whaha , je ligt dus alquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, ik lig hier in mijn stoel, met mijn voeten die leunen op mijn subwoofer...
2 schermen, 1 fok, ander iets met "werk" ofzo, lekker muziekje opstaan...
heb het echt moeilijk
Je bent scherp vandaagquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning wil een nieuwe TV![]()
[ afbeelding ]
Hmm dat schiet ook niet op nee, maar het is toch nog wel terug te draaien neem ik aan?quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
diegene is er vandaag niet. Ik dacht ik toon ff initiatief..maar dat ging ook weer mis
Jeweetsch... dat ben ik toch altijdquote:
ja dat natuurlijk wel weer. Maar ik vind het gewoon kut enzoquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm dat schiet ook niet op nee, maar het is toch nog wel terug te draaien neem ik aan?
als ik die wil kopen, moeten de muren van mn huis eruit, en kan ik ook een kraanwagen gaan hurenquote:
Ja dat snap ik, maar er is nu niks meer aan te doenquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ja dat natuurlijk wel weer. Maar ik vind het gewoon kut enzo
hadden we daar maar 1% vanquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:47 schreef WhiteLightning het volgende:
De Amerikaanse overheid heeft bijna een half miljoen schadeclaims binnengekregen wegens het falen tijdens en na orkaan Katrina. De hoogste eis is een bedrag van 16 cijfers: $3.014.170.389.176.410. Om dit bedrag in perspectief te plaatsen: dat is bijna 232 keer het bruto binnenlands produkt van de Verenigde Staten.
Holy Shit
...Only in America...quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:47 schreef WhiteLightning het volgende:
De Amerikaanse overheid heeft bijna een half miljoen schadeclaims binnengekregen wegens het falen tijdens en na orkaan Katrina. De hoogste eis is een bedrag van 16 cijfers: $3.014.170.389.176.410. Om dit bedrag in perspectief te plaatsen: dat is bijna 232 keer het bruto binnenlands produkt van de Verenigde Staten.
Holy Shit
jij ook!quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:00 schreef Bellerophon het volgende:
mensen ik ga naar huis, fijn weekend![]()
prettig weekendquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:00 schreef Bellerophon het volgende:
mensen ik ga naar huis, fijn weekend![]()
lekker uitrustenquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij ook!
ik ga nu echt richting bed/ bank
Ja godver...quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
prettig weekend![]()
zucht tis pas donderdag
Mijn weekend begint morgen pas om 17:30quote:
niet druk maken, is maar voetbalquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:20 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD wat een mongolen in voetbal land zeg!
Bruno Silva forceert een vertrek naar Ajax. De rechtsback is donderdag niet komen opdagen bij de training van FC Groningen. Silva wil naar Ajax, maar de Groningers proberen deze transfer tegen te houden.
Mijne een half uur laterquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn weekend begint morgen pas om 17:30
Ajakkes taktiek... If we can't beat them...we buy them...quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:20 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD wat een mongolen in voetbal land zeg!
Bruno Silva forceert een vertrek naar Ajax. De rechtsback is donderdag niet komen opdagen bij de training van FC Groningen. Silva wil naar Ajax, maar de Groningers proberen deze transfer tegen te houden.
tja het wordt er niet leuker op zo. ook al ben ik geen fan van ajax of groningen, vindt ik dit toch niet kunnen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet druk maken, is maar voetbal
Ik zou bijna 'competitievervalsing' gaan roepen... het slaat inderdaad helemaal nergens opquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja het wordt er niet leuker op zo. ook al ben ik geen fan van ajax of groningen, vindt ik dit toch niet kunnen.
ik vind zelfs dat de club de speler een boete op moet leggen!
idd Vroegah! toen was alles beter!quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zou bijna 'competitievervalsing' gaan roepen... het slaat inderdaad helemaal nergens op
quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:39 schreef Crazy-M het volgende:
mijn weekend begint morgen max om 17:00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |