Ok dat maakt het wel wat meer duidelijkquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:37 schreef coldstar het volgende:
[..]
Jaap had ooit een stemming voor Amanda of Brain dat weet ik niet zo goed geblokt. Toen de stemming voor de twee uur kwam, wilden Jaap die heel erg graag hebben. Als jij mij 300 cp geeft, krijg je van mij die twee uur. Door de cp's die Huub uit de pot gepakt heeft, kwam ook aan de orde dat Jaap toch steeds alles zou blokken voor Amanda en Brain. Amanda stak toen eigenlijk een beetje de draak met alles en zei dat de cp's van jaap op haar nacht kastje liggen en dat ze er steeds naar kijkt. Jaap voelde zich hier eigenlijk een beetje voor joker staan en was dus kwaad. Huub zei, dan blok je gewoon alle volgende keren weer voor hun. Jaap zei, dan heb je wel kans dat ze jou ook gaan blokken en dat wil ik niet. Ik hoop dat ik het een beetje goed omschreven hebt.
Hij heeft toch een vaste baan bij een discotheek (een grote). En DGK is maar een toevallig bijklusje.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:41 schreef beequeen het volgende:
Dimitri zegt tegen Lieke dat hij gemiddeld ¤ 800,- per maand kan sparen. Jeeesss, wat zou nog meer doen dan butleren in DGK? Moet toch een best betaalde baan zijn.
Gelukkig is ze helemaal klaar met Huub.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:45 schreef beequeen het volgende:
Lieke heeft het weer over respectloos tegen Huub. Dimitri staat er naast dus zwengelt ze discussie nog maar eens aan.
Dat was slechts een voorschot op de miljoenen voor deze winnaar...quote:
Niks logisch aan. Dit is allemaal gebeurd tijdens een "stroomstoring". Niemand weet daar het fijne van, het is allemaal van horen zeggen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok dat maakt het wel wat meer duidelijkHeel logisch is het niet, maar dat had ik ook niet verwacht
Dimitri woont bij zijn vader.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:41 schreef beequeen het volgende:
Dimitri zegt tegen Lieke dat hij gemiddeld ¤ 800,- per maand kan sparen. Jeeesss, wat zou nog meer doen dan butleren in DGK? Moet toch een best betaalde baan zijn.
OK, thanx voor de uitleg.quote:
Dat is het: gewoon weer 'dat' zeggen. Net als dat pubertje dat voor mijn deur zijn fietsje aan gort stond te trappen omdat hij mijn buurmeisje niet kon krijgenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:48 schreef coldstar het volgende:
Jeetje mina, en ze hebben weer een discussie. Hij zegt gewoon net nog dat hij zich heel goed voelt en dat hij nu echt over Lieke heen is. Nou zegt hij gewoon weer, dat het hem allemaal helemaal niets doet. De brief van Lieke aan Quinten doet hem ook niets. Hij ratelt maar door en zegt precies helemaal niets. Dat Lieke niet moe wordt van die jojoj.
Lieke doet precies hetzelfdequote:Op woensdag 9 januari 2008 21:48 schreef riri het volgende:
Huub....het is herhaling herhaling en herhaling,al die woorden...al die verhalen van je...al die stopwoordjes....hoe de waard is vertrouwd hij zijn gasten
en dan meteen erachteraan zeggen dat Huub grenzen heeft overschreden...quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:51 schreef Varen het volgende:
Huub vraagt: Heeft Brian jou geslagen
Brian heeft Lieke geslagen. Maar ze kan wel verder met Brian,
Maar niet met Huub
quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:54 schreef ruby het volgende:
Het woord "oprecht" wordt vanaf heden uit het woordenboek geschrapt. En "eerlijk" ook.
Helaas.....quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:54 schreef ruby het volgende:
Het woord "oprecht" wordt vanaf heden uit het woordenboek geschrapt. En "eerlijk" ook.
Hoe vaker mensen roepen hoe eerlijk en oprecht ze wel niet zijn, hoe achterdochtiger ik word.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien toch beter als deze of gene het de uitsprekers van die woorden eens duidelijk maakt wat de betekenis ervan is.
Huub begint heel veel op een crybaby te lijken ...... Het wordt een zielige vertoning.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:55 schreef coldstar het volgende:
Hoezo, huub je bent toch over Lieke heen. Zelfs Dimitri zet Huub op zijn nummer, hij zet zichzelf zo voor joker.
Ben het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zeker je slotzin is duidelijk, die mening deel ik. Weet je, mijn voorstel was ook alleen maar bedoeld in die richting : Verzin iets anders of varieer tenminste. Het is nu al 1+ jaar hetzelfde. En wat ze ook bedenken, als ze op een transparate manier kijkers laten 'meedoen' wordt het alleen maar leuker.
Als ik een eurootje zou krijgen per overschreden grens in dat hok dan had ik een leuke verre vakantie.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en dan meteen erachteraan zeggen dat Huub grenzen heeft overschreden...
Daar heeft Huub niets voor hoeven te doen. Ze cijferde zichzelf door in te gaan op het aanbod dat ze miljonair mocht worden indien ze met Huub zou neuken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:52 schreef ruby het volgende:
Lieke zegt dat Huub haar helemaal niet kent. Ze heeft zichzelf weggecijferd voor Huub.
Was wel grappig uit haar mond.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:59 schreef Ziet het volgende:
lieke vindt dat huub zich er druk om maakt omdat hij het er élke dag over heeft?
en zij dan?
pfff
Huub zal het weekeinde wel opknappen als er 25 vrouwelijke DJ, butlers, danseressen komen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub begint heel veel op een crybaby te lijken ...... Het wordt een zielige vertoning.
Het moet nog bijgewerkt worden. Ze hebben een achterstand wegens de feestdagen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Helaas.....
![]()
http://www.vandale.nl/van(...)k/?zoekwoord=oprecht
Dat is inderdaad erg jammer...quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:48 schreef coldstar het volgende:
Jeetje mina, en ze hebben weer een discussie. Hij zegt gewoon net nog dat hij zich heel goed voelt en dat hij nu echt over Lieke heen is. Nou zegt hij gewoon weer, dat het hem allemaal helemaal niets doet. De brief van Lieke aan Quinten doet hem ook niets. Hij ratelt maar door en zegt precies helemaal niets. Dat Lieke niet moe wordt van die jojoj.
Zullen we een fok-potje maken en wat daarin storten voor elke persoon waar ze dat verhaaltje aan gespuid heeft? Kan een leuk feestje wordenquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:00 schreef 2live het volgende:
[..]
Was wel grappig uit haar mond.
Is er iemand in dat programma geweest de afgelopen tijd waarmee ze Huub niet besproken heeft?
Ik denk dat hij zijn thuis zitten de neukertje, dan wel weer snel vergeten is.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Huub zal het weekeinde wel opknappen als er 25 vrouwelijke DJ, butlers, danseressen komen.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zullen we een fok-potje maken en wat daarin storten voor elke persoon waar ze dat verhaaltje aan gespuid heeft? Kan een leuk feestje worden![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:00 schreef ruby het volgende:
Huub is blij dat hij thuis een echte vrouw heeft zitten.
Ik neem aan dat hij Hedda bedoelt?
Onderga eens een reikiesessie. Je voelt je keigoed erna. Vraag maar aan Lieke.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:03 schreef rooie3 het volgende:
Waar is die lafbek van een Brian.Wil graag ook elke post over hem schrijven maar hij is foetsie.
Wel vermoeiend trouwens om steeds maar over een persoon te schrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |