Ze zei vanavond ook al tegen hem dat hij met Jan en alleman over haar luldequote:Op woensdag 9 januari 2008 23:46 schreef Katewalker het volgende:
Lieke zegt nu dat ze vind dat Huub in een discussie vaak overstapt op een ander onderwerp...huh? Dat doet Lieke juist..En ze zegt ook dat ze daar een hekel aan heeft en het daarom niet doet...zo is ze...
wat jij schrijft, zat ik te denken.... .de pot verwijt de ketel - gedoequote:Op woensdag 9 januari 2008 23:46 schreef Katewalker het volgende:
Lieke zegt nu dat ze vind dat Huub in een discussie vaak overstapt op een ander onderwerp...huh? Dat doet Lieke juist..En ze zegt ook dat ze daar een hekel aan heeft en het daarom niet doet...zo is ze...
Ben je d'r zo éénquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:51 schreef kit2u het volgende:
Kooi is een programma , een spel.
Kortom werkplek.
Die dienen rookvrij te zijn.
Zij die zich daar niet aan houden zijn strafbaar.
Dat kan je melden bij de www.vwa.nl of doorbellen naar 0800 0488.
Laten we Huub en Claire nog een boete geven.
Neuh..ik rook ook..quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:51 schreef kit2u het volgende:
Kooi is een programma , een spel.
Kortom werkplek.
Die dienen rookvrij te zijn.
Zij die zich daar niet aan houden zijn strafbaar.
Dat kan je melden bij de www.vwa.nl of doorbellen naar 0800 0488.
Laten we Huub en Claire nog een boete geven.
hahahaquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:53 schreef Disana het volgende:
IkBenErKlaarMee heeft het alweer een aardig tijdje over Huub.
ik doe mijn ding / ik ben er klaar mee / laat maar gaan / bij jezelf blijven / doe jij je ding, doe ik mijn ding / hey / etcetera......................vermoeiend als je Lieke hoort praten...quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:53 schreef Disana het volgende:
ikpikhetnietmeer geen fam..........Hoorquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:53 schreef Disana het volgende:
Nee, dan Huub die had het vanavond ook alweer over Lieke tegen Dimitri, zeker ( toevallig ) gemist ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:57 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
hahaha
als hier over een tijdje iemand met de nick IkBenHelemaalOverHuub komt cossen is dat heel zeker lieke.
Lieke heeft een ietwat vreemde beleving van het spel...quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:06 schreef Disana het volgende:
Er wordt daar gepraat alsof Lieke een beklimming van de Mount Everest heeft overleefd.
Ik geloof jequote:Op donderdag 10 januari 2008 00:06 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
ikpikhetnietmeer geen fam..........Hoor
Huub wilde geen discussie aangaan met Liekequote:Op donderdag 10 januari 2008 00:06 schreef neehe het volgende:
[..]
Nee, dan Huub die had het vanavond ook alweer over Lieke tegen Dimitri, zeker ( toevallig ) gemist ?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:10 schreef yellowfirst het volgende:
Dat lachen van Lieke met het bovengebit, vastgeplakt aan het ondergebit, irriteert me ook......![]()
ik hoor slecht vandaag, ik heb te veel schel getetter in mn oor gehad. gaat al beter nu, ze staat op mute...quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:06 schreef neehe het volgende:
[..]
Nee, dan Huub die had het vanavond ook alweer over Lieke tegen Dimitri, zeker ( toevallig ) gemist ?
ja ho 's ff........... Huub is wel éénmeterenzeventigcentimeter...... das geen kleinigheidquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:06 schreef Disana het volgende:
Er wordt daar gepraat alsof Lieke een beklimming van de Mount Everest heeft overleefd.
heeft ze ookquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:06 schreef Disana het volgende:
Oh wat indrukwekkendquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:13 schreef Desii het volgende:
[..]
ja ho 's ff........... Huub is wel éénmeterenzeventigcentimeter...... das geen kleinigheid
O je hebt een vriendin of vrouw ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:13 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik hoor slecht vandaag, ik heb te veel schel getetter in mn oor gehad. gaat al beter nu, ze staat op mute...
Mag ze niet reageren als ze hoort dat Huub over haar praat als ze even in de slaapkamer terugkomt om zich om te kleden?quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:11 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub wilde geen discussie aangaan met Lieke
Lieke bleef erop doorgaan, waarop Huub ging reageren, halverwege het gesprek liep ze weg om zich om te kleden en ging Huub verder met gesprek tegen Dimitri..... na 5 minuten gaat Lieke zich er weer mee bemoeien.
Daarna gaat ze weg om te sporten en volgen Dimitri en Huub binnen 1 minuut.
Zo is het gegaan en niet anders
ze liep in eerste instantie weg uit het gesprek, terwijl dit nog bezig wasquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:17 schreef riri het volgende:
[..]
Mag ze niet reageren als ze hoort dat Huub over haar praat als ze even in de slaapkamer terugkomt om zich om te kleden?
Is dat strafbaar?
Een "Huub-trauma."quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:18 schreef Disana het volgende:
En alweer gaat het over Huub.
En alweer doen B&A niet mee.......en krijgt ze haar rijbewijsquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:18 schreef Disana het volgende:
Jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:14 schreef neehe het volgende:
Sommigen irriteren zich ook aan alles, vraag me af waarom die streamen.
Vorm van SM ?
Hier hebben ze het meestal over Lieke, ja die is ook intresanter dan Huub, dat is ook zo.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:18 schreef Disana het volgende:
Ik vind eigenlijk dat het tijd wordt dat huispsychologe Anita weer eens een hartig woordje met haar spreekt. Ik vind haar een kreng, maar Lieke heeft ze wel aardig in de peiling.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:22 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Een "Huub-trauma."
Gelukkig zijn er in Nederland veel psychiaters, voor alles inzetbaar kwa problemen...
Als je zo laat in het gesprek valt weet je niet hoe en waarom het gesprek ging wat zich daarvoor al had afgespeeld....je zegt namelijk dat je net de streams aanzet...heb je zo snel een mening over een gesprek als je het niet gevolgd hebt?quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:21 schreef Scandalous het volgende:
Jezus, ik zet de streams aan en Lieke heeft weer 2 mensen gevonden die naar geklaag over Huub moeten luisteren
Ja, omdat het al-tijd zo is als ik de streams aanzetquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:28 schreef riri het volgende:
[..]
Als je zo laat in het gesprek valt weet je niet hoe en waarom het gesprek ging wat zich daarvoor al had afgespeeld....je zegt namelijk dat je net de streams aanzet...heb je zo snel een mening over een gesprek als je het niet gevolgd hebt?
Erg voorbarig toch?
Lieke is niet dom, alleen doet ze weinig met haar intelligentie....quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat het tijd wordt dat huispsychologe Anita weer eens een hartig woordje met haar spreekt. Ik vind haar een kreng, maar Lieke heeft ze wel aardig in de peiling.
Dat is wel een goeie.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:30 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja, omdat het al-tijd zo is als ik de streams aanzet
Da's waar, ze had onderhand al bijna een universitaire studie af kunnen maken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:30 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Lieke is niet dom, alleen doet ze weinig met haar intelligentie....
quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's waar, ze had onderhand al bijna een universitaire studie af kunnen maken.
Beter dan een klap van de molen, hoewel, als je DGK ingaat...quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:34 schreef Disana het volgende:
Claires ouders hebben problemen gehad, haar moeder is toen jaren intens verdrietig geweest. Claire heeft daar ook wel een klap van gehad. Maar ze blijft papa's meisje.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:30 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja, omdat het al-tijd zo is als ik de streams aanzet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |