Ik hoor jaloersigheid hierzootquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Meen je dat echt? Ik geloof het n.l. niet, aangezien haast niemand Apple-producten heeft.
Ik heb ook een heul goede mac met Leopardquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:46 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik hoor jaloersigheid hierzoot![]()
@Q.
Sorry misschien is het besmettelijk en heb je het van mij
(ik heb net 2 stickers op mijn macbook geplakt![]()
Onderste deel is al een keer vervangen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:46 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
@Q.
Sorry misschien is het besmettelijk en heb je het van mij
(ik heb net 2 stickers op mijn macbook geplakt![]()
Zit er nou wel of niet Pixelmator bij? Er staat namelijk een "slotje" bij..quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:45 schreef Battlefan het volgende:
Vandaag weer schaamteloos software gekochtDe MacHeist Bundle
Als je meer dan 4 keer naar apple bent geweest en er een zwarte op hebt zitten mag je pas zeuren...quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Onderste deel is al een keer vervangen.
Mjah, af en toe wil je ook weleens software kopen...quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Pixelmator is nagenoeg op elke BT wel te verkrijgen.
Had ik nog niet eens gezien.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:29 schreef de_sapje het volgende:
Wow, CoverSutra 2.0 is erg indrukwekkend en handig!
Instant iTunes search vanuit je menubalk:
[ afbeelding ]
10-daagse demo te downloaden van de MacHeist website
Ik heb Pixelmator gekochtquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mjah, af en toe wil je ook weleens software kopen...![]()
Zeker als het om de wat "kleinere" bedrijfjes gaat...
Soms zit m'n hart nog wel goed..![]()
Nog 14 dagen en 14 uur staat erquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:35 schreef Tomasso het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met MacHeist? Hoelang blijft deze aanbieding geldig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |