Te erg voor woorden echt hoorquote:
Ik moet nog zo lang.... half 6 GVD...quote:
Nee, na 13.05 is het afgelopen met het gegame hier. Maar genoeg idiote collega's hier die voor de dynamiek zorgenquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Welke game speel je [afbeelding]
It's a longshot....maar staat er misschien een webcam in de buurt?quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:13 schreef lynda het volgende:
Kwart over 2.. ik ga echt zoooooo flippen zometeen als die klant eindelijk opgerot is
Kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee, na 13.05 is het afgelopen met het gegame hier. Maar genoeg idiote collega's hier die voor de dynamiek zorgen
ja of fotosquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:15 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
It's a longshot....maar staat er misschien een webcam in de buurt?
Lynda kennende, is dat nog niet genoeg hoorquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja of fotos![]()
![]()
![]()
baas met een blauw oog enzo .... hmm toch maar even magnetron popcorn halen
de chef van lynda , na het gesprek
[ afbeelding ]
nou met 2 blauwe ogen, wordt het dus een taxi bestellen vandaag hahaquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lynda kennende, is dat nog niet genoeg hoor
als ik een topic open zal ik de gedichten eruit halenquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:30 schreef Dylanesque het volgende:
tvp
en haal mijn geblaat eens uit die op![]()
En de kat is ook allang terechtquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:30 schreef Dylanesque het volgende:
en haal mijn geblaat eens uit die op [afbeelding]
Dichten kan ik niet, nah heb er geen zin inquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:39 schreef WhiteLightning het volgende:
Bellerophon , je hebt wat te doen!!
Rustig meissie..rustig. * diertjuh geeft lynda knuffel, want die heeft ze volgens mij nodig.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:13 schreef lynda het volgende:
Kwart over 2.. ik ga echt zoooooo flippen zometeen als die klant eindelijk opgerot is
ik bedoelde de gedichten weghalen. niet dt je een tekening zou makenquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dichten kan ik niet, nah heb er geen zin in
Eigenlijk zou ik is iets moeten gaan tekenen
I knowquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik bedoelde de gedichten weghalen. niet dt je een tekening zou maken
Waarom moeten die gedichten weg dan? Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik bedoelde de gedichten weghalen. niet dt je een tekening zou maken
sorryquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:39 schreef Bellerophon het volgende:
Detail Details, gaat ineens iedereen zitten zeiken op de OP
Ik heb ze er een paar topics geleden uitgehaalt, en heb er toen ook een paar honderderd delen uit verwijderd....quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:39 schreef Bellerophon het volgende:
Detail Details, gaat ineens iedereen zitten zeiken op de OP
ik ben nu wel benieuwd naar je tekening eigelijkquote:
Neuh, ben nog niet thuis..quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
heeft iedereen het zo druk, of is iedereen al weer thuis ofzo?
Ja denkt het wel, maar welk type speel je daar?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
droxz ga je vanavond nog cod4 doen ? ik zit vanavond op 91.192.208.15:28933 ieder geval
hij staat nog niet echt ingesteld. we hebben de server gisteren pas gehad. dus moet nog een rotatie maken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja denkt het wel, maar welk type speel je daar?
5 in 1 lasergun ?? plaatje plz ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
1 x Wii 8in1 sport set
1 x Wii 5 in 1 laser gun
Moet binnen 2 dagen binnenzijn
quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
5 in 1 lasergun ?? plaatje plz ?
Is dit een eigen clan server ofzo?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij staat nog niet echt ingesteld. we hebben de server gisteren pas gehad. dus moet nog een rotatie maken.
maar t wordt gemixed
Leuk om te horen dat je nieuwe baan helemaalquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:54 schreef nelisb het volgende:
biw!
kan hier verder niet meer posten! me nieuwe job is uberleuk en erg druk! dus ik ben superblij!
vooruit, af en toe danquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Leuk om te horen dat je nieuwe baan helemaalis!
Misschien spreken we je nog eens in de avond ofzo,
je gaat ons toch niet helemaal verlaten?
Teken voornamelijk animequote:Op woensdag 9 januari 2008 15:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben nu wel benieuwd naar je tekening eigelijk
auch, sterktequote:Op woensdag 9 januari 2008 18:25 schreef Sm0keZ het volgende:
Gatverdamme, dit is al de 2e dag achter elkaar dat ik koppijn heb!
Laat ze maar ff zien hoe een nederlandse toerist zich gedraagtquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:01 schreef Seventees het volgende:
Jongens (en meiden), gaan jullie het de komende dagen redden zonder mij?
Koffer is ingepakt, humeur is zonnig, camera's paraat and all ready to go!
Bayswater, here we come!Nou... eigenlijk morgen om half 1, maar jullie snappen het
Goed zo Lynda, en wel ontzettend fijn om te weten dat je stagebegeleider je steunt in dit gevalquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:08 schreef lynda het volgende:
Steekwoorden mail:
Vrijdag 4 janu afspraak gemaakt voor vandaag van 13 tot 15 uur voor voortgang rapport en vragen vanaf mijn kant.
Tien voor een: afspraak iets later.
Kwart over een: jullie gaan lunchen
Twee uur terug: weer in bespreking zonder mij wat te melden
Half 4: lyn we verzetten de afspraak plan jezelf maar in.
Begin stage duidelijk afspraken over de agenda. Wat goed gekeurd word door de mensen die erbij zitten staat VAST.
Op het moment dat jullie de deur achter jullie dicht trokken werd het mij teveel. Ik heb mijn laptop afgesloten, mijn spullen gepakt en ben weg gegaan. Morgen zal ik niet aanwezig zijn op de zaak en ik verwacht vrijdagochtend, 11 januari, om 11 uur een 2 uur durende afspraak. Het eerste uur zal besteed worden aan een duidelijk overleg hoe ik de laatste 2 weken op mijn stage ga volbrengen, daar mijn motivatie al laag was en nu compleet verdwenen is.
Graag een akkoord op de afspraak.
Lynda.
Ik denk dat deze mail wel duidelijk is....
morgen vrije dag genomen, vrijdag voor 2 uur richting a'dam.. als hun, hun eigen planning niet nakomen, maak ik er wel een voor ze.. word vrijdag niets dan stop ik per direct op stage.. heb overleg gehad met school en gelukkig is stagebegeleider het met me eens..
succes Lynquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:08 schreef lynda het volgende:
Steekwoorden mail:
Vrijdag 4 janu afspraak gemaakt voor vandaag van 13 tot 15 uur voor voortgang rapport en vragen vanaf mijn kant.
Begin stage duidelijk afspraken over de agenda. Wat goed gekeurd word door de mensen die erbij zitten staat VAST.
Op het moment dat jullie de deur achter jullie dicht trokken werd het mij teveel. Ik heb mijn laptop afgesloten, mijn spullen gepakt en ben weg gegaan. Morgen zal ik niet aanwezig zijn op de zaak en ik verwacht vrijdagochtend, 11 januari, om 11 uur een 2 uur durende afspraak. Het eerste uur zal besteed worden aan een duidelijk overleg hoe ik de laatste 2 weken op mijn stage ga volbrengen, daar mijn motivatie al laag was en nu compleet verdwenen is.
Lynda.
morgen vrije dag genomen, vrijdag voor 2 uur richting a'dam.. als hun, hun eigen planning niet nakomen, maak ik er wel een voor ze.. word vrijdag niets dan stop ik per direct op stage.. heb overleg gehad met school en gelukkig is stagebegeleider het met me eens..
Thnx, het heeft blijkbaar geholpen, heb nu nergens last meer vanquote:
Veel plezier!quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:01 schreef Seventees het volgende:
Jongens (en meiden), gaan jullie het de komende dagen redden zonder mij?
Koffer is ingepakt, humeur is zonnig, camera's paraat and all ready to go!
Bayswater, here we come!Nou... eigenlijk morgen om half 1, maar jullie snappen het
Welverdiend al zeg ik hetzelf, trouwens... mogguh Lynxquote:
alstublaftquote:Op donderdag 10 januari 2008 06:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Thnx, het heeft blijkbaar geholpen, heb nu nergens last meer van
Nogal vervelend, voelde in het begin van de dag een bepaalde druk in/achter m'n rechteroog, dat hield zo'n 3 uur aan, vervolgens knallende koppijn
Nouja, voelde me al de hele week niet lekker, dus er zat weer zoiets aan te komen
Dan ben je toch echt de enigequote:Op donderdag 10 januari 2008 07:35 schreef Crazy-M het volgende:
Mogguh:
KOM PAK JE LASSO MAAR
sorry, ik weer actief
ja in de vroege ochtend welquote:Op donderdag 10 januari 2008 07:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan ben je toch echt de enige
Carnaval... ach het is maar waar je van houdt he, het is niet mijn ding.quote:Op donderdag 10 januari 2008 07:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja in de vroege ochtend wel
maar ben ik vaker he![]()
heb hier maar de carnavalsmuziek aangeslingerd
ik niet, compleet wakkerquote:Op donderdag 10 januari 2008 07:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Carnaval... ach het is maar waar je van houdt he, het is niet mijn ding.
En ik ben ook wel wakker hoor, alleen lichamelijk dan... verder ben ik clinisch hersendood
Daarvoor ben je een Brabander he, ik woon boven de rivieren... heb er dus niet zoveel mee, zeg maar niksquote:Op donderdag 10 januari 2008 07:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik niet, compleet wakker
tja, de voorfeesten zijn nog leuker dan carnaval zelf soms
Ik ookquote:Op donderdag 10 januari 2008 07:58 schreef Dylanesque het volgende:
k wil naar huisss
ja dat kloptquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daarvoor ben je een Brabander he, ik woon boven de rivieren... heb er dus niet zoveel mee, zeg maar niks
Wacht even... is dit weekend carnaval dan?quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja dat klopt
nu alweer zin in het weekend :d
weer 2 dagen vol carnaval :d
zaterdag 2 voorfiste, zondag woagens lauwe![]()
Ik woon ook (ver) boven de rivieren, maar wil zeker een keertje carnaval mee hebben gemaaktquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daarvoor ben je een Brabander he, ik woon boven de rivieren... heb er dus niet zoveel mee, zeg maar niks
Eh...quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja dat klopt
nu alweer zin in het weekend :d
weer 2 dagen vol carnaval :d
zaterdag 2 voorfiste, zondag woagens lauwe![]()
nee pas 2 febquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wacht even... is dit weekend carnaval dan?
voor feestquote:
Wilde al zeggen...quote:
Tjah noem mij dan maar nuchter, maar ik heb niet speciaal carnaval nodig om een weekend lang te zuipen en te feestenquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik woon ook (ver) boven de rivieren, maar wil zeker een keertje carnaval mee hebben gemaakt
Ik dacht al, wat heeft fistfucken nou weer met carnaval te makenquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
voor feest
bij 2 carnavalsverenigingen :d
en kijk, daar gaat het beeld misquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah noem mij dan maar nuchter, maar ik heb niet speciaal carnaval nodig om een weekend lang te zuipen en te feesten
shit, dat is mn 2de hobbyquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat heeft fistfucken nou weer met carnaval te maken
Vooroordelen enzo...quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en kijk, daar gaat het beeld mis
wij hebben ook niet speciaal een weekend nodig om te zuipen en te feesten. Sterker nog, sommige drinken zelfs helemaal niet.
Verschil zit hem in hoe je carnavalt.
In de stad: alle jeugd puur zuipe
Met een vereniging: Lang leve de lol, altijd gezellig en noem maar op
Daarnaast is ook de sfeer apart met een feest als dat
idd best jammerquote:
In Heemskerk (waar ik woon) is eenmaal per jaar kermis. 3 dagen lang (vrijdag t/m woensdag) verzamelt iedereen zich in het centrum om daar 3 dagen lam te zijn. Dat begint dus op woensdag al, men loopt daar voor 12en al bezopen door het centrum heen. Een aantal biertenten etc, volgens mij heeft dat ook wel aardig wat van carnaval weg... Okee, men verkleedt zich daar niet, da's het verschilquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en kijk, daar gaat het beeld mis
wij hebben ook niet speciaal een weekend nodig om te zuipen en te feesten. Sterker nog, sommige drinken zelfs helemaal niet.
Verschil zit hem in hoe je carnavalt.
In de stad: alle jeugd puur zuipe
Met een vereniging: Lang leve de lol, altijd gezellig en noem maar op
Daarnaast is ook de sfeer apart met een feest als dat
Ja hallo, jij had het over "voorfisten"quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
shit, dat is mn 2de hobby
hoe wist je dat?
Mogguh WL, werk ehr?quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:14 schreef WhiteLightning het volgende:
wordt er hier nog gewerkt of hoe zit dat ??
mogguh
heel brabant is al vrij, terwijl de rest van nl gewoon werktquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd best jammer
maar goed, doe je niks aan
ieder zijn ding
ze moeten gewoon nationaal feest van maken, en verplicht vrij
daarvoor hebben we hier ook nog de grootste kermis van de beneluxquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
In Heemskerk (waar ik woon) is eenmaal per jaar kermis. 3 dagen lang (vrijdag t/m woensdag) verzamelt iedereen zich in het centrum om daar 3 dagen lam te zijn. Dat begint dus op woensdag al, men loopt daar voor 12en al bezopen door het centrum heen. Een aantal biertenten etc, volgens mij heeft dat ook wel aardig wat van carnaval weg... Okee, men verkleedt zich daar niet, da's het verschil
Meerdere dagen lam zijn is altijd leuker als er nog vele duizenden meedoen
Ik ben er alquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:15 schreef Crazy-M het volgende:
ehm jah,
ik zal maar weer is naar het werk toegaan
weer ff naar utrecht
Laters allemaal
en hopelijk vandaag wel tijd om hier weer ff langs te wippen
(nu ga ik echt voor ik nog gekkere dingen ga doen)
Wat een ellendequote:Op woensdag 9 januari 2008 21:08 schreef lynda het volgende:
Steekwoorden mail:
Lynda.
Die laatste zin... nee dank jequote:Op donderdag 10 januari 2008 08:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd best jammer
maar goed, doe je niks aan
ieder zijn ding
ze moeten gewoon nationaal feest van maken, en verplicht vrij
ik moet ook die dagen werkenquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heel brabant is al vrij, terwijl de rest van nl gewoon werkt
Kssst naar London jij!quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:18 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wat een ellende
Succes vrijdag, Lynda...
jij dacht aan fistfuckequote:Op donderdag 10 januari 2008 08:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja hallo, jij had het over "voorfisten"
De kermis kom ik vaak niet eens... Ja okee, ik loop erlangs als ik van/naar huis kom/ga... Op de kermis lopen enkel kinderen t/m 16 jaar, botsautomarokkaantjes en veel politiequote:Op donderdag 10 januari 2008 08:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
daarvoor hebben we hier ook nog de grootste kermis van de benelux
Leuke binnenkomer als je daar met een kater begintquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik moet ook die dagen werken
dus wordt zeker niet zuipe
sterker: de laatste 2 dagen carnaval (4 en 5 feb) zijn 1 van mn erste dagen bij nieuwe werk, begin per 1 feb
Whehe ik ken het, en allemaal bij zo'n boksbal staan hequote:Op donderdag 10 januari 2008 08:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De kermis kom ik vaak niet eens... Ja okee, ik loop erlangs als ik van/naar huis kom/ga... Op de kermis lopen enkel kinderen t/m 16 jaar, botsautomarokkaantjes en veel politieDaar heb ik geen zin in
Ach, dan begrijpen ze in ieder geval dat hij een levensgenieter isquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Leuke binnenkomer als je daar met een kater begint
Die staat dan ook altijd standaard naast de botsauto'squote:Op donderdag 10 januari 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe ik ken het, en allemaal bij zo'n boksbal staan he
Succesquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:19 schreef Crazy-M het volgende:
KUT, ik ging 10 min geleden al
nu echt weg
Dank U!quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kssst naar London jij!
Heel veel plezier he
Met melk en suiker mag ik hopenquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:22 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dank U!
We vliegen om 12.20 pas. Zo nog douchen. Le boyfriend staat zijn gelaat nog te scheren, dus ik moet even geduld hebben tot ik de douche voor mezelf heb. Heb er een theetje bij gepakt om in de Londense sferen te komen
Bwhehehe ja! Hier dus ook altijd, geweldig omdat te zienquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die staat dan ook altijd standaard naast de botsauto's
Prima! Beetje druk. Nieuwe baan aan het zoeken. Mijn baan sucked zo ontzettend dat ze blij mogen zijn dat ik nog geen ontslag heb genomenquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Seven!
Tijd niet gesproken, alles goed?
Ik mag geen melkquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Met melk en suiker mag ik hopen
Thee met melk!quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Met melk en suiker mag ik hopen
Dat je niet zo blij was met je werk had je al eens verteld ja...quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Prima! Beetje druk. Nieuwe baan aan het zoeken. Mijn baan sucked zo ontzettend dat ze blij mogen zijn dat ik nog geen ontslag heb genomen
Hoe is 't met Sm0keZ?
Echte engelse thee bevat melk en suiker... en het drinkt ook nog is lekker snel wegquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Thee met melk!![]()
Zo zat ik ooit eens met een maat in een coffeeshop te schaken. Komt er even later zo'n duitser binnen, die wilde graag tegen ons beide schaken... Nou okee, uiteindelijk dik ingemaakt door die kerel
Ik besloot maar wat drinken te halen. Meneer wilde dan een half kopje vanillethee...
Dus ik haal dat zo, tovert die kerel een pak koffiemelk tevoorschijn en vult de rest van het kopje tot de rand vol met koffiemelk
Gatver, ik ging bijna over m'n nek toen ik dat zag
Mogguh Droxzquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh
Lactose intolerant?quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:24 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik mag geen melk
Maar wel suiker erin gegooid
?
Mocht ik je niet meer spreken deze ochte, alvast veel plezier en hoop dat je een leuke hebt!quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:22 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dank U!
We vliegen om 12.20 pas. Zo nog douchen. Le boyfriend staat zijn gelaat nog te scheren, dus ik moet even geduld hebben tot ik de douche voor mezelf heb. Heb er een theetje bij gepakt om in de Londense sferen te komen
Ik heb gvd nog veel minder zin....quote:
Ja! Mooi rustig kantoor vlakbij huis. Klein team, fijne werktijden en ik ik begreep dat ik een goede kans maak.quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat je niet zo blij was met je werk had je al eens verteld ja...
Maar al wat leuks gevonden? Of al wat op het oog?
Zo he, dat is niet mis! Nog op vakantie geweest of alleen 3 weken op je achterste gezeten?quote:Met mij gaat het lekker, net 3 weken vakantie gehad, en over een paar uurtjes heb ik alweer 3 dagen weekend![]()
Half uurtje... moet lukkenquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb gvd nog veel minder zin....
moet eigenlijk een halve patch kast patchen voor 09:00.. zal ik maar eens beginnen dan?
Over 25 minuten mag je beginnen!quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb gvd nog veel minder zin....
moet eigenlijk een halve patch kast patchen voor 09:00.. zal ik maar eens beginnen dan?
Mogguhquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:27 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen
Goed bezig, ik hoop dat je daar snel kan beginnen!quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:29 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ja! Mooi rustig kantoor vlakbij huis. Klein team, fijne werktijden en ik ik begreep dat ik een goede kans maak.
[..]
Zo he, dat is niet mis! Nog op vakantie geweest of alleen 3 weken op je achterste gezeten?
Semi.quote:
Goed hoor, en met jouquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:31 schreef draculettetje het volgende:
hoe gaat het allemaal hier?!
Hmm heel erg vervelend is dat zegquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:32 schreef Seventees het volgende:
[..]
Semi.
Overgevoeligheid
Sommige kazen mag ik wel weer. Ligt eraan hoe het bereid is.
Dankjewel, poezebeest van me!quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:31 schreef Lynx666 het volgende:
Goedemorgen lamballen.
Fijne dagen, TTTTTTT!!
Laat je het katteluikje open en de zak brokjes open?quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:34 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dankjewel, poezebeest van me! [afbeelding]
fijn he dat soort vriendjesquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:33 schreef Seventees het volgende:
God... nu staat meneer in de douche. Nog langer wachten
Je gaat krabben als ik Skyradio zeg, zeker?quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:36 schreef Lynx666 het volgende:
Damn zeg, wat is die 3FM internetstream aan het haperen zeg.
Weet iemand nog een goeie toffe internetzender?.
iPod en Co?quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:36 schreef Lynx666 het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:38 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je gaat krabben als ik Skyradio zeg, zeker?
*kattenluik open laat en brokjes klaar zet*
O ja! Dat ken ik.quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
fijn he dat soort vriendjes
hier gaat het vaak zo dat ik hem eerst laat douchen, dan ik en nog presteer ik het om eerder klaar te zijn met aankleden etc als we ergens heen gaan bijv.
Toe aan weekend, denk ikquote:met mij redelijk, goede zenuwen voor de 2 gesprekken vandaag
nog niet een nacht door geslapen maar ik heb het idee dat het wat beter gaat
misschien ben ik ook gewoon te moe
Altijd leuk te horen dat het bij anderen ook zo is!quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:42 schreef Seventees het volgende:
[..]
O ja! Dat ken ik.
En dan roepen dat vrouwen zo traag zijn
[..]
Toe aan weekend, denk ik
Veel succes vandaag!
*krab*quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:38 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je gaat krabben als ik Skyradio zeg, zeker? [afbeelding]
*kattenluik open laat en brokjes klaar zet [afbeelding] *
Ik heb vrij internet hierquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
iPod en Co? [afbeelding]
Alle streams zijn hier achter de proxy geplaatst...
quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
*krab*
toch bedankt!![]()
![]()
[..]
Ik heb vrij internet hier. Werkgevers die hun werknemers (ten onrechte) vertrouwen
![]()
www.nederland.fmquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:36 schreef Lynx666 het volgende:
http://www.orbitalgrooves.com/quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:36 schreef Lynx666 het volgende:
Geen van die allen komt door de proxy heenquote:
Ga je schamenquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
jajajaja. binnen de tijd de patchkast gedaan... er zat zelfs al iemand te werken, dus ik was optijd
ha ha goed bezig!quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
jajajaja. binnen de tijd de patchkast gedaan... er zat zelfs al iemand te werken, dus ik was optijd
Heb eerste 3/4 uur hier niets gedaan, dus dat maakt het weer goed... nu ook even rust... dus komt goed Tinusquote:
Dank u dank u!quote:
Gewoon 3 uur te laat komen, vervolgens zeggen dat je ziek was, en je ook nog hebt verslapen omdat je je wekker hebt ondergekotstquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb eerste 3/4 uur hier niets gedaan, dus dat maakt het weer goed... nu ook even rust... dus komt goed Tinus
dat ik daar nog niet aan heb gedacht!quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u dank u!
Bakje thee misschien?
Whehe netjes hoorquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
Of net als mijn (kut) collega doen, zeggen dat je naar de dokter moet, en de hele dag niets van je laten horenquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gewoon 3 uur te laat komen, vervolgens zeggen dat je ziek was, en je ook nog hebt verslapen omdat je je wekker hebt ondergekotst
Ook gezellig, misschien een behoorlijk inwendig onderzoek?quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of net als mijn (kut) collega doen, zeggen dat je naar de dokter moet, en de hele dag niets van je laten horen
nou weet ik dat het niet helemaal loopt tussen jou en die collega en als er niks aan de hand is vind ik het ook een kut streekquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of net als mijn (kut) collega doen, zeggen dat je naar de dokter moet, en de hele dag niets van je laten horen
Ik doe met je meequote:Op donderdag 10 januari 2008 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
nou bijna 1 uur verveling erop zitten [afbeelding]
Bijna weekend!quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
ja ik hou me maar vast aan het feit dat het al donderdag is
welkom! koffie ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:01 schreef Dareka het volgende:
Ik mag nu ook voor het eerst in dit topic posten![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bijna weekend!
Pff heb honger
Bwehehe EINZ!@#$!11quote:
Inmiddels gaat het wel redelijk, heb over 2 weken een gesprek met onze fieldmanager...quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou weet ik dat het niet helemaal loopt tussen jou en die collega en als er niks aan de hand is vind ik het ook een kut streek
tis bij ons ook een keer gebeurd, wij allemaal zanikken bleek dat ie niet zo;n goed bericht had gekregen
Was dat maar zoquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ook gezellig, misschien een behoorlijk inwendig onderzoek?
mja ik kan bijvoorbeeld neit bepalen op welk tijdstip ik naar de dokter ga. dat bepaald hij voor mij.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inmiddels gaat het wel redelijk, heb over 2 weken een gesprek met onze fieldmanager...
Maarja, hij dacht zo van "mooi, ik plan het in het midden van de dag, kan ik lekker uitslapen, en vroeg thuis". Maarja, wij mogen maar maximaal 4 uur opnemen voor ziekenhuis enzo (dat wist hij).
Whehe iets met een 'Anal Probe'quote:
net dan misschien te vroeg gejuicht? ik snap niks van dit soort dingen hoor!quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
gvd vanochtend die patchkast gedaan, alles gecheckt (lampjes van netwerkaarten branden gewoon).
Bellen ze net op, geen netwerk op die pc's ?!
Ik ga kijken in de patch kast, alles goed, ik kijk bij de pc's... geen netwerk ?!
Bleek die nieuwe 19" switch niet correct ingesteld te staan...
net met haast er dus weer een losse 48 poorts in moeten gooien,
en dus ook alle kabels weer moet omhangen
En vanmiddag moet alles dus WEER terug....
Oef zuur! Succes manquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
gvd vanochtend die patchkast gedaan, alles gecheckt (lampjes van netwerkaarten branden gewoon).
Bellen ze net op, geen netwerk op die pc's ?!
Ik ga kijken in de patch kast, alles goed, ik kijk bij de pc's... geen netwerk ?!
Bleek die nieuwe 19" switch niet correct ingesteld te staan...
net met haast er dus weer een losse 48 poorts in moeten gooien,
en dus ook alle kabels weer moet omhangen
En vanmiddag moet alles dus WEER terug....
Dat kan je wel, aangeven dat je in de ochtend of einde van de middag kan...quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik kan bijvoorbeeld neit bepalen op welk tijdstip ik naar de dokter ga. dat bepaald hij voor mij.
terwijl een collega van me zo terrecht kan. misschien is dat 1e bij hem ook het geval ?
Komt er op neer dat er dus niets getest is, en het dus niet mijn fout was...quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
net dan misschien te vroeg gejuicht? ik snap niks van dit soort dingen hoor!
in ieder geval succes
quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:59 schreef Sm0keZ het volgende:
Oew, drie keer raden wie er over een uurtje weekend heeft.. [afbeelding]
Ja zekerquote:
Oow dat is een fijne gedachtequote:Op donderdag 10 januari 2008 12:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo net even een uurtje geïnternet... zo maar even roken en eten, dan zit de helft van de dag er al weer op
Zit het net te kijken, maar in de Braziliaanse kranten melden ze dat Scheringa hem binnen heeftquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:45 schreef WhiteLightning het volgende:
Geen AZ, Manchester City of Fenerbahce, maar Middlesbrough heeft bijna de felbegeerde handtekening van Afonso Alves binnen. De Engelsen waren woensdag in Nederland om over de transfer te onderhandelen.
De club uit de Premier League zal ongeveer zestien miljoen neerleggen voor de Braziliaanse spits. Daarmee zou hij de duurste aankoop worden in de geschiedenis van de club. Doordat Stuart Downing zo goed als zeker naar Tottenham Hotspur verkast, komt er een hoop geld vrij om Alves aan te trekken. Boro hoop donderdag de overgang van Alves te kunnen bevestigen.
whaha , nou t wordt steeds leukerquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zit het net te kijken, maar in de Braziliaanse kranten melden ze dat Scheringa hem binnen heeft
goedemiddag trouwens aan allen![]()
Inderdaad ja, ik lach me trouwens gek, als hij in het buitenland geen pepernoot raakt...quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:04 schreef Bellerophon het volgende:
En de soap rondom Alves gaat weer vrolijk verder
Dat zie ik dus ook echt gebeuren, over het paard getilde speler dat het er isquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Inderdaad ja, ik lach me trouwens gek, als hij in het buitenland geen pepernoot raakt...
of zn been breekt als hij van het keukentrapje afstaptquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Inderdaad ja, ik lach me trouwens gek, als hij in het buitenland geen pepernoot raakt...
Op een plek of 5 tegelijk, dat ie voortaan terug naar z'n schoenenpoets baantje kan in Rioquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
of zn been breekt als hij van het keukentrapje afstapt
Aaaah arm ding..quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:27 schreef lynda het volgende:
Kiezen leven nog.. durft het nog niet aan moet nog maar half jaar aankijken zucht...
had je liever gehad dat ze eruit gehaald werden ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:27 schreef lynda het volgende:
Kiezen leven nog.. durft het nog niet aan moet nog maar half jaar aankijken zucht...
JA! dat elke x zo'n klein kutpuntje doorkomen resulteert elke keer in een gruwelijk zere bek.. mede omdat hij dus scheef groeitquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
had je liever gehad dat ze eruit gehaald werden ?
oh, das idd erg vervelend. zeker met dingen eten enzo.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:38 schreef lynda het volgende:
[..]
JA! dat elke x zo'n klein kutpuntje doorkomen resulteert elke keer in een gruwelijk zere bek.. mede omdat hij dus scheef groeit
o en ik ga vanavond iemand vermoorden
Wie is de gelukkige?quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:38 schreef lynda het volgende:
[..]
JA! dat elke x zo'n klein kutpuntje doorkomen resulteert elke keer in een gruwelijk zere bek.. mede omdat hij dus scheef groeit
Nou daar is hij ook nog niet overuit.. hij wil het eerst zelf proberenquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh, das idd erg vervelend. zeker met dingen eten enzo.
maar als ik het goed begrijp wordt je dus ieder geval niet doorgestuurd naar het ziekenhuis ? nou dan is dat weer een lichtpuntje![]()
je gaat iemand vanavond vermoorden. ruim je wel de rotzooi op
Das minder GVD...quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:38 schreef lynda het volgende:
[..]
BBQ , met dit weer ? nee mij niet gezienquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:50 schreef Sgele het volgende:
Droxz rijdt, Lynda schiet 'm dood, ik hak 'm in stukken, en WL gooit alles op de barbeknoei...
zoiets?
Biertje erbij?quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:50 schreef Sgele het volgende:
Droxz rijdt, Lynda schiet 'm dood, ik hak 'm in stukken, en WL gooit alles op de barbeknoei...
zoiets?
Liever een goede borrel!quote:
Ook goedquote:
zij is niet dom hoor. ze heeft gewoon geen zin om dat even door te geven. zo lopen er hier ook van die figuren. die kunnen bijvoorbeeld geen 4 cijfers 10 minuten onthouden. dan moest ik het maar even opschrijven of mailen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:56 schreef diertjuh het volgende:
mn collega is dom. Ik vraag der gewoon of ze morgen even aan iemand iets door wil geven omdat ik maar 3dagen stage loop. Begint ze te mekkeren dat ik het maar moet mailen en dat ze het niet kan onthouden omdat ze er niets vanaf weet.
gaat over pakbonnen. Die van 2007 zitten in een doos en er werden van 2008 bij gegooid. Wat ik gedaan heb is dat pakbonnen van januari 2008 tot nu toe in een map heb gedaan. Wat zij dus even moet onthouden is: Pakbonnen januari 2008 zitten in de zwarte map op mijn bureau. Is dat nou zo moeilijk? Schrijf het dan op ofzo.
u vraagt... wij draaienquote:
Volgens mij hoef je nog maar 2,5 uur....quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
nog 2,5 uur....... tralalalal nog 2,5 uur....... tralalalal nog 2,5 uur....... tralalalalnog 2,5 uur....... tralalalalnog 2,5 uur....... tralalalalnog 2,5 uur....... tralalalalnog 2,5 uur....... tralalalalnog 2,5 uur....... tralalalalnog 2,5 uur....... tralalalal
en dan vakantie ???quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
nog 2,5 uur....... tralalalal nog 2,5 uur....... tralalalal nog 2,5 uur....... tralalalalnog 2,5 uur....... tralalalalnog 2,5 uur....... tralalalalnog 2,5 uur....... tralalalalnog 2,5 uur....... tralalalalnog 2,5 uur....... tralalalalnog 2,5 uur....... tralalalal
Ik vind der ook niet echt snugger ofzo. Maar ik had al oplossing gevonden. Ik maak gewoon even een brief voor hem en leg dat in zn postvakjequote:Op donderdag 10 januari 2008 14:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zij is niet dom hoor. ze heeft gewoon geen zin om dat even door te geven. zo lopen er hier ook van die figuren. die kunnen bijvoorbeeld geen 4 cijfers 10 minuten onthouden. dan moest ik het maar even opschrijven of mailen.
ik zou het mailen. brieven kunnen kwijt gemaakt worden is mijn ervaring lolquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik vind der ook niet echt snugger ofzo. Maar ik had al oplossing gevonden. Ik maak gewoon even een brief voor hem en leg dat in zn postvakje.
of ze vergeten hetquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou het mailen. brieven kunnen kwijt gemaakt worden is mijn ervaring lol
ik kan niet mailen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou het mailen. brieven kunnen kwijt gemaakt worden is mijn ervaring lol
oh, das minder. dan wordt het dus toch de briefquote:
Dat zou je wel zeggen ja, maar nu nog maar 2 uur en iets van 5 a 10 minutenquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je nog maar 2,5 uur....
quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zou je wel zeggen ja, maar nu nog maar 2 uur en iets van 5 a 10 minuten
Als dat zou kunnen!quote:
Dat is best zuurquote:
ja van nix doen ben ik meestal geslooptquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen!
Nee, dan mag ik naar huis toe... ben wel toe aan rust na deze "drukke" dag
Bwehehequote:Op donderdag 10 januari 2008 14:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen!
Nee, dan mag ik naar huis toe... ben wel toe aan rust na deze "drukke" dag
nee hoor..weetje wat pas zuur is? Facturen afdrukken met datum van 2007. En niet weten hoe je dat in dat systeem veranderd.quote:
Ja dat is ontzettend zuur, en er is verder niemand anders die dat zou kunnen veranderen?quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nee hoor..weetje wat pas zuur is? Facturen afdrukken met datum van 2007. En niet weten hoe je dat in dat systeem veranderd.
Inderdaad, ik lig hier in mijn stoel, met mijn voeten die leunen op mijn subwoofer...quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja van nix doen ben ik meestal gesloopt
diegene is er vandaag niet. Ik dacht ik toon ff initiatief..maar dat ging ook weer misquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is ontzettend zuur, en er is verder niemand anders die dat zou kunnen veranderen?
whaha , je ligt dus alquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, ik lig hier in mijn stoel, met mijn voeten die leunen op mijn subwoofer...
2 schermen, 1 fok, ander iets met "werk" ofzo, lekker muziekje opstaan...
heb het echt moeilijk
Je bent scherp vandaagquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning wil een nieuwe TV![]()
[ afbeelding ]
Hmm dat schiet ook niet op nee, maar het is toch nog wel terug te draaien neem ik aan?quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
diegene is er vandaag niet. Ik dacht ik toon ff initiatief..maar dat ging ook weer mis
Jeweetsch... dat ben ik toch altijdquote:
ja dat natuurlijk wel weer. Maar ik vind het gewoon kut enzoquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm dat schiet ook niet op nee, maar het is toch nog wel terug te draaien neem ik aan?
als ik die wil kopen, moeten de muren van mn huis eruit, en kan ik ook een kraanwagen gaan hurenquote:
Ja dat snap ik, maar er is nu niks meer aan te doenquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ja dat natuurlijk wel weer. Maar ik vind het gewoon kut enzo
hadden we daar maar 1% vanquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:47 schreef WhiteLightning het volgende:
De Amerikaanse overheid heeft bijna een half miljoen schadeclaims binnengekregen wegens het falen tijdens en na orkaan Katrina. De hoogste eis is een bedrag van 16 cijfers: $3.014.170.389.176.410. Om dit bedrag in perspectief te plaatsen: dat is bijna 232 keer het bruto binnenlands produkt van de Verenigde Staten.
Holy Shit
...Only in America...quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:47 schreef WhiteLightning het volgende:
De Amerikaanse overheid heeft bijna een half miljoen schadeclaims binnengekregen wegens het falen tijdens en na orkaan Katrina. De hoogste eis is een bedrag van 16 cijfers: $3.014.170.389.176.410. Om dit bedrag in perspectief te plaatsen: dat is bijna 232 keer het bruto binnenlands produkt van de Verenigde Staten.
Holy Shit
jij ook!quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:00 schreef Bellerophon het volgende:
mensen ik ga naar huis, fijn weekend![]()
prettig weekendquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:00 schreef Bellerophon het volgende:
mensen ik ga naar huis, fijn weekend![]()
lekker uitrustenquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij ook!
ik ga nu echt richting bed/ bank
Ja godver...quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
prettig weekend![]()
zucht tis pas donderdag
Mijn weekend begint morgen pas om 17:30quote:
niet druk maken, is maar voetbalquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:20 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD wat een mongolen in voetbal land zeg!
Bruno Silva forceert een vertrek naar Ajax. De rechtsback is donderdag niet komen opdagen bij de training van FC Groningen. Silva wil naar Ajax, maar de Groningers proberen deze transfer tegen te houden.
Mijne een half uur laterquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn weekend begint morgen pas om 17:30
Ajakkes taktiek... If we can't beat them...we buy them...quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:20 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD wat een mongolen in voetbal land zeg!
Bruno Silva forceert een vertrek naar Ajax. De rechtsback is donderdag niet komen opdagen bij de training van FC Groningen. Silva wil naar Ajax, maar de Groningers proberen deze transfer tegen te houden.
tja het wordt er niet leuker op zo. ook al ben ik geen fan van ajax of groningen, vindt ik dit toch niet kunnen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet druk maken, is maar voetbal
Ik zou bijna 'competitievervalsing' gaan roepen... het slaat inderdaad helemaal nergens opquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja het wordt er niet leuker op zo. ook al ben ik geen fan van ajax of groningen, vindt ik dit toch niet kunnen.
ik vind zelfs dat de club de speler een boete op moet leggen!
idd Vroegah! toen was alles beter!quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zou bijna 'competitievervalsing' gaan roepen... het slaat inderdaad helemaal nergens op
quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:39 schreef Crazy-M het volgende:
mijn weekend begint morgen max om 17:00
ach jah,quote:
ach jah morgen nog een klein probleem, volgende week nog keertje naar adamquote:
Ik blijf hier altijd nog even, omdat mijn trein hier voor deur pas 20 minuter gaat als dat ik klaar ben..quote:
ja maar daarvoor kun je weer 1 keer per week eerder weg tochquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik blijf hier altijd nog even, omdat mijn trein hier voor deur pas 20 minuter gaat als dat ik klaar ben..
dus zoveel schelen we niet
Waar in a'damquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach jah morgen nog een klein probleem, volgende week nog keertje naar adam
en dan moet alles goed zijndan hopen dat de laatste paar werkdagen alles blijft draaien
de singel, ergens tussen de grachten, loopafstand van de damquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:17 schreef lynda het volgende:
[..]
Waar in a'dam![]()
roept iets met station en tijd
oe oe, nu wordt droxz jaloersquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:17 schreef lynda het volgende:
[..]
Waar in a'dam![]()
Here we go again...quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:17 schreef lynda het volgende:
[..]
Waar in a'dam![]()
ja je dacht er vanaf te wezen hehquote:
lolquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je dacht er vanaf te wezen heh
bis morgenquote:
doe is aardigquote:
ISquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de singel, ergens tussen de grachten, loopafstand van de dam
quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:18 schreef WhiteLightning het volgende:
oe oe, nu wordt droxz jaloers
Jij mag ook komen hoorquote:
Neem dan wel een camera meequote: