abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 juni 2008 @ 16:52:26 #101
186375 Wakinyan
Thunder and Wind
pi_59797322
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:45 schreef Reflectionne het volgende:
TVP heb het eerste deel net gedownload.. Hopelijk wil vriendlief mee testen (denk het wel). Zoals ik dat nu al lees ben ik benieuwd naar deel 2!
Same here, had dit hele topic nog nooit gezien of van het spel gehoord, maar ik ga'm vanavond met m'n meisje uitproberen

Super dat je door wilt gaan met versie 2
The Thunderbird's name comes from that common supposition that the beating of its enormous wings causes thunder and stirs the wind.
  maandag 30 juni 2008 @ 17:06:15 #102
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_59797677
Dank voor alle positieve reacties. Ik heb momenteel ook een programmeur gevonden die wil gaan meehelpen aan het spel, alleen lukt het me nog niet om de code van het spel te delen via versiebeheer .

Zodra ik dat probleem heb opgelost kan ik hopelijk met verdubbelde kracht gaan verderwerken
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  maandag 30 juni 2008 @ 17:20:30 #103
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_59797987
Ik download 'm nu en laat hem vanavond aan m'n vriend zien. Hij heeft ook verstand van dit soort dingen, dus wellicht kan hij je ook nog wel met e.e.a. helpen .
KuikenGuppy
  maandag 30 juni 2008 @ 18:08:23 #104
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_59798920
quote:
Op maandag 30 juni 2008 17:20 schreef Burdie het volgende:
Ik download 'm nu en laat hem vanavond aan m'n vriend zien. Hij heeft ook verstand van dit soort dingen, dus wellicht kan hij je ook nog wel met e.e.a. helpen .
Graag . Iedereen die kan helpen door middel van tips, of wellicht een eigen svn server is welkom.
pi_59798997
Wat voor tips zoek je precies naar? Technische of gebruikerservaringen? Eerste kan ik je denk ik niet mee helpen
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  maandag 30 juni 2008 @ 18:25:57 #106
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_59799305
Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000135). Klik op OK om de toepassing te beëindigen.
KuikenGuppy
  maandag 30 juni 2008 @ 18:30:46 #107
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_59799431
quote:
Op maandag 30 juni 2008 18:11 schreef roepdeman het volgende:
Wat voor tips zoek je precies naar? Technische of gebruikerservaringen? Eerste kan ik je denk ik niet mee helpen
Voorlopig zoek ik met name technische tips. Aangezien versie 2 heel anders wordt opgebouwd dan versie 1 zal ik aan gebruikservaringen niet meer zoveel hebben. Heb al genoeg uitbreidingen en spelverbeter tips gekregen

Dus iemand die zelf een SVN server kan opzetten, of info heeft over hoe ik er bij mij een kan benaderen mag me PM'en of in het andere topic posten: SVN server achter router werkt niet
quote:
Op maandag 30 juni 2008 18:25 schreef Burdie het volgende:
Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000135). Klik op OK om de toepassing te beëindigen.
.Net Framework 1.1 geinstalleerd?
pi_59805859
Ik heb eindelijk v1 kunnen proberen...

Ik vond hem wel leuk. Duurde wel wat lang voordat alle kleren 'uitgekocht' waren, maar dat is een kwestie van instellen (ik had hem op normaal staan).

Ik kreeg trouwens nog wel steeds een error bij het kopen van kleding. Dat was alleen maar bij 1 persoon. Het was denk ik een .net foutmelding, want ik kon gewoon doorspelen, en het werkte verder ook wel. Dat was wel vaag.

Ik zou het wel tof vinden als je nog tijd wil steken in v2!
  dinsdag 1 juli 2008 @ 19:49:54 #109
201229 DJKiwi
Whaazzaaaa!
pi_59825594
Error bij kleding idem hier bij vista
Wij hebben het gisteren geprobeerd, en die inventaris is wel echt essentieel. Ook mis een een "Kan niet" knopje (Volgende vraag als deze niet mogelijk is).
Er staan wel echt achtelijk vragen in vind ik. Vragen als je tiet in een glas stoppen, waar is dat goed voor?
Je penis in een glas stoppen en ronddragen die vond ik iets grappiger, al werkt dat niet echt positief voor je erectie xD
Ook hadden wij een probleem omdat mijn vriendinnetje 6 kledingsstukken aan had.
De multiplayer functie kijk ik zeer naar uit. Al zal je die nog opbouwender moeten maken omdat de spanning groter is in een kwartetje.

Wat ik nog een nadeel vond, dit spel is te erg gebouwd op stelletjes die 2 maanden hebben. Wij zijn 2 jaar bij elkaar en hebben echt geen geheimen voor elkaar dus een Korte / Lange relatie modus zou handig zijn.

Verder vonden we het leuk tijdverdrijf.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 20:30:24 #110
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_59826612
Zoals jullie in dit en het vorige topic konden lezen is alle hulp welkom. Er is eindelijk een tweede programmeur. De suggesties die jullie hier geven zijn belangrijk, maar minstens zo belangrijk is de inhoud.
- Verzin uitdagingen die in het spel gebruikt kunnen worden.
- Bedenk concrete functionele verbeteringen.
- Denk eens na of je niet met je vriend(in) wilt poseren om het uiterlijk van het spel aantrekkelijker te maken.
- Wil je testen onder jouw versie van Windows (Win2000/XP/Vista), geef je op!
Alle input die het spel beter en aantrekkelijker maakt is welkom.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  dinsdag 1 juli 2008 @ 20:49:02 #111
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_59827024
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 19:49 schreef DJKiwi het volgende:
Error bij kleding idem hier bij vista
Wij hebben het gisteren geprobeerd, en die inventaris is wel echt essentieel. Ook mis een een "Kan niet" knopje (Volgende vraag als deze niet mogelijk is).
Er staan wel echt achtelijk vragen in vind ik. Vragen als je tiet in een glas stoppen, waar is dat goed voor?
Je penis in een glas stoppen en ronddragen die vond ik iets grappiger, al werkt dat niet echt positief voor je erectie xD
Ook hadden wij een probleem omdat mijn vriendinnetje 6 kledingsstukken aan had.
De multiplayer functie kijk ik zeer naar uit. Al zal je die nog opbouwender moeten maken omdat de spanning groter is in een kwartetje.

Wat ik nog een nadeel vond, dit spel is te erg gebouwd op stelletjes die 2 maanden hebben. Wij zijn 2 jaar bij elkaar en hebben echt geen geheimen voor elkaar dus een Korte / Lange relatie modus zou handig zijn.

Verder vonden we het leuk tijdverdrijf.
De "kledingbug" is bekend, maar weet niet hoe ik die moet oplossen omdat ik die niet nagebootst krijg . Het is iets met een index, maar ik zal je de technische onzin besparen.

Dat het spel teveel draait om kortlopende relaties ben ik mee eens, ik speel het zelf nu ook nooit meer (:')). Het was dan ook goed gejat van een engelstalig spel wat ws. voor die doelgroep bestemd was. Nu ga ik proberen het beste van 2 spellen te jatten om zo iets originelers te bouwen
  dinsdag 1 juli 2008 @ 20:58:44 #112
201229 DJKiwi
Whaazzaaaa!
pi_59827238
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 20:49 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

De "kledingbug" is bekend, maar weet niet hoe ik die moet oplossen omdat ik die niet nagebootst krijg . Het is iets met een index, maar ik zal je de technische onzin besparen.

Dat het spel teveel draait om kortlopende relaties ben ik mee eens, ik speel het zelf nu ook nooit meer (:')). Het was dan ook goed gejat van een engelstalig spel wat ws. voor die doelgroep bestemd was. Nu ga ik proberen het beste van 2 spellen te jatten om zo iets originelers te bouwen
Ik snap niet waarom je hem niet naagebootst krijgt, heb je wel vista? Want volgens mij is die kledingbug alleen bij vista.
Technische onzin kan ik vaak wel begrijpen (met ietswat simpele uitleg zoals //--zinnetje formaat bij code)
Wat ik gedaan heb:
Spel starten
Kledingspunten stonden op 15000 (te veel uiteraard)
Ik had 4 kledingsstukken en zij 5 (eigelijk 6 dus)
Op het moment dat zij in het spel mijn kledingsstukken wil verwijderen krijg je dan de bug.

Ik wil best testen
  dinsdag 1 juli 2008 @ 21:20:15 #113
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_59827638
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 20:58 schreef DJKiwi het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je hem niet naagebootst krijgt, heb je wel vista? Want volgens mij is die kledingbug alleen bij vista.
Technische onzin kan ik vaak wel begrijpen (met ietswat simpele uitleg zoals //--zinnetje formaat bij code)
Wat ik gedaan heb:
Spel starten
Kledingspunten stonden op 15000 (te veel uiteraard)
Ik had 4 kledingsstukken en zij 5 (eigelijk 6 dus)
Op het moment dat zij in het spel mijn kledingsstukken wil verwijderen krijg je dan de bug.

Ik wil best testen
Ik draai thuis XP, maar heb het ooit sneaky op een Vista bak op mijn werk geprobeerd. Lukte op geen van beide een bug te krijgen. Maar aangezien ik ws. geen updates of patches voor 1.0 meer uitbreng (kwaliteit van die versie is gewoon vrij laag en ik concentreer me liever op 2.0) betwijfel ik of testen zin zou hebben .

Tegen de tijd dat ik testers voor versie 2 nodig heb geef ik een brul
pi_59829604
Hier een vista (XP ook goed) tester voor V2.0.
Heb geen programeer ervaring dus kan je p dat vlak niet helpen. Alle andere vlakken moet je maar even een gil geven.
Zal in ieder geval zorgen dat dit topic onder de aandacht blijft
Fuck with a Hooker, get rucked.
  woensdag 2 juli 2008 @ 00:08:42 #115
186375 Wakinyan
Thunder and Wind
pi_59831657
Ik draai een dualboot met Vista en XP x64, dus als je wilt dat ik mee-test hoor ik het wel
Ik heb verder geen technische/programmeer-ervaring. dus daar kan ik dan weer níet mee helpen.
The Thunderbird's name comes from that common supposition that the beating of its enormous wings causes thunder and stirs the wind.
pi_59858667
Ik heb Vista en geen last van die bug..

En ik vind een lange/korte relatie keuzemogelijkheid ook wel een goed plan!!

Ben erg benieuwd
  donderdag 3 juli 2008 @ 09:19:20 #117
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_59858691
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 09:17 schreef Reflectionne het volgende:
Ik heb Vista en geen last van die bug..

En ik vind een lange/korte relatie keuzemogelijkheid ook wel een goed plan!!

Ben erg benieuwd
je bent er wel vroeg ( 9:00! ) bij voor in een Sex topic
  donderdag 3 juli 2008 @ 09:36:09 #118
186375 Wakinyan
Thunder and Wind
pi_59858939
Jij bent ook maar 2 minuten later

Ik heb v1.0 trouwens ook gisteravond geprobeerd onder Vista: nog geen rare dingen gemerkt
pi_59859076
stiekeme tvp
Zo gek als een....ja eingelijk ben ik helemaal niet gek...
denk ik dan...gok ik....
pi_59861092
Ik kan evt wel testen op XP en VISTA, en heb wel wat technische kennis. Niet genoeg om zelf te programmeren, maar misschien wel genoeg om zelf al een aantal dingen uit te sluiten.
Terug van weggeweest!
  zondag 6 juli 2008 @ 10:42:30 #121
201229 DJKiwi
Whaazzaaaa!
pi_59921654
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 21:20 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Ik draai thuis XP, maar heb het ooit sneaky op een Vista bak op mijn werk geprobeerd. Lukte op geen van beide een bug te krijgen. Maar aangezien ik ws. geen updates of patches voor 1.0 meer uitbreng (kwaliteit van die versie is gewoon vrij laag en ik concentreer me liever op 2.0) betwijfel ik of testen zin zou hebben .

Tegen de tijd dat ik testers voor versie 2 nodig heb geef ik een brul
Ik bedoelde natuurlijk ook voor 2.0
Willen we graag testen tegen die tijd
pi_60048386
Sorrie hoor, maar ik krijg het spel (deel 1) niet geopend. Heb windows XP en de laaste updates binnen. Toch krijg ik foutmeldingen .
Wat doe ik verkeerd?
  vrijdag 11 juli 2008 @ 20:24:20 #123
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_60048463
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 20:20 schreef THEFOXXX het volgende:
Sorrie hoor, maar ik krijg het spel (deel 1) niet geopend. Heb windows XP en de laaste updates binnen. Toch krijg ik foutmeldingen .
Wat doe ik verkeerd?
Download alle .NET modules. Het zijn allemaal losse delen, die niets met elkaar te maken hebben, ze vullen erkaar aan. Probeer na het installeren nog eens het spel te starten, en laat even weten of het dan wel werkt.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_60059499
Vet spelletje hoor. Net even vlug doorgekeken en morgen eens aan mijn meisje laten zien

Heeft iemand misschien nog meer namen van (gratis) games zoals deze? Niet dat deze niet goed is, maar gewoon voor de diversiteit.

Als er voor betaald moet worden maakt het ook niet zoveel uit, vast wel een illegale manier voor te vinden
Drink geen bier, je doet al gek genoeg
pi_60060020
ben benieuwd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')