Oke, eigenlijk is het vrij makkelijk (Apple eigen)quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:10 schreef Biene het volgende:
Vraagje:
Ik ga um proberen beknopt te stellen. Here we go, uch
We nemen een MacBook 2.0 GHz intel Core 2 Duo en een IMac 20" 2.0 GHz
Leuk spul, maar nu het volgende. Ik woon in Slowakije en heb internet via T Mobile, met een HUAWEI modem ( rete traag maar het werkt prima )
Deze modem is aangesloten op de IMAC maar ik wil er ook mee werken op de Macbook. Nu weet ik dat het mogelijk is via Airport. En ja, het is zowaar een aantal keren gelukt, na uren klikken en opeens was
daar internet op de MacBook. Nu krijg ik het ding al een week niet meer aan de praat en ik snap er geen @ van.
Jup, ik ben nieuw in Appelland. Zou iemand mij op een ( ik ben ook nog eens een vrouw ug ) begrijpende manier kunnen uitleggen hoe ik de airport verbinding goed instel, zodat het mogelijk is om op beide Mac's te internetten.
Gaarne uw antwoord! Mijn dank is zeer groot.
Over drm gesproken, is zoiets te omzeilen op een Mac, of gewoon werkend te krijgen. Ik heb betaalde streams op mijn PC, die ik met geen mogelijkheid op mijn Mac krijg ... (?)quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:14 schreef Junkie het volgende:
En als je zonder DRM wilt, doe je het gewoon op de oude manier.
En dan om te verpatsen, of gaat het je om die nieuwe subnotebook?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik zit er ook wel over te denken om een MBP te halen/laten overvliegen vanuit de VS. Ik ben in mei ergens in Canada voor werk en een klein beetje omvliegen kan volgens mij wel geregeld worden. Die dollar-euro koers is echt schitterend.
Last van Steve's RDF?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:21 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, de Macbook Pro is precies 400 euro in Amerika.
Ik heb nu versie 2 draaien, maar hij pakt mijn officiële licentie niet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:29 schreef de_sapje het volgende:
Wow, CoverSutra 2.0 is erg indrukwekkend en handig!