Ze mogen wel zoenen maar voor de rest lijkt het inderdaad op die filmquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Is het als in de film 40 days, 40 nights dat ze ook niet mogen zoenen.. Iemand een orgasme blazen met een blaadje :
1x een droom gehad dat ik in me rug gestoken werd met een keukenmes, werd ik wakker en had ik echt last van me rugquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:08 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik wel, vaak genoeg eigenlijk..
Voornamelijk sexgerelateerd volgens mij, aantal jaren geleden (2 ofzo) redelijk vaak.
Hé anti-rook lobby, start maar even een eigen slowchat Verdamnt!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Stoppen met roken of drinken kan ik me dan nog wel voorstellen, daar heb je gewoon baat bij, vooral roken.
*cyber high five*quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:15 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hé anti-rook lobby, start maar even een eigen slowchat Verdamnt!
agreedquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jezelf gemoedwillig leuke dingen weigeren? Mijns inziens nogal achterlijk gedrag...maarja, wie ben ik?
Ik doe dan ook helemaal niksquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:13 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
moet je ook niet zo hard lerenHm me buikpijn begint te zakken
Verstandig... wij accepteren ook jouw mening. Zou me verbazen als je zegt: "Ja, ik ben dom"quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:16 schreef Loontjah het volgende:
Nee ik reageer er niet op omdat dit een eindeloze discussie wordt.
Dus ik accepteer gewoon jullie mening.
Al was ik dom, dan maakt het mij nog niet uit hoe jullie er over denken.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:15 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hé anti-rook lobby, start maar even een eigen slowchat Verdamnt!
Kom op man jij weet wel beter.quote:
Op Fok! hadden ze er hier toch ook meerdere topics over met meerdere pogingen van mensen ?!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
40 dagen zonder sex is wel uit te houden toch?
Begrijp alleen echt niet waarom je daar aan mee zou doen.. maar goed
Klopt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Op Fok! hadden ze er hier toch ook meerdere topics over met meerdere pogingen van mensen ?!
Het word weer een kansloos programma ofzoquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Klopt.
Maar waarom zou je daaraan mee doen? Om te bewijzen dat je 40 dagen zonder sex kan?
Ik vind het wat nutteloos. Natuurlijk kan ieder persoon 40 dagen zonder sex. Het is alleen een kwestie of je dat ook zou willen! En ik kan niet inzien waarom ik dat zou willen? Helemaal niet als je een partner hebt trouwens.
Joh, 2003 belde, ze willen hun nieuws terugquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:20 schreef Okiedokie86 het volgende:
hm weer zon feitje:
Vele jongens en jonge mannen gebruiken hun laptop steeds meer en meer gewoon op de schoot. Uit onderzoek blijk dat je dit het best niet meer moet doen. Want van zitten met de computer op schoot warmt je balzak op, en van zo een opwarming is bekend dat ze de vruchtbaarheid aantast.
Hm, dan maar geen kinderen. Het is niet andersquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:20 schreef Okiedokie86 het volgende:
hm weer zon feitje:
Vele jongens en jonge mannen gebruiken hun laptop steeds meer en meer gewoon op de schoot. Uit onderzoek blijk dat je dit het best niet meer moet doen. Want van zitten met de computer op schoot warmt je balzak op, en van zo een opwarming is bekend dat ze de vruchtbaarheid aantast.
jij?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh, 2003 belde, ze willen hun nieuws terug
Maar dan nog, wie wil er in godsnaam kinderen...
Mijn balzak is toch al altijd warm... Als ie koud wordt krimpt alles..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:20 schreef Okiedokie86 het volgende:
hm weer zon feitje:
Ik? Kinderen? Moet er niet aan denken... Ben pas 24 en zie me binnen nu en tien jaar echt niet met zo'n koter.quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik? Kinderen? Moet er niet aan denken... Ben pas 24 en zie me binnen nu en tien jaar echt niet met zo'n koter.
En dat is de reden dattie altijd warm is?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:21 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Mijn balzak is toch al altijd warm... Als ie koud wordt krimpt alles..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |