jij dacht aan fistfuckequote:Op donderdag 10 januari 2008 08:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja hallo, jij had het over "voorfisten"
De kermis kom ik vaak niet eens... Ja okee, ik loop erlangs als ik van/naar huis kom/ga... Op de kermis lopen enkel kinderen t/m 16 jaar, botsautomarokkaantjes en veel politiequote:Op donderdag 10 januari 2008 08:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
daarvoor hebben we hier ook nog de grootste kermis van de benelux
Leuke binnenkomer als je daar met een kater begintquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik moet ook die dagen werken
dus wordt zeker niet zuipe
sterker: de laatste 2 dagen carnaval (4 en 5 feb) zijn 1 van mn erste dagen bij nieuwe werk, begin per 1 feb
Whehe ik ken het, en allemaal bij zo'n boksbal staan hequote:Op donderdag 10 januari 2008 08:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De kermis kom ik vaak niet eens... Ja okee, ik loop erlangs als ik van/naar huis kom/ga... Op de kermis lopen enkel kinderen t/m 16 jaar, botsautomarokkaantjes en veel politieDaar heb ik geen zin in
Ach, dan begrijpen ze in ieder geval dat hij een levensgenieter isquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Leuke binnenkomer als je daar met een kater begint
Die staat dan ook altijd standaard naast de botsauto'squote:Op donderdag 10 januari 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe ik ken het, en allemaal bij zo'n boksbal staan he
Succesquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:19 schreef Crazy-M het volgende:
KUT, ik ging 10 min geleden al
nu echt weg
Dank U!quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kssst naar London jij!
Heel veel plezier he
Met melk en suiker mag ik hopenquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:22 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dank U!
We vliegen om 12.20 pas. Zo nog douchen. Le boyfriend staat zijn gelaat nog te scheren, dus ik moet even geduld hebben tot ik de douche voor mezelf heb. Heb er een theetje bij gepakt om in de Londense sferen te komen
Bwhehehe ja! Hier dus ook altijd, geweldig omdat te zienquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die staat dan ook altijd standaard naast de botsauto's
Prima! Beetje druk. Nieuwe baan aan het zoeken. Mijn baan sucked zo ontzettend dat ze blij mogen zijn dat ik nog geen ontslag heb genomenquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Seven!
Tijd niet gesproken, alles goed?
Ik mag geen melkquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Met melk en suiker mag ik hopen
Thee met melk!quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Met melk en suiker mag ik hopen
Dat je niet zo blij was met je werk had je al eens verteld ja...quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Prima! Beetje druk. Nieuwe baan aan het zoeken. Mijn baan sucked zo ontzettend dat ze blij mogen zijn dat ik nog geen ontslag heb genomen
Hoe is 't met Sm0keZ?
Echte engelse thee bevat melk en suiker... en het drinkt ook nog is lekker snel wegquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Thee met melk!![]()
Zo zat ik ooit eens met een maat in een coffeeshop te schaken. Komt er even later zo'n duitser binnen, die wilde graag tegen ons beide schaken... Nou okee, uiteindelijk dik ingemaakt door die kerel
Ik besloot maar wat drinken te halen. Meneer wilde dan een half kopje vanillethee...
Dus ik haal dat zo, tovert die kerel een pak koffiemelk tevoorschijn en vult de rest van het kopje tot de rand vol met koffiemelk
Gatver, ik ging bijna over m'n nek toen ik dat zag
Mogguh Droxzquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh
Lactose intolerant?quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:24 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik mag geen melk
Maar wel suiker erin gegooid
?
Mocht ik je niet meer spreken deze ochte, alvast veel plezier en hoop dat je een leuke hebt!quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:22 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dank U!
We vliegen om 12.20 pas. Zo nog douchen. Le boyfriend staat zijn gelaat nog te scheren, dus ik moet even geduld hebben tot ik de douche voor mezelf heb. Heb er een theetje bij gepakt om in de Londense sferen te komen
Ik heb gvd nog veel minder zin....quote:
Ja! Mooi rustig kantoor vlakbij huis. Klein team, fijne werktijden en ik ik begreep dat ik een goede kans maak.quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat je niet zo blij was met je werk had je al eens verteld ja...
Maar al wat leuks gevonden? Of al wat op het oog?
Zo he, dat is niet mis! Nog op vakantie geweest of alleen 3 weken op je achterste gezeten?quote:Met mij gaat het lekker, net 3 weken vakantie gehad, en over een paar uurtjes heb ik alweer 3 dagen weekend![]()
Half uurtje... moet lukkenquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb gvd nog veel minder zin....
moet eigenlijk een halve patch kast patchen voor 09:00.. zal ik maar eens beginnen dan?
Over 25 minuten mag je beginnen!quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb gvd nog veel minder zin....
moet eigenlijk een halve patch kast patchen voor 09:00.. zal ik maar eens beginnen dan?
Mogguhquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:27 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen
Goed bezig, ik hoop dat je daar snel kan beginnen!quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:29 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ja! Mooi rustig kantoor vlakbij huis. Klein team, fijne werktijden en ik ik begreep dat ik een goede kans maak.
[..]
Zo he, dat is niet mis! Nog op vakantie geweest of alleen 3 weken op je achterste gezeten?
Semi.quote:
Goed hoor, en met jouquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:31 schreef draculettetje het volgende:
hoe gaat het allemaal hier?!
Hmm heel erg vervelend is dat zegquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:32 schreef Seventees het volgende:
[..]
Semi.
Overgevoeligheid
Sommige kazen mag ik wel weer. Ligt eraan hoe het bereid is.
Dankjewel, poezebeest van me!quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:31 schreef Lynx666 het volgende:
Goedemorgen lamballen.
Fijne dagen, TTTTTTT!!
Laat je het katteluikje open en de zak brokjes open?quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:34 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dankjewel, poezebeest van me! [afbeelding]
fijn he dat soort vriendjesquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:33 schreef Seventees het volgende:
God... nu staat meneer in de douche. Nog langer wachten
Je gaat krabben als ik Skyradio zeg, zeker?quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:36 schreef Lynx666 het volgende:
Damn zeg, wat is die 3FM internetstream aan het haperen zeg.
Weet iemand nog een goeie toffe internetzender?.
iPod en Co?quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:36 schreef Lynx666 het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:38 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je gaat krabben als ik Skyradio zeg, zeker?
*kattenluik open laat en brokjes klaar zet*
O ja! Dat ken ik.quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
fijn he dat soort vriendjes
hier gaat het vaak zo dat ik hem eerst laat douchen, dan ik en nog presteer ik het om eerder klaar te zijn met aankleden etc als we ergens heen gaan bijv.
Toe aan weekend, denk ikquote:met mij redelijk, goede zenuwen voor de 2 gesprekken vandaag
nog niet een nacht door geslapen maar ik heb het idee dat het wat beter gaat
misschien ben ik ook gewoon te moe
Altijd leuk te horen dat het bij anderen ook zo is!quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:42 schreef Seventees het volgende:
[..]
O ja! Dat ken ik.
En dan roepen dat vrouwen zo traag zijn
[..]
Toe aan weekend, denk ik
Veel succes vandaag!
*krab*quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:38 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je gaat krabben als ik Skyradio zeg, zeker? [afbeelding]
*kattenluik open laat en brokjes klaar zet [afbeelding] *
Ik heb vrij internet hierquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
iPod en Co? [afbeelding]
Alle streams zijn hier achter de proxy geplaatst...
quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
*krab*
toch bedankt!![]()
![]()
[..]
Ik heb vrij internet hier. Werkgevers die hun werknemers (ten onrechte) vertrouwen
![]()
www.nederland.fmquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:36 schreef Lynx666 het volgende:
http://www.orbitalgrooves.com/quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:36 schreef Lynx666 het volgende:
Geen van die allen komt door de proxy heenquote:
Ga je schamenquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
jajajaja. binnen de tijd de patchkast gedaan... er zat zelfs al iemand te werken, dus ik was optijd
ha ha goed bezig!quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
jajajaja. binnen de tijd de patchkast gedaan... er zat zelfs al iemand te werken, dus ik was optijd
Heb eerste 3/4 uur hier niets gedaan, dus dat maakt het weer goed... nu ook even rust... dus komt goed Tinusquote:
Dank u dank u!quote:
Gewoon 3 uur te laat komen, vervolgens zeggen dat je ziek was, en je ook nog hebt verslapen omdat je je wekker hebt ondergekotstquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb eerste 3/4 uur hier niets gedaan, dus dat maakt het weer goed... nu ook even rust... dus komt goed Tinus
dat ik daar nog niet aan heb gedacht!quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u dank u!
Bakje thee misschien?
Whehe netjes hoorquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
Of net als mijn (kut) collega doen, zeggen dat je naar de dokter moet, en de hele dag niets van je laten horenquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gewoon 3 uur te laat komen, vervolgens zeggen dat je ziek was, en je ook nog hebt verslapen omdat je je wekker hebt ondergekotst
Ook gezellig, misschien een behoorlijk inwendig onderzoek?quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of net als mijn (kut) collega doen, zeggen dat je naar de dokter moet, en de hele dag niets van je laten horen
nou weet ik dat het niet helemaal loopt tussen jou en die collega en als er niks aan de hand is vind ik het ook een kut streekquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of net als mijn (kut) collega doen, zeggen dat je naar de dokter moet, en de hele dag niets van je laten horen
Ik doe met je meequote:Op donderdag 10 januari 2008 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
nou bijna 1 uur verveling erop zitten [afbeelding]
Bijna weekend!quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
ja ik hou me maar vast aan het feit dat het al donderdag is
welkom! koffie ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:01 schreef Dareka het volgende:
Ik mag nu ook voor het eerst in dit topic posten![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bijna weekend!
Pff heb honger
Bwehehe EINZ!@#$!11quote:
Inmiddels gaat het wel redelijk, heb over 2 weken een gesprek met onze fieldmanager...quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou weet ik dat het niet helemaal loopt tussen jou en die collega en als er niks aan de hand is vind ik het ook een kut streek
tis bij ons ook een keer gebeurd, wij allemaal zanikken bleek dat ie niet zo;n goed bericht had gekregen
Was dat maar zoquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ook gezellig, misschien een behoorlijk inwendig onderzoek?
mja ik kan bijvoorbeeld neit bepalen op welk tijdstip ik naar de dokter ga. dat bepaald hij voor mij.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inmiddels gaat het wel redelijk, heb over 2 weken een gesprek met onze fieldmanager...
Maarja, hij dacht zo van "mooi, ik plan het in het midden van de dag, kan ik lekker uitslapen, en vroeg thuis". Maarja, wij mogen maar maximaal 4 uur opnemen voor ziekenhuis enzo (dat wist hij).
Whehe iets met een 'Anal Probe'quote:
net dan misschien te vroeg gejuicht? ik snap niks van dit soort dingen hoor!quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
gvd vanochtend die patchkast gedaan, alles gecheckt (lampjes van netwerkaarten branden gewoon).
Bellen ze net op, geen netwerk op die pc's ?!
Ik ga kijken in de patch kast, alles goed, ik kijk bij de pc's... geen netwerk ?!
Bleek die nieuwe 19" switch niet correct ingesteld te staan...
net met haast er dus weer een losse 48 poorts in moeten gooien,
en dus ook alle kabels weer moet omhangen
En vanmiddag moet alles dus WEER terug....
Oef zuur! Succes manquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
gvd vanochtend die patchkast gedaan, alles gecheckt (lampjes van netwerkaarten branden gewoon).
Bellen ze net op, geen netwerk op die pc's ?!
Ik ga kijken in de patch kast, alles goed, ik kijk bij de pc's... geen netwerk ?!
Bleek die nieuwe 19" switch niet correct ingesteld te staan...
net met haast er dus weer een losse 48 poorts in moeten gooien,
en dus ook alle kabels weer moet omhangen
En vanmiddag moet alles dus WEER terug....
Dat kan je wel, aangeven dat je in de ochtend of einde van de middag kan...quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik kan bijvoorbeeld neit bepalen op welk tijdstip ik naar de dokter ga. dat bepaald hij voor mij.
terwijl een collega van me zo terrecht kan. misschien is dat 1e bij hem ook het geval ?
Komt er op neer dat er dus niets getest is, en het dus niet mijn fout was...quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
net dan misschien te vroeg gejuicht? ik snap niks van dit soort dingen hoor!
in ieder geval succes
quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:59 schreef Sm0keZ het volgende:
Oew, drie keer raden wie er over een uurtje weekend heeft.. [afbeelding]
Ja zekerquote:
Oow dat is een fijne gedachtequote:Op donderdag 10 januari 2008 12:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo net even een uurtje geïnternet... zo maar even roken en eten, dan zit de helft van de dag er al weer op
Zit het net te kijken, maar in de Braziliaanse kranten melden ze dat Scheringa hem binnen heeftquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:45 schreef WhiteLightning het volgende:
Geen AZ, Manchester City of Fenerbahce, maar Middlesbrough heeft bijna de felbegeerde handtekening van Afonso Alves binnen. De Engelsen waren woensdag in Nederland om over de transfer te onderhandelen.
De club uit de Premier League zal ongeveer zestien miljoen neerleggen voor de Braziliaanse spits. Daarmee zou hij de duurste aankoop worden in de geschiedenis van de club. Doordat Stuart Downing zo goed als zeker naar Tottenham Hotspur verkast, komt er een hoop geld vrij om Alves aan te trekken. Boro hoop donderdag de overgang van Alves te kunnen bevestigen.
whaha , nou t wordt steeds leukerquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zit het net te kijken, maar in de Braziliaanse kranten melden ze dat Scheringa hem binnen heeft
goedemiddag trouwens aan allen![]()
Inderdaad ja, ik lach me trouwens gek, als hij in het buitenland geen pepernoot raakt...quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:04 schreef Bellerophon het volgende:
En de soap rondom Alves gaat weer vrolijk verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |