En Huub maar wachten op ze'n motor rijlessen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eerst kreeg Mike de stemming. Toen kwam een brief dat Mikey een tweede persoon mocht aanwijzen voor een rijbewijs ...... Amanda dus !
Die zeurdoos gaat echt niet voor hem open.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:28 schreef Deisyy het volgende:
Huub: het is lang geleden dat ik me zo lekker heb gevoeld.
Hij denkt waarschijnlijk een kansje te maken bij die zeurdoos.
Dat weer wel. Maar het was lang niet zo heftig als wat er tussen Lieke en Brian is gebeurd.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huub was wel degene die Lieke ervan wilde weer houden teveel met Selene om te gaan.
Het is de muziek die Lieke altijd opzet bij haar oefeningen....quote:
Dan passen ze goed bij elkaar.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:35 schreef riri het volgende:
[..]
Het is de muziek die Lieke altijd opzet bij haar oefeningen....
Huub is een heel jaloers jochie....een echt kind nog
Ze zijn wellicht een beetje bang dat hij in z'n stoer zijn 'n keer heel hard op z'n plaat gaat ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:29 schreef neehe het volgende:
[..]
En Huub maar wachten op ze'n motor rijlessen.
nou..... vóór dat Selene vertrok was het plan dat Huub haar zou proberen te neuken in het kader van "we hebben alledrie een hekel aan Selene en moeten haar aanpakken". Niet dat het zo'n goed plan was, maar vanwege de Lieke-Huub ruzies was het het enige plan. Omdat Lieke haar toestemming daar voor gaf werd Huub giftig en zei iets van dat Lieke iets moest verzinnen, want ze zou het niet trekken, waarop Jaap interrumpeerde en vroeg of Huub iets beters kon verzinnen, waarna Huub zei van niet, maar dat Lieke het zeker niet zou trekken, en Lieke zei dat ze het wel zou trekken. Nietes-welles-nietes-welles. (slaande deuren smiley) En dat was het einde van het plannen maken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:28 schreef Deisyy het volgende:
Huub: het is lang geleden dat ik me zo lekker heb gevoeld.
Hij denkt waarschijnlijk een kansje te maken bij die zeurdoos.
huub heeft nooit een hekel aan selene gehadquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:32 schreef riri het volgende:
Hypocriete Huub....gisteren Lieke verwijten dat ze zich door Brian liet masseren en nu masseert hij Selene...het meisje waar ie zo'n hekel aan had,waar Lieke niet mee om mocht gaan,Selene het meisje wat in Huub zijn ogen niet te vertrouwen was...
klopt.... hij heeft altijd gezegd dat hij haar mocht, maar haar wantrouwde in het spelquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:39 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
huub heeft nooit een hekel aan selene gehad
Welzeker, en niet te gering ook !quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:39 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Hij zag wel wat Selena aan het doen was..namelijk stoken..en waarschuwde Lieke daarvoor...quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:39 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Is niet echt vergelijkbaar met elkaar. Huub heeft Selene geen schop gegeven en een klap verkocht. Huub heeft Selene niet uitgescholden voor alles en nog wat. Huub heeft Selene niet begluurd toen ze aan het douchen was. Huub heeft niet meegedaan aan een aanranding.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hier net zoveel commentaar komt als toen Brian Lieke masseerde.
Projecteren hè?quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:46 schreef Katewalker het volgende:
Lieke zegt nu dat ze vind dat Huub in een discussie vaak overstapt op een ander onderwerp...huh? Dat doet Lieke juist..En ze zegt ook dat ze daar een hekel aan heeft en het daarom niet doet...zo is ze...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |