Je zult nieuwe stekkertjes moeten kopen, wireless werkt wel gewoonquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:59 schreef Coam het volgende:
Ook, werken ze daar met andere aansluitingen? Moet ik dan nieuwe stekkers kopen, en doet ie t uberhaupt wel hier? Ook wireless internet enzo?
Klopt. Maar ik wil enkel Pixelmator hebben eigenlijk, plus dan Coversutra. En om dan uiteindelijk voor Coversutra 49 dollar te betalen lijkt mij onzin. Maar als Pixelmator erbij komt is het een mooi pakketje.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:31 schreef Battlefan het volgende:
Hoe meer mensen dat denken hoe minder groot de kans dat ie er bij komt
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:19 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik wil enkel Pixelmator hebben eigenlijk, plus dan Coversutra. En om dan uiteindelijk voor Coversutra 49 dollar te betalen lijkt mij onzin. Maar als Pixelmator erbij komt is het een mooi pakketje.
Je hebt geen rechten om hier te posten. Weet je niet waarom dat is, mail naar frontpage@fok.nl voor vragen.quote:
Shit, toch niet. Ik heb mijn Leopard-cd uitgeleendquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:12 schreef Svyatagor het volgende:
Okay.
Ik ga via Bootcamp Windows XP op mijn MBP installeren. Wish me luck.
Lijkt me gewoon een kwestie van het in iTunes in te stellen...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:30 schreef donald_dick het volgende:
weet iemand een programma waar je wel ondertitels in front row kan krijgen. Perian werkt nog steeds niet in front row helaas
hoe krijg ik dan me xvidjes in itunes met ondertiteling?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een kwestie van het in iTunes in te stellen...
Via de bootcamp beta kon je een driver cd branden, kan je ook tijdelijk proberen tot je de nieuwste drivers kunt installeren.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:27 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Shit, toch niet. Ik heb mijn Leopard-cd uitgeleend
Ik ga het eerst eens proberen met VMware Fusionquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:42 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Via de bootcamp beta kon je een driver cd branden, kan je ook tijdelijk proberen tot je de nieuwste drivers kunt installeren.
Wat heb ik gemist?!quote:
169. betekent dat er iets mis is gegaan met de configuratie...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:43 schreef DaMook het volgende:
Ik kan mijn WinXP laptop niet verbinden met mijn airport extreme. Kan dat komen omdat ik nu als adres 10.0. nog wat heb ingesteld ? En maakt het iets uit (voor mijn mac) als ik dat verander naar 169.0. enz ?
Wow, wat extreem weird om Windows in een los schermpje te hebben draaienquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:52 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik ga het eerst eens proberen met VMware Fusion
Je bent natuurlijk ook een triangel josti als je vista prefereert boven osx... nofiquote:Op zaterdag 12 januari 2008 07:16 schreef Dragonwizard het volgende:
Volgens mij ben ik 1 van de weinigen die durft te zeggen dat vista prettiger werkt dan OSX.
Omdat je zonder foutmeldingen en Permission checks heel eenzaam voelt zekerquote:Op zaterdag 12 januari 2008 07:16 schreef Dragonwizard het volgende:
Macbook gekregen. Gelijk via Bootcamp Windows Vista opgedaan om te kijken of dat wat was. Installatie ging soepel. Volgens mij ben ik 1 van de weinigen die durft te zeggen dat vista prettiger werkt dan OSX. Alles voelt naar mijn mening sneller aan en totnutoe geen vastloper.
Time Machinequote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, dat terugzetten werkt ideaal. Laatste opgeslagen kopie teruggezet terwijl ik sliep en alles werkt weer als een zonnetje.
Kom daar maar 's mee aan met je Vista Shadow Copy
Als je even zoekt naar "bootcamp drivers" met torrents kan je die driver-setup op de leopard cd ook los downloaden. Heb ik in eerste instantie ook gedaan.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:27 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Shit, toch niet. Ik heb mijn Leopard-cd uitgeleend
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 08:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk ook een triangel josti als je vista prefereert boven osx... nofi
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 08:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk ook een triangel josti als je vista prefereert boven osx... nofi
Ik heb hier nog even geen camera.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:14 schreef Evil_Koekje het volgende:
Laat eens zien als 'ie af is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |