quote:
Het scherpt de geest. Het is altijd leuk om mensen met goede argumenten vast te lullen. Daarnaast wil ik graag weten waarom sommige mensen van alles willen verbieden of waar hun rare meningen vandaan komen.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:39 schreef crossover het volgende:
[..]![]()
Waarom meng jij je toch telkens in die discussies, wat schiet je er mee op?
Zegt u het eens mevroi?quote:
Heeft u een mening? Wit u er over praten?quote:
mijn laptop gaf gisteren de geest. Alles opnieuw geinstalleerd, drivers gedowned en alles. Alles doet het weer helemaal tiptop, alleen krijgi k op mijn laptop geen verbinding met het internet. Hij kan geen IPadres verkrgjen zegt 'ie. En vlgens mij heb ik echt de juiste driver geïnstalleerd.quote:
Heb je verbinding via WIFI met je laptop? Zo ja heb je alle beveiligingen goedstaan zoals MAC adres filtering en dat soort dingen?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn laptop gaf gisteren de geest. Alles opnieuw geinstalleerd, drivers gedowned en alles. Alles doet het weer helemaal tiptop, alleen krijgi k op mijn laptop geen verbinding met het internet. Hij kan geen IPadres verkrgjen zegt 'ie. En vlgens mij heb ik echt de juiste driver geïnstalleerd.
Dus zit nu op een oude PC te hameren (typen kan je het niet noemen) die neit echt stabiel meer draait![]()
En heb dus nog geen oplossing gevonden voor mijn laptop.
vandaar.
vreemdquote:Op zondag 6 januari 2008 19:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn laptop gaf gisteren de geest. Alles opnieuw geinstalleerd, drivers gedowned en alles. Alles doet het weer helemaal tiptop, alleen krijgi k op mijn laptop geen verbinding met het internet. Hij kan geen IPadres verkrgjen zegt 'ie. En vlgens mij heb ik echt de juiste driver geïnstalleerd.
Dus zit nu op een oude PC te hameren (typen kan je het niet noemen) die neit echt stabiel meer draait![]()
vandaar.
Goedzoquote:Op zondag 6 januari 2008 18:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb er totaal geen moeite mee gehad sinds m'n laatste sigaret
Omdat jullie niet weten hoe je er mee om moet gaanquote:Op zondag 6 januari 2008 19:05 schreef MPG het volgende:
[..]
vreemd
wat is dat toch met zieke laptops de laatste tijd![]()
Eerst die van mij, toen kreeg die van Muck kuren en nu is jouw laptop aan de beurt
Oh ja crashes zijn altijd kut. En netwerken doen bij mij ook wel s vervelend. Ik moet altijd met de instellingen experimenteren op het op gang te krijgen. Sinds mijn nieuwe telefoon doet inet sharing het niet meer bij mijquote:Op zondag 6 januari 2008 19:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
vandaar.
De mijne heeft voorhee 4,5 jaar zonder nukken gedraaid (gemiddeld 7 uur per dag), zonder herinstall of wat dan ook. Het lijkt me dus dat ik er prima mee om kan gaanquote:Op zondag 6 januari 2008 19:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Omdat jullie niet weten hoe je er mee om moet gaan
jaquote:Op zondag 6 januari 2008 19:05 schreef MPG het volgende:
[..]
vreemd
wat is dat toch met zieke laptops de laatste tijd![]()
Eerst die van mij, toen kreeg die van Muck kuren en nu is jouw laptop aan de beurt
quote:Op zondag 6 januari 2008 19:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Omdat jullie niet weten hoe je er mee om moet gaan
Lezen: [KSC #644] Just Plain Sunday Coffeequote:Op zondag 6 januari 2008 19:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
ik had een of andere trojan. die popte drie keer op in ong. 2 uur tijd, alle drie de keren zei avg dat hij hem had gedelete. Denk eerder dat die trojan de boosdoener is in deze
maar als iemand een idee heb hoe ik wel een ip adres kan verkrijgen houdt ik mij aanbevolen
Leef je nog, Ph?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:29 schreef Pheno het volgende:
Hallo
MMquote:
Geheel kut, ben net weer naar de arts geweest. Het gaat echt de verkeerde kant op.quote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 19:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geheel kut, ben net weer naar de arts geweest. Het gaat echt de verkeerde kant op.
Wat is er loos dan?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geheel kut, ben net weer naar de arts geweest. Het gaat echt de verkeerde kant op.
Ga naar de EHBO, en blijf daar tot je geholpen word, want dit is niet goed...quote:Op zondag 6 januari 2008 19:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heeft deze arts wel enig idee wat er mis is?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 januari 2008 19:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Heb je verbinding via WIFI met je laptop? Zo ja heb je alle beveiligingen goedstaan zoals MAC adres filtering en dat soort dingen?
Doe anders eens: Start->Uitvoeren->cmd->ipconfig /renew
Bij elke arts waar ik geweest ben: nul,nul.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft deze arts wel enig idee wat er mis is?
Toenemende buikpijn, lichte verhoging, koppijn (door mezelf denk ik), misselijk tot en met.quote:
dat doe ik morgen wel, ik wil nu alleen maar wat eten en dan slapen.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:51 schreef BrandX het volgende:
Ph, dat is zwaar kut. Ik zou idd het ziekenhuis inlopen en weigern weg te gaan tot ze gevonden hebben hoe of wat
Je zou het vertrouwen in de medische wetenschap nog gaan verliezen zoquote:Op zondag 6 januari 2008 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij elke arts waar ik geweest ben: nul,nul.
Ik moet me morgen bij de huisarts melden. Hij heeft hem een berichtje gestuurd waarin hij zegt dat het iig geen nierstenen zijn, waarvoor ik nu medicatie heb
nou ben ik het zat, de lan is nu heelmaal verdwenen.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:50 schreef BrandX het volgende:
[..]thanks, ik ga het ff proberen. Maar heb geen wifi trouwens gweoon kabel
ok, alvast heel veels terkte morgen!quote:Op zondag 6 januari 2008 19:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat doe ik morgen wel, ik wil nu alleen maar wat eten en dan slapen.
Die ben ik al kwijt.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zou het vertrouwen in de medische wetenschap nog gaan verliezen zo. Lekker laten rondlopen en maar gokken dat het iets is wat het toch niet is...
Sterkte voor morgen en voor vanavond. Hopelijk krijg je morgen eindelijk eens wat meer duidelijkheidquote:Op zondag 6 januari 2008 19:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
bah, vervelendquote:Op zondag 6 januari 2008 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toenemende buikpijn, lichte verhoging, koppijn (door mezelf denk ik), misselijk tot en met.
lijkt me een goed ideequote:Op zondag 6 januari 2008 19:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
is je netwerkkaart niet stuk?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou ben ik het zat, de lan is nu heelmaal verdwenen.
morgen maar gewoon een formatje c doen en alles opnieuw installeren, kjken wat ie dan doet
zou niet zo mogen zjin. zou niet weetn waarom hij stuk zou moeten zijn. Denk dat de trojan mijn pc zelf heeft genekt.quote:
Heb je wel drivers voor je ethernet kaart geinstalleerd?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou ben ik het zat, de lan is nu heelmaal verdwenen.
morgen maar gewoon een formatje c doen en alles opnieuw installeren, kjken wat ie dan doet
Om met de woorden van mijn vroegere aardrijkskundeleraar te spreken wanneer iemand weer eens vroeg of me een onverwachte overhoring zouden krijgen:'Altijd blijven hopen'quote:Op zondag 6 januari 2008 20:01 schreef Pheno het volgende:
Of ik morgen al duidelijkhied krijg kan ik me niet voorstellen
Nah, het ziekenhuis is niet zo snelquote:Op zondag 6 januari 2008 20:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Om met de woorden van mijn vroegere aardrijkskundeleraar te spreken wanneer iemand weer eens vroeg of me een onverwachte overhoring zouden krijgen:'Altijd blijven hopen'
lekkerquote:
watvoor chipsquote:Op zondag 6 januari 2008 20:24 schreef Houniet het volgende:
ik heb net een zak citroen chips los getrokken
Tieten!quote:
chips met een citroensmaakquote:
OMGquote:
jij kent zequote:Op zondag 6 januari 2008 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
die met lime zeker?
ja best welquote:
Chips & Lemonquote:Op zondag 6 januari 2008 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
die met lime zeker?
met geraspte kaas in de oven en dan met hete salsadipquote:Op zondag 6 januari 2008 20:32 schreef Pheno het volgende:
Chips
Als ik weer mag dan ga ik weer voor doritos met dip
De guacamole vind ik ook zo lekker. Maar ik lig al kreupel van een toastje met pesto filet americain, dus laat ik me even rustig houden.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:39 schreef Muck het volgende:
[..]
met geraspte kaas in de oven en dan met hete salsadip
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Heb je wel drivers voor je ethernet kaart geinstalleerd?
dat maak ik nooit eigenlijk en als dat over is kan ik het wegmieterenquote:
awwwquote:Maar ik lig al kreupel van een toastje met pesto filet americain, dus laat ik me even rustig houden.
Over = wrapsquote:Op zondag 6 januari 2008 20:45 schreef Muck het volgende:
[..]
dat maak ik nooit eigenlijk en als dat over is kan ik het wegmieteren
als er salsa-meuk over is, gooi ik dat later door een wokgerecht
[..]
awww
waarom heb ik dat nog niet eerder bedachtquote:
dat is een oudjequote:
Mja, ik probeer ook maar wat in de keukenquote:Op zondag 6 januari 2008 20:48 schreef Muck het volgende:
[..]
waarom heb ik dat nog niet eerder bedacht
quote:01. Southstylers - Pounding Sences (Deeper Inside RMX)
02. The Hose - Pressure
03. Zany - Volt
04. Showtek - Shout Out (Donkey Rollers RMX)
05. Headhunterz - Speaka Freak
06. Tnt - Second Match (Noisecontrollers RMX?)
07. DJ Duro - Oldskool Phenomana
08. Noisecontrollers - Crump
09. D-block & stefan - Ride With Uz
10. Headhunterz - Digiwave
11. Abject - In Our Memories
12. Zanzalabs - Control The Nind (Abject RMX)
ik ookquote:Op zondag 6 januari 2008 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik probeer ook maar wat in de keuken
nou....quote:Het gaat op zich nog steeds goed
en dat doe je niet onverdienstelijkquote:
zo bedoel ik het toch niet manquote:
en niet aan een metalen paal likken he?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:03 schreef DaMart het volgende:
Mythbusters was weer leuk
Maar nu wil ik ook in een auto die niet van mij is over ijs crossen... en ik heb geen auto die niet van mij is. En geen ijs.
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:03 schreef Pheno het volgende:
De arts belt me zo terug, het wordt echt erger nu.
Neequote:Op zondag 6 januari 2008 21:04 schreef Muck het volgende:
[..]
en niet aan een metalen paal likken he?
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee.
Ik kan wel veilig jodelen (op wat voorbehouden na dan).
Dat helpt niet, bij mij gaan ze alleen maar dood. of ik heb een slechte adem, dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:10 schreef Muck het volgende:
[..]
blijft een geweldig programma
die aflevering dat ze gingen kijken of praten tegen planten helpt
dat ken ik jaquote:Op zondag 6 januari 2008 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
![]()
En stug door blijven fokken. Het is maar om de afleiding.
Vorige week zondag was het wel leuk toen ze die raketauto wilden lanceren, maar de boel voor take-off al de lucht in gingquote:Op zondag 6 januari 2008 21:10 schreef Muck het volgende:
[..]
blijft een geweldig programma
die aflevering dat ze gingen kijken of praten tegen planten helpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |