ik verwacht dat nodig te hebben na 40 dagen zonder mijn hand ja, helaasquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Jij kunt je geilheid ook kwijt in moord en doodslag?
Dat komt omdat het hele zaakje dan dichter bij je lichaam gaat hangen, waar het warmer isquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:21 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Mijn balzak is toch al altijd warm... Als ie koud wordt krimpt alles..
haha, jory is jaloersquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:23 schreef Trigalti het volgende:
Jory net op MSN: Simon je "automatische xpleveler" is mislukt, je ging om 1uur al offline..
AddicT!!!Dat hij weet hoe laat ik offline ging!
of zijn vriendin vergeet gewoon per ongeluk een keer de pilquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:24 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
wacht maar, over 6 jaar praat jij anders
Ik zie het als een uitdaging en het moet toch lukken bij mij denk ik. Alhoewel ik er erg van kan genietenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:24 schreef HansU het volgende:
[..]
ik verwacht dat nodig te hebben na 40 dagen zonder mijn hand ja, helaas
Hm.. dank voor deze informatie..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat komt omdat het hele zaakje dan dichter bij je lichaam gaat hangen, waar het warmer is
Dan mag ze het kindje gezellig zelf opvoeden als mevrouw het "vergeet".quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:25 schreef HansU het volgende:
[..]
of zijn vriendin vergeet gewoon per ongeluk een keer de pil
So fucking truequote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Klopt.
Maar waarom zou je daaraan mee doen? Om te bewijzen dat je 40 dagen zonder sex kan?
Ik vind het wat nutteloos. Natuurlijk kan ieder persoon 40 dagen zonder sex. Het is alleen een kwestie of je dat ook zou willen! En ik kan niet inzien waarom ik dat zou willen? Helemaal niet als je een partner hebt trouwens.
Haha jaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:25 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Het betekent ook dat hij tot die tijd door heeft gespeeld..
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:25 schreef HansU het volgende:
[..]
of zijn vriendin vergeet gewoon per ongeluk een keer de pil
Dan vind ik ook dat ze dat ook niet mogen zoenenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Ze mogen wel zoenen maar voor de rest lijkt het inderdaad op die film
ik wil wel een wedstrijdje met je aangaanquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zie het als een uitdaging en het moet toch lukken bij mij denk ik. Alhoewel ik er erg van kan genieten
Ow ja... vast...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:24 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
wacht maar, over 6 jaar praat jij anders
Dan haal je toch gewoon een morning after condoom?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan mag ze het kindje gezellig zelf opvoeden als mevrouw het "vergeet".
so true, so truequote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Klopt.
Maar waarom zou je daaraan mee doen? Om te bewijzen dat je 40 dagen zonder sex kan?
Ik vind het wat nutteloos. Natuurlijk kan ieder persoon 40 dagen zonder sex. Het is alleen een kwestie of je dat ook zou willen! En ik kan niet inzien waarom ik dat zou willen? Helemaal niet als je een partner hebt trouwens.
Even hierop terugkomend. Ik kan me prima voorstellen dat mensen hieraan meedoen. Maar zelf doe ik het niet mede om wat je hierboven beschrijft.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Klopt.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:28 schreef crossover het volgende:
[..]
Dan haal je toch gewoon een morning after condoom?
Ik heb een vriendin en nu we het er over hebben alweer teveel zin om daar dingen mee te doen die de weddenschap niet ten gode komenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:27 schreef HansU het volgende:
[..]
ik wil wel een wedstrijdje met je aangaan
Maar mocht ik een keer geluk hebben met de vrouwtjes, vergeet ik die weddenschap á la minute
Bij die omroep zal het wel weer een religieuze reden hebben...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Even hierop terugkomend. Ik kan me prima voorstellen dat mensen hieraan meedoen. Maar zelf doe ik het niet mede om wat je hierboven beschrijft.
Het is toch best een uitdaging die wel grappig is om aan te gaan denk ik
Kan je nog een prijs winnen ofzo.. een grote beurt ofzo?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Even hierop terugkomend. Ik kan me prima voorstellen dat mensen hieraan meedoen. Maar zelf doe ik het niet mede om wat je hierboven beschrijft.
Het is toch best een uitdaging die wel grappig is om aan te gaan denk ik
Whehe..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin en nu we het er over hebben alweer teveel zin om daar dingen mee te doen die de weddenschap niet ten gode komen
Dat is een grote rubberen zak waar je je vriendin in dumpt alvorens haar in het kanaal te werpen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:28 schreef crossover het volgende:
[..]
Dan haal je toch gewoon een morning after condoom?
Geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kan je nog een prijs winnen ofzo.. een grote beurt ofzo?
welk?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:30 schreef Loontjah het volgende:
Klacht: dat billenplaatje bovenin mag ook wel eens vervangen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |