quote:
Het scherpt de geest. Het is altijd leuk om mensen met goede argumenten vast te lullen. Daarnaast wil ik graag weten waarom sommige mensen van alles willen verbieden of waar hun rare meningen vandaan komen.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:39 schreef crossover het volgende:
[..]![]()
Waarom meng jij je toch telkens in die discussies, wat schiet je er mee op?
Zegt u het eens mevroi?quote:
Heeft u een mening? Wit u er over praten?quote:
mijn laptop gaf gisteren de geest. Alles opnieuw geinstalleerd, drivers gedowned en alles. Alles doet het weer helemaal tiptop, alleen krijgi k op mijn laptop geen verbinding met het internet. Hij kan geen IPadres verkrgjen zegt 'ie. En vlgens mij heb ik echt de juiste driver geïnstalleerd.quote:
Heb je verbinding via WIFI met je laptop? Zo ja heb je alle beveiligingen goedstaan zoals MAC adres filtering en dat soort dingen?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn laptop gaf gisteren de geest. Alles opnieuw geinstalleerd, drivers gedowned en alles. Alles doet het weer helemaal tiptop, alleen krijgi k op mijn laptop geen verbinding met het internet. Hij kan geen IPadres verkrgjen zegt 'ie. En vlgens mij heb ik echt de juiste driver geïnstalleerd.
Dus zit nu op een oude PC te hameren (typen kan je het niet noemen) die neit echt stabiel meer draait![]()
En heb dus nog geen oplossing gevonden voor mijn laptop.
vandaar.
vreemdquote:Op zondag 6 januari 2008 19:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn laptop gaf gisteren de geest. Alles opnieuw geinstalleerd, drivers gedowned en alles. Alles doet het weer helemaal tiptop, alleen krijgi k op mijn laptop geen verbinding met het internet. Hij kan geen IPadres verkrgjen zegt 'ie. En vlgens mij heb ik echt de juiste driver geïnstalleerd.
Dus zit nu op een oude PC te hameren (typen kan je het niet noemen) die neit echt stabiel meer draait![]()
vandaar.
Goedzoquote:Op zondag 6 januari 2008 18:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb er totaal geen moeite mee gehad sinds m'n laatste sigaret
Omdat jullie niet weten hoe je er mee om moet gaanquote:Op zondag 6 januari 2008 19:05 schreef MPG het volgende:
[..]
vreemd
wat is dat toch met zieke laptops de laatste tijd![]()
Eerst die van mij, toen kreeg die van Muck kuren en nu is jouw laptop aan de beurt
Oh ja crashes zijn altijd kut. En netwerken doen bij mij ook wel s vervelend. Ik moet altijd met de instellingen experimenteren op het op gang te krijgen. Sinds mijn nieuwe telefoon doet inet sharing het niet meer bij mijquote:Op zondag 6 januari 2008 19:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
vandaar.
De mijne heeft voorhee 4,5 jaar zonder nukken gedraaid (gemiddeld 7 uur per dag), zonder herinstall of wat dan ook. Het lijkt me dus dat ik er prima mee om kan gaanquote:Op zondag 6 januari 2008 19:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Omdat jullie niet weten hoe je er mee om moet gaan
jaquote:Op zondag 6 januari 2008 19:05 schreef MPG het volgende:
[..]
vreemd
wat is dat toch met zieke laptops de laatste tijd![]()
Eerst die van mij, toen kreeg die van Muck kuren en nu is jouw laptop aan de beurt
quote:Op zondag 6 januari 2008 19:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Omdat jullie niet weten hoe je er mee om moet gaan
Lezen: [KSC #644] Just Plain Sunday Coffeequote:Op zondag 6 januari 2008 19:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
ik had een of andere trojan. die popte drie keer op in ong. 2 uur tijd, alle drie de keren zei avg dat hij hem had gedelete. Denk eerder dat die trojan de boosdoener is in deze
maar als iemand een idee heb hoe ik wel een ip adres kan verkrijgen houdt ik mij aanbevolen
Leef je nog, Ph?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:29 schreef Pheno het volgende:
Hallo
MMquote:
Geheel kut, ben net weer naar de arts geweest. Het gaat echt de verkeerde kant op.quote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 19:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geheel kut, ben net weer naar de arts geweest. Het gaat echt de verkeerde kant op.
Wat is er loos dan?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geheel kut, ben net weer naar de arts geweest. Het gaat echt de verkeerde kant op.
Ga naar de EHBO, en blijf daar tot je geholpen word, want dit is niet goed...quote:Op zondag 6 januari 2008 19:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heeft deze arts wel enig idee wat er mis is?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 januari 2008 19:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Heb je verbinding via WIFI met je laptop? Zo ja heb je alle beveiligingen goedstaan zoals MAC adres filtering en dat soort dingen?
Doe anders eens: Start->Uitvoeren->cmd->ipconfig /renew
Bij elke arts waar ik geweest ben: nul,nul.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft deze arts wel enig idee wat er mis is?
Toenemende buikpijn, lichte verhoging, koppijn (door mezelf denk ik), misselijk tot en met.quote:
dat doe ik morgen wel, ik wil nu alleen maar wat eten en dan slapen.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:51 schreef BrandX het volgende:
Ph, dat is zwaar kut. Ik zou idd het ziekenhuis inlopen en weigern weg te gaan tot ze gevonden hebben hoe of wat
Je zou het vertrouwen in de medische wetenschap nog gaan verliezen zoquote:Op zondag 6 januari 2008 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij elke arts waar ik geweest ben: nul,nul.
Ik moet me morgen bij de huisarts melden. Hij heeft hem een berichtje gestuurd waarin hij zegt dat het iig geen nierstenen zijn, waarvoor ik nu medicatie heb
nou ben ik het zat, de lan is nu heelmaal verdwenen.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:50 schreef BrandX het volgende:
[..]thanks, ik ga het ff proberen. Maar heb geen wifi trouwens gweoon kabel
ok, alvast heel veels terkte morgen!quote:Op zondag 6 januari 2008 19:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat doe ik morgen wel, ik wil nu alleen maar wat eten en dan slapen.
Die ben ik al kwijt.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zou het vertrouwen in de medische wetenschap nog gaan verliezen zo. Lekker laten rondlopen en maar gokken dat het iets is wat het toch niet is...
Sterkte voor morgen en voor vanavond. Hopelijk krijg je morgen eindelijk eens wat meer duidelijkheidquote:Op zondag 6 januari 2008 19:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
bah, vervelendquote:Op zondag 6 januari 2008 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toenemende buikpijn, lichte verhoging, koppijn (door mezelf denk ik), misselijk tot en met.
lijkt me een goed ideequote:Op zondag 6 januari 2008 19:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
is je netwerkkaart niet stuk?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou ben ik het zat, de lan is nu heelmaal verdwenen.
morgen maar gewoon een formatje c doen en alles opnieuw installeren, kjken wat ie dan doet
zou niet zo mogen zjin. zou niet weetn waarom hij stuk zou moeten zijn. Denk dat de trojan mijn pc zelf heeft genekt.quote:
Heb je wel drivers voor je ethernet kaart geinstalleerd?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou ben ik het zat, de lan is nu heelmaal verdwenen.
morgen maar gewoon een formatje c doen en alles opnieuw installeren, kjken wat ie dan doet
Om met de woorden van mijn vroegere aardrijkskundeleraar te spreken wanneer iemand weer eens vroeg of me een onverwachte overhoring zouden krijgen:'Altijd blijven hopen'quote:Op zondag 6 januari 2008 20:01 schreef Pheno het volgende:
Of ik morgen al duidelijkhied krijg kan ik me niet voorstellen
Nah, het ziekenhuis is niet zo snelquote:Op zondag 6 januari 2008 20:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Om met de woorden van mijn vroegere aardrijkskundeleraar te spreken wanneer iemand weer eens vroeg of me een onverwachte overhoring zouden krijgen:'Altijd blijven hopen'
lekkerquote:
watvoor chipsquote:Op zondag 6 januari 2008 20:24 schreef Houniet het volgende:
ik heb net een zak citroen chips los getrokken
Tieten!quote:
chips met een citroensmaakquote:
OMGquote:
jij kent zequote:Op zondag 6 januari 2008 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
die met lime zeker?
ja best welquote:
Chips & Lemonquote:Op zondag 6 januari 2008 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
die met lime zeker?
met geraspte kaas in de oven en dan met hete salsadipquote:Op zondag 6 januari 2008 20:32 schreef Pheno het volgende:
Chips
Als ik weer mag dan ga ik weer voor doritos met dip
De guacamole vind ik ook zo lekker. Maar ik lig al kreupel van een toastje met pesto filet americain, dus laat ik me even rustig houden.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:39 schreef Muck het volgende:
[..]
met geraspte kaas in de oven en dan met hete salsadip
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Heb je wel drivers voor je ethernet kaart geinstalleerd?
dat maak ik nooit eigenlijk en als dat over is kan ik het wegmieterenquote:
awwwquote:Maar ik lig al kreupel van een toastje met pesto filet americain, dus laat ik me even rustig houden.
Over = wrapsquote:Op zondag 6 januari 2008 20:45 schreef Muck het volgende:
[..]
dat maak ik nooit eigenlijk en als dat over is kan ik het wegmieteren
als er salsa-meuk over is, gooi ik dat later door een wokgerecht
[..]
awww
waarom heb ik dat nog niet eerder bedachtquote:
dat is een oudjequote:
Mja, ik probeer ook maar wat in de keukenquote:Op zondag 6 januari 2008 20:48 schreef Muck het volgende:
[..]
waarom heb ik dat nog niet eerder bedacht
quote:01. Southstylers - Pounding Sences (Deeper Inside RMX)
02. The Hose - Pressure
03. Zany - Volt
04. Showtek - Shout Out (Donkey Rollers RMX)
05. Headhunterz - Speaka Freak
06. Tnt - Second Match (Noisecontrollers RMX?)
07. DJ Duro - Oldskool Phenomana
08. Noisecontrollers - Crump
09. D-block & stefan - Ride With Uz
10. Headhunterz - Digiwave
11. Abject - In Our Memories
12. Zanzalabs - Control The Nind (Abject RMX)
ik ookquote:Op zondag 6 januari 2008 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik probeer ook maar wat in de keuken
nou....quote:Het gaat op zich nog steeds goed
en dat doe je niet onverdienstelijkquote:
zo bedoel ik het toch niet manquote:
en niet aan een metalen paal likken he?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:03 schreef DaMart het volgende:
Mythbusters was weer leuk
Maar nu wil ik ook in een auto die niet van mij is over ijs crossen... en ik heb geen auto die niet van mij is. En geen ijs.
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:03 schreef Pheno het volgende:
De arts belt me zo terug, het wordt echt erger nu.
Neequote:Op zondag 6 januari 2008 21:04 schreef Muck het volgende:
[..]
en niet aan een metalen paal likken he?
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee.
Ik kan wel veilig jodelen (op wat voorbehouden na dan).
Dat helpt niet, bij mij gaan ze alleen maar dood. of ik heb een slechte adem, dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:10 schreef Muck het volgende:
[..]
blijft een geweldig programma
die aflevering dat ze gingen kijken of praten tegen planten helpt
dat ken ik jaquote:Op zondag 6 januari 2008 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
![]()
En stug door blijven fokken. Het is maar om de afleiding.
Vorige week zondag was het wel leuk toen ze die raketauto wilden lanceren, maar de boel voor take-off al de lucht in gingquote:Op zondag 6 januari 2008 21:10 schreef Muck het volgende:
[..]
blijft een geweldig programma
die aflevering dat ze gingen kijken of praten tegen planten helpt
dan ga ik juist in me bed liggenquote:Op zondag 6 januari 2008 21:11 schreef Muck het volgende:
[..]
dat ken ik ja
als ik een dag heb waarop mijn koppijn niet te houden is, zit ik ook de halve dag achter de laptop om maar afleiding te hebben
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat helpt niet, bij mij gaan ze alleen maar dood. of ik heb een slechte adem, dat kan natuurlijk ook.
Je msn'ed met ksc'ers? Het KSC Tro jan ftl!quote:Op zondag 6 januari 2008 21:12 schreef JortK het volgende:
Waarom begint mijn laptop nu ook foutmeldingen te geven
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je msn'ed met ksc'ers? Het KSC Tro jan ftl!
kloptquote:Op zondag 6 januari 2008 21:11 schreef Pheno het volgende:
Met koppijn moet je sexxen
ik FOK! dan vanuit bedquote:
ik heb er 8 in mijn lijst staanquote:Op zondag 6 januari 2008 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je msn'ed met ksc'ers? Het KSC Tro jan ftl!
Die ha dik in de lounge al meegekregen ja. De ranzigheidquote:Op zondag 6 januari 2008 21:18 schreef JortK het volgende:
Dit is echt award waardig
ik rim bef en laat me als toiletslaaf gebruiken
ik wel, gebruik het alleen haast nooitquote:
tofquote:Op zondag 6 januari 2008 21:20 schreef JortK het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)dia_traffic_cam.html
Nog een keer bellen danquote:Op zondag 6 januari 2008 21:23 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij loopt zijn vorig consult uit
ik eigenlijk ook alleen mpg maar hoor, maar ik dacht, ik doe eens stoerquote:
slaanquote:Op zondag 6 januari 2008 21:23 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij loopt zijn vorig consult uit
PEBKACquote:Op zondag 6 januari 2008 21:12 schreef JortK het volgende:
Waarom begint mijn laptop nu ook foutmeldingen te geven
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:20 schreef JortK het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)dia_traffic_cam.html
en wat is de temperatuurschade?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:37 schreef Pheno het volgende:
Zo, dat was weer lekker
Een nette stijgende lijn, we zitten alweer op 37.8.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een nette stijgende lijn, we zitten alweer op 37.8.
Maar de arts heeft nog niet gebeld. Nu is het natuurlijk de huisartsenpost, dus het kan even duren, ik ben niet de enige.
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolwut
Geil en dan met een ambulance weggebracht worden. De vorige keer waren ze ook al zo laat, toen lag ik 30 minuten op straatquote:Op zondag 6 januari 2008 21:54 schreef JortK het volgende:
Waarom bel je niet gewoon 112 Ph?
tis bijna een spannende soap: Pheno and the hospitalcircus, help Pheno het ziekenhuis in!quote:Op zondag 6 januari 2008 21:59 schreef Pheno het volgende:
Hij belt nu met het ziekenhuis, wss heeft hij betere connecties dan ik (namelijk spoedeisend en het algemene nummer)
Sla jij eens onder de gordelquote:Op zondag 6 januari 2008 22:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis bijna een spannende soap: Pheno and the hospitalcircus, help Pheno het ziekenhuis in!
Je beroep is?quote:
Toenemende buikpijn, ongeveer te vergelijken met 3 maanden geleden. Ik zit niet tegen het plafond dus, maar lekker voelt het zeker niet.quote:
Baggeraarquote:
Dan moet je in elk topic tvp'enquote:
Dat zeg ikquote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geil en dan met een ambulance weggebracht worden. De vorige keer waren ze ook al zo laat, toen lag ik 30 minuten op straat
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geil en dan met een ambulance weggebracht worden. De vorige keer waren ze ook al zo laat, toen lag ik 30 minuten op straat
Mèn... het zit niet mee...quote:Op zondag 6 januari 2008 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toenemende buikpijn, ongeveer te vergelijken met 3 maanden geleden. Ik zit niet tegen het plafond dus, maar lekker voelt het zeker niet.
Maar ook niet tegen...quote:
Oh, toen was ik 13, geschept door een auto met 100km per uur. Ik ben wel een bikkel hoorquote:
Of onkruid, het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, toen was ik 13, geschept door een auto met 100km per uur. Ik ben wel een bikkel hoor
So what als het ernstig is?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
en een toffe peerquote:Op zondag 6 januari 2008 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of onkruid, het is maar hoe je het bekijkt.
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of een katquote:Op zondag 6 januari 2008 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wacht even de dokter nu af. Ik hoor het zo, neem ik aan.quote:
Een stoofpeer zo langzamerhandquote:
Anders bel je hem toch nog een keer?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wacht even de dokter nu af. Ik hoor het zo, neem ik aan.
Met zelfspotquote:Op zondag 6 januari 2008 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
zelfspot is me niet vreemd.quote:
dat mag ik odnerhand hopen jaquote:Op zondag 6 januari 2008 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wacht even de dokter nu af. Ik hoor het zo, neem ik aan.
Nah, hij probeert nu het onmogelijke te bereiken, mijn opererende arts te pakken te krijgenquote:
[..]
Oh, toen was ik 13, geschept door een auto met 100km per uur. Ik ben wel een bikkel hoor
quote:
Huh het is toch zo dat je na een operatie nog bij hem op contole moet ??quote:Op zondag 6 januari 2008 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, hij probeert nu het onmogelijke te bereiken, mijn opererende arts te pakken te krijgen
Dat is mij nog niet gelukt in de drie maanden
Je gaat toch niet zeggen dat je net een telefoontje van een huisarts kreeg over iemand die je net geopereerd hebt he?quote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je net een telefoontje van een huisarts kreeg over iemand die je net geopereerd hebt he?
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je net een telefoontje van een huisarts kreeg over iemand die je net geopereerd hebt he?
[..]
Yeah right, hij wilde me niet meer zien. Hij zal zijn operatiehandschoentje wel kwijt zijnquote:Op zondag 6 januari 2008 22:12 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Huh het is toch zo dat je na een operatie nog bij hem op contole moet ??
[..]
[..]
mooie boelquote:Op zondag 6 januari 2008 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yeah right, hij wilde me niet meer zien. Hij zal zijn operatiehandschoentje wel kwijt zijn
Wel nieuws, ik ben net gebeld. Ik moet morgen meteen naar de huisarts. Hij heeft gezorgd dat ze me verwachten op de poli chirurgie, voor bloedonderzoek en een echo. Ze gaan na DRIE FOKKING MAANDEN eens echt zoeken.
[..]
Nou dat werd dus tijd....quote:Op zondag 6 januari 2008 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yeah right, hij wilde me niet meer zien. Hij zal zijn operatiehandschoentje wel kwijt zijn
Wel nieuws, ik ben net gebeld. Ik moet morgen meteen naar de huisarts. Hij heeft gezorgd dat ze me verwachten op de poli chirurgie, voor bloedonderzoek en een echo. Ze gaan na DRIE FOKKING MAANDEN eens echt zoeken.
het mocht eens tijd worden!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter dan heel lang wachten op een uitslag die je al weet. Ik zou ergens in januari de uitslag van de kolonoscopie krijgen, terwijl ik die al heb vernomen van de kijkende arts op de dag zelf. Nuttigquote:
Ik zei dat mijn nickname Pheno was op fok! En dat ik een pinguin was! Zou het daar iets mee te maken hebben?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:24 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Nou dat werd dus tijd....Wat heb jij gedaan dat ze zo bang voor jou zijn in dat ziekenhuis??
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hehequote:Wel nieuws, ik ben net gebeld. Ik moet morgen meteen naar de huisarts. Hij heeft gezorgd dat ze me verwachten op de poli chirurgie, voor bloedonderzoek en een echo. Ze gaan na DRIE FOKKING MAANDEN eens echt zoeken.
Eindelijk.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is dan in ieder geval een positieve ontwikkeling, dat ze gaan zoeken. Nu maar hopen dat ze ook echt wat vinden!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
In dat geval zou ik het_Hupt gaan stalken....quote:Op zondag 6 januari 2008 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zei dat mijn nickname Pheno was op fok! En dat ik een pinguin was! Zou het daar iets mee te maken hebben?
wellicht, penguins kunnen best eng zjin soms, maar meestal zijn ze gelukkig lief!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zei dat mijn nickname Pheno was op fok! En dat ik een pinguin was! Zou het daar iets mee te maken hebben?
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
wellicht, penguins kunnen best eng zjin soms, maar meestal zijn ze gelukkig lief!![]()
[ afbeelding ]
Bis morgen OAquote:
http://www.youtube.com/watch?v=FKeQpeDkoGcquote:Op zondag 6 januari 2008 22:53 schreef Houniet het volgende:
"als je op me gezicht gaat zitten raad ik hoeveel je weegt"
neeequote:Op zondag 6 januari 2008 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=FKeQpeDkoGc
Morgen trouwens stats van 3 dagen...quote:
quote:
Kun je dat voor 7.45 doen?quote:
HappyFeet is tof. De Madagascar pinguins tofferquote:
just smile and wave boys !quote:Op zondag 6 januari 2008 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
HappyFeet is tof. De Madagascar pinguins toffer
Moet lukken!quote:
OA wel, die is toch rond zes uur op geloof ikquote:
geweldigquote:
Ze zijn tofquote:Op zondag 6 januari 2008 23:15 schreef Houniet het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=bK9BSpGcR-M [ afbeelding ]
zeker!quote:
Die meeuwen !quote:
Fritsquote:
frits !!!!!!!!!!!!111 alles goed jongenquote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:39 schreef Muck het volgende:
frits
hoe kun je nou het louvre, de sacre coeur en de notre dame op 1 dag doen man?
op zijn japans zeker
zo jaquote:Op zondag 6 januari 2008 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Flitsflitsflits en naderhand de foto's terugkijken
En in de weg lopenquote:Op zondag 6 januari 2008 23:40 schreef Muck het volgende:
[..]
zo ja
en vooral andere toeristen omgooien
Ownee, dat doen grote negers, he Muckiequote:
ook dat....quote:
grmblquote:Op zondag 6 januari 2008 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ownee, dat doen grote negers, he Muckie?
groene negers, blijf eens van die paddo's af johquote:Op zondag 6 januari 2008 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ownee, dat doen grote negers, he Muckie?
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
groene negers, blijf eens van die paddo's af joh
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
groene negers, blijf eens van die paddo's af joh
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Flitsflitsflits en naderhand de foto's terugkijken
quote:
Ja, best wel. Maar toch doen die maffe jappen het vaak zoquote:
hartstikke!quote:
was een grapje hequote:
quote:
picsquote:
EER!!!!!!!!!!1111quote:
okquote:
Ja, vind je het wat?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
EER!!!!!!!!!!1111
chuck is zo goed!!
nou een groene negerquote:Op zondag 6 januari 2008 23:58 schreef Muck het volgende:
hey houwnie!
weet je wat MPG woensdag heeft gezien?
Neequote:
ja manquote:
wat dan emquote:
Het was in Wijkquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
hmm.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:07 schreef Muck het volgende:
[..]
je moet er best veel maken
zit nu al op 16
screencap in een praatscene 14.gifquote:
Have funquote:Op maandag 7 januari 2008 00:07 schreef Houniet het volgende:
vette shit MPG![]()
jozef, waar het allemaal begon
ik ga aflevering 7 van Chuck in bed kijken![]()
quote:Op maandag 7 januari 2008 00:07 schreef Houniet het volgende:
vette shit MPG![]()
ik ga aflevering 7 van Chuck in bed kijken![]()
gewoon eentje maken en simpel de tekst aanpassen dan toch?quote:
ja tof he?quote:Op maandag 7 januari 2008 00:07 schreef Houniet het volgende:
vette shit MPG![]()
trustequote:ik ga aflevering 7 van Chuck in bed kijken![]()
whehehehequote:Op maandag 7 januari 2008 00:09 schreef Frutsel het volgende:
ik wilde seizoen vier kijken van 24
maar die heb ik uitgeleend
Muck![]()
![]()
![]()
MPG![]()
![]()
Eer ik![]()
![]()
Houwnie![]()
Whehe, dat kan ookquote:Op maandag 7 januari 2008 00:09 schreef Muck het volgende:
[..]
gewoon eentje maken en simpel de tekst aanpassen dan toch?
of je maakt er eentje en laat mij de tekst aanpassen telkens
[..]
ja tof he?
[..]
truste![]()
What's the matter?quote:Op maandag 7 januari 2008 00:12 schreef buzzer het volgende:
Godsamme, moet ik nog aan het werk ook op de late avond
quote:Op maandag 7 januari 2008 00:12 schreef buzzer het volgende:
mja, is zo klein hequote:Op maandag 7 januari 2008 00:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, dat kan ook
Ik ga er morgen wel effe aan kloten.
Ik heb alleen een hekel aan ontwerpjes maken op 60x60
wat dan?quote:Op maandag 7 januari 2008 00:12 schreef buzzer het volgende:
bahquote:Op maandag 7 januari 2008 00:14 schreef buzzer het volgende:
Wat mail en PM werk
Klootzakje die de boel flest in V&A
Die heb ik weer degelijk in elkaar gelijmd voor jequote:Op maandag 7 januari 2008 00:13 schreef Muck het volgende:
[..]
wat dan?
weer een of ander maf mens dat een kookboek stuk heeft?
wat hij zegtquote:
echt welquote:Op maandag 7 januari 2008 00:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
Die heb ik weer degelijk in elkaar gelijmd voor je
sssst!quote:
een heel klein beetje....quote:
heb je weleens een bus opgetild dan?quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 7 januari 2008 00:19 schreef Muck het volgende:
[..]
heb je weleens een bus opgetild dan?
die zíjn zwaar
egnie..quote:Op maandag 7 januari 2008 00:19 schreef Muck het volgende:
[..]
heb je weleens een bus opgetild dan?
die zíjn zwaar
zodoendequote:Op maandag 7 januari 2008 00:14 schreef buzzer het volgende:
Wat mail en PM werk
Klootzakje die de boel flest in V&A
ik zag een duif er een koppen in utrecht, toen redeneerde ik maar dat ze zwaar warenquote:
ohquote:Op maandag 7 januari 2008 00:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
egnie..![]()
brievenbus weegt nix voor mijn deur![]()
slappeling
de bus waar mijn naam aan ontleend is weegt minstens 12 tonquote:Op maandag 7 januari 2008 00:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
egnie..![]()
brievenbus weegt nix voor mijn deur![]()
slappeling
nee hoor, I enjoy every minutequote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 00:22 schreef buzzer het volgende:
[..]
de bus waar mijn naam aan ontleend is weegt minstens 12 ton
*Plof*quote:Op maandag 7 januari 2008 00:22 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zag een duif er een koppen in utrecht, toen redeneerde ik maar dat ze zwaar waren
ik heb een keer een reiger dwars door mijn voorraam gehad om 5 uur 's nachts, dat was ook geen pretje..quote:Op maandag 7 januari 2008 00:23 schreef MPG het volgende:
[..]
*Plof*
*dwarrel dwarrel dwarrel*
zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |