Oke, eigenlijk is het vrij makkelijk (Apple eigen)quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:10 schreef Biene het volgende:
Vraagje:
Ik ga um proberen beknopt te stellen. Here we go, uch
We nemen een MacBook 2.0 GHz intel Core 2 Duo en een IMac 20" 2.0 GHz
Leuk spul, maar nu het volgende. Ik woon in Slowakije en heb internet via T Mobile, met een HUAWEI modem ( rete traag maar het werkt prima )
Deze modem is aangesloten op de IMAC maar ik wil er ook mee werken op de Macbook. Nu weet ik dat het mogelijk is via Airport. En ja, het is zowaar een aantal keren gelukt, na uren klikken en opeens was
daar internet op de MacBook. Nu krijg ik het ding al een week niet meer aan de praat en ik snap er geen @ van.
Jup, ik ben nieuw in Appelland. Zou iemand mij op een ( ik ben ook nog eens een vrouw ug ) begrijpende manier kunnen uitleggen hoe ik de airport verbinding goed instel, zodat het mogelijk is om op beide Mac's te internetten.
Gaarne uw antwoord! Mijn dank is zeer groot.
Over drm gesproken, is zoiets te omzeilen op een Mac, of gewoon werkend te krijgen. Ik heb betaalde streams op mijn PC, die ik met geen mogelijkheid op mijn Mac krijg ... (?)quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:14 schreef Junkie het volgende:
En als je zonder DRM wilt, doe je het gewoon op de oude manier.
En dan om te verpatsen, of gaat het je om die nieuwe subnotebook?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik zit er ook wel over te denken om een MBP te halen/laten overvliegen vanuit de VS. Ik ben in mei ergens in Canada voor werk en een klein beetje omvliegen kan volgens mij wel geregeld worden. Die dollar-euro koers is echt schitterend.
Last van Steve's RDF?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:21 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, de Macbook Pro is precies 400 euro in Amerika.
Ik heb nu versie 2 draaien, maar hij pakt mijn officiële licentie niet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:29 schreef de_sapje het volgende:
Wow, CoverSutra 2.0 is erg indrukwekkend en handig!
Instant iTunes search vanuit je menubalk:
[ afbeelding ]
10-daagse demo te downloaden van de MacHeist website
$2000 = 1363 euro (apple online store)? Waar verkopen ze hem zo goedkoop dan?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:21 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, de Macbook Pro is precies 400 euro in Amerika.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:40 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik heb nu versie 2 draaien, maar hij pakt mijn officiële licentie niet.
We moeten dus nog twee weken wachten.quote:Update: Some users seem to be confused about the upgrading. So to clear things up: Users who previously bought the full version get the update to 2.0 for free. I’ll send out the new serial numbers to registered users as soon as possible by Email. Customers who like to purchase the new version can do this exclusively on MacHeist for the next two weeks.
Reken daar de tax bij , verschilt per staat . Neem hem in gebruik en kom terug naar NL.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:57 schreef Coam het volgende:
[..]
$2000 = 1363 euro (apple online store)? Waar verkopen ze hem zo goedkoop dan?
Er staat niet dat we 2 weken moeten wachten, maar dat ze die code's zo snel mogelijk mailt. Ik vond het al zo raar dat ik 'em van die MacHeist site moest afplukken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:59 schreef Wallinator het volgende:
[..]
[..]
We moeten dus nog twee weken wachten.
En vergeet niet de tax terug te vragen op het vliegveld als je weggaat.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:59 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Reken daar de tax bij , verschilt per staat . Neem hem in gebruik en kom terug naar NL.
Als je het goed doet, vraag je meteen bij de Store of ze de belasting niet erbij willen rekenen, aangezien je em toch weer uit het land exporteerd..quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
En vergeet niet de tax terug te vragen op het vliegveld als je weggaat.
Mja, alles klopt. Als ik de iTunes link volg kom ik gewoon bij Radiohead uit.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:10 schreef tony_clifton- het volgende:
Komen naam en artiest overeen?
Aan de andere kant, 't zegt mij wel iets... denk dat ik dat ook eens voorgehad heb. Als't niet lukt manueel doen dan.
Yupquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:48 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Mja, alles klopt. Als ik de iTunes link volg kom ik gewoon bij Radiohead uit.
Heb het dus maar manueel gedaan en nu heb ik een nog vettere cover eigenlijk.
(Kom jij uit België trouwens?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |