Huub daar de dupe van zouden zijn..

Wat is er nou echt gebeurd?..Ik hoor niemand er hier over...
Jaap had ooit een stemming voor Amanda of Brain dat weet ik niet zo goed geblokt. Toen de stemming voor de twee uur kwam, wilden Jaap die heel erg graag hebben. Als jij mij 300 cp geeft, krijg je van mij die twee uur. Door de cp's die Huub uit de pot gepakt heeft, kwam ook aan de orde dat Jaap toch steeds alles zou blokken voor Amanda en Brain. Amanda stak toen eigenlijk een beetje de draak met alles en zei dat de cp's van jaap op haar nacht kastje liggen en dat ze er steeds naar kijkt. Jaap voelde zich hier eigenlijk een beetje voor joker staan en was dus kwaad. Huub zei, dan blok je gewoon alle volgende keren weer voor hun. Jaap zei, dan heb je wel kans dat ze jou ook gaan blokken en dat wil ik niet. Ik hoop dat ik het een beetje goed omschreven hebt.
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:38:33 #43
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_55908660
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:17 schreef pullup het volgende:
Waarom waren Amanda en Brian daarnet zo trots op zichzelf dat ze Jaap over de zeik hebben gekregen daarnet. Ik heb wat streamen gemist vanavond maar het klonk alsof de Febo ze gewoon had geholpen bij die stemming ipv dat ze het zelf hebben gefikst
Dat kwam overduidelijk naar voren ja. Ik lees er hier ook niets over terug. Maar Amanda en Bra lieten duidelijk merken dat ze hulp van achter hebben gekregen. Amanda zou die stemming sowieso krijgen, Jaap liet dat later met Huub ook doorschemeren

wat fijn riri voor je zus!
pi_55908687
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:33 schreef mazaru het volgende:

[..]

Als die vuile hypocriet het echt zou menen, dan had die zelf wel een PSP voor Mikey gekocht van die 10.000 euro die die heeft gehad met een stemming
was 50.000
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55908695
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:38 schreef BuffyJan het volgende:

[..]

Dat kwam overduidelijk naar voren ja. Ik lees er hier ook niets over terug. Maar Amanda en Bra lieten duidelijk merken dat ze hulp van achter hebben gekregen. Amanda zou die stemming sowieso krijgen, Jaap liet dat later met Huub ook doorschemeren

wat fijn riri voor je zus!
Brian kan ook echt niet zonder hulp van achter.Laffe vent.
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2008 @ 21:41:04 #46
135305 beequeen
Lost.
pi_55908726
Dimitri zegt tegen Lieke dat hij gemiddeld ¤ 800,- per maand kan sparen. Jeeesss, wat zou nog meer doen dan butleren in DGK? Moet toch een best betaalde baan zijn.
― Mark Twain
pi_55908728
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Huub ten voeten uit. Snap niet dat hij nog zoveel fans heeft. Dat menneke geeft niet om vrouwen en ziet hen imo alleen maar als object waar hij zijn dierlijke lusten op kan botvieren, jonge meiden, tantes ervan, misschien zelfs de moeders en als die niet beschikbaar zijn: de proffesionele alternatieven.
Het kan korter:
alles wat vrouwelijk is, ademt en een hartslag heeft...
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:42:00 #48
38396 mazaru
pi_55908757
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:39 schreef Lobasca het volgende:

[..]

was 50.000
Nou word ik nog bozer
pi_55908798
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Inderdaad, alleen al dat hij zegt voor de grap.
pi_55908818
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:36 schreef akveor het volgende:

[..]

Natuurlijk heb ik ook wel weer een mening...

Laten we eerst beginnen met een notaris die na afloop van elke PP verkaart dat alles eerlijk verlopen is.
Die 17% van Dennis zitten me veel te hoog. Overigens haat ik SMS-en. Tijdens BB 5 en 6 heb ik gebeld omdat die mogelijkheid erwas. Doet me ook denken aan die exit van ik geloof Egbert? Toen mocht het publiek bepalen of ie mocht blijven. Toen geloofde ik niet echt in negatieve stemmen.
Maar haat stemmen....? SMS FLENS naar 3039.
Als ze echt een hype wille creeeren en iets nieuws laat bijvoorbeeld de kijker/streamer beslissen welke miljonair een soort van uitje kan winnen... Negatief en Positief. Ik zou bijvoorbeeld best willen overwegen te stemmen op een weekje Brian en Amanda apart slapen. En dat zou best via hun internetsite kunnen via . Ook leuk voor hun adverteerders en sponsors wat ook weer ten goede komt aan het programma. Creativiteit is ver te zoeken op de redaktie.
Zeker je slotzin is duidelijk, die mening deel ik. Weet je, mijn voorstel was ook alleen maar bedoeld in die richting : Verzin iets anders of varieer tenminste. Het is nu al 1+ jaar hetzelfde. En wat ze ook bedenken, als ze op een transparate manier kijkers laten 'meedoen' wordt het alleen maar leuker.
Keep the Sunny Side Up
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')