Henk!quote:
quote:
Latersquote:Op maandag 7 januari 2008 16:55 schreef HostiMeister het volgende:
Gaat ook nergens meer over hiero...
Ga naar huis, lui, later
Laat me niet zo schrikken Missquote:
blijf je toch lekker thuis en ga je op de bank hangen met een zak chipsquote:Op maandag 7 januari 2008 18:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik had mezelf voorgenomen om vanavond te gaan zwemmen.. maar ik ben te lui
Neequote:Op maandag 7 januari 2008 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
blijf je toch lekker thuis en ga je op de bank hangen met een zak chips
quote:Op maandag 7 januari 2008 19:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nee
Heb al een uur gewandeld en ik eet gewoon niks ongezonds!
quote:Op maandag 7 januari 2008 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet wel iedere week chips eten, anders verlies ik in één maand tijd vijf kilo
meer bewegen / sportenquote:Op maandag 7 januari 2008 19:34 schreef KaheemSaid het volgende:ik wou dat ik met niet chips eten 5 kilo per maand verloor, want dan was ik snel lichter !
Ik wil er nog minimaal 4 kwijt.. wil je ze hebben?quote:Op maandag 7 januari 2008 19:51 schreef PieterBas het volgende:
Ik mag nog wel een paar kilootjes aankomen
Doet me een beetje denken aan de plaatselijke bowlingbaan.. Die stond tegenover de brandweer.. en toch krijgen ze het voor elkaar om het totaal te laten affikken, daar worden ze nog altijd aan herinnerdquote:Op maandag 7 januari 2008 19:48 schreef KaheemSaid het volgende:
Een huis in Fairbanks (Alaska) is afgelopen donderdag in volledig in de as gelegd. Dit had voorkomen kunnen worden. De brandweer was bijna bij de brand aangekomen, maar maakte rechtsomkeert. Reden: het huis lag vijftig meter buiten hun werkgebied.
graagquote:Op maandag 7 januari 2008 19:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik wil er nog minimaal 4 kwijt.. wil je ze hebben?
Oke deal!quote:
Jepquote:Op maandag 7 januari 2008 20:25 schreef Trigalti het volgende:
Addicts [afbeelding] Jullie hebben 309 ook gewoon volgebaggerd..
ruilen?quote:Op maandag 7 januari 2008 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet wel iedere week chips eten, anders verlies ik in één maand tijd vijf kilo
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:38 schreef KaheemSaid het volgende:
wij baggeren niet, wij posten! Stukje kwaliteit
Ging weer vrij hard vandaagquote:Op maandag 7 januari 2008 20:25 schreef Trigalti het volgende:
AddictsJullie hebben 309 ook gewoon volgebaggerd..
ik zo ook weerquote:Op maandag 7 januari 2008 21:16 schreef Deansensitized het volgende:
Mooi, kan je de wacht overnemen, ik ben weg [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |