abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 januari 2008 @ 23:09:08 #51
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_56288407
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:57 schreef StaceyGroningen het volgende:
Nog een extra (betrouwbare) downloadmirror nodig?
Ik heb het spel bekeken en kan niet wachten gezellig met mijn vriendje achter de pc te kruipen vanaaf!
Niet nodig, heb al een betrouwbare mirror, zie de bijgewerkte vorige post
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 21:42 schreef Trayek het volgende:
Ik heb een bugje hier.
Unhandled Exception has occured in your app.
"Index was out of range. Must be non- negative and less than the size of the collection. Parameter name: index. "
De code daaronder, bij details:
[ code verwijderd ]

Ik weet niet of je daar iets mee kan... Als ik op "Continue" druk, gaat 't spel wel gewoon door.
't Gebeurt overigens alleen als er op punten uitgeven gedrukt wordt.
Da's dus in het originele spel (v1.0) begrijp ik? Ik heb eerder van die bug gehoord, maar kan hem niet reproduceren

ps. Ik kan helaas ook weinig met JIT debuglijsten, die zeggen vaak weinig over waar het mis ging in de code
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_56289544
Nou wil niet nerderig overkomen maar de volgende regels zeggen wel degelijk iets:
quote:
System.ArgumentOutOfRangeException: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection.
Parameter name: index
at System.Collections.ArrayList.get_Item(Int32 index)
at SSveS.main.enableDisableKledingLinks()
at SSveS.main.gameLoop(TurnStatus turnStatus)
at SSveS.main.btnUitgeven_Click(Object sender, EventArgs e)
Die debuglijst zegt dat het het fout gaat bij enableDisableKledingLinks() nadat deze functie is aangeroepen vanuit de functie gameLoop functie die weer aangeroepen wordt vanuit het Click event van de btnUItgeven.
In de functie enableDisableKledingLinks() wordt een item uit je ArrayList aangesproken met een index die out of range ligt.
maw, je probeert in die functie een lijst te benaderen met een index die buiten het aantal elementen van die lijst ligt.

[ Bericht 21% gewijzigd door LoPrEtNi op 24-01-2008 23:51:28 ]
  vrijdag 25 januari 2008 @ 07:54:00 #53
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_56292232
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:44 schreef LoPrEtNi het volgende:
Nou wil niet nerderig overkomen maar de volgende regels zeggen wel degelijk iets:
[..]

Die debuglijst zegt dat het het fout gaat bij enableDisableKledingLinks() nadat deze functie is aangeroepen vanuit de functie gameLoop functie die weer aangeroepen wordt vanuit het Click event van de btnUItgeven.
In de functie enableDisableKledingLinks() wordt een item uit je ArrayList aangesproken met een index die out of range ligt.
maw, je probeert in die functie een lijst te benaderen met een index die buiten het aantal elementen van die lijst ligt.
Die regels had ik ook gezien, en ik weet waar het 'probleem' ligt, aangezien het eerder aan me is gemeld. Maar wat ik ook doe en probeer en welke rare spelsetup ik ook probeer, ik krijg die error niet gereproduceerd. Niet onder XP en niet onder Vista, waar het spel even goed op draaide.

kortom: ik ken de bug, en wist ook zonder die regels dat het om die functies ging (hoewel ze nuttiger waren dan ik beweerde, excuses dus ), maar ik kan het in mijn eentje niet verhelpen. Enige wat ik kan doen is proberen versie 2 bugvrijer te houden.
pi_56292461
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 07:54 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Die regels had ik ook gezien, en ik weet waar het 'probleem' ligt, aangezien het eerder aan me is gemeld. Maar wat ik ook doe en probeer en welke rare spelsetup ik ook probeer, ik krijg die error niet gereproduceerd. Niet onder XP en niet onder Vista, waar het spel even goed op draaide.

kortom: ik ken de bug, en wist ook zonder die regels dat het om die functies ging (hoewel ze nuttiger waren dan ik beweerde, excuses dus ), maar ik kan het in mijn eentje niet verhelpen. Enige wat ik kan doen is proberen versie 2 bugvrijer te houden.
OK dan heb ik niks gezegd
Ken de frustraties van het programmeren maar al te goed
Maargoed ff OT: ga dit spelletje ook maar eens proberen.
pi_56293188
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:09 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]

Da's dus in het originele spel (v1.0) begrijp ik? Ik heb eerder van die bug gehoord, maar kan hem niet reproduceren

ps. Ik kan helaas ook weinig met JIT debuglijsten, die zeggen vaak weinig over waar het mis ging in de code
Ja, das in V1.0... V2.0 staat nog niet op de mirror toch? Alleen de editor daarvan? Het vreemde is ook, dat wanneer player 1 de kleren van player 2 wil kopen, alles prima gaat, maar player 2 krijgt wel een foutmelding.
Ik geloof dat ik 'm kreeg toen ik klikte op "Uitgeven", en vervolgens op het middenscherm klikte.. Daarna ging 'ie volgens mij fout... Ik zal vanavond nog eens kijken of ik 'm nogmaals kan reproduceren, ik heb toch niks beters te doen...

PS. Mocht je nog iemand nodig hebben om opdrachten in het Engels te vertalen, I'd be happy to help... Mijn vriendin is Amerikaanse, dus dan is het weer een stukkie makkelijker voor ons, in plaats van dat ik haar alles eerst moet uitleggen wat de opdracht is
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:10:23 #56
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_56310779
Versie 2.0 wordt nu ontwikkeld, dus nee, die staat nog niet ter download.

Overigens willen we ook nieuwe plaatjes in versie 2.0, en als suggestie is voorgesteld om in deze versie niet (zoals in V1.0) alleen maar een dame af te beelden. Nu was dat al een plan voor versie 1.0, maar daar mislukte het door tijdsdruk. Iemand geïnteresseerd om met een (gelegenheids-)partner te poseren? Voor de nieuwsgierigen: zie de plaatjes in de OP (of download het hele spel) om een indruk te krijgen van hoe je wordt afgebeeld.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  maandag 28 januari 2008 @ 11:39:17 #57
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_56358618
ff tvp:P.. me server is weer gereset, nu moet ik versie 1 va n et spelw eer hebben.. ga ik er zo opzetten!
  maandag 28 januari 2008 @ 11:50:26 #58
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_56358839
erik, je heb 2 emailtjes van me
  maandag 28 januari 2008 @ 17:44:45 #59
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_56366194
Versie 1.0 is opnieuw op makkie's server gezet (met mijn eigen FTP'tje ).
Het linkje in de OP wordt hopelijk zsm. bijgewerkt door een modje.
  maandag 28 januari 2008 @ 18:01:59 #60
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_56366514
kan je em zelf niet meer editten?:P of zet hier vast de link neer;)
pi_56480668
Geweldig idee dit spel, mijn vriendin kan iedermoment binnenkomen dus zal is ff uitproberen vanaaf
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_57817445
Gaat de ontwikkeling van versie 2.0 nog omhoog?

1.0 blijft een zalig spel vind ik persoonlijk!
  vrijdag 4 april 2008 @ 14:41:46 #63
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_57829483
Versie 2.0 ligt al een paar maanden stil (net als het topic trouwens ), door tijdgebrek en omdat uit dit topic niet echt meer blijkt of mensen nog geintereseerd zijn in een nieuwe versie.

Dus als er meer dan 1 persoon is die wil dat ik verder ga met ontwikkelen: roept u maar .
pi_57829534
Graag
pi_57829773
Ff opmerking betreft het spel

Ik zie redelijk wat spelfouten / spatiefouten
Is het mogelijk het spel fullscreen te spelen
Komt er in versie 2 een optie voor meerdere spelers?
Evt ook mogelijk om eigen opdrachten erbij te zetten?

Ik zal het spel verspreiden via site (in mijn sign) om mensen te laten testen wat zij ervan vinden.
Ik heb hem net getest en tis wel een leuk spel idd
pi_57830044
TVP
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:52:49 #67
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_57830952
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:41 schreef Blind_Guardian het volgende:
Versie 2.0 ligt al een paar maanden stil (net als het topic trouwens ), door tijdgebrek en omdat uit dit topic niet echt meer blijkt of mensen nog geintereseerd zijn in een nieuwe versie.

Dus als er meer dan 1 persoon is die wil dat ik verder ga met ontwikkelen: roept u maar .
Ow ja... Ik moet nog fotos maken!

* RonaldV zoekt nog modellen met lef
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  vrijdag 4 april 2008 @ 20:17:09 #68
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_57835828
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ff opmerking betreft het spel

Ik zie redelijk wat spelfouten / spatiefouten
Als je erbij zegt waar dan weet ik waar ik op moet letten. En hoeveel is redelijk wat ?
quote:
Is het mogelijk het spel fullscreen te spelen
Versie 1: nee, Versie 2: gemaximaliseerd venster
quote:
Komt er in versie 2 een optie voor meerdere spelers?
Lees de OP nog eens
quote:
Evt ook mogelijk om eigen opdrachten erbij te zetten?
Lees de OP een 3e keer
quote:
Ik zal het spel verspreiden via site (in mijn sign) om mensen te laten testen wat zij ervan vinden.
Ik heb hem net getest en tis wel een leuk spel idd
Dank je. Misschien breng ik tussentijds toch nog een versie 1.1 uit als mensen behoefte hebben aan taalverbetering en een editor voor de 'oude' versie. Maar eerst heeft mijn opleiding nog een maandje voorrang
pi_57835981
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 20:17 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Als je erbij zegt waar dan weet ik waar ik op moet letten. En hoeveel is redelijk wat ?
[..]

Versie 1: nee, Versie 2: gemaximaliseerd venster
[..]

Lees de OP nog eens
[..]

Lees de OP een 3e keer
[..]

Dank je. Misschien breng ik tussentijds toch nog een versie 1.1 uit als mensen behoefte hebben aan taalverbetering en een editor voor de 'oude' versie. Maar eerst heeft mijn opleiding nog een maandje voorrang
ik zal jou ook op de hoogte houden van mijn kant
  vrijdag 4 april 2008 @ 23:32:47 #70
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57840578
Ik krijg mijn rechterhand niet in het spel wat doe ik fout
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  vrijdag 4 april 2008 @ 23:54:51 #71
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_57841157
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 23:32 schreef GasTurbine het volgende:
Ik krijg mijn rechterhand niet in het spel wat doe ik fout
"Als uw rechterhand u misleid, hak hem af en werp hem van u" zou waarheid zeggen

Maar ff serieus, wat bedoel je met dat je je rechterhand niet in het spel krijgt
pi_57842116
Ja versie 2.0 zou fijn zijn.
En als mensen zelf dingen kunnen toevoegen en sharen via internet ^_^
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
  zaterdag 5 april 2008 @ 07:18:30 #73
194909 mills
Vaudeville Villain
pi_57844738
Ik zou het leuk vinden als er een versie 2.0 komt!
Eat a rapper for lunch and spit out the chain!
  zaterdag 5 april 2008 @ 10:42:22 #74
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_57845827
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 23:54 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

"Als uw rechterhand u misleid, hak hem af en werp hem van u" zou waarheid zeggen

Maar ff serieus, wat bedoel je met dat je je rechterhand niet in het spel krijgt
ik denk dat hij ipv met een partner het spel met zijn rechterhand wil spelen, en dat er geen optie is om je rechterhand op te geven als partner...

en ja ik wil een deel 2!

deel 1 was goed, weinig last gehad van bugs,

Ik had nog wel een vraag of tip, soms dan wil je beide de opdracht niet uitvoeren, maar dan krijgt de een er dus strafpunten voor, of wel punten zonder het uittevoeren. Ik zou het op prijs stellen dat ook de andere partner, of gezamelijk besloten kan worden een opdracht af te wijzen.

Maar misschien zijn wij daarin wel de enige en is daar verder geen behoefte aan

maar in elk geval nog een deel is een zeker pre
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_57848188
ik het gespeelt me me partner we vonden het geweldig.
we zien graag de versie 2 .
voor testen indien nodig geen probleem.
ga zo door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')