http://www.orbitalgrooves.com/quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:36 schreef Lynx666 het volgende:
Damn zeg, wat is die 3FM internetstream aan het haperen zeg.
Weet iemand nog een goeie toffe internetzender?.
Geen van die allen komt door de proxy heenquote:
Ga je schamenquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
jajajaja. binnen de tijd de patchkast gedaan... er zat zelfs al iemand te werken, dus ik was optijd
ha ha goed bezig!quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
jajajaja. binnen de tijd de patchkast gedaan... er zat zelfs al iemand te werken, dus ik was optijd
Heb eerste 3/4 uur hier niets gedaan, dus dat maakt het weer goed... nu ook even rust... dus komt goed Tinusquote:
Dank u dank u!quote:
Gewoon 3 uur te laat komen, vervolgens zeggen dat je ziek was, en je ook nog hebt verslapen omdat je je wekker hebt ondergekotstquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb eerste 3/4 uur hier niets gedaan, dus dat maakt het weer goed... nu ook even rust... dus komt goed Tinus
dat ik daar nog niet aan heb gedacht!quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u dank u!
Bakje thee misschien?
Whehe netjes hoorquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
Of net als mijn (kut) collega doen, zeggen dat je naar de dokter moet, en de hele dag niets van je laten horenquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gewoon 3 uur te laat komen, vervolgens zeggen dat je ziek was, en je ook nog hebt verslapen omdat je je wekker hebt ondergekotst
Ook gezellig, misschien een behoorlijk inwendig onderzoek?quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of net als mijn (kut) collega doen, zeggen dat je naar de dokter moet, en de hele dag niets van je laten horen
nou weet ik dat het niet helemaal loopt tussen jou en die collega en als er niks aan de hand is vind ik het ook een kut streekquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of net als mijn (kut) collega doen, zeggen dat je naar de dokter moet, en de hele dag niets van je laten horen
Ik doe met je meequote:Op donderdag 10 januari 2008 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
nou bijna 1 uur verveling erop zitten [afbeelding]
Bijna weekend!quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
ja ik hou me maar vast aan het feit dat het al donderdag is
welkom! koffie ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:01 schreef Dareka het volgende:
Ik mag nu ook voor het eerst in dit topic posten![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bijna weekend!
Pff heb honger
Bwehehe EINZ!@#$!11quote:
Inmiddels gaat het wel redelijk, heb over 2 weken een gesprek met onze fieldmanager...quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou weet ik dat het niet helemaal loopt tussen jou en die collega en als er niks aan de hand is vind ik het ook een kut streek
tis bij ons ook een keer gebeurd, wij allemaal zanikken bleek dat ie niet zo;n goed bericht had gekregen
Was dat maar zoquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ook gezellig, misschien een behoorlijk inwendig onderzoek?
mja ik kan bijvoorbeeld neit bepalen op welk tijdstip ik naar de dokter ga. dat bepaald hij voor mij.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inmiddels gaat het wel redelijk, heb over 2 weken een gesprek met onze fieldmanager...
Maarja, hij dacht zo van "mooi, ik plan het in het midden van de dag, kan ik lekker uitslapen, en vroeg thuis". Maarja, wij mogen maar maximaal 4 uur opnemen voor ziekenhuis enzo (dat wist hij).
Whehe iets met een 'Anal Probe'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |