Even uit mijn hoofd: muis en tobo via USB, monitor gewoon VGA. Daarnaast kun je van beide apparaten de audio-uit erin prikken, en je boxen op de audio uit van de switch zetten.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:58 schreef W4 het volgende:
paar vraagjes ...
Wat voor een aansluitingen heeft die kvm switch ?
Nee, voor zover ik weet niet. Er zat verder geen gebruiksaanwijzing bij. Maar je kunt gewoon via aanraking switchen tussen pc1 en 2.quote:En werktie ook met hotkeys ?
Zo groot als een Mac Mini, dus 16,5 x 16,5 cm. en iets van 3 cm hoog.quote:En hoe groot istie ?
Dat weet ik niet, maar ik gebruik hem nu op mijn 19" tft met 1284x1024 @ 60 hz, maar dat heeft meer met mijn monitor te maken volgens mij.quote:En welke resoluties en verversingssnelheden kan die aan ?
en, en, en ....

Nee, sorry, dat is te weinig.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:38 schreef W4 het volgende:
Dat klinkt wel kewl ... wel jammer dattie zo duur is in verhouding tot Belkin KVM's die er -niet- uitzien als een MacMini....
Toch een poging, misschien wil je er graag vanaf: 25 incl. verzending (kan in een goedverpakte dikke enveloppe met veel bubels of dun doosje ?)

Ok, dank voor je interesse. Mocht ik echt wanhopig worden, dan hou ik je op de hoogtequote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:31 schreef W4 het volgende:
dan gaattie aan mij voorbij en wens ik je veel succes met de verkoop

Nee, het is echt een systeem om je tv aan de muur te hangen met een paar cm ruimte voor kabels e.d.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:36 schreef hierissieweer het volgende:
die steun kan niet draaien enzo he?

dan kijk ik ff verderquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:24 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nee, het is echt een systeem om je tv aan de muur te hangen met een paar cm ruimte voor kabels e.d.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |