Ja, ik reed wel asociaal in die tijd, maar zo asociaal...quote:Op maandag 7 januari 2008 16:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja dat zou ik nou ook snel zeggen
Wat een kromme vergelekijking. Als iemand mij aanvalt en ik sla 'm tegen de grond, schiet ik daar wel degelijk iets mee op. Ook breng ik er geen anderen mee in gevaar.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:21 schreef eer-ik het volgende:
Als iemand jou aanvalt, en jij geeft diegenen een mep, ben jij toch ook niet de schuldige
Iedereen heeft wel eens zo'n tijd gehad, aso rijden enzoquote:Op maandag 7 januari 2008 16:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik reed wel asociaal in die tijd, maar zo asociaal...
Dat zou wel erg ver gaan...
Zet jezelf er in dan.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:27 schreef Houniet het volgende:
waarom staan de blauwe niet in de OPbeetje racistisch zo he
Volgens mij reageer je in dit geval op iets compleet anders dan ik bedoeldequote:Op maandag 7 januari 2008 16:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat een kromme vergelekijking. Als iemand mij aanvalt en ik sla 'm tegen de grond, schiet ik daar wel degelijk iets mee op. Ook breng ik er geen anderen mee in gevaar.
Als iemand in jouw ogen te lang links rijdt, schiet je er niks mee op als je hem even terug pakt. Het enige dat je ermee bereikt is wellicht een gevaarlijke situatie voor derden. En gelukkig ben jij in zo'n geval inderdaad de schuldige. Moet je je maar fatsoenlijk en volwassen gedragen, anders heb je m.i. niks in het verkeer te zoeken.
ik kan dat niet!quote:Op maandag 7 januari 2008 16:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zet jezelf er in dan.
Diertjuh en jslavenburg mogen er wel uit, komen hier nooit meer. Of heeeel sporadisch in ieder geval.
Vraag je je vriendje eer-ik maar even, ik ga nu naar huisquote:
Goeie TTquote:Op maandag 7 januari 2008 16:29 schreef Houniet het volgende:
TT "Hier mag je rechts inhalen!"
Denk ik ook wel.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens zo'n tijd gehad, aso rijden enzo
Meer dan 1 klap is soms niet nodig, dus je brengt je directe tegenstander er zeker mee in gevaar!quote:Op maandag 7 januari 2008 16:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat een kromme vergelekijking. Als iemand mij aanvalt en ik sla 'm tegen de grond, schiet ik daar wel degelijk iets mee op. Ook breng ik er geen anderen mee in gevaar.
Ik heb aan 1 klap genoeg.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Meer dan 1 klap is soms niet nodig, dus je brengt je directe tegenstander er zeker mee in gevaar!
Anyway, ik doelde daarnet op mensen die bij mij zitten te douwen en kleven, terwijl je bij wijze van spreken in de file staat.quote:
Goover, ook weer een oudgediendequote:Op maandag 7 januari 2008 16:18 schreef Deansensitized het volgende:
Misschien komt Goover binnenkort terug!
Hoop van wel
En lekker dan Pieter
+ polenquote:Op maandag 7 januari 2008 16:40 schreef KaheemSaid het volgende:
Netjes rijden is voor homo's en voor wijfen!
En mensen die van hun rijbewijs houden en het niet kwijt willenquote:Op maandag 7 januari 2008 16:40 schreef KaheemSaid het volgende:
Netjes rijden is voor homo's en voor wijfen!
Waar in straks weer woon worden vaak genoeg Polen van de weg gehaald wegens rijden onder invloedquote:
Rijd je pas niet netjes als je 50+ km/u te hard rijdt dan?quote:Op maandag 7 januari 2008 16:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En mensen die van hun rijbewijs houden en het niet kwijt willen
Ach ja, ik vind hoe dan ook dat je je kinderachtig gedraagt. Dat maakt niet dat degene die bij jou iets doet niet fout is, maar ik vind jou dan ook geen haar beter. Negeer dat soort mensen liever, ze leren het heus niet af omdat jij even langzamer naar de andere baan gaat.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Anyway, ik doelde daarnet op mensen die bij mij zitten te douwen en kleven, terwijl je bij wijze van spreken in de file staat.
Dan vind ik het altijd wel leuk om gas in te houden, heel langzaam naar rechts te gaan, etc.
Mensen die te lang links rijden 'naai' ik niet echt terug ofzo, behalve rechts inhalen.
En ja, daar kan je ook gevaarlijke reacties mee uitlokken maar wie de veroorzaker daarvan is vind ik erg discutabel.
quote:Op maandag 7 januari 2008 16:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Waar in straks weer woon worden vaak genoeg Polen van de weg gehaald wegens rijden onder invloed
Ja, daar zijn ze vrij goed in.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Waar in straks weer woon worden vaak genoeg Polen van de weg gehaald wegens rijden onder invloed
Bij 50 kun je nog wat regelen en ben je m meestal niet kwijt hoor... bij de 100+ wordt het lompquote:Op maandag 7 januari 2008 16:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Rijd je pas niet netjes als je 50+ km/u te hard rijdt dan?
Ik ben het ook wel met je eens hoor, en ik vind van mezelf ook wel dat het vrij kinderachtig is...quote:Op maandag 7 januari 2008 16:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ach ja, ik vind hoe dan ook dat je je kinderachtig gedraagt. Dat maakt niet dat degene die bij jou iets doet niet fout is, maar ik vind jou dan ook geen haar beter. Negeer dat soort mensen liever, ze leren het heus niet af omdat jij even langzamer naar de andere baan gaat.
Maakt dat in filevorming iets uit?quote:En als jij heel langzaam naar rechts gaat, je bent je er dan wel bewust van dat je onnodig lang links rijdt he, waar je zelf zo'n hekel aan hebt? En dat je daarmee niet alleen de persoon direct achter je hebt, maar ook de mensen daar achter.
Als je geen blik op de weg/ wegmisbruikers videoauto voor je hebt misschien...quote:Op maandag 7 januari 2008 16:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bij 50 kun je nog wat regelen en ben je m meestal niet kwijt hoor... bij de 100+ wordt het lomp
Ja maar die rijden gelukkig niet altijdquote:Op maandag 7 januari 2008 16:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als je geen blik op de weg/ wegmisbruikers videoauto voor je hebt misschien...
Heb school an de kant getieft.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:45 schreef OA het volgende:
Eer, weet je al wat meer over je opleiding?
Begin dit jaar zou je toch weer iets horen?!
As a matter of fact, ik heb ze nog nooit gezien.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar die rijden gelukkig niet altijd
Mooi toch, kun je over doorkachelen zonder moeite. (Totdat ze je wel een keer pakken... )quote:Op maandag 7 januari 2008 16:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
As a matter of fact, ik heb ze nog nooit gezien.
U riep?quote:Op maandag 7 januari 2008 16:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb school an de kant getieft.
Begin in augustus.
Tenzij ik miljonair ben dan
Ja, maar daar ben ik dus mee gestoptquote:Op maandag 7 januari 2008 16:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mooi toch, kun je over doorkachelen zonder moeite. (Totdat ze je wel een keer pakken... )
OAquote:
Wel op dezelfde school en dezelfde opleiding of totaal anders?quote:Op maandag 7 januari 2008 16:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb school an de kant getieft.
Begin in augustus.
Tenzij ik miljonair ben dan
quote:
Zelfde schoolquote:Op maandag 7 januari 2008 16:50 schreef OA het volgende:
[..]
Wel op dezelfde school en dezelfde opleiding of totaal anders?
Hij is gekke henkie nietquote:Op maandag 7 januari 2008 16:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, doneer mij even wat van je vermogen
* Miljonair doneert ¤ 2.500.000 aan eer-ikquote:Op maandag 7 januari 2008 16:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, doneer mij even wat van je vermogen
quote:Op maandag 7 januari 2008 16:53 schreef Miljonair het volgende:
[..]
* Miljonair doneert ¤ 2.500.000 aan eer-ik
En nu niet meer zeiken!![]()
Henk!quote:
quote:
Latersquote:Op maandag 7 januari 2008 16:55 schreef HostiMeister het volgende:
Gaat ook nergens meer over hiero...
Ga naar huis, lui, later
Laat me niet zo schrikken Missquote:
blijf je toch lekker thuis en ga je op de bank hangen met een zak chipsquote:Op maandag 7 januari 2008 18:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik had mezelf voorgenomen om vanavond te gaan zwemmen.. maar ik ben te lui
Neequote:Op maandag 7 januari 2008 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
blijf je toch lekker thuis en ga je op de bank hangen met een zak chips
quote:Op maandag 7 januari 2008 19:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nee
Heb al een uur gewandeld en ik eet gewoon niks ongezonds!
quote:Op maandag 7 januari 2008 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet wel iedere week chips eten, anders verlies ik in één maand tijd vijf kilo
meer bewegen / sportenquote:Op maandag 7 januari 2008 19:34 schreef KaheemSaid het volgende:ik wou dat ik met niet chips eten 5 kilo per maand verloor, want dan was ik snel lichter !
Ik wil er nog minimaal 4 kwijt.. wil je ze hebben?quote:Op maandag 7 januari 2008 19:51 schreef PieterBas het volgende:
Ik mag nog wel een paar kilootjes aankomen
Doet me een beetje denken aan de plaatselijke bowlingbaan.. Die stond tegenover de brandweer.. en toch krijgen ze het voor elkaar om het totaal te laten affikken, daar worden ze nog altijd aan herinnerdquote:Op maandag 7 januari 2008 19:48 schreef KaheemSaid het volgende:
Een huis in Fairbanks (Alaska) is afgelopen donderdag in volledig in de as gelegd. Dit had voorkomen kunnen worden. De brandweer was bijna bij de brand aangekomen, maar maakte rechtsomkeert. Reden: het huis lag vijftig meter buiten hun werkgebied.
graagquote:Op maandag 7 januari 2008 19:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik wil er nog minimaal 4 kwijt.. wil je ze hebben?
Oke deal!quote:
Jepquote:Op maandag 7 januari 2008 20:25 schreef Trigalti het volgende:
Addicts [afbeelding] Jullie hebben 309 ook gewoon volgebaggerd..
ruilen?quote:Op maandag 7 januari 2008 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet wel iedere week chips eten, anders verlies ik in één maand tijd vijf kilo
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:38 schreef KaheemSaid het volgende:
wij baggeren niet, wij posten! Stukje kwaliteit
Ging weer vrij hard vandaagquote:Op maandag 7 januari 2008 20:25 schreef Trigalti het volgende:
AddictsJullie hebben 309 ook gewoon volgebaggerd..
ik zo ook weerquote:Op maandag 7 januari 2008 21:16 schreef Deansensitized het volgende:
Mooi, kan je de wacht overnemen, ik ben weg [ afbeelding ]
I'm useless:(quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:15 schreef Etcetera het volgende:
I got sunshine in a bag...
Stagebegeleidster van schoolquote:Hoi Ilona,
Ik wil je nog even zeggen dat je het gisteren heel goed hebt gedaan.
Groeten,
[naam]
hangt er vanaf hoeveel geloof je er aan hecht denk ikquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:26 schreef Loontjah het volgende:
Mijn zus gaat tarot doen.
Is dit te vertrouwen?
Beterschap!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:32 schreef Okiedokie86 het volgende:
bah, ik zit nu op stage en kom uit van de buikpijn![]()
En moe zo te zien. Ik heb een redelijk rustig dagje voor de boeg. Wat kleine dingen doen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:36 schreef Deansensitized het volgende:
jackson
Joah, gaat wel![]()
Alleen beetje laat vandaag
Zeer zuur... rustig aan dus vandaagquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:32 schreef Okiedokie86 het volgende:
bah, ik zit nu op stage en kom uit van de buikpijn![]()
Wie is onze vader volgens jou dan ?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:38 schreef KaheemSaid het volgende:
Loontjah: Ik persoonlijk moet niks hebben van bijgeloven, wanneer het nu het aanbidden van Wotan is, het aanbidden van Allah, het vertrouwen putten uit tarot kaarten of het geloven in Piet Paulusma zijn weerbericht. Er is maar één geloof, het geloof, het geloof in Onze Vader.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:26 schreef Deansensitized het volgende:
Goooeeeeieeeemorgen!!![]()
Verslapen in samenwerking met veranderde dienstregeling en route van de bus resulteert dat in veel te laat inklokkenDagcijfers van maandag 7 januari 2008 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
005. 156 Houniet
008. 138 Deansensitized
011. 124 eer-ik
058. 056 KaheemSaid
060. 055 Etcetera
080. 045 PieterBas
111. 039 HostiMeister
150. 033 KiwiTjuHh
171. 029 Loontjah
Arjan.. hij was dood gegaan, en is toen uitgelogd.. ipv terug te lopen..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:45 schreef Okiedokie86 het volgende:
ik geloof der niet in
Kijk, zo zie ik het:"Als er een god of iets was, dan had die het goed verdeelt over heel de wereld, en niet dat wij rijk zijn en voldoende eten en drinken hebben, terwijl ze in afrika gewoon niets hebben."quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:47 schreef Loontjah het volgende:
Is er dan wel een ziel, Arjan?
hm misschien fout profielquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:54 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Arjan.. hij was dood gegaan, en is toen uitgelogd.. ipv terug te lopen..
Ging eerst een uur goed ofzo..
*belerende toon aanneemt*quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:56 schreef Etcetera het volgende:
als er al een God zou zijn, doettie toch echt iets verkeerd tegenwoordig
(ik geloof er dus niet in nee)
Ik niet. Kan me ook in de meeste verhalen allemaal maar slecht vinden. Er zal misschien best een "jezus-figuur" geweest zijn hoor, dat kan.quote:
Het poolse meiske?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:03 schreef HansU het volgende:
tarot kaarten![]()
afgelopen weekend vroeg een meisje wat me sterrenbeeld was.. ik zeg Kreeft, oh ik ben Schorpioen, dat is wel een goede combinatie... ofzoiets
Wat zei je? "Als je nu lekker was zou het misschien een goede combinatie zijn"quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:03 schreef HansU het volgende:
tarot kaarten![]()
afgelopen weekend vroeg een meisje wat me sterrenbeeld was.. ik zeg Kreeft, oh ik ben Schorpioen, dat is wel een goede combinatie... ofzoiets
Just because you don't believe in God doesn't mean God doesn't believe in youquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:59 schreef jackson het volgende:
[..]
*belerende toon aanneemt*
Zo zit het natuurlijk niet
Juist in de tijd dat God aangeeft dat Hij wel echt bestaat, zeg jij dat God een farce is, een waanidee. Al 5000 + jaar zijn mensen overtuigt van Zijn verstaan en ineens gaat het beter met de mensen en we verliezen het geloof in Hem. Want inderdaad, het gaat goed met de mensen. Vooral in de christelijke streken laat God zijn dank blijken, vooral in de christelijke streken laat Hij het de mensen goed hebben. Maar de mens vertrouwt teveel op die macht en rijkdom, zoveel dat wij het geloof in Hem verliezen. Het gevolg is verlies van normen en waarden, verseksualisering van de maatschappij en ontevredenheid.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:56 schreef Etcetera het volgende:
als er al een God zou zijn, doettie toch echt iets verkeerd tegenwoordig
(ik geloof er dus niet in nee)
Nu is er vanaf jullie zijde natuurlijk de vraag, waarin laat God zien dat hij bestaat, dit terwijl hij het zo duidelijk laat zien: “devolutie”.quote:Want de oorzaak achter depressieve grillen,
is vaak niet dat mensen niet hebben wat ze willen.
Maar in feite willen ze teveel,
dus komen ze nooit toe aan hun gewenste deel.
Want echt hoe hoger je eisen zijn,
des te moeilijker het wordt om gelukkig te zijn.
Die anderhalf uur dat ik mijn ogen dicht gehad heb welquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Hoe gaat het met iedereen? Fijn geslapen?
was bij wijze van spreke hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:12 schreef Loontjah het volgende:
Hoe weet je nou dat het een engel was?
Engel is zo ook misschien ook maar verzonnen.
Misschien was de kracht en wil van die man gewoon erg sterk.
Ook dat is voor een buitenstaander lastig te gelovenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh trouwens, ik denk wel dat er 'iets' is. er zijn te veel dingen gebeurd bij bv m'n vriend (zijn vader is overleden) die bijna niet te verklaren zijn. ik gok dat hij een redelijke stevige engel op z'n schouder heeft zitten bij tijd en wijle
Haiquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Hoe gaat het met iedereen? Fijn geslapen?
Anderhalf uur?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Die anderhalf uur dat ik mijn ogen dicht gehad heb wel
Ja wel primaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Hai
Goed, zeker.
Daar ook alles tof?
dat kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Ook dat is voor een buitenstaander lastig te geloven.
Omdat ik de laatste tijd erg slecht slaap. Mag blij zijn als ik de drie uur per nacht haalquote:
Vaak denken mensen die geloven recht op de waarheid te hebben. Dat stoort me nogalquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat kan ik me voorstellenen het is ook meer voor mijzelf (en mijn vriend
) dan dat ik iemand anders iets zou willen opdringen
dat ik er wel geloof aan hecht betekend niet dat iedereen dat moet doen. (ook meteen de reden dat ik een bloedhekel heb aan fanatieke gelovigen, van welk geloof dan ook, per se hun geloof willen opdringen. want al het andere is slecht
donder op ofzo
)
Behoorlijk korte tijd ja, 3uurquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Omdat ik de laatste tijd erg slecht slaap. Mag blij zijn als ik de drie uur per nacht haal
Heb niet veel slaap nodig, maar dit is wat overdreven
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:25 schreef KaheemSaid het volgende:
@ Dean, toch maar eens stoppen met je neus vollen met speed!
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:21 schreef Okiedokie86 het volgende:
hehemja ach, ik geloof nerges in.
btw: Goedemorgen Marloes
Goeiemorgenquote:
Hmm, das wel vervelend zeg. Bahquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Omdat ik de laatste tijd erg slecht slaap. Mag blij zijn als ik de drie uur per nacht haal
Heb niet veel slaap nodig, maar dit is wat overdreven
Speed is de schuld van de duivel !quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:27 schreef Loontjah het volgende:
Of geef de schuld van de duivel.
Door die aanname dat devolutie bestaat erken je ook het bestaan van de evolutie theorie. En als je deze kent weet je dat evolutie bijna geen betrekking meer heeft op de moderne mens omdat deze (zoals je al zegt) kunstmatig de zwakkeren in leven houdt terwijl deze volgens die theorie af zouden moeten sterven en niet in staat zouden moeten zijn om toekomstige generaties te besmetten met inferieur erfelijk materiaal. Jouw devolutie theorie is gewoon de evolutie theorie in de praktijk, niets goddelijks aan.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:13 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Juist in de tijd dat God aangeeft dat Hij wel echt bestaat, zeg jij dat God een farce is, een waanidee. Al 5000 + jaar zijn mensen overtuigt van Zijn verstaan en ineens gaat het beter met de mensen en we verliezen het geloof in Hem. Want inderdaad, het gaat goed met de mensen. Vooral in de christelijke streken laat God zijn dank blijken, vooral in de christelijke streken laat Hij het de mensen goed hebben. Maar de mens vertrouwt teveel op die macht en rijkdom, zoveel dat wij het geloof in Hem verliezen. Het gevolg is verlies van normen en waarden, verseksualisering van de maatschappij en ontevredenheid.
[..]
Nu is er vanaf jullie zijde natuurlijk de vraag, waarin laat God zien dat hij bestaat, dit terwijl hij het zo duidelijk laat zien: “devolutie”.
Eén van de meer bekende heidenen ooit kwam in al zijn zieligheid (vooral veroorzaakt door zee en reisziekte waar Darwin sterk onder leed) ooit tot het idee een evolutie theorie te schrijven, om hiermee het onmiskenbare bestaan van Hem te ontkennen. God geeft antwoord in de vraag van Devolutie.
Het is niet meer alleen de sterke die doorgaat, het is niet alleen meer de zwakke die sterft. Maar door de uitvindingen die hij de mensheid liet doen laat hij nu ook de zwakken doorleven. Betere zorg, betere verzorging, betere medicatie en betere apparatuur voor gehandicapten liggen hier aan ten deel. Waar de zwakken vroeger gewoon stierven, leven we nu door. Gevolg een plaag van God om de mensheid zijn bestaan te tonen en te straffen voor hun ongeloof. Overbevolking !
De christenen weten dit, accepteren God zijn straf en ondergaan hem met geheven hoofd. Dat is ook meteen de reden waarom deze zo tegen euthenasie en abortus zijn!
Als je in god gelooft, dan geloof je ook in de duivelquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:27 schreef Loontjah het volgende:
Of geef de schuld van de duivel.
Ik eigelijk ook, maar vannacht is het 6 uur gewordenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:32 schreef Loontjah het volgende:
Bah, ik moet echt 8 uur slaap hebben.
Anders ben ik brak.
Vanacht is het 7 - 3/4 uur geworden.
Ik vind slapen eigenlijk maar zonde van mijn tijd. Het is dat ik het nodig heb, maar anders sloeg ik het overquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:32 schreef Loontjah het volgende:
Bah, ik moet echt 8 uur slaap hebben.
Anders ben ik brak.
Vanacht is het 7 - 3/4 uur geworden.
Dat schiet ook niet echt op neequote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:31 schreef Deansensitized het volgende:
@jackson, inderdaad, ware het niet dat ik maar wat lig te draaien en woelen.
Heb normaal gesproken met 3-4 uur slaap genoeg, maar al weken lang 1 tot 2 uur is wel kut.
Dan lig je in het weekend tot 12 uur te pitten, want dan hoef je er niet vroeg uit, maar is wel je halve dag weg [voor je gevoel], en dat zint mij ook niet.
Ja, wie denkt daar niet zo over.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik vind slapen eigenlijk maar zonde van mijn tijd. Het is dat ik het nodig heb, maar anders sloeg ik het over
Mwahquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik vind slapen eigenlijk maar zonde van mijn tijd. Het is dat ik het nodig heb, maar anders sloeg ik het over
Hm.. Daar verkies ik toch wel andere dingen bovenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:38 schreef Loontjah het volgende:
Ik geniet echt van in slaap komen.
Lekkerste gevoel van de wereld.
Als ze iets ontwikkelen waardoor je het niet nodig hebt is het wel af te leren denk ik jaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:40 schreef Deansensitized het volgende:
Zou je het jezelf dan ook zeg maar af kunnen leren? Gewoon langzaam aan steeds minder slapen, tot er een dag komt dat je gewoon niet meer hoeft/wil?
Tijd voor een nieuwe vriend dus!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:38 schreef Loontjah het volgende:
Ik geniet echt van in slaap komen.
Lekkerste gevoel van de wereld.
Ben ik al, dus dat scheeltquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
Slaap is echt fundementeel voor je ontwikkeling. Zonder slaap krijgen je hersenen geen rust en gaan ze stuk; je wordt langzaam gek.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe vriend dus!
Geintje Ilona, niet boos worden![]()
Ben wel level up..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:58 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Kijk, zo zie ik het:"Als er een god of iets was, dan had die het goed verdeelt over heel de wereld, en niet dat wij rijk zijn en voldoende eten en drinken hebben, terwijl ze in afrika gewoon niets hebben."
[..]
hm misschien fout profiel
Daar heb je een punt...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:46 schreef Loontjah het volgende:
Nou misschien ben ik raar ofzo,
maar ik verkies slapen dus echt wel boven een hoogtepunt.
Tenslotte duurt slapen een paar uur meer.
Kwaliteit....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:46 schreef Loontjah het volgende:
Hier 7..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:35 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Ik eigelijk ook, maar vannacht is het 6 uur geworden
ik ben zo gaar als wat, en heb buikpijn, dnek dat ikvandaag 3u naar huis ga ofzoquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:47 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ken ook betere gevoelen, maarja dan komen we meteen weer terug op dat speed in je neus stoppen
Dus het liefst lig jij iedere nacht te krikken, dan te gaan slapen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:48 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik verkies slapen echt niet boven een hoogtepunt.. No way!
Wat een godsgruwelijk dom wicht ben je ookquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:51 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Dus het liefst lig jij iedere nacht te krikken, dan te gaan slapen?
Wie heeft het over iedere nacht? En de hele nacht?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:51 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Oh ja, Filmclub Deurne is een hell.
3e x dvd gehuurd, maar alle keren allemaal krassen op dvd.
Straks eventjes uitschrijven.
Zes uur lang oefenen, ik geef het hem te doenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:51 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Moet zeggen dat je alles altijd wel heel zwart-wit ziet, en discussies uitlokt die niet nodig zijn..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:53 schreef Loontjah het volgende:
Dom = Neuh, dan zou ik geen voldoendes halen.
Wicht = Tja sommige geloven nog in sprookjes.
Je hebt verschillende vormen van domheidquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:53 schreef Loontjah het volgende:
Dom = Neuh, dan zou ik geen voldoendes halen.
Wicht = Tja sommige geloven nog in sprookjes.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zes uur lang oefenen, ik geef het hem te doen
Getuigd van bar weinig inlevingsgevoel en gevoel voor een discussie/gesprek. Is gewoon een bepaalde manier van domheid.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:54 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Moet zeggen dat je alles altijd wel heel zwart-wit ziet, en discussies uitlokt die niet nodig zijn..
Zeg daarentegen niet dat je dom bent.
Mensen die van hun zelf zeggen dat ze gek zijn, zijn niet cool!quote:
Slaap is voor mij vrij onbewust, tijd en dromen gaan aan mij voorbij en blijven zelden hangen (eigenlijk alleen met veel drank op). Dit geeft aan dat ik goed slaap maar dit geeft ook aan dat tijd onbewust doortikt. Daarmee duurt een orgasme, hoe kort die ook duurt, bewust langer dan slapenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:46 schreef Loontjah het volgende:
Klopt, maar ik lul wel vaker wat om de verhalen anders te maken. Anders betekent niet meteen beterquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Meende dat je dat nooit gedaan had...
Amen!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:56 schreef KaheemSaid het volgende:
Slaap is voor mij vrij onbewust, tijd en dromen gaan aan mij voorbij en blijven zelden hangen (eigenlijk alleen met veel drank op). Dit geeft aan dat ik goed slaap maar dit geeft ook aan dat tijd onbewust doortikt. Daarmee duurt een orgasme, hoe kort die ook duurt, bewust langer dan slapen![]()
Ik geef hier uitsluitend mijn mening. Heb er geen onderzoek naar gedaan maar ik constateer het vanuit mezelf. Vast niet iedereen zal je dom vinden hier, terecht want dat ben je waarschijnlijk ook nietquote:
Ja, ik hoorde het op de radio vanmorgen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:59 schreef Deansensitized het volgende:
Daar heeft Siebren ook een punt... en we zullen het nooit eens worden...
Maar vanavond op TV, nieuw EO programma: 40 dagen zonder sex.
Had me op moeten geven! Al zou dat voor mij geen uitdaging zijn...
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:59 schreef Deansensitized het volgende:
De EO, hoe kan het ook andersquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:59 schreef Deansensitized het volgende:
Je mag je fluit ook niet meer met je hand hanteren, dus dan word het al zwaarder Dean !quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:59 schreef Deansensitized het volgende:
Vaak gepaard met drugs toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:59 schreef Okiedokie86 het volgende:
Hm,
Een lucide droom is een droom waarbij de dromer zich bewust is van het feit dat hij droomt. Het begrip is geïntroduceerd door de Nederlandse psychiater en schrijver Frederik van Eeden in een artikel voor het tijdschrift Proceedings of the Society for Psychical Research (SPR) (volume 26, 1913) getiteld A Study of Dreams. Met 'lucide' verwees hij naar de heldere staat waarin de dromer zich bevindt.
Beetje zelfdiscipline Guusquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:04 schreef HostiMeister het volgende:
Pff... 40 dagen... zou ik nevernooitniet halen...
Ja oke, misschien zou ik het nog wel redden als het alleen om mastrubatie ging, maar dan heb ik nog steeds een vriendin die ook... euhm... behoeften heeft...quote:
ah leuk, ik val weer in een leuk gesprek.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:02 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je mag je fluit ook niet meer met je hand hanteren, dus dan word het al zwaarder Dean !
Dat kan natuurlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:03 schreef Deansensitized het volgende:
Met Arie Boomsma als presentator
En jackson, dat zeg ik dan ook niet, maar het zou me gemakkelijk lukken
Heb je dat dan nog nooit meegemaakt? In een droom doorhebben dat je droom waardoor je diezelfde droom kunt beïnvloeden? Heel leuk allemaal hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:06 schreef Okiedokie86 het volgende:
weet je hoe grappig dat zou zijn, je droom besturen.. of denk ik daar als enigste zo over??
Ik wel, vaak genoeg eigenlijk..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb je dat dan nog nooit meegemaakt? In een droom doorhebben dat je droom waardoor je diezelfde droom kunt beïnvloeden? Heel leuk allemaal hoor.
Ik zag op dumpert hierover een leuk filmpje..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:59 schreef Deansensitized het volgende:
Ik weet het niet..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:07 schreef jackson het volgende:
Ik denk wel dat ik het trek om 40 dagen niet te trekken.
Geen seks is geen seks. Ik doelde op zowel geen seks als zelf niks doen of laten doenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:07 schreef Loontjah het volgende:
Dan laat je vriendin toch even haar gang gaan.
Volhouden is dus wel mogelijk voor jou.
Persoonlijk kan ik het wel waarderen als ik betrokken wordt bij die handelingen. En dan nog, waarom zou je iets laten wat heel erg leuk is om te doen. Net zoiets als stoppen met drinken of roken ofzo. Totaal onzinnig, je leeft immers maar één keer.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:07 schreef Loontjah het volgende:
Dan laat je vriendin toch even haar gang gaan.
Volhouden is dus wel mogelijk voor jou.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:07 schreef jackson het volgende:
Ik denk wel dat ik het trek om 40 dagen niet te trekken.
Stoppen met roken of drinken kan ik me dan nog wel voorstellen, daar heb je gewoon baat bij, vooral roken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Persoonlijk kan ik het wel waarderen als ik betrokken wordt bij die handelingen. En dan nog, waarom zou je iets laten wat heel erg leuk is om te doen. Net zoiets als stoppen met drinken of roken ofzo. Totaal onzinnig, je leeft immers maar één keer.
Jij kunt je geilheid ook kwijt in moord en doodslag?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:06 schreef HansU het volgende:
[..]
ah leuk, ik val weer in een leuk gesprek.
40 dagen = onmogelijk zonder moorden te plegen
naar mijn mening dan
Oke, er zijn natuurlijk mate van dat soort dingen. Roken is niet gezond maar verdomd lekker af en toe. Zelfde geldt voor (andere) drugs.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Stoppen met roken of drinken kan ik me dan nog wel voorstellen, daar heb je gewoon baat bij, vooral roken.
Het zin hem ook meer in de uitdaging die als leuk gezien moet worden. Dat jij dat niet leuk vindt kan natuurlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Persoonlijk kan ik het wel waarderen als ik betrokken wordt bij die handelingen. En dan nog, waarom zou je iets laten wat heel erg leuk is om te doen. Net zoiets als stoppen met drinken of roken ofzo. Totaal onzinnig, je leeft immers maar één keer.
Je hebt idd wel baat bij rokenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Stoppen met roken of drinken kan ik me dan nog wel voorstellen, daar heb je gewoon baat bij, vooral roken.
Je hebt er verder niks zinnigs over te melden omdat er geen speld tussen te krijgen is. Maakt verder niet uit hoor, het is slechts een reflectie op hoe je overkomt.quote:
Is het als in de film 40 days, 40 nights dat ze ook niet mogen zoenenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen seks is geen seks. Ik doelde op zowel geen seks als zelf niks doen of laten doen
Jezelf gemoedwillig leuke dingen weigeren? Mijns inziens nogal achterlijk gedrag...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Het zin hem ook meer in de uitdaging die als leuk gezien moet worden. Dat jij dat niet leuk vindt kan natuurlijk. Het is leuk als het gelukt is... daar gaan die mensen voor.
Her verlengt je levensduur.. Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Ze mogen wel zoenen maar voor de rest lijkt het inderdaad op die filmquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Is het als in de film 40 days, 40 nights dat ze ook niet mogen zoenen.. Iemand een orgasme blazen met een blaadje :
1x een droom gehad dat ik in me rug gestoken werd met een keukenmes, werd ik wakker en had ik echt last van me rugquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:08 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik wel, vaak genoeg eigenlijk..
Voornamelijk sexgerelateerd volgens mij, aantal jaren geleden (2 ofzo) redelijk vaak.
Hé anti-rook lobby, start maar even een eigen slowchat Verdamnt!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:11 schreef crossover het volgende:
[..]
*cyber high five*quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:15 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hé anti-rook lobby, start maar even een eigen slowchat Verdamnt!
agreedquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jezelf gemoedwillig leuke dingen weigeren? Mijns inziens nogal achterlijk gedrag...maarja, wie ben ik?
Ik doe dan ook helemaal niksquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:13 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
moet je ook niet zo hard lerenHm me buikpijn begint te zakken
Verstandig... wij accepteren ook jouw mening. Zou me verbazen als je zegt: "Ja, ik ben dom"quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:16 schreef Loontjah het volgende:
Nee ik reageer er niet op omdat dit een eindeloze discussie wordt.
Dus ik accepteer gewoon jullie mening.
Al was ik dom, dan maakt het mij nog niet uit hoe jullie er over denken.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:15 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hé anti-rook lobby, start maar even een eigen slowchat Verdamnt!
Kom op man jij weet wel beter.quote:
Op Fok! hadden ze er hier toch ook meerdere topics over met meerdere pogingen van mensen ?!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
40 dagen zonder sex is wel uit te houden toch?
Begrijp alleen echt niet waarom je daar aan mee zou doen.. maar goed
Klopt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Op Fok! hadden ze er hier toch ook meerdere topics over met meerdere pogingen van mensen ?!
Het word weer een kansloos programma ofzoquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Klopt.
Maar waarom zou je daaraan mee doen? Om te bewijzen dat je 40 dagen zonder sex kan?
Ik vind het wat nutteloos. Natuurlijk kan ieder persoon 40 dagen zonder sex. Het is alleen een kwestie of je dat ook zou willen! En ik kan niet inzien waarom ik dat zou willen? Helemaal niet als je een partner hebt trouwens.
Joh, 2003 belde, ze willen hun nieuws terugquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:20 schreef Okiedokie86 het volgende:
hm weer zon feitje:
Vele jongens en jonge mannen gebruiken hun laptop steeds meer en meer gewoon op de schoot. Uit onderzoek blijk dat je dit het best niet meer moet doen. Want van zitten met de computer op schoot warmt je balzak op, en van zo een opwarming is bekend dat ze de vruchtbaarheid aantast.
Hm, dan maar geen kinderen. Het is niet andersquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:20 schreef Okiedokie86 het volgende:
hm weer zon feitje:
Vele jongens en jonge mannen gebruiken hun laptop steeds meer en meer gewoon op de schoot. Uit onderzoek blijk dat je dit het best niet meer moet doen. Want van zitten met de computer op schoot warmt je balzak op, en van zo een opwarming is bekend dat ze de vruchtbaarheid aantast.
jij?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh, 2003 belde, ze willen hun nieuws terug
Maar dan nog, wie wil er in godsnaam kinderen...
Mijn balzak is toch al altijd warm... Als ie koud wordt krimpt alles..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:20 schreef Okiedokie86 het volgende:
hm weer zon feitje:
Ik? Kinderen? Moet er niet aan denken... Ben pas 24 en zie me binnen nu en tien jaar echt niet met zo'n koter.quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik? Kinderen? Moet er niet aan denken... Ben pas 24 en zie me binnen nu en tien jaar echt niet met zo'n koter.
En dat is de reden dattie altijd warm is?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:21 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Mijn balzak is toch al altijd warm... Als ie koud wordt krimpt alles..
ik verwacht dat nodig te hebben na 40 dagen zonder mijn hand ja, helaasquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Jij kunt je geilheid ook kwijt in moord en doodslag?
Dat komt omdat het hele zaakje dan dichter bij je lichaam gaat hangen, waar het warmer isquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:21 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Mijn balzak is toch al altijd warm... Als ie koud wordt krimpt alles..
haha, jory is jaloersquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:23 schreef Trigalti het volgende:
Jory net op MSN: Simon je "automatische xpleveler" is mislukt, je ging om 1uur al offline..
AddicT!!!Dat hij weet hoe laat ik offline ging!
of zijn vriendin vergeet gewoon per ongeluk een keer de pilquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:24 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
wacht maar, over 6 jaar praat jij anders
Ik zie het als een uitdaging en het moet toch lukken bij mij denk ik. Alhoewel ik er erg van kan genietenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:24 schreef HansU het volgende:
[..]
ik verwacht dat nodig te hebben na 40 dagen zonder mijn hand ja, helaas
Hm.. dank voor deze informatie..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat komt omdat het hele zaakje dan dichter bij je lichaam gaat hangen, waar het warmer is
Dan mag ze het kindje gezellig zelf opvoeden als mevrouw het "vergeet".quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:25 schreef HansU het volgende:
[..]
of zijn vriendin vergeet gewoon per ongeluk een keer de pil
So fucking truequote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Klopt.
Maar waarom zou je daaraan mee doen? Om te bewijzen dat je 40 dagen zonder sex kan?
Ik vind het wat nutteloos. Natuurlijk kan ieder persoon 40 dagen zonder sex. Het is alleen een kwestie of je dat ook zou willen! En ik kan niet inzien waarom ik dat zou willen? Helemaal niet als je een partner hebt trouwens.
Haha jaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:25 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Het betekent ook dat hij tot die tijd door heeft gespeeld..
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:25 schreef HansU het volgende:
[..]
of zijn vriendin vergeet gewoon per ongeluk een keer de pil
Dan vind ik ook dat ze dat ook niet mogen zoenenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Ze mogen wel zoenen maar voor de rest lijkt het inderdaad op die film
ik wil wel een wedstrijdje met je aangaanquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zie het als een uitdaging en het moet toch lukken bij mij denk ik. Alhoewel ik er erg van kan genieten
Ow ja... vast...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:24 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
wacht maar, over 6 jaar praat jij anders
Dan haal je toch gewoon een morning after condoom?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan mag ze het kindje gezellig zelf opvoeden als mevrouw het "vergeet".
so true, so truequote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Klopt.
Even hierop terugkomend. Ik kan me prima voorstellen dat mensen hieraan meedoen. Maar zelf doe ik het niet mede om wat je hierboven beschrijft.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Klopt.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:28 schreef crossover het volgende:
[..]
Dan haal je toch gewoon een morning after condoom?
Ik heb een vriendin en nu we het er over hebben alweer teveel zin om daar dingen mee te doen die de weddenschap niet ten gode komenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:27 schreef HansU het volgende:
[..]
ik wil wel een wedstrijdje met je aangaan
Maar mocht ik een keer geluk hebben met de vrouwtjes, vergeet ik die weddenschap á la minute
Bij die omroep zal het wel weer een religieuze reden hebben...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Even hierop terugkomend. Ik kan me prima voorstellen dat mensen hieraan meedoen. Maar zelf doe ik het niet mede om wat je hierboven beschrijft.
Het is toch best een uitdaging die wel grappig is om aan te gaan denk ik
Kan je nog een prijs winnen ofzo.. een grote beurt ofzo?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Even hierop terugkomend. Ik kan me prima voorstellen dat mensen hieraan meedoen. Maar zelf doe ik het niet mede om wat je hierboven beschrijft.
Het is toch best een uitdaging die wel grappig is om aan te gaan denk ik
Whehe..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin en nu we het er over hebben alweer teveel zin om daar dingen mee te doen die de weddenschap niet ten gode komen
Dat is een grote rubberen zak waar je je vriendin in dumpt alvorens haar in het kanaal te werpen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:28 schreef crossover het volgende:
[..]
Dan haal je toch gewoon een morning after condoom?
Geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kan je nog een prijs winnen ofzo.. een grote beurt ofzo?
welk?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:30 schreef Loontjah het volgende:
Klacht: dat billenplaatje bovenin mag ook wel eens vervangen worden.
Jij bent ziek..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is een grote rubberen zak waar je je vriendin in dumpt alvorens haar in het kanaal te werpen?
Nee?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik? Kinderen? Moet er niet aan denken... Ben pas 24 en zie me binnen nu en tien jaar echt niet met zo'n koter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |