dan ga ik juist in me bed liggenquote:Op zondag 6 januari 2008 21:11 schreef Muck het volgende:
[..]
dat ken ik ja
als ik een dag heb waarop mijn koppijn niet te houden is, zit ik ook de halve dag achter de laptop om maar afleiding te hebben
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat helpt niet, bij mij gaan ze alleen maar dood. of ik heb een slechte adem, dat kan natuurlijk ook.
Je msn'ed met ksc'ers? Het KSC Tro jan ftl!quote:Op zondag 6 januari 2008 21:12 schreef JortK het volgende:
Waarom begint mijn laptop nu ook foutmeldingen te geven
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je msn'ed met ksc'ers? Het KSC Tro jan ftl!
kloptquote:Op zondag 6 januari 2008 21:11 schreef Pheno het volgende:
Met koppijn moet je sexxen
ik FOK! dan vanuit bedquote:
ik heb er 8 in mijn lijst staanquote:Op zondag 6 januari 2008 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je msn'ed met ksc'ers? Het KSC Tro jan ftl!
Die ha dik in de lounge al meegekregen ja. De ranzigheidquote:Op zondag 6 januari 2008 21:18 schreef JortK het volgende:
Dit is echt award waardig
ik rim bef en laat me als toiletslaaf gebruiken
ik wel, gebruik het alleen haast nooitquote:
tofquote:Op zondag 6 januari 2008 21:20 schreef JortK het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)dia_traffic_cam.html
Nog een keer bellen danquote:Op zondag 6 januari 2008 21:23 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij loopt zijn vorig consult uit
ik eigenlijk ook alleen mpg maar hoor, maar ik dacht, ik doe eens stoerquote:
slaanquote:Op zondag 6 januari 2008 21:23 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij loopt zijn vorig consult uit
PEBKACquote:Op zondag 6 januari 2008 21:12 schreef JortK het volgende:
Waarom begint mijn laptop nu ook foutmeldingen te geven
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:20 schreef JortK het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)dia_traffic_cam.html
en wat is de temperatuurschade?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:37 schreef Pheno het volgende:
Zo, dat was weer lekker
Een nette stijgende lijn, we zitten alweer op 37.8.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een nette stijgende lijn, we zitten alweer op 37.8.
Maar de arts heeft nog niet gebeld. Nu is het natuurlijk de huisartsenpost, dus het kan even duren, ik ben niet de enige.
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolwut
Geil en dan met een ambulance weggebracht worden. De vorige keer waren ze ook al zo laat, toen lag ik 30 minuten op straatquote:Op zondag 6 januari 2008 21:54 schreef JortK het volgende:
Waarom bel je niet gewoon 112 Ph?
tis bijna een spannende soap: Pheno and the hospitalcircus, help Pheno het ziekenhuis in!quote:Op zondag 6 januari 2008 21:59 schreef Pheno het volgende:
Hij belt nu met het ziekenhuis, wss heeft hij betere connecties dan ik (namelijk spoedeisend en het algemene nummer)
Sla jij eens onder de gordelquote:Op zondag 6 januari 2008 22:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis bijna een spannende soap: Pheno and the hospitalcircus, help Pheno het ziekenhuis in!
Je beroep is?quote:
Toenemende buikpijn, ongeveer te vergelijken met 3 maanden geleden. Ik zit niet tegen het plafond dus, maar lekker voelt het zeker niet.quote:
Baggeraarquote:
Dan moet je in elk topic tvp'enquote:
Dat zeg ikquote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geil en dan met een ambulance weggebracht worden. De vorige keer waren ze ook al zo laat, toen lag ik 30 minuten op straat
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geil en dan met een ambulance weggebracht worden. De vorige keer waren ze ook al zo laat, toen lag ik 30 minuten op straat
Mèn... het zit niet mee...quote:Op zondag 6 januari 2008 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toenemende buikpijn, ongeveer te vergelijken met 3 maanden geleden. Ik zit niet tegen het plafond dus, maar lekker voelt het zeker niet.
Maar ook niet tegen...quote:
Oh, toen was ik 13, geschept door een auto met 100km per uur. Ik ben wel een bikkel hoorquote:
Of onkruid, het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, toen was ik 13, geschept door een auto met 100km per uur. Ik ben wel een bikkel hoor
So what als het ernstig is?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
en een toffe peerquote:Op zondag 6 januari 2008 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of onkruid, het is maar hoe je het bekijkt.
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of een katquote:Op zondag 6 januari 2008 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wacht even de dokter nu af. Ik hoor het zo, neem ik aan.quote:
Een stoofpeer zo langzamerhandquote:
Anders bel je hem toch nog een keer?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wacht even de dokter nu af. Ik hoor het zo, neem ik aan.
Met zelfspotquote:Op zondag 6 januari 2008 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
zelfspot is me niet vreemd.quote:
dat mag ik odnerhand hopen jaquote:Op zondag 6 januari 2008 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wacht even de dokter nu af. Ik hoor het zo, neem ik aan.
Nah, hij probeert nu het onmogelijke te bereiken, mijn opererende arts te pakken te krijgenquote:
[..]
Oh, toen was ik 13, geschept door een auto met 100km per uur. Ik ben wel een bikkel hoor
quote:
Huh het is toch zo dat je na een operatie nog bij hem op contole moet ??quote:Op zondag 6 januari 2008 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, hij probeert nu het onmogelijke te bereiken, mijn opererende arts te pakken te krijgen
Dat is mij nog niet gelukt in de drie maanden
Je gaat toch niet zeggen dat je net een telefoontje van een huisarts kreeg over iemand die je net geopereerd hebt he?quote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je net een telefoontje van een huisarts kreeg over iemand die je net geopereerd hebt he?
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je net een telefoontje van een huisarts kreeg over iemand die je net geopereerd hebt he?
[..]
Yeah right, hij wilde me niet meer zien. Hij zal zijn operatiehandschoentje wel kwijt zijnquote:Op zondag 6 januari 2008 22:12 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Huh het is toch zo dat je na een operatie nog bij hem op contole moet ??
[..]
[..]
mooie boelquote:Op zondag 6 januari 2008 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yeah right, hij wilde me niet meer zien. Hij zal zijn operatiehandschoentje wel kwijt zijn
Wel nieuws, ik ben net gebeld. Ik moet morgen meteen naar de huisarts. Hij heeft gezorgd dat ze me verwachten op de poli chirurgie, voor bloedonderzoek en een echo. Ze gaan na DRIE FOKKING MAANDEN eens echt zoeken.
[..]
Nou dat werd dus tijd....quote:Op zondag 6 januari 2008 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yeah right, hij wilde me niet meer zien. Hij zal zijn operatiehandschoentje wel kwijt zijn
Wel nieuws, ik ben net gebeld. Ik moet morgen meteen naar de huisarts. Hij heeft gezorgd dat ze me verwachten op de poli chirurgie, voor bloedonderzoek en een echo. Ze gaan na DRIE FOKKING MAANDEN eens echt zoeken.
het mocht eens tijd worden!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter dan heel lang wachten op een uitslag die je al weet. Ik zou ergens in januari de uitslag van de kolonoscopie krijgen, terwijl ik die al heb vernomen van de kijkende arts op de dag zelf. Nuttigquote:
Ik zei dat mijn nickname Pheno was op fok! En dat ik een pinguin was! Zou het daar iets mee te maken hebben?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:24 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Nou dat werd dus tijd....Wat heb jij gedaan dat ze zo bang voor jou zijn in dat ziekenhuis??
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hehequote:Wel nieuws, ik ben net gebeld. Ik moet morgen meteen naar de huisarts. Hij heeft gezorgd dat ze me verwachten op de poli chirurgie, voor bloedonderzoek en een echo. Ze gaan na DRIE FOKKING MAANDEN eens echt zoeken.
Eindelijk.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is dan in ieder geval een positieve ontwikkeling, dat ze gaan zoeken. Nu maar hopen dat ze ook echt wat vinden!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
In dat geval zou ik het_Hupt gaan stalken....quote:Op zondag 6 januari 2008 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zei dat mijn nickname Pheno was op fok! En dat ik een pinguin was! Zou het daar iets mee te maken hebben?
wellicht, penguins kunnen best eng zjin soms, maar meestal zijn ze gelukkig lief!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zei dat mijn nickname Pheno was op fok! En dat ik een pinguin was! Zou het daar iets mee te maken hebben?
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
wellicht, penguins kunnen best eng zjin soms, maar meestal zijn ze gelukkig lief!![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |