Niet nodig, heb al een betrouwbare mirror, zie de bijgewerkte vorige postquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:57 schreef StaceyGroningen het volgende:
Nog een extra (betrouwbare) downloadmirror nodig?
Ik heb het spel bekeken en kan niet wachten gezellig met mijn vriendje achter de pc te kruipen vanaaf!
Da's dus in het originele spel (v1.0) begrijp ik? Ik heb eerder van die bug gehoord, maar kan hem niet reproducerenquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:42 schreef Trayek het volgende:
Ik heb een bugje hier.
Unhandled Exception has occured in your app.
"Index was out of range. Must be non- negative and less than the size of the collection. Parameter name: index. "
De code daaronder, bij details:
[ code verwijderd ]
Ik weet niet of je daar iets mee kan... Als ik op "Continue" druk, gaat 't spel wel gewoon door.
't Gebeurt overigens alleen als er op punten uitgeven gedrukt wordt.
Die debuglijst zegt dat het het fout gaat bij enableDisableKledingLinks() nadat deze functie is aangeroepen vanuit de functie gameLoop functie die weer aangeroepen wordt vanuit het Click event van de btnUItgeven.quote:System.ArgumentOutOfRangeException: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection.
Parameter name: index
at System.Collections.ArrayList.get_Item(Int32 index)
at SSveS.main.enableDisableKledingLinks()
at SSveS.main.gameLoop(TurnStatus turnStatus)
at SSveS.main.btnUitgeven_Click(Object sender, EventArgs e)
Die regels had ik ook gezien, en ik weet waar het 'probleem' ligt, aangezien het eerder aan me is gemeld. Maar wat ik ook doe en probeer en welke rare spelsetup ik ook probeer, ik krijg die error niet gereproduceerd. Niet onder XP en niet onder Vista, waar het spel even goed op draaide.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:44 schreef LoPrEtNi het volgende:
Nou wil niet nerderig overkomen maar de volgende regels zeggen wel degelijk iets:
[..]
Die debuglijst zegt dat het het fout gaat bij enableDisableKledingLinks() nadat deze functie is aangeroepen vanuit de functie gameLoop functie die weer aangeroepen wordt vanuit het Click event van de btnUItgeven.
In de functie enableDisableKledingLinks() wordt een item uit je ArrayList aangesproken met een index die out of range ligt.
maw, je probeert in die functie een lijst te benaderen met een index die buiten het aantal elementen van die lijst ligt.
OK dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 25 januari 2008 07:54 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Die regels had ik ook gezien, en ik weet waar het 'probleem' ligt, aangezien het eerder aan me is gemeld. Maar wat ik ook doe en probeer en welke rare spelsetup ik ook probeer, ik krijg die error niet gereproduceerd. Niet onder XP en niet onder Vista, waar het spel even goed op draaide.
kortom: ik ken de bug, en wist ook zonder die regels dat het om die functies ging (hoewel ze nuttiger waren dan ik beweerde, excuses dus), maar ik kan het in mijn eentje niet verhelpen. Enige wat ik kan doen is proberen versie 2 bugvrijer te houden.
Ja, das in V1.0... V2.0 staat nog niet op de mirror toch? Alleen de editor daarvan? Het vreemde is ook, dat wanneer player 1 de kleren van player 2 wil kopen, alles prima gaat, maar player 2 krijgt wel een foutmelding.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:09 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Da's dus in het originele spel (v1.0) begrijp ik? Ik heb eerder van die bug gehoord, maar kan hem niet reproduceren
ps. Ik kan helaas ook weinig met JIT debuglijsten, die zeggen vaak weinig over waar het mis ging in de code
Ow ja... Ik moet nog fotos maken!quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:41 schreef Blind_Guardian het volgende:
Versie 2.0 ligt al een paar maanden stil (net als het topic trouwens), door tijdgebrek en omdat uit dit topic niet echt meer blijkt of mensen nog geintereseerd zijn in een nieuwe versie.
Dus als er meer dan 1 persoon is die wil dat ik verder ga met ontwikkelen: roept u maar.
Als je erbij zegt waar dan weet ik waar ik op moet letten. En hoeveel is redelijk watquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ff opmerking betreft het spel
Ik zie redelijk wat spelfouten / spatiefouten
Versie 1: nee, Versie 2: gemaximaliseerd vensterquote:Is het mogelijk het spel fullscreen te spelen
Lees de OP nog eensquote:Komt er in versie 2 een optie voor meerdere spelers?
Lees de OP een 3e keerquote:Evt ook mogelijk om eigen opdrachten erbij te zetten?
Dank je. Misschien breng ik tussentijds toch nog een versie 1.1 uit als mensen behoefte hebben aan taalverbetering en een editor voor de 'oude' versie. Maar eerst heeft mijn opleiding nog een maandje voorrangquote:Ik zal het spel verspreiden via site (in mijn sign) om mensen te laten testen wat zij ervan vinden.
Ik heb hem net getest en tis wel een leuk spel idd
quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:17 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Als je erbij zegt waar dan weet ik waar ik op moet letten. En hoeveel is redelijk wat?
[..]
Versie 1: nee, Versie 2: gemaximaliseerd venster
[..]
Lees de OP nog eens
[..]
Lees de OP een 3e keer
[..]
Dank je. Misschien breng ik tussentijds toch nog een versie 1.1 uit als mensen behoefte hebben aan taalverbetering en een editor voor de 'oude' versie. Maar eerst heeft mijn opleiding nog een maandje voorrang
"Als uw rechterhand u misleid, hak hem af en werp hem van u" zou waarheid zeggenquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:32 schreef GasTurbine het volgende:
Ik krijg mijn rechterhand niet in het spel wat doe ik fout
ik denk dat hij ipv met een partner het spel met zijn rechterhand wil spelen, en dat er geen optie is om je rechterhand op te geven als partner...quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:54 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
"Als uw rechterhand u misleid, hak hem af en werp hem van u" zou waarheid zeggen![]()
Maar ff serieus, wat bedoel je met dat je je rechterhand niet in het spel krijgt
quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:42 schreef Angst het volgende:
Ik had nog wel een vraag of tip, soms dan wil je beide de opdracht niet uitvoeren, maar dan krijgt de een er dus strafpunten voor, of wel punten zonder het uittevoeren. Ik zou het op prijs stellen dat ook de andere partner, of gezamelijk besloten kan worden een opdracht af te wijzen.
Lees beide de OP nog eens door a.u.b, daar staan toch echt jullie wensen allang in beschrevenquote:Op zondag 6 april 2008 12:20 schreef ThaKiller het volgende:
Indien meer opdrachten/meer diversiteit in de opdrachten en de mogelijk om beide een opdracht af te wijzen, graag een versie 2.
Versie 1 was wel grappig, alleen begon (dacht ik) snel te vervelen.
Volgens mij is het in versie 1 ook gewoon mogelijk om door te spelen nadat je wint hoorquote:Op maandag 7 april 2008 10:51 schreef tom78 het volgende:
Traag gaat ook![]()
Ik heb ook wel nog 1 opmerking. Als je gewonnen bent, kan je jammergenoeg niet meer verderspelen. Is het niet mogelijk om een functie in te voeren zodat dit wel nog kan?
Nee, anders had je het hier wel gelezen he. Trouwens, de laatste maanden zie ik het spel ook niet meer op je server terugquote:
Dat zeg ik toch netquote:Op maandag 9 juni 2008 12:17 schreef fruityloop het volgende:
Euuh, die "makkie" links doen het niet meer?
En dat op een zelf gebouwd thuisservertje.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:24 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch net. Gelukkig doet RonaldV's linkje het nog wel steeds
dat komt omdat iedereen druk bezig is om versie 1 te spelenquote:Op maandag 9 juni 2008 11:38 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Nee, anders had je het hier wel gelezen he. Trouwens, de laatste maanden zie ik het spel ook niet meer op je server terug.
Gezien de drukte die ik de afgelopen maanden op mijn werk en opleiding heb gehad ligt het ontwikkelen sinds februari grondig op z'n gat. Ook het feit dat er sinds een verzoekje om nieuws in april maar een stuk of 10 posts zijn geplaatst is nou niet echt opbeurend. Ik begrijp dat een paar mensen graag een versie 2 willen zien, maar de stormloop uit deel 1 mis ik een beetje
Tering wat een storm hier!!! waai bijna uit me stoel!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:38 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
maar de stormloop uit deel 1 mis ik een beetje
He, het is geen duitse oorlogssimulatie met "befehl ist befehl"quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:58 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Tering wat een storm hier!!! waai bijna uit me stoel!
Schiet op, er zitten hier ook mensen te wachten op deel 2!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |