Geen idee, maar er zijn dacht ik wel meer Fokkers die fapomatic gebruiken. 't is iig. niet mijn server hoorquote:Op zondag 6 januari 2008 15:13 schreef Netsplitter het volgende:
Waar host jij die screenies vandaan?
Achter een dailup modem ofzo...
Blij dat ik dat heb gemist. Deel 1 liep wat serieuzer naar ik me kan herinnerenquote:Op zondag 6 januari 2008 16:51 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Even wat onzin verwijderd. Als je niet normaal kan reageren, blijf dan weg.
Het waren maar een paar posts gelukkig.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:14 schreef Blind_Guardian het volgende:
Blij dat ik dat heb gemist. Deel 1 liep wat serieuzer naar ik me kan herinneren.
Laat de Linux vs. Windows discussies maar over aan DIG inderdaadquote:Op maandag 7 januari 2008 15:22 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Het waren maar een paar posts gelukkig.Iemand die niet normaal kan reageren wanneer het woord 'linux' valt.
Kan nuttig zijn als de laptop per ongeluk zonder batterij komt te zitten, en je het een en ander in de buurt van een stopcontact voort wilt zetten. Voorwaarde is dan wel dat 'ie automatisch opslaat.quote:# Opslaan van spel: Persoonlijk vraag ik me af wanneer je later verder wilt met dit spel als je druk bezig bent met kinky opdrachten, maar goed. Het opslaan van de spel-setup lijkt me echter wel heel prettig
Je kunt met dit programma Ssves.db bewerken. Enige voorzichtigheid is geboden; je kunt het ook slopen met dat programma... :-)quote:Op maandag 7 januari 2008 19:38 schreef qu63 het volgende:
Is er ook een manier om nu al vragen te verwijderen/bewerken/toe te voegen? Of zit dat vast in de broncode?
Autosave is met laptop idd. wel een goed idee, dank je.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:32 schreef kvdveer het volgende:
Kan nuttig zijn als de laptop per ongeluk zonder batterij komt te zitten, en je het een en ander in de buurt van een stopcontact voort wilt zetten. Voorwaarde is dan wel dat 'ie automatisch opslaat.
Heb je je code trouwens ergens online staan of zo, zodat anderen mee kunnen werken? (denk aan sourceforge)
De editor is nog niet in de maak helaas...quote:Op maandag 7 januari 2008 19:38 schreef qu63 het volgende:
Is er ook een manier om nu al vragen te verwijderen/bewerken/toe te voegen? Of zit dat vast in de broncode?
...maar deze optie is inderdaad slim bedacht. Ik gebruik zelf SQLiteAdmin voor de data-invoer werkzaamheden. Kijk zoals kdveer zegt wel uit want je kan de boel om zeep helpen dus backup je db-bestandquote:Op maandag 7 januari 2008 20:13 schreef kvdveer het volgende:
Je kunt met dit programma Ssves.db bewerken. Enige voorzichtigheid is geboden; je kunt het ook slopen met dat programma... :-)
Ik ga het eens proberenquote:Op maandag 7 januari 2008 20:13 schreef kvdveer het volgende:
[..]
Je kunt met dit programma Ssves.db bewerken. Enige voorzichtigheid is geboden; je kunt het ook slopen met dat programma... :-)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Hemd Sokken Schoenen Broek Shirt Trui BH Jurk Rok |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | Bondage / discipline Communicatie Algemene seks Voelen Masturbatie Naakt Orale seks Exhibitionisme Sadomasochisme Scheren Billenkoek Kietelen Aanraken / Strelen Plasseks |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | Flesje bier Wijn Frisdrank Blinddoek Zweep Handboeien Plankje Tepelklemmen Glijmiddel Condoom Vibrator Dildo Dubbele dildo Strap-on dildo Buttplug Videocamera Touw Wasknijpers Baby / massageolie Slagroom Siroop Banaan Komkommer Kaars Haardroger Duct tape Bad Douche |
Items zonder opmerking toegevoegd, dank jequote:Op donderdag 10 januari 2008 23:22 schreef blijegekkeronny het volgende:
Categorie:
- Femdom -> Wat is dat?
Speelgoed:
- Ketting
- Gag (of iets om als gag te gebruiken)
- Fruit? -> Te algemeen. Ik heb banaan en komkommer al opgenomen. Ander fruit graag concreet noemen
- Chocoladesaus
- Tandenborstel? -> Uhm... why
Kleding:
- Jarretels
- Panties
Speelgoed toegevoegdquote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:25 schreef CoupleBr het volgende:
Fotocamera
Loveswing
Fisten -> Als categorie beschouw ik dat als S/M, welke al bestaat
Ook hier items zonder opmerkingen toegevoegdquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:27 schreef Angst het volgende:
Kleding:
blouse -> noem ik shirt / blouse aangezien beide zelden tegelijk worden gedragen
onderjurk
vest -> noem ik trui / vest, zelfde reden als blouse
sieraden? -> Vind ik niet echt kleding die het "kopen" waard is
corset
Categorie:
stroking -> Is categorie 14: strelen / aanraken
rollenspel -> Ook genoemd door blijegekkeronny
Speelgoed:
haarborstel -> Uhm, wat zou je er mee willen?
massage spullen? -> Baby / massageolie is speelgoed 20.Note van B_G: De opdrachten waarin massage voorkomt mogen spelers grotendeels zelf invullen en gebruiken wat ze willen. Ik heb thuis bijv. zo'n ding met veel kleine elastische pootjes voor een hoofdmassage.
plastic Latex handschoenen
eetbare massageolie -> Massageolie reeds genoemd. Eetbaar lijkt me een onnodige toevoeging
Hmmm, bij nader inzien zijn er aan fisten wel wat opdrachten te koppelen die niet direct onder een andere categorie te plaatsen zijn, da's waar. Als ik even ruim denk plaats ik dan maar alle opdrachten met 1 tot 5 vingers ook onder fisten en noem ik het iets als "handwerk" of zo. Maakt het net iets makkelijker.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
femdom staat voor female domination
en fisten staat imho los van bdsm
Wat is de foutmelding die je krijgt? Want er zijn meer Vista gebruikers die het spel wel kunnen spelen. Denk er bijv. aan dat je het .Net framework 1.1 moet installeren voor je het spel kan spelen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:43 schreef lucienne2 het volgende:
he b ik helemaal vista op mijn macbook geinstalleerd.. werkt het programma daar niet op. grom
Ik niet zo omdat ik er geen slowchat-bugfix topic van wil maken. Vandaar de "stille" hintquote:
Als je dat nou meteen had gezegd in plaats van te zeggen dat Vista moeilijk doetquote:ik krijg de melding pas als ik een nieuwe spel wil starten. dus ik kom wel in het eerste venster. als ik nee klik en de documentatie wil lezen krijg ik overigens een vista-beveiligingsfout
Kunnen: waarschijnlijk wel. Willen: eigenlijk niet. Momenteel probeer ik de beste spel-elementen uit InterActions for Partners en 4Play samen te voegen tot een spel wat niet teveel op beide lijkt. Als ik er een bordspel van zou maken zou het bijna exact het monopoly-idee van 4Play worden. En het idee van kleding kopen via verdiende punten leek me leuker dan een monopoly-variant.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:51 schreef blijegekkeronny het volgende:
Is het mogelijk om een ander spelelement toe te voegen, zodat het iets als een bordspel wordt bijvoorbeeld, of iets met kaartjes.
.NET framework 1.1 geinstalleerd? Readme gelezen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:58 schreef Demon_Hunter het volgende:
Hij werkt hier niet .. kan toepassing niet initalizeren
Met FF wordt de eerste link wel geladen, maar daar kan ik alleen een zipje downloaden van 0kb...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:47 schreef blijegekkeronny het volgende:
probeer firefox, of één van de andere links in het oude topic (deel 1)
succes!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 | just-in-time (JIT) debugging instead of this dialog box. ************** Exception Text ************** System.ArgumentOutOfRangeException: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection. Parameter name: index at System.Collections.ArrayList.get_Item(Int32 index) at SSveS.main.enableDisableKledingLinks() at SSveS.main.gameLoop(TurnStatus turnStatus) at SSveS.main.btnUitgeven_Click(Object sender, EventArgs e) at System.Windows.Forms.Control.OnClick(EventArgs e) at System.Windows.Forms.Button.OnClick(EventArgs e) at System.Windows.Forms.Button.OnMouseUp(MouseEventArgs mevent) at System.Windows.Forms.Control.WmMouseUp(Message& m, MouseButtons button, Int32 clicks) at System.Windows.Forms.Control.WndProc(Message& m) at System.Windows.Forms.ButtonBase.WndProc(Message& m) at System.Windows.Forms.Button.WndProc(Message& m) at System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.OnMessage(Message& m) at System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m) at System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam) ************** Loaded Assemblies ************** mscorlib Assembly Version: 2.0.0.0 Win32 Version: 2.0.50727.832 (QFE.050727-8300) CodeBase: file:///C:/WINDOWS/Microsoft.NET/Framework/v2.0.50727/mscorlib.dll ---------------------------------------- SSveS Assembly Version: 1.0.2904.18021 Win32 Version: 1.0.2904.18021 CodeBase: file:///C:/DL/SSveS/Game/SSveS.exe ---------------------------------------- System.Windows.Forms Assembly Version: 2.0.0.0 Win32 Version: 2.0.50727.832 (QFE.050727-8300) CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.dll ---------------------------------------- System Assembly Version: 2.0.0.0 Win32 Version: 2.0.50727.832 (QFE.050727-8300) CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.dll ---------------------------------------- System.Drawing Assembly Version: 2.0.0.0 Win32 Version: 2.0.50727.832 (QFE.050727-8300) CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Drawing/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Drawing.dll ---------------------------------------- System.Data Assembly Version: 2.0.0.0 Win32 Version: 2.0.50727.832 (QFE.050727-8300) CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_32/System.Data/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Data.dll ---------------------------------------- System.Xml Assembly Version: 2.0.0.0 Win32 Version: 2.0.50727.832 (QFE.050727-8300) CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Xml/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Xml.dll ---------------------------------------- SQLite.NET Assembly Version: 0.21.1869.3794 Win32 Version: 0.21.1869.3794 CodeBase: file:///C:/DL/SSveS/Game/SQLite.NET.DLL ---------------------------------------- ************** JIT Debugging ************** To enable just-in-time (JIT) debugging, the .config file for this application or computer (machine.config) must have the jitDebugging value set in the system.windows.forms section. The application must also be compiled with debugging enabled. For example: <configuration> <system.windows.forms jitDebugging="true" /> </configuration> When JIT debugging is enabled, any unhandled exception will be sent to the JIT debugger registered on the computer rather than be handled by this dialog box. |
Niet nodig, heb al een betrouwbare mirror, zie de bijgewerkte vorige postquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:57 schreef StaceyGroningen het volgende:
Nog een extra (betrouwbare) downloadmirror nodig?
Ik heb het spel bekeken en kan niet wachten gezellig met mijn vriendje achter de pc te kruipen vanaaf!
Da's dus in het originele spel (v1.0) begrijp ik? Ik heb eerder van die bug gehoord, maar kan hem niet reproducerenquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:42 schreef Trayek het volgende:
Ik heb een bugje hier.
Unhandled Exception has occured in your app.
"Index was out of range. Must be non- negative and less than the size of the collection. Parameter name: index. "
De code daaronder, bij details:
[ code verwijderd ]
Ik weet niet of je daar iets mee kan... Als ik op "Continue" druk, gaat 't spel wel gewoon door.
't Gebeurt overigens alleen als er op punten uitgeven gedrukt wordt.
Die debuglijst zegt dat het het fout gaat bij enableDisableKledingLinks() nadat deze functie is aangeroepen vanuit de functie gameLoop functie die weer aangeroepen wordt vanuit het Click event van de btnUItgeven.quote:System.ArgumentOutOfRangeException: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection.
Parameter name: index
at System.Collections.ArrayList.get_Item(Int32 index)
at SSveS.main.enableDisableKledingLinks()
at SSveS.main.gameLoop(TurnStatus turnStatus)
at SSveS.main.btnUitgeven_Click(Object sender, EventArgs e)
Die regels had ik ook gezien, en ik weet waar het 'probleem' ligt, aangezien het eerder aan me is gemeld. Maar wat ik ook doe en probeer en welke rare spelsetup ik ook probeer, ik krijg die error niet gereproduceerd. Niet onder XP en niet onder Vista, waar het spel even goed op draaide.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:44 schreef LoPrEtNi het volgende:
Nou wil niet nerderig overkomen maar de volgende regels zeggen wel degelijk iets:
[..]
Die debuglijst zegt dat het het fout gaat bij enableDisableKledingLinks() nadat deze functie is aangeroepen vanuit de functie gameLoop functie die weer aangeroepen wordt vanuit het Click event van de btnUItgeven.
In de functie enableDisableKledingLinks() wordt een item uit je ArrayList aangesproken met een index die out of range ligt.
maw, je probeert in die functie een lijst te benaderen met een index die buiten het aantal elementen van die lijst ligt.
OK dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 25 januari 2008 07:54 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Die regels had ik ook gezien, en ik weet waar het 'probleem' ligt, aangezien het eerder aan me is gemeld. Maar wat ik ook doe en probeer en welke rare spelsetup ik ook probeer, ik krijg die error niet gereproduceerd. Niet onder XP en niet onder Vista, waar het spel even goed op draaide.
kortom: ik ken de bug, en wist ook zonder die regels dat het om die functies ging (hoewel ze nuttiger waren dan ik beweerde, excuses dus), maar ik kan het in mijn eentje niet verhelpen. Enige wat ik kan doen is proberen versie 2 bugvrijer te houden.
Ja, das in V1.0... V2.0 staat nog niet op de mirror toch? Alleen de editor daarvan? Het vreemde is ook, dat wanneer player 1 de kleren van player 2 wil kopen, alles prima gaat, maar player 2 krijgt wel een foutmelding.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:09 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Da's dus in het originele spel (v1.0) begrijp ik? Ik heb eerder van die bug gehoord, maar kan hem niet reproduceren
ps. Ik kan helaas ook weinig met JIT debuglijsten, die zeggen vaak weinig over waar het mis ging in de code
Ow ja... Ik moet nog fotos maken!quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:41 schreef Blind_Guardian het volgende:
Versie 2.0 ligt al een paar maanden stil (net als het topic trouwens), door tijdgebrek en omdat uit dit topic niet echt meer blijkt of mensen nog geintereseerd zijn in een nieuwe versie.
Dus als er meer dan 1 persoon is die wil dat ik verder ga met ontwikkelen: roept u maar.
Als je erbij zegt waar dan weet ik waar ik op moet letten. En hoeveel is redelijk watquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ff opmerking betreft het spel
Ik zie redelijk wat spelfouten / spatiefouten
Versie 1: nee, Versie 2: gemaximaliseerd vensterquote:Is het mogelijk het spel fullscreen te spelen
Lees de OP nog eensquote:Komt er in versie 2 een optie voor meerdere spelers?
Lees de OP een 3e keerquote:Evt ook mogelijk om eigen opdrachten erbij te zetten?
Dank je. Misschien breng ik tussentijds toch nog een versie 1.1 uit als mensen behoefte hebben aan taalverbetering en een editor voor de 'oude' versie. Maar eerst heeft mijn opleiding nog een maandje voorrangquote:Ik zal het spel verspreiden via site (in mijn sign) om mensen te laten testen wat zij ervan vinden.
Ik heb hem net getest en tis wel een leuk spel idd
quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:17 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Als je erbij zegt waar dan weet ik waar ik op moet letten. En hoeveel is redelijk wat?
[..]
Versie 1: nee, Versie 2: gemaximaliseerd venster
[..]
Lees de OP nog eens
[..]
Lees de OP een 3e keer
[..]
Dank je. Misschien breng ik tussentijds toch nog een versie 1.1 uit als mensen behoefte hebben aan taalverbetering en een editor voor de 'oude' versie. Maar eerst heeft mijn opleiding nog een maandje voorrang
"Als uw rechterhand u misleid, hak hem af en werp hem van u" zou waarheid zeggenquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:32 schreef GasTurbine het volgende:
Ik krijg mijn rechterhand niet in het spel wat doe ik fout
ik denk dat hij ipv met een partner het spel met zijn rechterhand wil spelen, en dat er geen optie is om je rechterhand op te geven als partner...quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:54 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
"Als uw rechterhand u misleid, hak hem af en werp hem van u" zou waarheid zeggen![]()
Maar ff serieus, wat bedoel je met dat je je rechterhand niet in het spel krijgt
quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:42 schreef Angst het volgende:
Ik had nog wel een vraag of tip, soms dan wil je beide de opdracht niet uitvoeren, maar dan krijgt de een er dus strafpunten voor, of wel punten zonder het uittevoeren. Ik zou het op prijs stellen dat ook de andere partner, of gezamelijk besloten kan worden een opdracht af te wijzen.
Lees beide de OP nog eens door a.u.b, daar staan toch echt jullie wensen allang in beschrevenquote:Op zondag 6 april 2008 12:20 schreef ThaKiller het volgende:
Indien meer opdrachten/meer diversiteit in de opdrachten en de mogelijk om beide een opdracht af te wijzen, graag een versie 2.
Versie 1 was wel grappig, alleen begon (dacht ik) snel te vervelen.
Volgens mij is het in versie 1 ook gewoon mogelijk om door te spelen nadat je wint hoorquote:Op maandag 7 april 2008 10:51 schreef tom78 het volgende:
Traag gaat ook![]()
Ik heb ook wel nog 1 opmerking. Als je gewonnen bent, kan je jammergenoeg niet meer verderspelen. Is het niet mogelijk om een functie in te voeren zodat dit wel nog kan?
Nee, anders had je het hier wel gelezen he. Trouwens, de laatste maanden zie ik het spel ook niet meer op je server terugquote:
Dat zeg ik toch netquote:Op maandag 9 juni 2008 12:17 schreef fruityloop het volgende:
Euuh, die "makkie" links doen het niet meer?
En dat op een zelf gebouwd thuisservertje.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:24 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch net. Gelukkig doet RonaldV's linkje het nog wel steeds
dat komt omdat iedereen druk bezig is om versie 1 te spelenquote:Op maandag 9 juni 2008 11:38 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Nee, anders had je het hier wel gelezen he. Trouwens, de laatste maanden zie ik het spel ook niet meer op je server terug.
Gezien de drukte die ik de afgelopen maanden op mijn werk en opleiding heb gehad ligt het ontwikkelen sinds februari grondig op z'n gat. Ook het feit dat er sinds een verzoekje om nieuws in april maar een stuk of 10 posts zijn geplaatst is nou niet echt opbeurend. Ik begrijp dat een paar mensen graag een versie 2 willen zien, maar de stormloop uit deel 1 mis ik een beetje
Tering wat een storm hier!!! waai bijna uit me stoel!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:38 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
maar de stormloop uit deel 1 mis ik een beetje
He, het is geen duitse oorlogssimulatie met "befehl ist befehl"quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:58 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Tering wat een storm hier!!! waai bijna uit me stoel!
Schiet op, er zitten hier ook mensen te wachten op deel 2!
Same here, had dit hele topic nog nooit gezien of van het spel gehoord, maar ik ga'm vanavond met m'n meisje uitproberenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:45 schreef Reflectionne het volgende:
TVP heb het eerste deel net gedownload.. Hopelijk wil vriendlief mee testen (denk het wel). Zoals ik dat nu al lees ben ik benieuwd naar deel 2!
Graagquote:Op maandag 30 juni 2008 17:20 schreef Burdie het volgende:
Ik download 'm nu en laat hem vanavond aan m'n vriend zien. Hij heeft ook verstand van dit soort dingen, dus wellicht kan hij je ook nog wel met e.e.a. helpen.
Voorlopig zoek ik met name technische tips. Aangezien versie 2 heel anders wordt opgebouwd dan versie 1 zal ik aan gebruikservaringen niet meer zoveel hebben. Heb al genoeg uitbreidingen en spelverbeter tips gekregenquote:Op maandag 30 juni 2008 18:11 schreef roepdeman het volgende:
Wat voor tips zoek je precies naar? Technische of gebruikerservaringen? Eerste kan ik je denk ik niet mee helpen
.Net Framework 1.1 geinstalleerd?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:25 schreef Burdie het volgende:
Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000135). Klik op OK om de toepassing te beëindigen.
De "kledingbug" is bekend, maar weet niet hoe ik die moet oplossen omdat ik die niet nagebootst krijgquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:49 schreef DJKiwi het volgende:
Error bij kleding idem hier bij vista
Wij hebben het gisteren geprobeerd, en die inventaris is wel echt essentieel. Ook mis een een "Kan niet" knopje (Volgende vraag als deze niet mogelijk is).
Er staan wel echt achtelijk vragen in vind ik. Vragen als je tiet in een glas stoppen, waar is dat goed voor?
Je penis in een glas stoppen en ronddragen die vond ik iets grappiger, al werkt dat niet echt positief voor je erectie xD
Ook hadden wij een probleem omdat mijn vriendinnetje 6 kledingsstukken aan had.
De multiplayer functie kijk ik zeer naar uit. Al zal je die nog opbouwender moeten maken omdat de spanning groter is in een kwartetje.
Wat ik nog een nadeel vond, dit spel is te erg gebouwd op stelletjes die 2 maanden hebben. Wij zijn 2 jaar bij elkaar en hebben echt geen geheimen voor elkaar dus een Korte / Lange relatie modus zou handig zijn.
Verder vonden we het leuk tijdverdrijf.
Ik snap niet waarom je hem niet naagebootst krijgt, heb je wel vista? Want volgens mij is die kledingbug alleen bij vista.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:49 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
De "kledingbug" is bekend, maar weet niet hoe ik die moet oplossen omdat ik die niet nagebootst krijg. Het is iets met een index, maar ik zal je de technische onzin besparen.
Dat het spel teveel draait om kortlopende relaties ben ik mee eens, ik speel het zelf nu ook nooit meer (:')). Het was dan ook goed gejat van een engelstalig spel wat ws. voor die doelgroep bestemd was. Nu ga ik proberen het beste van 2 spellen te jatten om zo iets originelers te bouwen
Ik draai thuis XP, maar heb het ooit sneaky op een Vista bak op mijn werk geprobeerd. Lukte op geen van beide een bug te krijgen. Maar aangezien ik ws. geen updates of patches voor 1.0 meer uitbreng (kwaliteit van die versie is gewoon vrij laag en ik concentreer me liever op 2.0) betwijfel ik of testen zin zou hebbenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:58 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je hem niet naagebootst krijgt, heb je wel vista? Want volgens mij is die kledingbug alleen bij vista.
Technische onzin kan ik vaak wel begrijpen (met ietswat simpele uitleg zoals //--zinnetje formaat bij code)
Wat ik gedaan heb:
Spel starten
Kledingspunten stonden op 15000 (te veel uiteraard)
Ik had 4 kledingsstukken en zij 5 (eigelijk 6 dus)
Op het moment dat zij in het spel mijn kledingsstukken wil verwijderen krijg je dan de bug.
Ik wil best testen
je bent er wel vroeg ( 9:00! ) bij voor in een Sex topicquote:Op donderdag 3 juli 2008 09:17 schreef Reflectionne het volgende:
Ik heb Vista en geen last van die bug..![]()
En ik vind een lange/korte relatie keuzemogelijkheid ook wel een goed plan!!
Ben erg benieuwd
Ik bedoelde natuurlijk ook voor 2.0quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:20 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik draai thuis XP, maar heb het ooit sneaky op een Vista bak op mijn werk geprobeerd. Lukte op geen van beide een bug te krijgen. Maar aangezien ik ws. geen updates of patches voor 1.0 meer uitbreng (kwaliteit van die versie is gewoon vrij laag en ik concentreer me liever op 2.0) betwijfel ik of testen zin zou hebben.
Tegen de tijd dat ik testers voor versie 2 nodig heb geef ik een brul
Download alle .NET modules. Het zijn allemaal losse delen, die niets met elkaar te maken hebben, ze vullen erkaar aan. Probeer na het installeren nog eens het spel te starten, en laat even weten of het dan wel werkt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:20 schreef THEFOXXX het volgende:
Sorrie hoor, maar ik krijg het spel (deel 1) niet geopend. Heb windows XP en de laaste updates binnen. Toch krijg ik foutmeldingen .
Wat doe ik verkeerd?
Volgens mij zijn er niet echt dit soort spellen, beetje een gat in de markt.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:02 schreef donpsp het volgende:
Vet spelletje hoor. Net even vlug doorgekeken en morgen eens aan mijn meisje laten zien![]()
Heeft iemand misschien nog meer namen van (gratis) games zoals deze? Niet dat deze niet goed is, maar gewoon voor de diversiteit.
Als er voor betaald moet worden maakt het ook niet zoveel uit, vast wel een illegale manier voor te vinden
Alleen als er ook daadwerkelijk iets te melden valt. Vergeet niet dat een spel maken veel tijd kost, en ik ook nog zoiets als een baan hebquote:Op maandag 4 augustus 2008 08:15 schreef LamstraalASD het volgende:
Krijgen we soms een status update??
Een baan?? opzeggen die handel, dat gaat ten koste van je "spel maak" tijd.quote:Op maandag 4 augustus 2008 08:29 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Vergeet niet dat een spel maken veel tijd kost, en ik ook nog zoiets als een baan heb.
Haha en ik reageer laatquote:Op donderdag 3 juli 2008 09:19 schreef makkie88 het volgende:
[..]
je bent er wel vroeg ( 9:00! ) bij voor in een Sex topic![]()
Jeuhquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:35 schreef Kn0x het volgende:
Stiekeme TVP.
Ik heb ook wat ervaring met C#. Studeer momenteel Informatica op HBO niveau. Ben nu 3e jaars. Ik werk met Visual Studio 08. Als je hulp nodig hebt, wil ik me wel beschikbaar stellen. Ik heb echter ook dezelfde issues als jij. Ik moet me werk dan verdelen tussen 2.0 en school. Maar dat moet geen probleem zijn.
Zo genoeg techinische klets. Ik ga het vanaaf spelen met mijn vriendin, even kijken wat zij ervan vind.
Mijn vakantie is net over, dus heb ik tijd om fotos te maken. Nu nog minstens twee modellen. Aanmelden/vragenstellen kan bij mij of bij B_G.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:14 schreef Tha-Brother het volgende:
Geweldig spel![]()
Ben benieuwd naar deel 2(A),, hoever zijn jullie intussen?
Ik zoek twee modellen, een man en een vrouw, maar een trio zou ook kunnen (alhoewel onwaarschijnlijk, gelet op het aantal reactiesquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:19 schreef Tha-Brother het volgende:
Wat voor modellen zoek je precies enz?:P en hoe wil je de fotoshoot doen?![]()
Niet dat ik erg geinteresseerd ben, maar gewoon nieuwschierigheid
@ Ronald: Misschien een idee om wat voorbeeldjes neer te zetten van wat voor foto's je verwacht te willen maken? Hopelijk levert dat een paar modellen opquote:Op maandag 4 augustus 2008 08:29 schreef Blind_Guardian het volgende:
Alleen als er ook daadwerkelijk iets te melden valt. Vergeet niet dat een spel maken veel tijd kost, en ik ook nog zoiets als een baan heb. Verwacht iig. voor oktober geen vergevorderde updates
Goed plan!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:10 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
@ Ronald: Misschien een idee om wat voorbeeldjes neer te zetten van wat voor foto's je verwacht te willen maken? Hopelijk levert dat een paar modellen op
Goeie vraag.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:20 schreef Tha-Brother het volgende:
Is het ook de bedoeling dat de lul van de man in beeld komt? of gewoon zoals op die foto's dat hij achter de vrouw zit ofzo?:P
kunnen jullie aangeven voor wat voor foto's jullie nodig hebben?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Goeie vraag.
Van geen van beiden partners worden "money-shots" gemaakt. De fotos zijn bedoeld als ondersteunend voor het spel, niet om alle aandacht van het spel weg te trekken. Het maximale wat je te zien krijgt staat op de fotos: geslachtsdelen zullen onzichtbaar of in de schaduw verstopt zijn.
Eh? Ik begrijp je misschien verkeerd, maar er staan toch voorbeelden in dit topic? Als we de fotos hadden die we willen maken dan hoefde ik ze niet meer te maken, he?quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:22 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
kunnen jullie aangeven voor wat voor foto's jullie nodig hebben?
met trefwoorden.
misschien dat er aan de hand daar van ook foto's geleverd kunnen worden.
hoef dan alleen wat modellen te proberen te strikken.
Dat kan B_G beter beantwoorden.quote:ps.
misschien is het leuk als mensen zelf in categorien prive foto's kunnen invullen in plaats van wat er aangeleverd word. (geen idee of dat veel of weinig werk is om te inplanteren)
(mooie tvp lijkt me zo)
* Blind_Guardian krijgt spontaan ideeën met door de gebruiker in te stellen thema'squote:Op dinsdag 2 september 2008 00:22 schreef PKfotografie het volgende:
ps.
misschien is het leuk als mensen zelf in categorien prive foto's kunnen invullen in plaats van wat er aangeleverd word. (geen idee of dat veel of weinig werk is om te inplanteren)
(mooie tvp lijkt me zo)
Mag ook. Mensen die foto's willen aanleveren mogen altijd per PM of mail contact met me opnemen. Uiteraard garandeer ik dat er zeer zorgvuldig met foto's wordt omgegaan en nergens anders voor worden gebruikt dan het spel. Anderzijds kan ik dan weer niet garanderen dat foto's daadwerkelijk in het spel komen, da's altijd afhankelijk van kwaliteit en toepasbaarheid.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:49 schreef Angst het volgende:
het lijkt mij overigens een stuk laagdrempeliger om mensen zelf foto's te laten maken en op te sturen dan toen moeten afspreken met iemand die die foto's maakt....
ookal krijg je dan wel minder kwaliteit natuurlijk
Je zegt niks stoms, maar ik twijfel er sterk aan of er in KPD veel mensen rondlopen die op de foto willen. Mijn gevoel zegt me dat er, op degenen die foto's plaatsen in het 'heren/dames geef je bloot' topic na, voornamelijk mensen komen die alleen willen kijken. Zou nog eerder geneigd zijn een oproep in FOT / US te doen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:22 schreef roepdeman het volgende:
In KPD zou er toch gevraagd kunnen worden om foto's? Of zeg ik nu iets heel stoms? :$
Maak er gezien de datum en het gebrek aan medeprogrammeurs maar november van. Ben nog niet eens halverwege als ik tenminste kwaliteit wil opleveren. Dus please niet om updates vragen! Ik kom er vanzelf mee als er iets te melden valt...quote:Op maandag 4 augustus 2008 08:29 schreef Blind_Guardian het volgende:
Alleen als er ook daadwerkelijk iets te melden valt. Vergeet niet dat een spel maken veel tijd kost, en ik ook nog zoiets als een baan heb. Verwacht iig. voor oktober geen vergevorderde updates
Ondertussen mogen fotomodellen nog steeds PM'en naar RonaldV of mij, aangezien we voor deze versie nieuwe plaatjes willen gebruiken. Uiteraard zijn opties als "geen gezicht in beeld" en anonimiteit bespreekbaar.
Hoeft niet meer, Makkie, kijk maar 1 post boven jequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:50 schreef makkie88 het volgende:
In de Op staat een link naar versie 1.0 van het spel op een webspace van mij, zoals jullie al zien werkt deze niet mere, vanaf nu te bereiken op:
http://makkie88.dynq.nl/SSveS.zip
als versie 2.0 er ook op mag ga ik deze er ook op zetten
hey,quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:44 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Hoeft niet meer, Makkie, kijk maar 1 post boven je. Maar bedankt voor het aanbod.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:18 schreef makkie88 het volgende:
[..]
hey,
gelijk zou ik eventjes met kritiek komen op het persoon boven mij
de website vraagt om te registreren om het spel te kunnen downloaden,
ik zou dat dus niet snel doen, dus als je mensen wilt die je spel downloadenlaat ze dan niet inloggen (Y)
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:09 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]![]()
![]()
Nog helemaal niet gezien, heb die site dan ook niet zelf in elkaar gezet. Zal 't vanavond even fixen
Daarin moet ik je helaas teleurstellen. Ik werk nog steeds 99% in mijn eentje omdat de enige medeprogrammeur die ik heb gevonden tot dusver 1 avondje heeft meegewerktquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:54 schreef peer_boy het volgende:
Hoever is versie 2 eigenlijk?, hopelijk voor 1 november een beta online
Klopt, en ik heb een 32-uurs baan, sport, sociaal leven en eem vriendin die me te vaak van het programmeren afhoudtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:05 schreef ThaKiller het volgende:
Hey, wij moeten gewoon niet zo zeuren hoor, je doet t immers gratis, toch?
Dan zal dat vast een leuk vriendinnetje zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:11 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
...de motivatie is er iig.
Misschien de url van de website onder het "homepage" knopje zetten? Maakt t wat makkelijker te vinden in de toekomstquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:01 schreef SSveS het volgende:
Om even de mogelijke onduidelijkheid weg te nemen pas ik deze post aan
Samen met de aanmaker van dit account heb ik een website voor het spel gelanceerd, http://www.spannendspel.nl. Het staat ieder vrij om in dit topic door te blijven praten over het spel, en ik blijf ook zeker dit topic volgen. Echter om de berichtgeving helderder te maken wat betreft versie 2 raad ik iedereen aan om op onze site te kijken voor updates en suggesties voor versie 2 daar te plaatsen. Ook verzoeken voor betatesters zal ik tegen de tijd dat die nodig zijn daar plaatsen.
Op onze website staat uiteraard het spel zelf en op deze site is te zijner tijd natuurlijk ook versie 2 te downloaden. Iedereen die op de website staat aangemeld krijgt bericht zodra deel 2 gereed is.
Sorry voor de eventuele verwarring.
Blind_Guardian en wned.nl
Neh, ik doe wel meer op Fok dan alleen erotische spellen programmeren en ik hoef niet alleen maar met mijn spel geassocieerd te worden hoorquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:02 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
Misschien de url van de website onder het "homepage" knopje zetten? Maakt t wat makkelijker te vinden in de toekomst
Dank jequote:Op vrijdag 7 november 2008 17:51 schreef ArtemisQ het volgende:
Ziet er strak uit! Ook relaxed dat je zelf opdrachten kunt toevoegen en dat de opdrachten afhankelijk zijn dan de spullen die je in huis hebt!
Goed bezig!
ik vind het er ook goed uitzienquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:30 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Dank je, komt door de vele tips en verzoeken die ik naar aanleiding van versie 1 binnen kreeg. Of mijn spel aan 4play kan tippen valt nog te bezien, maar tot dusver ben ik zelf wel tevreden met het resultaat. Jammer dat het nog even gaat duren voor ik een beta kan opleveren, moet nog veel logica worden gebouwd.
Dat de eerste indruk positief is geeft me echter hoop, en motivatie
Als versie 2 beter is dan versie 1 dan denk ik dat het de concurrentie met 4play wel aankan, zeker om dat het gratis is. Het enige wat ik nog als mogelijk probleempunt zie is de kwaliteit van de opdrachten.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:30 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Dank je, komt door de vele tips en verzoeken die ik naar aanleiding van versie 1 binnen kreeg. Of mijn spel aan 4play kan tippen valt nog te bezien, maar tot dusver ben ik zelf wel tevreden met het resultaat. Jammer dat het nog even gaat duren voor ik een beta kan opleveren, moet nog veel logica worden gebouwd.
Dat de eerste indruk positief is geeft me echter hoop, en motivatie
Doe 's een gokquote:
Nope, op spannendspel.nl. 't is inmiddels niet alleen meer op Fok bekend dat ik een spelletje bouw hequote:
flikker op? Is er een wereld BUITEN fok??????quote:Op donderdag 11 december 2008 09:33 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Nope, op spannendspel.nl. 't is inmiddels niet alleen meer op Fok bekend dat ik een spelletje bouw he.
Kijk eens door het raam en blijf eens OTquote:Op maandag 15 december 2008 10:18 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
flikker op? Is er een wereld BUITEN fok??????
quote:Op maandag 22 december 2008 18:17 schreef Twinky het volgende:
ah.
never mind.
duizend, tienduizend, bijna hetzelfde toch
Waarom? Maakt dat het spel minder leukquote:Op woensdag 24 december 2008 00:34 schreef Argento het volgende:
maar als de poll dan luidt:
Ik vindt dit spel...
dan haak ik alweer af he.
Aangepast. Ik heb de site ook niet zelf vormgegeven en het grootste gedeelte van de inhoud waaronder de poll is door iemand anders gemaakt op mijn verzoek. Wat niet wegneemt dat ik meestal wel op typo's let.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:34 schreef Argento het volgende:
maar als de poll dan luidt:
Ik vindt dit spel...
dan haak ik alweer af he.
geen idee. Ik ben afgehaakt voordat ik uberhaupt maar enig zicht had op de inhoud en de bedoeling van het spel.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:38 schreef AnKo het volgende:
[..]
Waarom? Maakt dat het spel minder leuk
Stuur mij en B_G maar even een PM. Ik beloof je vandaag nog antwoord.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:24 schreef Stelletje20jaar het volgende:
Zijn er nog fotó's of andere content nodig (opdrachten)?
Heb een mailtje verzonden. maar we hebben niks meer vernomen.
Da's tofquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:47 schreef Twinky het volgende:
ik wil je wel helpen met wiskunde enzoben niet goed in programmeren maar zo'n logicapuzzel klinkt tof.
Groepsopdrachten zijn altijd voor iedereen met wie de betreffende speler samen opdrachten wil uitvoeren, dat kan in feite van 1 tot 5 medespelers gaan (groepsopdrachten zijn meestal ook door 2 spelers te spelen).quote:Op zaterdag 10 januari 2009 05:39 schreef Stelletje20jaar het volgende:
@Blind_Guardian;
Groepsopdrachten wordt dat gezien als meer dan 2? Of eigenlijk alleen maar opdrachten anders dan met je partner. Ik neem aan dat 1e; zodat je ook echt kan regelen met 3 of 4 spelers; dat er alleen met wie je wil bepaalde handelingen worden verricht.
Ik heb zelf niet veel nieuwe opdrachten in mijn hoofd, maar er zijn een paar mensen die al opdrachten hebben ingestuurd. Verder ga ik kijken wat en hoeveel ik van 4Play kan lenen. Mijn doel is om rond de 500 - 700 opdrachten uit te komen.quote:Versie 1 had denk ik een opdracht of 100-150? En dat was helaas vrij snel al weinig vernieuwend.
Dan zit je nu zeker al snel aan het 3 of 4voudigen (groepen, bi, lesbienes, homo's)? En dan neem ik aan dat je eigenlijk nog wel meer (langere gameplay) wil? (De editor zal ook wel uitkomst bieden:) Heb je al een streef aantal opdrachten in je hoofd? Denk dat ook nog flink veel werk is; en alle bronnen ter inspiratie; en veel schrijvers dus wel nodig zijn?
Ingewikkeld: ja, leuk: als het goed is ook. Ik heb het idee voor een deel van 4play 'geleend', waar geaardheid ook ingevuld kan worden. En zoals iemand al opmerkte zullen de meeste mensen die het spel gaan spelen op elkaar afgestemd zijn en de situatie zoals ik schetste zelden voorkomen. Het is echter wel iets waar ik rekening mee moet houden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:45 schreef Twinky het volgende:
Ik vraag me af of je nu niet veel en veel te ver gaat? Het wordt enorm ingewikkeld zo!
Misschien is een 'voorkeurspersoon' handiger, zodat als je twee stellen hebt er wat meer eigen man gekozen wordt dan andere man. En aan het begin van het spel: homospel, heterospel, lesbospel.
Klopt, ik was de opdrachten die geschikt zijn voor alle partijen uit het oog verloren. Weer een zorg minder dus. Verder weinig nieuws op het front, behalve dat ik de laatste weken weer weinig opschiet door werk, griep en andere afsprakenquote:Op maandag 26 januari 2009 15:46 schreef Stelletje20jaar het volgende:
Als dat te complex gaat worden zou een melding met - onvoldoende homo/lesbische speler(s) ook toch prima kunnen. Maar er zijn ook nog best wat opdrachten (vooral iedergeval) communicatie die zonder geaardheid voorkeur te spelen zijn. Wedstrijdjes, spelletjes onderling (met drank, oid). Alleen hier een limiet kiezen, lijkt ons niet meer dan réeel.
Belangrijkst lijkt ons oldoende hetero-opdrachten, groepsopdrachten, en (idd homo 2 mannen, lesbiene 2 vrouwen opdrachten te hebben als die mee doen bij voldoende spelers.
Mijn eigen site wordt idd. niet zo goed bezocht, hou 'm ook nog niet zo goed bijquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:04 schreef Stelletje20jaar het volgende:
@Blind_Guardian
Het is meestal helaas zo veel vrijwilligers moeilijk te krijgen zijn. Als je echt medewerking wil moet je daar meestal toch echt zelf proactief actie op ondernemen. Dat zou inhouden op andere sites kijken, of kennissen benaderen, misschien is een oproepje op eigen website (en forum) ook een idee. Weet niet of de site een beetje bezocht wordt? De meerwaarde van de site is nu nog niet zo groot.
Dank je. Ik vind het jammer dat de ontwikkeling van versie 2 al richting de 1,5 jaar gaat, maar zolang als er mensen zijn die ik er een plezier mee doe blijf ik ontwikkelen en ik hoop dat uiteindelijk het resultaat er naar isquote:Andere optie is het rustig zelf te doen natuurlijk:) En dan komt er uiteindelijk ook wel weer wat leuks uit.
Echt behalve een paar (in het Engels) alternatieven bestaan er natuurlijk niet. De andere vaak adventure achtige spelletjes oid zijn vaak nogal flauw.
Een board game (maar dan op de PC) is volgens ons toch het leukste.
Ik heb met name iemand nodig die met C# en Visual Studio 2008 overweg kan en weet hoe (Tortoise)SVN werkt. En iemand die niet alleen hulp toezegt, want als diegene vervolgens niks meer van zich laat horen is dat niet echt motiverend.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:38 schreef WooTz het volgende:
waar heb je hulp bij nodig voor het programmeren? ik kan kleine dingen wel tussendoor voor je maken als je wilt. maar ik kan niet je project beheren, dus per keer kleine dingen is geen probleem.
Welke door mijn lieftallige assistente cq. vriendin worden ingevoerdquote:Op woensdag 1 april 2009 01:12 schreef Stelletje20jaar het volgende:
@Blind_Guardian
En weer wat opdrachtjes uit een party en swinger spelletje vooral.
Om eerlijk te zijn weet ik nog niet wat ik met de site aan wil. Ik heb contact met een andere Fok!ker om de site te restylen, want helemaal lekker loopt 'ie niet en ik heb zelf niet de kennis of tijd om hem bij te houden. De login is idd. bedoeld voor het forum, maar ook voor de betaversie aangezien ik liever niet heb dat iedereen een versie gaat downloaden en uitproberen waar her en der misschien nog foutjes in zittenquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:35 schreef Stelletje20jaar het volgende:We hebben ons ook maar even dan voor de site/forum op www.spannendspel.nl geregistreerd. Wat wij niet helemaal snappen is de reden waarom je daar kan registreren? Is dat enkel omdat je dan onder het forum onder je eigen naam een berichtje kan posten? Of wordt dat straks ook makkelijker voor het gebruik van de beta versies? (berichten op een beta-forum?)
Het is ons ook niet helemaal helder wat er nu op die site gaat komen en wat hier?
We zijn ook een tijdje hier weg geweest dus vandaar de wat latere reactie.
Die feature moet ik nog bouwen, is (tenzij ik de komende 2 weken lekker doorstoom) ook nog geen optie in de beta aangezien daar de prioriteit even niet ligt. Maar in de uiteindelijke release wil ik dat wel meenemen jaquote:Op zondag 19 april 2009 04:16 schreef Stelletje20jaar het volgende:
@Blind_Guardian
Oh wij dachten zowieso dat (in dit topic) dat er een keuze gemaakt was voor een "feature" waarbij spelers zelf de foto's naar keuze kunnen importeren (of een soort van skin)?
Is dat nu het geval of wordt er nog steeds wel gekeken naar stelletjes die kunnen willen poseren?
Helemaal gelijk, ik moet alleen nog wel honderden opdrachten spelklaar maken, want hoewel mijn vriendin goed is in het inkloppen in de database kan het voor de kwaliteit geen kwaad om te zien of alle opdrachten wel de vereiste geslachten, categorieen, speelgoed en kleding hebben. Echter, voor de beta zal ik ws. een beperkte set opdrachten aanbieden, hoofdzakelijk uit SSveS 1, maar uiteraard kan iedereen met de editor toevoegen wat hij/zij wilquote:Goed nieuws dat het volgende tot dusver werkt
- Uitdelen van de juiste opdrachten
- Puntentelling
- Kleding Kopen
Lijkt op zich niks nieuws, maar als dat inhoud dat dingen zoals homo, biseksueel, lesbienne, groepsopdrachten (seksuele voorkeur allemaal mee werken) en ik neem aan dat je dat ook bedoeld? Dan is het toch al een hele prestatie?
Straks in de komende maanden tijd om alles met elkaar te fine-tunen dan komt het allemaal wel dik in orde
Mijn hart loopt over van medelijden.quote:Op zondag 19 april 2009 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
Ik krijg blauwe ballen van dit topic
Er valt gelukkig niet veel te slopen met de editor hoor, enige wat er kan gebeuren is dat niemand meer opdrachten krijgt omdat er te weinig aanwezig zijn of niet aansluiten op de spelerwensen. De editor is geintegreerd in de beta. De 'standalone' versie was in feite het volledige spel met alle vensters behalve de editor uitgeschakeldquote:Op zondag 19 april 2009 17:37 schreef Stelletje20jaar het volgende:
@Blind_Guardian
Kwaliteit vóór kwantiteit is ook belangrijk, en het is inderdaad essentieel dat de juiste onderdelen geselecteerd zijn, zodat je geen prut database krijgt, vandaar dat de editor ook wel met enige kennis gebruikt moet worden denk ik (je kan de boel ook slopen). Is de database editor geïntegreerd in de beta? (of blijft het een standalone versie zoals die los op de site stond? Instructie/handleiding zou welkom zijn. Of de standaard (beta database) zodat je kan zien hoe het een en ander in de praktijk uitwerking heeft.
Zal op termijn wel gaan gebeuren want ik wil de updates hier langzaamaan gaan afbouwen en richting mijn site gaan verplaatsen. Dat heeft twee redenen: ten eerste kijkt niet iedereen die naar een erotisch spel zoekt op Fok en ten tweede is er vanuit de admin / pr hoek van Fok weinig behoefte aan mijn spel. Had ze nl. al eens aangeschreven, maar geen reactie op.quote:Op zondag 26 april 2009 17:06 schreef Stelletje20jaar het volgende:
Leuk dat de website bijgewerkt/aangepast is. We denken dat je dat gelijk in de bezoekersaantallen gaat terug zien. Mooie aanvullingen zijn inderdaad:
1. De nieuwe grafische stijl/Uitleg pagina!
2. Informatie over het betatesten
3. En waar we beetje toevallig op konden klikken (de Link naar het FOK topic hier)
Misschien dat de feature lijst, en nog wat andere info van hier ook daarheen kan (uiteindelijk)?
Klopt, ik ga straks even reageren, moet eerst een prioriteitenlijstje maken anders ben ik volgende maand nog niet klaar met jullie lijstje met testresultatenquote:Op zondag 26 april 2009 22:53 schreef Stelletje20jaar het volgende:
We hebben het de afgelopen dagen aardig kunnen testen, er liggen dus wat mailtjes met onze bevindingen in je mailbox. Nu maar weer even afwachten of je er wat mee kan...
Mee eens, hoewel veel sites tegen het gratis spammen van een site / spel zijnquote:Het aantal fans van een erotisch spel is hopelijk vele malen groter dan het deel wat hier op FOK kijkt.![]()
Als je die Nederlanders wil bereiken, dan moet je denken we nog wel op wat meer plekken aanwezig zijn (bijvoorbeeld site/forum) Het is ook belangrijk bij de eerste 10 hits van google te staan, de site makkelijk vindbaar.
Ben ik op tegen. Om de simpele reden dat het het ophalen / bijhouden van updates praktisch onmogelijk maakt. Er komt geen 'update' knop in het spel dus elke bugfix enz. zal vanaf de site moeten worden gehaald.quote:Ook lazen we op het topic verspreiding via torrents is ook nog een mogelijkheid.
Die indruk heb ik nou ookquote:Het aanwezig zijn op FOK (als een van de grote forums - subforum seksualiteit) heeft denk ik ook geen kwaad gekund voor de bekendheid.
Ja en nee, ik ben een hobbyist, geen marketing manager. Als iemand een idee heeft hoe ik gratis mijn spel kan bekendmaken hou ik me aanbevolen. Enige idee dat ik heb is om een bannerruil met bijv. de Fun4Two en Fata-Morgana aan te gaan.quote:Het is wel verstandig om een beetje van te voren over PR, verspreiding na te denken....
Het was de bedoeling dat ik die vanavond zou uitbrengen, maar mijn hoofd stond gister(avond) en vandaag niet zo naar programmeren. Stond gisterochtend aan de rand van het bewuste kruispunt in Apeldoorn, vandaarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:53 schreef makkie88 het volgende:
heyy, ik ben een weekje op vakantie geweest, maar is de beta van versie 2 al beschikbaar?
ik had me opgegeven.. (en tevens gratis reclame-schopje)
owh, das effe heel erg moeilijk, ik zou dan zeker ook rust nemen.. gecondoleerd met de omstanders.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:00 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat ik die vanavond zou uitbrengen, maar mijn hoofd stond gister(avond) en vandaag niet zo naar programmeren. Stond gisterochtend aan de rand van het bewuste kruispunt in Apeldoorn, vandaar
Morgen of overmorgen pak ik het werk weer op dus zondagavond of maandag verwacht ik alsnog de beta uit te brengen.
hoeveel mensen gaan er dan aan die beta werken? volgens mij ook niet hel veel?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:47 schreef Stelletje20jaar het volgende:
Wij denken dat het verstandig is om wat meer tijd te nemen, aangezien we in onze tests ongetwijfeld, het nodige hebben opgespoord/aanbevelen wat ook bij de massa test opgemerkt wordt. En er zijn ook wat dingen die het testen, wat makkelijk maakt. Het komt hoe dan ook niet of het wat later gebeurd, we blijven net als iedereen mee werken en hopen met zijn alle dat het een mooi eindresultaat wordt en daar zijn we eigenlijk al heel zeker van!.
Vandaag wéér eens de website bezocht, en waar komt die massale toestroom van mensen opeens vandaan? Ook het aantal downloads van versie 1 stijgt momenteel weer massaal, net als wat nieuwe registraties forum (vóór de beta).
na effe gelezen te hebben heb ik hier een citaat:quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:51 schreef Stelletje20jaar het volgende:
En zie hier PR aanbod!:P het is hartstikke goed om daar over na te denken. Al hebben we ook het idee dat het product zichzelf wel redelijk goed gaat verkopen bij wijze van spreken. Goed dat de site steeds meer als belangrijkste communicatiemiddel gebruikt wordt. Bij de Medewerkers gezocht is de vacature betatesters ingetrokken is blijkbaar voor het moment voldoende zo.
quote:15 mei 2009:
Hopelijk stel ik niet teveel mensen teleur, maar het zal ondertussen wel duidelijk zijn dat ik 9 of 10 mei ook niet heb gered als releasedatum voor de beta. Er moet nog teveel gebeuren om de bugs die uit de 'alpha-test' kwamen weg te werken en starten bij een nieuwe werkgever (na 2 weken vakantie eind vorige maand) helpt daar niet echt bij . Dus helaas kan ik voorlopig even geen 'nieuwe' releasedatum noemen voor de beta, aangezien ik geen idee heb hoeveel tijd het nog gaat kosten en ik wil niet valse verwachtingen blijven wekken. Hou deze pagina in de gaten voor updates, zodra ik een wat beter vermoeden heb dat het spel testklaar is laat ik dat weten.
Beide. 's avonds vaak iets te moe om nog effectief te kunnen programmeren en ik zit momenteel tegen het samenvoegprogramma voor de database aan te hikken, wat ingewikkeld is maar noodzakelijk als ik niet meer dan 100 opdrachten handmatig wil gaan kopieren.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:56 schreef Stelletje20jaar het volgende:
@Blind-Guardian
Zijn er echt nieuwe uitdagingen waar je niet meer doorheen komt, of heb je door je nieuwe baan/werk simpelweg geen tijd/energie meer om aan het programmeren toe te komen?
Het gaat nu voornamelijk om een bruikbare set opdrachten voor een zo breed mogelijke test (dus het overgrote deel van jullie opdrachten).quote:Mocht je toch nog wat van onze suggesties wat meer van die vele lijstjes die als test-resultaten inleverde toch nog in de beta willen (zoals op de website vermeld onder het nieuws dan zijn we wel nieuwsgierig naar wat die dingetjes zijn. (per mail of iets dergelijks:P)
Versiebeheer programma, zoals gezegd heb ik al een keer 1 avondje met iemand samengewerkt, dus de mogelijkheden zijn er. Mits een medeprogrammeur van SVN gebruik kan maken. En meestal werkt ieder voor zich aan een ander stukje code. Een spel bestaat niet uit 1 codebestandquote:
[...] (hoe wilde je uberhaupt met meerde aan 1 code werken? Ook dat zal wel een kwestie zijn van een stukje projectmanagement.
1 2 3 4 5 6 7 | FROM intevoegentabel // waarden stop je in $var INSERT INTO maintabel VALUES $var |
Beetje boel op verkeken, had verwacht dat het makkelijk kon, maar blijkt een stuk ingewikkelder te zijn dan ik dacht.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:33 schreef Stelletje20jaar het volgende:
@Blind_Guardian
De merg tool zou toch eerst enkele uren werk zijn?
Wel, ik zit nu tegen het nalopen van 500 opdrachten aan te kijken. Kan ik denk ik wel zelf, maar is een aardig karwei. Zodra dat af is wil ik de beta hoe dan ook uitbrengen, en tussendoor misschien wat kleine patches uitbrengen mochten er grote fouten in zitten. Het wachten duur in mijn ogen ook te langquote:We zijn nu een maandje verder dan de deadline in eerste instantie.
Als we nog wat kunnen doen... laat het ons weten.
Als het MSSQL / MySQL zou zijn en het om 1 tabel zou gaan: waarschijnlijk. Helaas gaat het om een database die die mogelijkheid niet ondersteunt, en daarnaast bestaat een opdracht naast een hoofdtabel uit ca. 3 koppeltabellen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:03 schreef ThaKiller het volgende:
Is het database samenvoegen niet iets als:
[ code verwijderd ]
Het spijt me dat ik valse verwachtingen heb gewektquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:56 schreef LaTiNo het volgende:
Gaat zeker niet lukken om de komende 2 weken uit te brengen? Ik wilde het tijdens mijn vakantie gaan uitproberen
Hangt er vanaf wat je handmatig invullen noemt. Ik heb nu 1 database met 500 opdrachten, maar bij het invoeren daarvan zijn nog aardig wat foutjes gemaakt (ik heb mijn vriendin, die de invoer deed, al laten weten dat ik op iets meer zorgvuldigheid had gehooptquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:10 schreef Stelletje20jaar het volgende:
Heb je besloten om dan maar handmatig wat in te vullen? Is in versie beheer hetzelfde sprake in de vorm van kleine patches? Grote fouten denk ik niet, meer een hoop features die wij (en iedereen denken we) graag ziet verschijnen.
Ik snap je laatste zin even niet helemaalquote:Wel is iedereen natuurlijk erg nieuwsgierig! En de bulk-test zal denken wij anders ook weer geopend moeten worden (voor beta testers)
is het niet voor de beta testers ene idee om die tests uit te voeren?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:51 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik valse verwachtingen heb gewekt. Nieuwe baan en tegenvallers bij het programmeren zorgen voor meer vertraging dan me lief was
[..]
Hangt er vanaf wat je handmatig invullen noemt. Ik heb nu 1 database met 500 opdrachten, maar bij het invoeren daarvan zijn nog aardig wat foutjes gemaakt (ik heb mijn vriendin, die de invoer deed, al laten weten dat ik op iets meer zorgvuldigheid had gehoopt). Denk aan verkeerde categorie / speelgoed / kleding en zelfs geslacht uitvoerder / ontvanger... Naar verwachting is dat nu wel bijna afgerond, ter indicatie: na 2 dagen heb ik 250 van de 500 opdrachten nagelopen op speelbaarheid.
je hoeft ook niet alles in 1x uit te brengenquote:De features die iedereen graag ziet verschijnen komen er echt wel aan, als het niet in de beta is dan wel in de release van 2.0 of 2.1; deze versie lijkt me hoe dan ook levensvatbaarder voor updates dan versie 1
[..]
ik denk dat die bedoelt dat het gene wat er is wel speelbaar is, zodat het getest kan worden,quote:Ik snap je laatste zin even niet helemaal
Ik denk niet dat elke tester er op zit te wachten om eerst 500 opdrachten te moeten nalopen alvorens te kunnen testen. Ik doelde niet op grammaticale foutjes of zo, nu worden flink wat opdrachten ten onrechte niet getoond of aan de verkeerde speler, omdat instellingen té scheef staan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:11 schreef makkie88 het volgende:
is het niet voor de beta testers ene idee om die tests uit te voeren?
Gelukkig niet. Ik heb dat geprobeerd, maar als ik alle ideeën in de beta zou willen verwerken kan je nog een half jaartje wachtenquote:je hoeft ook niet alles in 1x uit te brengen
Sorry voor de late reactie. Ik heb nog geen vaste medeprogrammeur, en het nakijkwerk aan opdrachten heeft de afgelopen week stil gelegen met dank aan m'n werk (zo druk gehad dat ik 's avonds geen puf meer hadquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:33 schreef Stelletje20jaar het volgende:
@Blind-Guardian
En inmiddels al een medeprogrammeur kunnen strikken?
Kan je een programma dan maken met meerdere verschillende programmeertalen echt door elkaar?
Trouwens deze week zijn wij nog druk, maar het ergens volgende nodig zijn kunnen we wel weer wat helpen. Vanaf maandag hebben we weer eventjes vrij.
Klopt, ik verwar je met "geenideee"quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:35 schreef ThaKiller het volgende:
Eh, Ik heb je niets gemaild? Bedoel, had t graag gedaan hoor, maar ikENK* dat dat iemand anders is geweest.
In ieder geval, mijn aanbod m.b.t. het schrijven van SQL staat nog steeds.
Haha ja hoor is goed. Het is een aanbod hoor, je hoeft er geen gebruik van te maken als je t niet ziet zittenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:07 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Klopt, ik verwar je met "geenideee". Eerst wil ik de huidige opdrachten afronden zodat de beta de deur uit kan, daarna zal ik je PM'en over SQL, ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |