Je zult nieuwe stekkertjes moeten kopen, wireless werkt wel gewoonquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:59 schreef Coam het volgende:
Ook, werken ze daar met andere aansluitingen? Moet ik dan nieuwe stekkers kopen, en doet ie t uberhaupt wel hier? Ook wireless internet enzo?
Klopt. Maar ik wil enkel Pixelmator hebben eigenlijk, plus dan Coversutra. En om dan uiteindelijk voor Coversutra 49 dollar te betalen lijkt mij onzin. Maar als Pixelmator erbij komt is het een mooi pakketje.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:31 schreef Battlefan het volgende:
Hoe meer mensen dat denken hoe minder groot de kans dat ie er bij komt
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:19 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik wil enkel Pixelmator hebben eigenlijk, plus dan Coversutra. En om dan uiteindelijk voor Coversutra 49 dollar te betalen lijkt mij onzin. Maar als Pixelmator erbij komt is het een mooi pakketje.
Je hebt geen rechten om hier te posten. Weet je niet waarom dat is, mail naar frontpage@fok.nl voor vragen.quote:
Shit, toch niet. Ik heb mijn Leopard-cd uitgeleendquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:12 schreef Svyatagor het volgende:
Okay.
Ik ga via Bootcamp Windows XP op mijn MBP installeren. Wish me luck.
Lijkt me gewoon een kwestie van het in iTunes in te stellen...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:30 schreef donald_dick het volgende:
weet iemand een programma waar je wel ondertitels in front row kan krijgen. Perian werkt nog steeds niet in front row helaas
hoe krijg ik dan me xvidjes in itunes met ondertiteling?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een kwestie van het in iTunes in te stellen...
Via de bootcamp beta kon je een driver cd branden, kan je ook tijdelijk proberen tot je de nieuwste drivers kunt installeren.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:27 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Shit, toch niet. Ik heb mijn Leopard-cd uitgeleend
Ik ga het eerst eens proberen met VMware Fusionquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:42 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Via de bootcamp beta kon je een driver cd branden, kan je ook tijdelijk proberen tot je de nieuwste drivers kunt installeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |