Als je een poll topic aanmaakt... zeker.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:17 schreef neehe het volgende:
Ben benieuwr hoeveel % Huub zakt in de PP, de beelden waren de laatste dagen helemaal niet mooi op tv.
Ik gog erop dat hij op 32% uitkomt.
Wie gokt er mee ??
quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:12 schreef coldstar het volgende:
Jaap nodigd Kelly uit. Ze neemt een vriendinnetje mee, hahahaahah Caby ze zegt, Huub kent haar wel. Joepie daa rgaat die vrouw die hij thuis heeft zitten. hahaha heeft precies vijf minuten geduurd.
Ik ben hier echt niet verbaasd overquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je daar nu nog verbaasd over bent heb je nog niet erg goed opgelet
is de pp alweer bezig?quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:17 schreef neehe het volgende:
Ben benieuwr hoeveel % Huub zakt in de PP, de beelden waren de laatste dagen helemaal niet mooi op tv.
Ik gok erop dat hij op 32% uitkomt.
Wie gokt er mee ??
quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:20 schreef loisie het volgende:
Hoi, Ik heb geen streams meer genomen............vind het te flauw allemaal, maar lees wel met de Cossen mee, ook dubbel, maar kan het niet laten...........................vind de kooi inmiddels een minderwaardig iets met dat gehoer en gesloer en wat iemand hier opmerkte.........Liefde is de zin van het leven............ is zo waar................tot later allemaal, wie weet neem ik ooit weer streams, maar tot zolang blijf ik meelezen en erger me aan DGK
Huub gokte zelf dat hij de 15% net ging halen, dus je bent nogal optimistisch in zijn ogenquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:17 schreef neehe het volgende:
Wie gokt er mee ??
Sterkte zonder streams.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:20 schreef loisie het volgende:
Hoi, Ik heb geen streams meer genomen............vind het te flauw allemaal, maar lees wel met de Cossen mee, ook dubbel, maar kan het niet laten...........................vind de kooi inmiddels een minderwaardig iets met dat gehoer en gesloer en wat iemand hier opmerkte.........Liefde is de zin van het leven............ is zo waar................tot later allemaal, wie weet neem ik ooit weer streams, maar tot zolang blijf ik meelezen en erger me aan DGK
Als het aan mij ligt wordt dit 0, ik vind da thele smssen niets, ik zal er niet een euro cent aan verspillen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:17 schreef neehe het volgende:
Wie gokt er mee ??
had ze dat er bij gezegd dan? Dat Gaby als vrouw geboren is?quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:17 schreef coldstar het volgende:
Huub en Jaap vertellen aan Celene, Claire en Amanda dat Kelly langs komt en iemand voor Huub mee neemt. Huub zegt vlug dat het wel een echt vrouw is,althans als vrouw geboren was. Celene zegt lachend, misschien is ze als vouw geboren en is ze nu een man. huub zegt in eerst instantie, dat maakt me dan ook nog niets uit. Dit trekt hij toch maar weer snel in......die is niet alleen voor een vrouwengat te vangen.
Jazeker. Denk maar terug aan die ene nacht in BB waar Andries met Kelly in bed dook .......quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Ja dat zal Huub vast wel eerlijk direct toegeven
Maar eh... Kelly was toch een vent, of niet?
Klopt....was.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Ja dat zal Huub vast wel eerlijk direct toegeven
Maar eh... Kelly was toch een vent, of niet?
Ja dat gelooft hij toch zelf niet, zoveel zakt hij niet, ik denk wel dat hij na de beelden op tv gezien te hebben dat hij een stuk gaat zakken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub gokte zelf dat hij de 15% net ging halen, dus je bent nogal optimistisch in zijn ogen
Neeeeuhh.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Als je een poll topic aanmaakt... zeker.
Volgens mij wel. Huub vroeg terwijl jaap aan de foon zat met Kelly, het is toch wel een vrouw. Kelly beaamde dat en zei, hij kent haar wel. Dus denk ik dat het de Caby is. Dat vemoeden ze allemaal. De vraag is wel of ze wel echt komen. Kelly heeft in ieder geval deze week geen tijd en heeft het erg druk. Verder heeft huub een stuk in de party voor gelezen aan Kelly die zij zelf nog niet gelzen had. Achteraf zegt Huub, niet alles voor gelezen te hebben en het slechte commentaar weg gelaten te hebben.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:25 schreef avonne het volgende:
[..]
had ze dat er bij gezegd dan? Dat Gaby als vrouw geboren is?
Of had Huub het al bij de Febo gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |