Te erg voor woorden echt hoorquote:
Ik moet nog zo lang.... half 6 GVD...quote:
Nee, na 13.05 is het afgelopen met het gegame hier. Maar genoeg idiote collega's hier die voor de dynamiek zorgenquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Welke game speel je [afbeelding]
It's a longshot....maar staat er misschien een webcam in de buurt?quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:13 schreef lynda het volgende:
Kwart over 2.. ik ga echt zoooooo flippen zometeen als die klant eindelijk opgerot is
Kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee, na 13.05 is het afgelopen met het gegame hier. Maar genoeg idiote collega's hier die voor de dynamiek zorgen
ja of fotosquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:15 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
It's a longshot....maar staat er misschien een webcam in de buurt?
Lynda kennende, is dat nog niet genoeg hoorquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja of fotos![]()
![]()
![]()
baas met een blauw oog enzo .... hmm toch maar even magnetron popcorn halen
de chef van lynda , na het gesprek
[ afbeelding ]
nou met 2 blauwe ogen, wordt het dus een taxi bestellen vandaag hahaquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lynda kennende, is dat nog niet genoeg hoor
als ik een topic open zal ik de gedichten eruit halenquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:30 schreef Dylanesque het volgende:
tvp
en haal mijn geblaat eens uit die op![]()
En de kat is ook allang terechtquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:30 schreef Dylanesque het volgende:
en haal mijn geblaat eens uit die op [afbeelding]
Dichten kan ik niet, nah heb er geen zin inquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:39 schreef WhiteLightning het volgende:
Bellerophon , je hebt wat te doen!!
Rustig meissie..rustig. * diertjuh geeft lynda knuffel, want die heeft ze volgens mij nodig.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:13 schreef lynda het volgende:
Kwart over 2.. ik ga echt zoooooo flippen zometeen als die klant eindelijk opgerot is
ik bedoelde de gedichten weghalen. niet dt je een tekening zou makenquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dichten kan ik niet, nah heb er geen zin in
Eigenlijk zou ik is iets moeten gaan tekenen
I knowquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik bedoelde de gedichten weghalen. niet dt je een tekening zou maken
Waarom moeten die gedichten weg dan? Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik bedoelde de gedichten weghalen. niet dt je een tekening zou maken
sorryquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:39 schreef Bellerophon het volgende:
Detail Details, gaat ineens iedereen zitten zeiken op de OP
Ik heb ze er een paar topics geleden uitgehaalt, en heb er toen ook een paar honderderd delen uit verwijderd....quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:39 schreef Bellerophon het volgende:
Detail Details, gaat ineens iedereen zitten zeiken op de OP
ik ben nu wel benieuwd naar je tekening eigelijkquote:
Neuh, ben nog niet thuis..quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
heeft iedereen het zo druk, of is iedereen al weer thuis ofzo?
Ja denkt het wel, maar welk type speel je daar?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
droxz ga je vanavond nog cod4 doen ? ik zit vanavond op 91.192.208.15:28933 ieder geval
hij staat nog niet echt ingesteld. we hebben de server gisteren pas gehad. dus moet nog een rotatie maken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja denkt het wel, maar welk type speel je daar?
5 in 1 lasergun ?? plaatje plz ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
1 x Wii 8in1 sport set
1 x Wii 5 in 1 laser gun
Moet binnen 2 dagen binnenzijn
quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
5 in 1 lasergun ?? plaatje plz ?
Is dit een eigen clan server ofzo?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij staat nog niet echt ingesteld. we hebben de server gisteren pas gehad. dus moet nog een rotatie maken.
maar t wordt gemixed
Leuk om te horen dat je nieuwe baan helemaalquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:54 schreef nelisb het volgende:
biw!
kan hier verder niet meer posten! me nieuwe job is uberleuk en erg druk! dus ik ben superblij!
vooruit, af en toe danquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Leuk om te horen dat je nieuwe baan helemaalis!
Misschien spreken we je nog eens in de avond ofzo,
je gaat ons toch niet helemaal verlaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |