Ik wacht even de dokter nu af. Ik hoor het zo, neem ik aan.quote:
Een stoofpeer zo langzamerhandquote:
Anders bel je hem toch nog een keer?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wacht even de dokter nu af. Ik hoor het zo, neem ik aan.
Met zelfspotquote:Op zondag 6 januari 2008 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of onkruid, het is maar hoe je het bekijkt.
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of onkruid, het is maar hoe je het bekijkt.
zelfspot is me niet vreemd.quote:
dat mag ik odnerhand hopen jaquote:Op zondag 6 januari 2008 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wacht even de dokter nu af. Ik hoor het zo, neem ik aan.
Nah, hij probeert nu het onmogelijke te bereiken, mijn opererende arts te pakken te krijgenquote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, toen was ik 13, geschept door een auto met 100km per uur. Ik ben wel een bikkel hoor
quote:
Huh het is toch zo dat je na een operatie nog bij hem op contole moet ??quote:Op zondag 6 januari 2008 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, hij probeert nu het onmogelijke te bereiken, mijn opererende arts te pakken te krijgen
Dat is mij nog niet gelukt in de drie maanden
Je gaat toch niet zeggen dat je net een telefoontje van een huisarts kreeg over iemand die je net geopereerd hebt he?quote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je net een telefoontje van een huisarts kreeg over iemand die je net geopereerd hebt he?
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je net een telefoontje van een huisarts kreeg over iemand die je net geopereerd hebt he?
[..]
Yeah right, hij wilde me niet meer zien. Hij zal zijn operatiehandschoentje wel kwijt zijnquote:Op zondag 6 januari 2008 22:12 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Huh het is toch zo dat je na een operatie nog bij hem op contole moet ??
[..]
[..]
mooie boelquote:Op zondag 6 januari 2008 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yeah right, hij wilde me niet meer zien. Hij zal zijn operatiehandschoentje wel kwijt zijn
Wel nieuws, ik ben net gebeld. Ik moet morgen meteen naar de huisarts. Hij heeft gezorgd dat ze me verwachten op de poli chirurgie, voor bloedonderzoek en een echo. Ze gaan na DRIE FOKKING MAANDEN eens echt zoeken.
[..]
Nou dat werd dus tijd....quote:Op zondag 6 januari 2008 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yeah right, hij wilde me niet meer zien. Hij zal zijn operatiehandschoentje wel kwijt zijn
Wel nieuws, ik ben net gebeld. Ik moet morgen meteen naar de huisarts. Hij heeft gezorgd dat ze me verwachten op de poli chirurgie, voor bloedonderzoek en een echo. Ze gaan na DRIE FOKKING MAANDEN eens echt zoeken.
het mocht eens tijd worden!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter dan heel lang wachten op een uitslag die je al weet. Ik zou ergens in januari de uitslag van de kolonoscopie krijgen, terwijl ik die al heb vernomen van de kijkende arts op de dag zelf. Nuttigquote:
Ik zei dat mijn nickname Pheno was op fok! En dat ik een pinguin was! Zou het daar iets mee te maken hebben?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:24 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Nou dat werd dus tijd....Wat heb jij gedaan dat ze zo bang voor jou zijn in dat ziekenhuis??
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hehequote:Wel nieuws, ik ben net gebeld. Ik moet morgen meteen naar de huisarts. Hij heeft gezorgd dat ze me verwachten op de poli chirurgie, voor bloedonderzoek en een echo. Ze gaan na DRIE FOKKING MAANDEN eens echt zoeken.
Eindelijk.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is dan in ieder geval een positieve ontwikkeling, dat ze gaan zoeken. Nu maar hopen dat ze ook echt wat vinden!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
In dat geval zou ik het_Hupt gaan stalken....quote:Op zondag 6 januari 2008 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zei dat mijn nickname Pheno was op fok! En dat ik een pinguin was! Zou het daar iets mee te maken hebben?
wellicht, penguins kunnen best eng zjin soms, maar meestal zijn ze gelukkig lief!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zei dat mijn nickname Pheno was op fok! En dat ik een pinguin was! Zou het daar iets mee te maken hebben?
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
wellicht, penguins kunnen best eng zjin soms, maar meestal zijn ze gelukkig lief!![]()
[ afbeelding ]
Bis morgen OAquote:
http://www.youtube.com/watch?v=FKeQpeDkoGcquote:Op zondag 6 januari 2008 22:53 schreef Houniet het volgende:
"als je op me gezicht gaat zitten raad ik hoeveel je weegt"
neeequote:Op zondag 6 januari 2008 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=FKeQpeDkoGc
Morgen trouwens stats van 3 dagen...quote:
quote:
Kun je dat voor 7.45 doen?quote:
HappyFeet is tof. De Madagascar pinguins tofferquote:
just smile and wave boys !quote:Op zondag 6 januari 2008 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
HappyFeet is tof. De Madagascar pinguins toffer
Moet lukken!quote:
OA wel, die is toch rond zes uur op geloof ikquote:
geweldigquote:
Ze zijn tofquote:Op zondag 6 januari 2008 23:15 schreef Houniet het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=bK9BSpGcR-M [ afbeelding ]
zeker!quote:
Die meeuwen !quote:
Fritsquote:
frits !!!!!!!!!!!!111 alles goed jongenquote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:39 schreef Muck het volgende:
frits
hoe kun je nou het louvre, de sacre coeur en de notre dame op 1 dag doen man?
op zijn japans zeker
zo jaquote:Op zondag 6 januari 2008 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Flitsflitsflits en naderhand de foto's terugkijken
En in de weg lopenquote:Op zondag 6 januari 2008 23:40 schreef Muck het volgende:
[..]
zo ja
en vooral andere toeristen omgooien
Ownee, dat doen grote negers, he Muckiequote:
ook dat....quote:
grmblquote:Op zondag 6 januari 2008 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ownee, dat doen grote negers, he Muckie?
groene negers, blijf eens van die paddo's af johquote:Op zondag 6 januari 2008 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ownee, dat doen grote negers, he Muckie?
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
groene negers, blijf eens van die paddo's af joh
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
groene negers, blijf eens van die paddo's af joh
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Flitsflitsflits en naderhand de foto's terugkijken
quote:
Ja, best wel. Maar toch doen die maffe jappen het vaak zoquote:
Forum Opties | |