Heb jij geen Mac?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het bezit van de zaak is het eind van het vermaak.
Niet dat ik weet, helaas...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Is daar geen widescreen wallpaper van?
Hey hij vroeg erom.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Oe gaan we mac piemels vergelijken?
Hier een macbook, macbookpro, ipod touch 8GB en iPod nano 2GB
Mac Mini G4, iMac Core Duo, Macbook Pro, iPod 60 Gb, Airport Express, iMok.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Oe gaan we mac piemels vergelijken?
Hier een macbook, macbookpro, ipod touch 8GB en iPod nano 2GB
Deze bestaat niet en nu is je piemel toch welgeteld 1cm korter!!!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:49 schreef ChOas het volgende:
Powerbook G4, Macbook G4, iMac Core Duo, Airport Express, iPod shuffle, iPod 30Gig, iPod Touch 8Gig, iPhone
Ja, ze gebruiken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gelukkig zijn er nog belangrijkere dingetjes in het leven dan alleen maar Mac-spulletjes kopen...![]()
Ik doelde er meer op dat jij blijkbaar geen plezier hebt in het gebruiken van je Mac..quote:
Krijg nou tieten! Je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gelukkig zijn er nog belangrijkere dingetjes in het leven dan alleen maar Mac-spulletjes kopen...![]()
[..]
Deze bestaat niet en nu is je piemel toch welgeteld 1cm korter!!!
Jawel hoor alleen ik heb wat problemen met mijn macbook en kijk daarom uit naar een subnotebook.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:55 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat jij blijkbaar geen plezier hebt in het gebruiken van je Mac..
iMac, PowerBook, iPhone, iPod 5.5.
Hier ;quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ugh, die grijze doorzichtige dock past niet bij die Aurora_Blue wallpaper, waar is die link van Twy? Toch maar zwarte dock eraan plakken...
Volgens mij niet. Ik heb ze alletwee gehadquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:09 schreef broer het volgende:
Zit er een bepaald nut aan het bezit van meer dan één iPod?
Onder XP?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:10 schreef Tijn het volgende:
Ik zit nu COD4 te spelen op m'n iMac. Het rockt echt hard. Het draait prima in 1280x720 met de settings op high.
Ah, tof dat was het enige wat ik niet onder Mac kon draaien..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
TVP.
Oh, en voor de geinteresseerden: SPSS 16 is de eerste universal SPSS en gaat rond op de welbekende BTsites.
Nop, eerst een oude, toen kwam een nieuwequote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:09 schreef broer het volgende:
Zit er een bepaald nut aan het bezit van meer dan één iPod?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij niet. Ik heb ze alletwee gehad
Oké, gelukkig. Ik wou even weten of ik gek was dat ik het niet snapte.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:36 schreef Battlefan het volgende:
Nop, eerst een oude, toen kwam een nieuwe
solid state drive.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:38 schreef Swetsenegger het volgende:
ssd?
Wat heb je toch altijd een naar ondertoontje in je posts?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
solid state drive.
die techniek ken je toch wel?
Ik heb het nooit over ssd gehad dus richt je pijlen niet op mij.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat heb je toch altijd een naar ondertoontje in je posts?
Ik herkende je afkorting niet. Misschien moet je het gewoon uittikken in plaats van popi doen winkelmedewerkertje.
Dat was ook niet zo bedoeld.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Volgens mij was die post niet denigrerend bedoeld ofzo hoor..
Ik ben heel benieuwd wie er nu uiteindelijk met jouw iPod vandoor gaat.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
TVP.
Eigenlijk zit er wel logica achter, maar die kunnen we niet vertellen, het is een groot complot!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:39 schreef broer het volgende:
Oké, gelukkig. Ik wou even weten of ik gek was dat ik het niet snapte.
Neeee! Nou weet ik nog niks!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:48 schreef Battlefan het volgende:
Eigenlijk zit er wel logica achter, maar die kunnen we niet vertellen, het is een groot complot!
Ik las diverse meldingen dat deze versie een *virus* bevat, geen idee of het OSX beïnvloed. Denk het persoonlijk niet thoughquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
TVP.
Oh, en voor de geinteresseerden: SPSS 16 is de eerste universal SPSS en gaat rond op de welbekende BTsites.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |