Ja zal zeker lukken als hij er niet bij is op dat feestquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:04 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn thuis zitten de neukertje, dan wel weer snel vergeten is.
Lieke: Huub, je hebt het er met Jan en Alleman over,quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:03 schreef BuffyJan het volgende:
Huub rent langs en roept; Lieke laat t los!
Dat vond ik grappig
Vind ik rare sessies hoor met die piet piraat,maar binnenkort zal Brian wel reiki kunnen geven.Brian kan allesquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Onderga eens een reikiesessie. Je voelt je keigoed erna. Vraag maar aan Lieke.
Brian kwijlebabbel is Flens effe aan het verwennen natuurlijk.
Gezellig!quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zullen we een fok-potje maken en wat daarin storten voor elke persoon waar ze dat verhaaltje aan gespuid heeft? Kan een leuk feestje worden![]()
Avonneke, zie mijn eerdere postsquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:05 schreef avonne het volgende:
[..]
wat moet ik hier nou van denken? Ik kan maar 2 dingen bedenken:
óf hij slaat wartaal uit
óf het is nooit uitgeweest tussen hem en Hedda, dus alles mbt Lieke is nep geweest
Het kwartje viel niet bij Huubquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:10 schreef akveor het volgende:
Kelly wil Gaby meenemen... de Gaby?
Zo te horen idd DE Gabyquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:10 schreef akveor het volgende:
Kelly wil Gaby meenemen... de Gaby?
Kelly zal toch wel vernomen hebben wat Jaap uitsprak.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:07 schreef coldstar het volgende:
Nou, jaap belt kelly. Kelly reageerd wel een beetje koeltjes.
Als je daar nu nog verbaasd over bent heb je nog niet erg goed opgeletquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:12 schreef coldstar het volgende:
Jaap nodigd Kelly uit. Ze neemt een vriendinnetje mee, hahahaahah Caby ze zegt, Huub kent haar wel. Joepie daa rgaat die vrouw die hij thuis heeft zitten. hahaha heeft precies vijf minuten geduurd.
Ze post op VOL: http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=5570quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zo te horen idd DE Gaby
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |