Heb jij geen Mac?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het bezit van de zaak is het eind van het vermaak.
Niet dat ik weet, helaas...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Is daar geen widescreen wallpaper van?
Hey hij vroeg erom.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Oe gaan we mac piemels vergelijken?
Hier een macbook, macbookpro, ipod touch 8GB en iPod nano 2GB
Mac Mini G4, iMac Core Duo, Macbook Pro, iPod 60 Gb, Airport Express, iMok.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Oe gaan we mac piemels vergelijken?
Hier een macbook, macbookpro, ipod touch 8GB en iPod nano 2GB
Deze bestaat niet en nu is je piemel toch welgeteld 1cm korter!!!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:49 schreef ChOas het volgende:
Powerbook G4, Macbook G4, iMac Core Duo, Airport Express, iPod shuffle, iPod 30Gig, iPod Touch 8Gig, iPhone
Ja, ze gebruiken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gelukkig zijn er nog belangrijkere dingetjes in het leven dan alleen maar Mac-spulletjes kopen...![]()
Ik doelde er meer op dat jij blijkbaar geen plezier hebt in het gebruiken van je Mac..quote:
Krijg nou tieten! Je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gelukkig zijn er nog belangrijkere dingetjes in het leven dan alleen maar Mac-spulletjes kopen...![]()
[..]
Deze bestaat niet en nu is je piemel toch welgeteld 1cm korter!!!
Jawel hoor alleen ik heb wat problemen met mijn macbook en kijk daarom uit naar een subnotebook.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:55 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat jij blijkbaar geen plezier hebt in het gebruiken van je Mac..
iMac, PowerBook, iPhone, iPod 5.5.
Hier ;quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ugh, die grijze doorzichtige dock past niet bij die Aurora_Blue wallpaper, waar is die link van Twy? Toch maar zwarte dock eraan plakken...
Volgens mij niet. Ik heb ze alletwee gehadquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:09 schreef broer het volgende:
Zit er een bepaald nut aan het bezit van meer dan één iPod?
Onder XP?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:10 schreef Tijn het volgende:
Ik zit nu COD4 te spelen op m'n iMac. Het rockt echt hard. Het draait prima in 1280x720 met de settings op high.
Ah, tof dat was het enige wat ik niet onder Mac kon draaien..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
TVP.
Oh, en voor de geinteresseerden: SPSS 16 is de eerste universal SPSS en gaat rond op de welbekende BTsites.
Nop, eerst een oude, toen kwam een nieuwequote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:09 schreef broer het volgende:
Zit er een bepaald nut aan het bezit van meer dan één iPod?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij niet. Ik heb ze alletwee gehad
Oké, gelukkig. Ik wou even weten of ik gek was dat ik het niet snapte.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:36 schreef Battlefan het volgende:
Nop, eerst een oude, toen kwam een nieuwe
solid state drive.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:38 schreef Swetsenegger het volgende:
ssd?
Wat heb je toch altijd een naar ondertoontje in je posts?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
solid state drive.
die techniek ken je toch wel?
Ik heb het nooit over ssd gehad dus richt je pijlen niet op mij.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat heb je toch altijd een naar ondertoontje in je posts?
Ik herkende je afkorting niet. Misschien moet je het gewoon uittikken in plaats van popi doen winkelmedewerkertje.
Dat was ook niet zo bedoeld.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Volgens mij was die post niet denigrerend bedoeld ofzo hoor..
Ik ben heel benieuwd wie er nu uiteindelijk met jouw iPod vandoor gaat.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
TVP.
Eigenlijk zit er wel logica achter, maar die kunnen we niet vertellen, het is een groot complot!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:39 schreef broer het volgende:
Oké, gelukkig. Ik wou even weten of ik gek was dat ik het niet snapte.
Neeee! Nou weet ik nog niks!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:48 schreef Battlefan het volgende:
Eigenlijk zit er wel logica achter, maar die kunnen we niet vertellen, het is een groot complot!
Ik las diverse meldingen dat deze versie een *virus* bevat, geen idee of het OSX beïnvloed. Denk het persoonlijk niet thoughquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
TVP.
Oh, en voor de geinteresseerden: SPSS 16 is de eerste universal SPSS en gaat rond op de welbekende BTsites.
8 Boeken, waaronder I Am America (And so can you...quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat voor spulletjes heb je nu weer uit Amerika meegenomen?
Hoezoquote:
-Open je wallpaper in Photoshop.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hoe kan ik nou makkelijk die "menubalk" veranderen?
Ik had het volgende programma'tje gevonden:quote:Op woensdag 9 januari 2008 01:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
-Open je wallpaper in Photoshop.
-Maak een screenshotje van je desktop (of whatever als de menubalk er maar op staat).
-Plak die als 2e laag in photoshop.
-Vlak ter grootte van je menubalk selecteren in laag 2.
- Laag 1 (wallpaper) selecteren, emmertje zwarte verf over je selectie en opslaan.
Resultaat:
[ link | afbeelding ]
Nou ben ik wel iemand die z'n wallpapers lang houdt, dus als je vaak wisselt moet je de .psd even bewaren.
Nice, *download*.quote:Op woensdag 9 januari 2008 01:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik had het volgende programma'tje gevonden:
MenuBarTint
[ link | afbeelding ]
9 AM daar , 18:00 hier.quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:55 schreef Juicyhil het volgende:
Hoelaat gaat steve op 15 januari spreken?
Hoef ik in elk geval geen vrij te nemenquote:
Jij neemt vrij voor dat soort dingenquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hoef ik in elk geval geen vrij te nemen
Ja, nou en?quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jij neemt vrij voor dat soort dingen?
Zit je dan je dan aan jezelf te sjorren voor je mac ofzo?
Maar dan zou het wel helemaal vreemd zijn als je vrij moet nemenquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, nou en?
Maar het lijkt me in elk geval wel nuttig, aangezien ik voor Apple werk
Hoe "voor" Apple ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, nou en?
Pff ik werk tenminste met Applequote:Op woensdag 9 januari 2008 10:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, nou en?
Meen je dat echt? Ik geloof het n.l. niet, aangezien haast niemand Apple-producten heeft.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Pff ik werk tenminste met Apple
Ik hoor jaloersigheid hierzootquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Meen je dat echt? Ik geloof het n.l. niet, aangezien haast niemand Apple-producten heeft.
Ik heb ook een heul goede mac met Leopardquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:46 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik hoor jaloersigheid hierzoot![]()
@Q.
Sorry misschien is het besmettelijk en heb je het van mij
(ik heb net 2 stickers op mijn macbook geplakt![]()
Onderste deel is al een keer vervangen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:46 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
@Q.
Sorry misschien is het besmettelijk en heb je het van mij
(ik heb net 2 stickers op mijn macbook geplakt![]()
Zit er nou wel of niet Pixelmator bij? Er staat namelijk een "slotje" bij..quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:45 schreef Battlefan het volgende:
Vandaag weer schaamteloos software gekochtDe MacHeist Bundle
Als je meer dan 4 keer naar apple bent geweest en er een zwarte op hebt zitten mag je pas zeuren...quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Onderste deel is al een keer vervangen.
Mjah, af en toe wil je ook weleens software kopen...quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Pixelmator is nagenoeg op elke BT wel te verkrijgen.
Had ik nog niet eens gezien.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:29 schreef de_sapje het volgende:
Wow, CoverSutra 2.0 is erg indrukwekkend en handig!
Instant iTunes search vanuit je menubalk:
[ afbeelding ]
10-daagse demo te downloaden van de MacHeist website
Ik heb Pixelmator gekochtquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mjah, af en toe wil je ook weleens software kopen...![]()
Zeker als het om de wat "kleinere" bedrijfjes gaat...
Soms zit m'n hart nog wel goed..![]()
Nog 14 dagen en 14 uur staat erquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:35 schreef Tomasso het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met MacHeist? Hoelang blijft deze aanbieding geldig?
Oke, eigenlijk is het vrij makkelijk (Apple eigen)quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:10 schreef Biene het volgende:
Vraagje:
Ik ga um proberen beknopt te stellen. Here we go, uch
We nemen een MacBook 2.0 GHz intel Core 2 Duo en een IMac 20" 2.0 GHz
Leuk spul, maar nu het volgende. Ik woon in Slowakije en heb internet via T Mobile, met een HUAWEI modem ( rete traag maar het werkt prima )
Deze modem is aangesloten op de IMAC maar ik wil er ook mee werken op de Macbook. Nu weet ik dat het mogelijk is via Airport. En ja, het is zowaar een aantal keren gelukt, na uren klikken en opeens was
daar internet op de MacBook. Nu krijg ik het ding al een week niet meer aan de praat en ik snap er geen @ van.
Jup, ik ben nieuw in Appelland. Zou iemand mij op een ( ik ben ook nog eens een vrouw ug ) begrijpende manier kunnen uitleggen hoe ik de airport verbinding goed instel, zodat het mogelijk is om op beide Mac's te internetten.
Gaarne uw antwoord! Mijn dank is zeer groot.
Over drm gesproken, is zoiets te omzeilen op een Mac, of gewoon werkend te krijgen. Ik heb betaalde streams op mijn PC, die ik met geen mogelijkheid op mijn Mac krijg ... (?)quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:14 schreef Junkie het volgende:
En als je zonder DRM wilt, doe je het gewoon op de oude manier.
En dan om te verpatsen, of gaat het je om die nieuwe subnotebook?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik zit er ook wel over te denken om een MBP te halen/laten overvliegen vanuit de VS. Ik ben in mei ergens in Canada voor werk en een klein beetje omvliegen kan volgens mij wel geregeld worden. Die dollar-euro koers is echt schitterend.
Last van Steve's RDF?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:21 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, de Macbook Pro is precies 400 euro in Amerika.
Ik heb nu versie 2 draaien, maar hij pakt mijn officiële licentie niet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:29 schreef de_sapje het volgende:
Wow, CoverSutra 2.0 is erg indrukwekkend en handig!
Instant iTunes search vanuit je menubalk:
[ afbeelding ]
10-daagse demo te downloaden van de MacHeist website
$2000 = 1363 euro (apple online store)? Waar verkopen ze hem zo goedkoop dan?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:21 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, de Macbook Pro is precies 400 euro in Amerika.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:40 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik heb nu versie 2 draaien, maar hij pakt mijn officiële licentie niet.
We moeten dus nog twee weken wachten.quote:Update: Some users seem to be confused about the upgrading. So to clear things up: Users who previously bought the full version get the update to 2.0 for free. I’ll send out the new serial numbers to registered users as soon as possible by Email. Customers who like to purchase the new version can do this exclusively on MacHeist for the next two weeks.
Reken daar de tax bij , verschilt per staat . Neem hem in gebruik en kom terug naar NL.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:57 schreef Coam het volgende:
[..]
$2000 = 1363 euro (apple online store)? Waar verkopen ze hem zo goedkoop dan?
Er staat niet dat we 2 weken moeten wachten, maar dat ze die code's zo snel mogelijk mailt. Ik vond het al zo raar dat ik 'em van die MacHeist site moest afplukken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:59 schreef Wallinator het volgende:
[..]
[..]
We moeten dus nog twee weken wachten.
En vergeet niet de tax terug te vragen op het vliegveld als je weggaat.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:59 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Reken daar de tax bij , verschilt per staat . Neem hem in gebruik en kom terug naar NL.
Als je het goed doet, vraag je meteen bij de Store of ze de belasting niet erbij willen rekenen, aangezien je em toch weer uit het land exporteerd..quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
En vergeet niet de tax terug te vragen op het vliegveld als je weggaat.
Mja, alles klopt. Als ik de iTunes link volg kom ik gewoon bij Radiohead uit.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:10 schreef tony_clifton- het volgende:
Komen naam en artiest overeen?
Aan de andere kant, 't zegt mij wel iets... denk dat ik dat ook eens voorgehad heb. Als't niet lukt manueel doen dan.
Yupquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:48 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Mja, alles klopt. Als ik de iTunes link volg kom ik gewoon bij Radiohead uit.
Heb het dus maar manueel gedaan en nu heb ik een nog vettere cover eigenlijk.
(Kom jij uit België trouwens?)
Gwen Stefani is nog ergerquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:38 schreef tony_clifton- het volgende:
That hurts my feelings.
Ken ze niet op Don't Speak, Just a Girl en Hella Good na, maar denk niet dat 't een slechte groep is.
Maargoed, smaken verschillen...
Edit: dit zegt niets over wat ik van Gwen Stefani nu vind
No Doubtquote:
Inholland?quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:14 schreef Battlefan het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH Wanneer hebben we hier op school eens een netwerk wat _wel_ werktHet lijkt wel of dat kreng OS X en Linux haat, windows werkt er wel normaal op
![]()
ROC Midden Nederland, maar wel Eduroam, wat ze bij InHolland volgensmij ook hebbenquote:
Mja, bij InHolland hebben ze nu verzonnen dat ze PEAP ipv TLS gaan gebruiken, en er staan natuurlijk alleen handleidingen voor XP en Vista.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:31 schreef Battlefan het volgende:
[..]
ROC Midden Nederland, maar wel Eduroam, wat ze bij InHolland volgensmij ook hebben
Is dat nu fake of echt? Er gaan verhalen over Jobs en het regime bij Apple de ronde dat het misschien wel ergens waar zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:58 schreef Svyatagor het volgende:
Funny: the untold story of the iPhone:
http://valleywag.com/343150/the-real-untold-story-of-the-iphone
We don't have a product yet
Wmah, Valleywag is een tech-roddelsite, (ze hebben ook vaak hilarische stukjes over de vliegtuigen van Larry & Serge), dus het is allemaal een beetje opgeklopt en van-horen-zeggen, maar aan andere kant is de schrijver wel berucht omdat hij doorgaans zo goed ingevoerd is....beetje van beide dus...quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:22 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Is dat nu fake of echt? Er gaan verhalen over Jobs en het regime bij Apple de ronde dat het misschien wel ergens waar zou kunnen zijn.
Vooral dat 30 mensen 'm gezien hadden voor MW leek mij sterk.
In dit geval hebben ze echter een langer artikel samen gevat door de leukste punten eruit te halen, het 'we don't have a product yet' staat ook in het origineel.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:42 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wmah, Valleywag is een tech-roddelsite, (ze hebben ook vaak hilarische stukjes over de vliegtuigen van Larry & Serge), dus het is allemaal een beetje opgeklopt en van-horen-zeggen, maar aan andere kant is de schrijver wel berucht omdat hij doorgaans zo goed ingevoerd is....beetje van beide dus...
Waarom heb ik niet zulke ouders?quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:26 schreef Guppyfriend het volgende:
in de krant stond dat The Beckhams een iPhone voor hun 8-jarige zoontje gekocht hebben, omdat ie zo gek op gadgets is.
Ja, dat ding is genius! Hoe die altijd kotste !1!!1!eins!1!1!EINS!1!quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:31 schreef nietzman het volgende:
Kent iemand hier dit beest nog of is het vrij nutteloos om er nou nog een tshirt van te gaan maken omdat de maatschappij om me heen uit cultuurbarbaren bestaat?
[ afbeelding ]
Ik heb die serie nooit leuk gevonden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:31 schreef nietzman het volgende:
Kent iemand hier dit beest nog of is het vrij nutteloos om er nou nog een tshirt van te gaan maken omdat de maatschappij om me heen uit cultuurbarbaren bestaat?
[ afbeelding ]
NOT THE MAMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:31 schreef nietzman het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb die ook wel eens gezienquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:31 schreef nietzman het volgende:
[ afbeelding ]
is ook waar. ik ben ook niet jaloers. maar ik denk dan wel, zo'n jochie heeft toch een totaal verwrongen beeld van waarde...quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:28 schreef tony_clifton- het volgende:
Achja, wat moet je daarvan denken... Hopen dat hij niet zo verwend/verwaand als zijn ma wordt zeker?
Ben niet jaloers dat ik vroeger niet alles kreeg wat ik wou, achteraf was dat alleen maar goed...
Nietes jij.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:40 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb die serie nooit leuk gevonden.
Ik heb weer vertrouwen in de mensheid en slinger Illustrator aan om een shirtje te bakken.quote:
Briljantquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:31 schreef nietzman het volgende:
[ afbeelding ]
In baby-maat???quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:07 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik heb weer vertrouwen in de mensheid en slinger Illustrator aan om een shirtje te bakken.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:31 schreef nietzman het volgende:
[ afbeelding ]
Laat eens zien als 'ie af is?quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:07 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik heb weer vertrouwen in de mensheid en slinger Illustrator aan om een shirtje te bakken.
Ze moeten dus ergens de tickets van betalen ..quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:57 schreef Maravilla het volgende:
Voor degene die niet thuis is tijdens Macworld '08, via One More Thing kan je je abonneren op een sms-dienst die je in totaal 10 smsjes stuurt a 25 eurocent gedurende het event dinsdag.
Zo'n ding stond hier tot een paar weken geleden pontificaal in de werkkamer. Briljante serie voor op de zondagochtendquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:31 schreef nietzman het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is het een idee om met een aantal sc'ers samen te investeren in een stukje Amerikaquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kwam deze link in een ander topic tegen, alleen interessant als je vaker dan 1 a 2 keer dingen vanuit de US wil bestellen..
http://voelspriet.nl/usa/
Interessant! Lijkt me een leuk idee om 's te exploreren.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om met een aantal sc'ers samen te investeren in een stukje Amerika
Ik vind het een goed plan, alleen ik zal niet extreem veel in Amerika kopen waarschijnlijk. En je hebt voor de Apple Store in Amerika wel een CC nodig met een Amerikaans nummer geloof ik. In ieder geval werkt het met iTunes wel zo. Maar mocht het niet zo zijn dan kun je heel makkelijk Macbooks en iPhone's, iPods, software over laten vliegen vanuit Amerika...quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om met een aantal sc'ers samen te investeren in een stukje Amerika
Tuurlijk ken ik die nog welquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:31 schreef nietzman het volgende:
[ afbeelding ]
iPhone's?quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:42 schreef Anthraxx het volgende:
Okee, maar dan moet je nog wel iets hebben om uit Amerika te importeren.
Nee, dat hoeft niet.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik vind het een goed plan, alleen ik zal niet extreem veel in Amerika kopen waarschijnlijk. En je hebt voor de Apple Store in Amerika wel een CC nodig met een Amerikaans nummer geloof ik. In ieder geval werkt het met iTunes wel zo. Maar mocht het niet zo zijn dan kun je heel makkelijk Macbooks en iPhone's, iPods, software over laten vliegen vanuit Amerika...
Die moet toch gewoon te koop zijn ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:44 schreef NiteSpeed het volgende:
Godverdorie, iemand enig idee waar ik nog een Griffin Elevator kan kopen? Ik loop alle winkels af te zoeken, maar nergens is hij normaal leverbaar. Is er soms een nieuw product ofzo die het heeft vervangen? Ik wil wel eens met mijn MBP ergonomisch kunnen gamen ^^.
Ja, ik ga geen 2 maanden wachten op een plastic dingetje. De iFactors in Rotterdam had ze een paar weken geleden nog staan maar nu helemaal niets. Machouse heeft ze ook niet volgens mij, en komplett.nl is ook niet leverbaar.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:48 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Die moet toch gewoon te koop zijn ?
Bij de Store 5-7 weken .. schiet lekker op inderdaad.
Er is iets mee blijkbaar
"Tijdelijk uitverkocht, we wachten op een nieuwe leverdatum van onze leveranciers."
Inderdaad, die geeft je een fijn 169. adres.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:00 schreef Ravage het volgende:
Ik word gek van m'n draadloze verbinding die steeds wegvalt en Leopard die dan niet automatisch opnieuw verbindt.. Zou haast overstappen naar Windows, want die heeft dat probleem niet
Apple ook, en heel handig voor computer-naar-computernetwerk via Gigabit crosscable om even snel een paar gig over te pompen van de ene laptop naar een computer..quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:06 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Inderdaad, die geeft je een fijn 169. adres.
Alleen router...quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:17 schreef Svyatagor het volgende:
Een airport extreme is alleen maar een router, niet ook een adsl-modem, toch?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Apple ook, en heel handig voor computer-naar-computernetwerk via Gigabit crosscable om even snel een paar gig over te pompen van de ene laptop naar een computer..
[..]
Alleen router...
ok, thanksquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ja, werkt wel hoor, als je laptop een jaar oud is dan zit er wel 802.11g technologie. Wat je vervolgens kan doen is via Samba op haar laptop komen zolang je maar Filesharing bij haar aanzet. Ik doe het ook altijd thuis bij mijn ouders als ik wat spul van m'n Mac over wil zetten op hun PC.
Nee, heb ook Windows op m'n Macbook er bij op gezet, en daar valt de verbinding helemaal niet weg.. dus het lijkt een OSX-iets te zijnquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:06 schreef NiteSpeed het volgende:
Inderdaad, die geeft je een fijn 169. adres.
Flip4mac en perian installeren en je kan echt alles afspelen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:22 schreef DaMook het volgende:
Het werkt fijn, maar wel heel erg anders en wennen dat osX.
Zijn er voor osX ook codec packs te krijgen zoals voor windows (divx, xvid ed) ? flip4mac heb ik iig al.
Ok, thanks. Ga ik perian even instalerenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:53 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Flip4mac en perian installeren en je kan echt alles afspelen.
quote:
Na gisteren voor de 1000e keer de service desk gestalkt te hebben is er over 2 weken waarschijnlijk een handleiding voor Mac OS X/Linux beschikbaar. Het werd tijd, na 4 maanden geen internet gehad hebben op inholland.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mja, bij InHolland hebben ze nu verzonnen dat ze PEAP ipv TLS gaan gebruiken, en er staan natuurlijk alleen handleidingen voor XP en Vista.
Waar ze de afgelopen 3 jaar al met een strak gezicht verkondigden dat er geen Mac OS X werd ondersteund, maar waar wel certificaten en handleidingen voor werden uitgegeven, is nu eindelijk de natte droom van de systeembeheerder bij ons werkelijkheid geworden
Ik koop hem alleen als Pixelmator er sowieso bij zit.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:13 schreef Battlefan het volgende:
Bij de MacHeist Bundle zit nu ook Speed Download
Ik vind het ook maar een vreemde redenatie, ik kan me voorstellen dat veel mensen zo denken en hem pas kopen als ze zeker weten dat ze alles krijgen. Ik zou juist zeggen, hoe langer je wacht, hoe minder aantrekkelijk het wordt. Maar waarschijnlijk krijgen ze van sommige softwareleveranciers alleen korting als ze zeker weten dat ze er genoeg van verkopen of zo.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:31 schreef Battlefan het volgende:
Hoe meer mensen dat denken hoe minder groot de kans dat ie er bij komt
Zo, die wil ik wel ff upgradenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
MacChick of the Month January
[ afbeelding ]
Powerbook Titanium inderdaadquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Zo, die wil ik wel ff upgraden
Je zult nieuwe stekkertjes moeten kopen, wireless werkt wel gewoonquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:59 schreef Coam het volgende:
Ook, werken ze daar met andere aansluitingen? Moet ik dan nieuwe stekkers kopen, en doet ie t uberhaupt wel hier? Ook wireless internet enzo?
Klopt. Maar ik wil enkel Pixelmator hebben eigenlijk, plus dan Coversutra. En om dan uiteindelijk voor Coversutra 49 dollar te betalen lijkt mij onzin. Maar als Pixelmator erbij komt is het een mooi pakketje.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:31 schreef Battlefan het volgende:
Hoe meer mensen dat denken hoe minder groot de kans dat ie er bij komt
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:19 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik wil enkel Pixelmator hebben eigenlijk, plus dan Coversutra. En om dan uiteindelijk voor Coversutra 49 dollar te betalen lijkt mij onzin. Maar als Pixelmator erbij komt is het een mooi pakketje.
Je hebt geen rechten om hier te posten. Weet je niet waarom dat is, mail naar frontpage@fok.nl voor vragen.quote:
Shit, toch niet. Ik heb mijn Leopard-cd uitgeleendquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:12 schreef Svyatagor het volgende:
Okay.
Ik ga via Bootcamp Windows XP op mijn MBP installeren. Wish me luck.
Lijkt me gewoon een kwestie van het in iTunes in te stellen...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:30 schreef donald_dick het volgende:
weet iemand een programma waar je wel ondertitels in front row kan krijgen. Perian werkt nog steeds niet in front row helaas
hoe krijg ik dan me xvidjes in itunes met ondertiteling?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een kwestie van het in iTunes in te stellen...
Via de bootcamp beta kon je een driver cd branden, kan je ook tijdelijk proberen tot je de nieuwste drivers kunt installeren.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:27 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Shit, toch niet. Ik heb mijn Leopard-cd uitgeleend
Ik ga het eerst eens proberen met VMware Fusionquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:42 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Via de bootcamp beta kon je een driver cd branden, kan je ook tijdelijk proberen tot je de nieuwste drivers kunt installeren.
Wat heb ik gemist?!quote:
169. betekent dat er iets mis is gegaan met de configuratie...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:43 schreef DaMook het volgende:
Ik kan mijn WinXP laptop niet verbinden met mijn airport extreme. Kan dat komen omdat ik nu als adres 10.0. nog wat heb ingesteld ? En maakt het iets uit (voor mijn mac) als ik dat verander naar 169.0. enz ?
Wow, wat extreem weird om Windows in een los schermpje te hebben draaienquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:52 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik ga het eerst eens proberen met VMware Fusion
Je bent natuurlijk ook een triangel josti als je vista prefereert boven osx... nofiquote:Op zaterdag 12 januari 2008 07:16 schreef Dragonwizard het volgende:
Volgens mij ben ik 1 van de weinigen die durft te zeggen dat vista prettiger werkt dan OSX.
Omdat je zonder foutmeldingen en Permission checks heel eenzaam voelt zekerquote:Op zaterdag 12 januari 2008 07:16 schreef Dragonwizard het volgende:
Macbook gekregen. Gelijk via Bootcamp Windows Vista opgedaan om te kijken of dat wat was. Installatie ging soepel. Volgens mij ben ik 1 van de weinigen die durft te zeggen dat vista prettiger werkt dan OSX. Alles voelt naar mijn mening sneller aan en totnutoe geen vastloper.
Time Machinequote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, dat terugzetten werkt ideaal. Laatste opgeslagen kopie teruggezet terwijl ik sliep en alles werkt weer als een zonnetje.
Kom daar maar 's mee aan met je Vista Shadow Copy
Als je even zoekt naar "bootcamp drivers" met torrents kan je die driver-setup op de leopard cd ook los downloaden. Heb ik in eerste instantie ook gedaan.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:27 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Shit, toch niet. Ik heb mijn Leopard-cd uitgeleend
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 08:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk ook een triangel josti als je vista prefereert boven osx... nofi
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 08:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk ook een triangel josti als je vista prefereert boven osx... nofi
Ik heb hier nog even geen camera.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:14 schreef Evil_Koekje het volgende:
Laat eens zien als 'ie af is?
In je iMac zit er een verstopt!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:44 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik heb hier nog even geen camera..
Hopelijk, want GPRS is compleet knuddequote:
Maar die staat niet hier bij m'n vriendinnetje.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:02 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
In je iMac zit er een verstopt!
Werkt prima voor mail, RSS en wat licht surfwerk. Precies waar een iPhone voor gemaakt is, dus.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:34 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hopelijk, want GPRS is compleet knudde
o.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
Maar die staat niet hier bij m'n vriendinnetje..
Misschien m'n PowerBook maar inruilen...
Mapsquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Werkt prima voor mail, RSS en wat licht surfwerk. Precies waar een iPhone voor gemaakt is, dus.
Mobeil Internet kan veel meer dan datquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Werkt prima voor mail, RSS en wat licht surfwerk. Precies waar een iPhone voor gemaakt is, dus.
Aangenaam kennis te maken..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 08:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
50mm 1.4 of een 40mm 2.8.... iets duurder maar wel betere kwaliteitquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor een lichtsterke lens kan ik je sowieso de Canon EF 50mm/1.8 II aanraden. Echt te koop voor een prikkie en ideaal voor portretfoto's onder mindere lichtomstandigheden. En enorm scherp...
Iets langerquote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Sow..., onderweg naar Taipei.... Tot over een uur of 15.
wind tegen?quote:
quote:Greetings! Welcome to Moscone Center
Quick Overview: iPod/iTunes
- iPod has been extremely profitable for us this holiday season
- Sales figures, market share
- Our new models are doing better than ever
- 3 iPod games released last month accidentally (supposed to be for today)
- Another new game today: Chess
- iTunes doing extremely well (sales figures/market share)
- Today: 30 indie labels releasing their entire catalogs in iTunes Plus
- Many more to follow in the next few months
iPhone
- Best iPod ever
- Sales figures, market share
- Sales beyond our wildest dreams
- Much more than the 1% market share we asked for in January
- Starting today: 8GB $399, 16GB $499
- Four times the memory as original iPhone for the same price
- iPhone is coming to Japan in March with NTT DoCoMo
- SDK is unveiled!
iPhone/iPod Touch SDK
- Apps and Widgets
- Using Cocoa with Objective-C
- Developers submit programs as source code, not executable
- Specify iPhone or both iPhone/Touch (certain features iPhone only)
- Set your own price: Apps $0-$6.99, Widgets $0-$2.99
- Users buy/download in iTunes Wi-Fi Store / iTunes Store (Mac/PC)
- Automatic updating wirelessly or docked
- Demonstration of exporting from XCode 3 to iTunes Store
- Submits source code to Apple for validation (make sure that people aren't abusing the system, prevent malware and viruses)
- If using microphone or GSM, iPhone only; otherwise, available for both iPhone and iPod Touch
- Apps can be free or up to $6.99; Widgets free or up to $2.99
- Developers recieve 70% of revenue for their products
- Licensed under Apple Mobile Software License
- Can download wirelessly from iTunes Wi-Fi Store or docked to computer from iTunes Store
- Demonstration of wirelessly downloading (and running) the app submitted earlier
- Apps and widgets can be rearranged on front screen; front screen scrolls to show all apps/widgets
- Resubmit updated versions of apps; when added to store, iPhone/Touch will ask you to update it next time you use it (or next time you dock the iPhone/Touch)
- Developers can get their hands on a beta version of the SDK tomorrow on ADC and start developing; final version due early February
- iTunes 7.6 and iPhone/iPod Touch Software update 1.3 allowing for Apps mid-February
Example apps/widgets
Apps:
- iChat (coming with 1.3 update) (AIM, Jabber/Google Talk)
-- Quick demonstration
- RSS Feed Reader (coming with 1.3 update) (read feeds online or off)
- One of our partners made something cool: Last.fm (scrobble tracks played on iPhone/touch wirelessly without syncing w/ computer)
Widgets:
- Dictionary (coming with 1.3 update) (quickly look up words, translate, use wikipedia)
-- Quick demonstration
- Yellow/White Book (coming with 1.3 update) (search for contacts, add them to your address book directly from the app, will sync back with address book on your Mac/PC)
- Sports Ticker (coming with 1.3 update) (choose your sports and teams, get updates on their progress)
- Another partner: Twitter (update your Twitter on the fly, see your friends tweets)
- Try these out on the show floor today
Mac
- Sales are getting better and better every day
- Hardware sales figures/market share
- Leopard released October; doing spectacularly
- Sales figures/market share
- Selling extremely well; estimated to overtake Tiger in terms of marketshare by June if you only count the new Macs that come with it preinstalled; even quicker if you include boxed copies
- 10.5.2 out today - many bug fixes, also addressing a lot of issues and complaints users had such as list view with stacks and certain HIG non-compliance issues
New MacBooks!
- What would MacWorld be without a new Mac? (sorry about last year)
- Completely redesigned MacBook
- Completely aluminum body like MacBook Pro
- 13" screen at 1440x900
- Two colors: Black and Silver
- Looks gorgeous at 0.8" thin
- A major feat of engineering - patents abound
- DVD drive pops open on side when eject button is pressed
- New on all notebooks and iMac: iSight HD (720p)
- New backlit keyboard based on recent Apple Keyboard revisions (keys slightly lighter than that of laptop casing, colorwise)
- New matching MagSafe cable (Aluminum ends, cord color matches that of keyboard)
- New matching Apple Remote (slightly smaller with larger overall buttons)
- Intel GMA X3100 graphics
- 3 models
- Completely phasing out the combo drive on all product lines today
- BTO models can upgrade all the way to 2.6GHz/4GB Memory/320GB hard drive
- 4.5 hours of battery life
- Starting at $1199
Product Refreshes
- Refreshing Mac Pro and Mac mini today
- Mac Pro now with Penryn!
- Base model 2x2.8GHz dual-core/1GB/NVIDIA GeForce 7300 GT 256MB/250GB(1x250GB)/1x16x double-layer SuperDrive
- Upgradeable to 2x3.2GHz quad-core/16GB/NVIDIA Quadro FX 4500 512MB/4TB(4x1TB)/2x16x double-layer SuperDrives
- Starting at $2,499
- Mac mini gets slight speed bumps and double-layer SuperDrive in all models
- Base model 2.0GHz IC2D/1GB/100GB
- BTO Upgradeable to 2.4GHz IC2D/4GB/320GB
- Starting at $599
One More Thing
- Been brewing for a while
- YouTube's been in Apple TV and iPhone/iPod touch: now it's in iTunes
- Download YouTube videos straight to iTunes or from iPhone/iPod Touch for later offline viewing (sync back to computer)
- Coming in iTunes 7.6 and iPhone/iPod Touch 1.3 updates
Die iemand kan goed uit z'n duim zuigen .quote:Op zondag 13 januari 2008 11:31 schreef Maravilla het volgende:
Op tweakers heeft er iemand de tijd genomen om Jobs z'n presentatie alvast even uit te schrijven:
[..]
http://photozone.de/Reviews staat vol met uitgebreide en diepgaande reviews van zo'n beetje alle lenzen. Ik gebruik zelf de Sigma 17/70 2.8-4.5 als vervanging van de kitlens, onder andere gebaseerd op tests van die site. Als je op zoek bent naar een vervangende walkaround is dit een erg leuke, als je een aanvulling wilt is de al eerder genoemde 50mm prime een erg goedkope en goede aanvulling. Oh, en als we in Amerika gaan wonen met de hele SC, daar is ie maar een dollar of 60quote:Op zondag 13 januari 2008 13:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Bedankt voor de lensadviezen: ik zal er binnenkort 's wat beter induiken. Kitlens voldoet prima, maar zoek wat uitbreiding.
Canon heeft een lens heeft van 18-300 mm, dus daarmee zou je je kitlens en een telelens in een hebben. Kan misschien handig zijn, dan hoef je niet te wisselen en kan je toch meer. Nadeel is het gewicht en de grootte.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Bedankt voor de lensadviezen: ik zal er binnenkort 's wat beter induiken. Kitlens voldoet prima, maar zoek wat uitbreiding.
Voor mij is't gewoon vanwege het grote aanbod 2e handsspullen op eBayquote:Op zondag 13 januari 2008 13:37 schreef JoMo0 het volgende:
Ah we zijn hier dus allemaal Canon aanhangers.. slechte zaak
Mooiquote:Op zondag 13 januari 2008 13:28 schreef JoMo0 het volgende:
Pixelmator is ook bijna 'vrij' bij Macheist.
Uiteraard. De laatste druppel die mij aan de Apple zette kwam ook van een workshop van Apple en Canon samen (Discovery).quote:Op zondag 13 januari 2008 13:37 schreef JoMo0 het volgende:
Ik heb er een in m'n telefoon.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:13 schreef Anthraxx het volgende:
Ben ik de enige Nederlander zonder digitale camera?
Plus dat deze lenzen vaak net wat minder goed zijn dan een losse walkaround en een losse telelens.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:33 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Canon heeft een lens heeft van 18-300 mm, dus daarmee zou je je kitlens en een telelens in een hebben. Kan misschien handig zijn, dan hoef je niet te wisselen en kan je toch meer. Nadeel is het gewicht en de grootte.
Daarom heb ik ook een 1D. En nog even een uitstapje naar bovenstaande post : die grote range gaat inderdaad nogal ten koste van de kwaliteit, ik zou minimaal een groothoek nemen en een tele. Voor de rest mag het wel.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:16 schreef nietzman het volgende:
De voornaamste reden waarom ik voor Nikon koos was omdat vooral de 350D maar aanvoelt als een slap plastic speeltje, gemaakt voor kabouterhandjes. Doe mij maar een beetje body.
Ik heb een jvc hdd camcorderquote:Op zondag 13 januari 2008 13:37 schreef JoMo0 het volgende:
* Guppyfriend heeft een Olympus E-500 met 14-45mm en 40-150mmquote:Op zondag 13 januari 2008 13:37 schreef JoMo0 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |