Ja, ik reed wel asociaal in die tijd, maar zo asociaal...quote:Op maandag 7 januari 2008 16:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja dat zou ik nou ook snel zeggen
Wat een kromme vergelekijking. Als iemand mij aanvalt en ik sla 'm tegen de grond, schiet ik daar wel degelijk iets mee op. Ook breng ik er geen anderen mee in gevaar.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:21 schreef eer-ik het volgende:
Als iemand jou aanvalt, en jij geeft diegenen een mep, ben jij toch ook niet de schuldige
Iedereen heeft wel eens zo'n tijd gehad, aso rijden enzoquote:Op maandag 7 januari 2008 16:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik reed wel asociaal in die tijd, maar zo asociaal...
Dat zou wel erg ver gaan...
Zet jezelf er in dan.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:27 schreef Houniet het volgende:
waarom staan de blauwe niet in de OPbeetje racistisch zo he
Volgens mij reageer je in dit geval op iets compleet anders dan ik bedoeldequote:Op maandag 7 januari 2008 16:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat een kromme vergelekijking. Als iemand mij aanvalt en ik sla 'm tegen de grond, schiet ik daar wel degelijk iets mee op. Ook breng ik er geen anderen mee in gevaar.
Als iemand in jouw ogen te lang links rijdt, schiet je er niks mee op als je hem even terug pakt. Het enige dat je ermee bereikt is wellicht een gevaarlijke situatie voor derden. En gelukkig ben jij in zo'n geval inderdaad de schuldige. Moet je je maar fatsoenlijk en volwassen gedragen, anders heb je m.i. niks in het verkeer te zoeken.
ik kan dat niet!quote:Op maandag 7 januari 2008 16:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zet jezelf er in dan.
Diertjuh en jslavenburg mogen er wel uit, komen hier nooit meer. Of heeeel sporadisch in ieder geval.
Vraag je je vriendje eer-ik maar even, ik ga nu naar huisquote:
Goeie TTquote:Op maandag 7 januari 2008 16:29 schreef Houniet het volgende:
TT "Hier mag je rechts inhalen!"
Denk ik ook wel.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens zo'n tijd gehad, aso rijden enzo
Meer dan 1 klap is soms niet nodig, dus je brengt je directe tegenstander er zeker mee in gevaar!quote:Op maandag 7 januari 2008 16:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat een kromme vergelekijking. Als iemand mij aanvalt en ik sla 'm tegen de grond, schiet ik daar wel degelijk iets mee op. Ook breng ik er geen anderen mee in gevaar.
Ik heb aan 1 klap genoeg.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Meer dan 1 klap is soms niet nodig, dus je brengt je directe tegenstander er zeker mee in gevaar!
Anyway, ik doelde daarnet op mensen die bij mij zitten te douwen en kleven, terwijl je bij wijze van spreken in de file staat.quote:
Goover, ook weer een oudgediendequote:Op maandag 7 januari 2008 16:18 schreef Deansensitized het volgende:
Misschien komt Goover binnenkort terug!
Hoop van wel
En lekker dan Pieter
+ polenquote:Op maandag 7 januari 2008 16:40 schreef KaheemSaid het volgende:
Netjes rijden is voor homo's en voor wijfen!
En mensen die van hun rijbewijs houden en het niet kwijt willenquote:Op maandag 7 januari 2008 16:40 schreef KaheemSaid het volgende:
Netjes rijden is voor homo's en voor wijfen!
Waar in straks weer woon worden vaak genoeg Polen van de weg gehaald wegens rijden onder invloedquote:
Rijd je pas niet netjes als je 50+ km/u te hard rijdt dan?quote:Op maandag 7 januari 2008 16:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En mensen die van hun rijbewijs houden en het niet kwijt willen
Ach ja, ik vind hoe dan ook dat je je kinderachtig gedraagt. Dat maakt niet dat degene die bij jou iets doet niet fout is, maar ik vind jou dan ook geen haar beter. Negeer dat soort mensen liever, ze leren het heus niet af omdat jij even langzamer naar de andere baan gaat.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Anyway, ik doelde daarnet op mensen die bij mij zitten te douwen en kleven, terwijl je bij wijze van spreken in de file staat.
Dan vind ik het altijd wel leuk om gas in te houden, heel langzaam naar rechts te gaan, etc.
Mensen die te lang links rijden 'naai' ik niet echt terug ofzo, behalve rechts inhalen.
En ja, daar kan je ook gevaarlijke reacties mee uitlokken maar wie de veroorzaker daarvan is vind ik erg discutabel.
quote:Op maandag 7 januari 2008 16:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Waar in straks weer woon worden vaak genoeg Polen van de weg gehaald wegens rijden onder invloed
Ja, daar zijn ze vrij goed in.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Waar in straks weer woon worden vaak genoeg Polen van de weg gehaald wegens rijden onder invloed
Bij 50 kun je nog wat regelen en ben je m meestal niet kwijt hoor... bij de 100+ wordt het lompquote:Op maandag 7 januari 2008 16:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Rijd je pas niet netjes als je 50+ km/u te hard rijdt dan?
Ik ben het ook wel met je eens hoor, en ik vind van mezelf ook wel dat het vrij kinderachtig is...quote:Op maandag 7 januari 2008 16:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ach ja, ik vind hoe dan ook dat je je kinderachtig gedraagt. Dat maakt niet dat degene die bij jou iets doet niet fout is, maar ik vind jou dan ook geen haar beter. Negeer dat soort mensen liever, ze leren het heus niet af omdat jij even langzamer naar de andere baan gaat.
Maakt dat in filevorming iets uit?quote:En als jij heel langzaam naar rechts gaat, je bent je er dan wel bewust van dat je onnodig lang links rijdt he, waar je zelf zo'n hekel aan hebt? En dat je daarmee niet alleen de persoon direct achter je hebt, maar ook de mensen daar achter.
Als je geen blik op de weg/ wegmisbruikers videoauto voor je hebt misschien...quote:Op maandag 7 januari 2008 16:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bij 50 kun je nog wat regelen en ben je m meestal niet kwijt hoor... bij de 100+ wordt het lomp
Ja maar die rijden gelukkig niet altijdquote:Op maandag 7 januari 2008 16:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als je geen blik op de weg/ wegmisbruikers videoauto voor je hebt misschien...
Heb school an de kant getieft.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:45 schreef OA het volgende:
Eer, weet je al wat meer over je opleiding?
Begin dit jaar zou je toch weer iets horen?!
As a matter of fact, ik heb ze nog nooit gezien.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar die rijden gelukkig niet altijd
Mooi toch, kun je over doorkachelen zonder moeite. (Totdat ze je wel een keer pakken... )quote:Op maandag 7 januari 2008 16:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
As a matter of fact, ik heb ze nog nooit gezien.
U riep?quote:Op maandag 7 januari 2008 16:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb school an de kant getieft.
Begin in augustus.
Tenzij ik miljonair ben dan
Ja, maar daar ben ik dus mee gestoptquote:Op maandag 7 januari 2008 16:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mooi toch, kun je over doorkachelen zonder moeite. (Totdat ze je wel een keer pakken... )
OAquote:
Wel op dezelfde school en dezelfde opleiding of totaal anders?quote:Op maandag 7 januari 2008 16:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb school an de kant getieft.
Begin in augustus.
Tenzij ik miljonair ben dan
quote:
Zelfde schoolquote:Op maandag 7 januari 2008 16:50 schreef OA het volgende:
[..]
Wel op dezelfde school en dezelfde opleiding of totaal anders?
Hij is gekke henkie nietquote:Op maandag 7 januari 2008 16:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, doneer mij even wat van je vermogen
* Miljonair doneert ¤ 2.500.000 aan eer-ikquote:Op maandag 7 januari 2008 16:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, doneer mij even wat van je vermogen
quote:Op maandag 7 januari 2008 16:53 schreef Miljonair het volgende:
[..]
* Miljonair doneert ¤ 2.500.000 aan eer-ik
En nu niet meer zeiken!![]()
Henk!quote:
quote:
Latersquote:Op maandag 7 januari 2008 16:55 schreef HostiMeister het volgende:
Gaat ook nergens meer over hiero...
Ga naar huis, lui, later
Laat me niet zo schrikken Missquote:
blijf je toch lekker thuis en ga je op de bank hangen met een zak chipsquote:Op maandag 7 januari 2008 18:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik had mezelf voorgenomen om vanavond te gaan zwemmen.. maar ik ben te lui
Neequote:Op maandag 7 januari 2008 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
blijf je toch lekker thuis en ga je op de bank hangen met een zak chips
quote:Op maandag 7 januari 2008 19:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nee
Heb al een uur gewandeld en ik eet gewoon niks ongezonds!
quote:Op maandag 7 januari 2008 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet wel iedere week chips eten, anders verlies ik in één maand tijd vijf kilo
meer bewegen / sportenquote:Op maandag 7 januari 2008 19:34 schreef KaheemSaid het volgende:ik wou dat ik met niet chips eten 5 kilo per maand verloor, want dan was ik snel lichter !
Ik wil er nog minimaal 4 kwijt.. wil je ze hebben?quote:Op maandag 7 januari 2008 19:51 schreef PieterBas het volgende:
Ik mag nog wel een paar kilootjes aankomen
Doet me een beetje denken aan de plaatselijke bowlingbaan.. Die stond tegenover de brandweer.. en toch krijgen ze het voor elkaar om het totaal te laten affikken, daar worden ze nog altijd aan herinnerdquote:Op maandag 7 januari 2008 19:48 schreef KaheemSaid het volgende:
Een huis in Fairbanks (Alaska) is afgelopen donderdag in volledig in de as gelegd. Dit had voorkomen kunnen worden. De brandweer was bijna bij de brand aangekomen, maar maakte rechtsomkeert. Reden: het huis lag vijftig meter buiten hun werkgebied.
graagquote:Op maandag 7 januari 2008 19:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik wil er nog minimaal 4 kwijt.. wil je ze hebben?
Oke deal!quote:
Jepquote:Op maandag 7 januari 2008 20:25 schreef Trigalti het volgende:
Addicts [afbeelding] Jullie hebben 309 ook gewoon volgebaggerd..
ruilen?quote:Op maandag 7 januari 2008 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet wel iedere week chips eten, anders verlies ik in één maand tijd vijf kilo
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:38 schreef KaheemSaid het volgende:
wij baggeren niet, wij posten! Stukje kwaliteit
Ging weer vrij hard vandaagquote:Op maandag 7 januari 2008 20:25 schreef Trigalti het volgende:
AddictsJullie hebben 309 ook gewoon volgebaggerd..
ik zo ook weerquote:Op maandag 7 januari 2008 21:16 schreef Deansensitized het volgende:
Mooi, kan je de wacht overnemen, ik ben weg [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |