ah leuk, ik val weer in een leuk gesprek.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:02 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je mag je fluit ook niet meer met je hand hanteren, dus dan word het al zwaarder Dean !
Dat kan natuurlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:03 schreef Deansensitized het volgende:
Met Arie Boomsma als presentator
En jackson, dat zeg ik dan ook niet, maar het zou me gemakkelijk lukken
Heb je dat dan nog nooit meegemaakt? In een droom doorhebben dat je droom waardoor je diezelfde droom kunt beïnvloeden? Heel leuk allemaal hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:06 schreef Okiedokie86 het volgende:
weet je hoe grappig dat zou zijn, je droom besturen.. of denk ik daar als enigste zo over??
Ik wel, vaak genoeg eigenlijk..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb je dat dan nog nooit meegemaakt? In een droom doorhebben dat je droom waardoor je diezelfde droom kunt beïnvloeden? Heel leuk allemaal hoor.
Ik zag op dumpert hierover een leuk filmpje..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:59 schreef Deansensitized het volgende:
Daar heeft Siebren ook een punt... en we zullen het nooit eens worden...
Maar vanavond op TV, nieuw EO programma: 40 dagen zonder sex.
Had me op moeten geven! Al zou dat voor mij geen uitdaging zijn...
Ik weet het niet..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:07 schreef jackson het volgende:
Ik denk wel dat ik het trek om 40 dagen niet te trekken.
Geen seks is geen seks. Ik doelde op zowel geen seks als zelf niks doen of laten doenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:07 schreef Loontjah het volgende:
Dan laat je vriendin toch even haar gang gaan.
Volhouden is dus wel mogelijk voor jou.
Persoonlijk kan ik het wel waarderen als ik betrokken wordt bij die handelingen. En dan nog, waarom zou je iets laten wat heel erg leuk is om te doen. Net zoiets als stoppen met drinken of roken ofzo. Totaal onzinnig, je leeft immers maar één keer.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:07 schreef Loontjah het volgende:
Dan laat je vriendin toch even haar gang gaan.
Volhouden is dus wel mogelijk voor jou.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:07 schreef jackson het volgende:
Ik denk wel dat ik het trek om 40 dagen niet te trekken.
Stoppen met roken of drinken kan ik me dan nog wel voorstellen, daar heb je gewoon baat bij, vooral roken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Persoonlijk kan ik het wel waarderen als ik betrokken wordt bij die handelingen. En dan nog, waarom zou je iets laten wat heel erg leuk is om te doen. Net zoiets als stoppen met drinken of roken ofzo. Totaal onzinnig, je leeft immers maar één keer.
Jij kunt je geilheid ook kwijt in moord en doodslag?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:06 schreef HansU het volgende:
[..]
ah leuk, ik val weer in een leuk gesprek.
40 dagen = onmogelijk zonder moorden te plegen
naar mijn mening dan
Oke, er zijn natuurlijk mate van dat soort dingen. Roken is niet gezond maar verdomd lekker af en toe. Zelfde geldt voor (andere) drugs.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Stoppen met roken of drinken kan ik me dan nog wel voorstellen, daar heb je gewoon baat bij, vooral roken.
Het zin hem ook meer in de uitdaging die als leuk gezien moet worden. Dat jij dat niet leuk vindt kan natuurlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Persoonlijk kan ik het wel waarderen als ik betrokken wordt bij die handelingen. En dan nog, waarom zou je iets laten wat heel erg leuk is om te doen. Net zoiets als stoppen met drinken of roken ofzo. Totaal onzinnig, je leeft immers maar één keer.
Je hebt idd wel baat bij rokenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Stoppen met roken of drinken kan ik me dan nog wel voorstellen, daar heb je gewoon baat bij, vooral roken.
Je hebt er verder niks zinnigs over te melden omdat er geen speld tussen te krijgen is. Maakt verder niet uit hoor, het is slechts een reflectie op hoe je overkomt.quote:
Is het als in de film 40 days, 40 nights dat ze ook niet mogen zoenenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen seks is geen seks. Ik doelde op zowel geen seks als zelf niks doen of laten doen
Jezelf gemoedwillig leuke dingen weigeren? Mijns inziens nogal achterlijk gedrag...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Het zin hem ook meer in de uitdaging die als leuk gezien moet worden. Dat jij dat niet leuk vindt kan natuurlijk. Het is leuk als het gelukt is... daar gaan die mensen voor.
Her verlengt je levensduur.. Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:11 schreef crossover het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |