Oke, eigenlijk is het vrij makkelijk (Apple eigen)quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:10 schreef Biene het volgende:
Vraagje:
Ik ga um proberen beknopt te stellen. Here we go, uch
We nemen een MacBook 2.0 GHz intel Core 2 Duo en een IMac 20" 2.0 GHz
Leuk spul, maar nu het volgende. Ik woon in Slowakije en heb internet via T Mobile, met een HUAWEI modem ( rete traag maar het werkt prima )
Deze modem is aangesloten op de IMAC maar ik wil er ook mee werken op de Macbook. Nu weet ik dat het mogelijk is via Airport. En ja, het is zowaar een aantal keren gelukt, na uren klikken en opeens was
daar internet op de MacBook. Nu krijg ik het ding al een week niet meer aan de praat en ik snap er geen @ van.
Jup, ik ben nieuw in Appelland. Zou iemand mij op een ( ik ben ook nog eens een vrouw ug ) begrijpende manier kunnen uitleggen hoe ik de airport verbinding goed instel, zodat het mogelijk is om op beide Mac's te internetten.
Gaarne uw antwoord! Mijn dank is zeer groot.
Over drm gesproken, is zoiets te omzeilen op een Mac, of gewoon werkend te krijgen. Ik heb betaalde streams op mijn PC, die ik met geen mogelijkheid op mijn Mac krijg ... (?)quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:14 schreef Junkie het volgende:
En als je zonder DRM wilt, doe je het gewoon op de oude manier.
En dan om te verpatsen, of gaat het je om die nieuwe subnotebook?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik zit er ook wel over te denken om een MBP te halen/laten overvliegen vanuit de VS. Ik ben in mei ergens in Canada voor werk en een klein beetje omvliegen kan volgens mij wel geregeld worden. Die dollar-euro koers is echt schitterend.
Last van Steve's RDF?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:21 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, de Macbook Pro is precies 400 euro in Amerika.
Ik heb nu versie 2 draaien, maar hij pakt mijn officiële licentie niet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:29 schreef de_sapje het volgende:
Wow, CoverSutra 2.0 is erg indrukwekkend en handig!
Instant iTunes search vanuit je menubalk:
[ afbeelding ]
10-daagse demo te downloaden van de MacHeist website
$2000 = 1363 euro (apple online store)? Waar verkopen ze hem zo goedkoop dan?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:21 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, de Macbook Pro is precies 400 euro in Amerika.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:40 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik heb nu versie 2 draaien, maar hij pakt mijn officiële licentie niet.
We moeten dus nog twee weken wachten.quote:Update: Some users seem to be confused about the upgrading. So to clear things up: Users who previously bought the full version get the update to 2.0 for free. I’ll send out the new serial numbers to registered users as soon as possible by Email. Customers who like to purchase the new version can do this exclusively on MacHeist for the next two weeks.
Reken daar de tax bij , verschilt per staat . Neem hem in gebruik en kom terug naar NL.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:57 schreef Coam het volgende:
[..]
$2000 = 1363 euro (apple online store)? Waar verkopen ze hem zo goedkoop dan?
Er staat niet dat we 2 weken moeten wachten, maar dat ze die code's zo snel mogelijk mailt. Ik vond het al zo raar dat ik 'em van die MacHeist site moest afplukken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:59 schreef Wallinator het volgende:
[..]
[..]
We moeten dus nog twee weken wachten.
En vergeet niet de tax terug te vragen op het vliegveld als je weggaat.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:59 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Reken daar de tax bij , verschilt per staat . Neem hem in gebruik en kom terug naar NL.
Als je het goed doet, vraag je meteen bij de Store of ze de belasting niet erbij willen rekenen, aangezien je em toch weer uit het land exporteerd..quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
En vergeet niet de tax terug te vragen op het vliegveld als je weggaat.
Mja, alles klopt. Als ik de iTunes link volg kom ik gewoon bij Radiohead uit.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:10 schreef tony_clifton- het volgende:
Komen naam en artiest overeen?
Aan de andere kant, 't zegt mij wel iets... denk dat ik dat ook eens voorgehad heb. Als't niet lukt manueel doen dan.
Yupquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:48 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Mja, alles klopt. Als ik de iTunes link volg kom ik gewoon bij Radiohead uit.
Heb het dus maar manueel gedaan en nu heb ik een nog vettere cover eigenlijk.
(Kom jij uit België trouwens?)
Gwen Stefani is nog ergerquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:38 schreef tony_clifton- het volgende:
That hurts my feelings.
Ken ze niet op Don't Speak, Just a Girl en Hella Good na, maar denk niet dat 't een slechte groep is.
Maargoed, smaken verschillen...
Edit: dit zegt niets over wat ik van Gwen Stefani nu vind
No Doubtquote:
Inholland?quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:14 schreef Battlefan het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH Wanneer hebben we hier op school eens een netwerk wat _wel_ werktHet lijkt wel of dat kreng OS X en Linux haat, windows werkt er wel normaal op
![]()
ROC Midden Nederland, maar wel Eduroam, wat ze bij InHolland volgensmij ook hebbenquote:
Mja, bij InHolland hebben ze nu verzonnen dat ze PEAP ipv TLS gaan gebruiken, en er staan natuurlijk alleen handleidingen voor XP en Vista.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:31 schreef Battlefan het volgende:
[..]
ROC Midden Nederland, maar wel Eduroam, wat ze bij InHolland volgensmij ook hebben
Is dat nu fake of echt? Er gaan verhalen over Jobs en het regime bij Apple de ronde dat het misschien wel ergens waar zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:58 schreef Svyatagor het volgende:
Funny: the untold story of the iPhone:
http://valleywag.com/343150/the-real-untold-story-of-the-iphone
We don't have a product yet
Wmah, Valleywag is een tech-roddelsite, (ze hebben ook vaak hilarische stukjes over de vliegtuigen van Larry & Serge), dus het is allemaal een beetje opgeklopt en van-horen-zeggen, maar aan andere kant is de schrijver wel berucht omdat hij doorgaans zo goed ingevoerd is....beetje van beide dus...quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:22 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Is dat nu fake of echt? Er gaan verhalen over Jobs en het regime bij Apple de ronde dat het misschien wel ergens waar zou kunnen zijn.
Vooral dat 30 mensen 'm gezien hadden voor MW leek mij sterk.
In dit geval hebben ze echter een langer artikel samen gevat door de leukste punten eruit te halen, het 'we don't have a product yet' staat ook in het origineel.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:42 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wmah, Valleywag is een tech-roddelsite, (ze hebben ook vaak hilarische stukjes over de vliegtuigen van Larry & Serge), dus het is allemaal een beetje opgeklopt en van-horen-zeggen, maar aan andere kant is de schrijver wel berucht omdat hij doorgaans zo goed ingevoerd is....beetje van beide dus...
Waarom heb ik niet zulke ouders?quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:26 schreef Guppyfriend het volgende:
in de krant stond dat The Beckhams een iPhone voor hun 8-jarige zoontje gekocht hebben, omdat ie zo gek op gadgets is.
Ja, dat ding is genius! Hoe die altijd kotste !1!!1!eins!1!1!EINS!1!quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:31 schreef nietzman het volgende:
Kent iemand hier dit beest nog of is het vrij nutteloos om er nou nog een tshirt van te gaan maken omdat de maatschappij om me heen uit cultuurbarbaren bestaat?
[ afbeelding ]
Ik heb die serie nooit leuk gevonden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:31 schreef nietzman het volgende:
Kent iemand hier dit beest nog of is het vrij nutteloos om er nou nog een tshirt van te gaan maken omdat de maatschappij om me heen uit cultuurbarbaren bestaat?
[ afbeelding ]
NOT THE MAMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:31 schreef nietzman het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb die ook wel eens gezienquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:31 schreef nietzman het volgende:
[ afbeelding ]
is ook waar. ik ben ook niet jaloers. maar ik denk dan wel, zo'n jochie heeft toch een totaal verwrongen beeld van waarde...quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:28 schreef tony_clifton- het volgende:
Achja, wat moet je daarvan denken... Hopen dat hij niet zo verwend/verwaand als zijn ma wordt zeker?
Ben niet jaloers dat ik vroeger niet alles kreeg wat ik wou, achteraf was dat alleen maar goed...
Nietes jij.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:40 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb die serie nooit leuk gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |