Geen idee, maar er zijn dacht ik wel meer Fokkers die fapomatic gebruiken. 't is iig. niet mijn server hoorquote:Op zondag 6 januari 2008 15:13 schreef Netsplitter het volgende:
Waar host jij die screenies vandaan?
Achter een dailup modem ofzo...
Blij dat ik dat heb gemist. Deel 1 liep wat serieuzer naar ik me kan herinnerenquote:Op zondag 6 januari 2008 16:51 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Even wat onzin verwijderd. Als je niet normaal kan reageren, blijf dan weg.
Het waren maar een paar posts gelukkig.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:14 schreef Blind_Guardian het volgende:
Blij dat ik dat heb gemist. Deel 1 liep wat serieuzer naar ik me kan herinneren.
Laat de Linux vs. Windows discussies maar over aan DIG inderdaadquote:Op maandag 7 januari 2008 15:22 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Het waren maar een paar posts gelukkig.Iemand die niet normaal kan reageren wanneer het woord 'linux' valt.
Kan nuttig zijn als de laptop per ongeluk zonder batterij komt te zitten, en je het een en ander in de buurt van een stopcontact voort wilt zetten. Voorwaarde is dan wel dat 'ie automatisch opslaat.quote:# Opslaan van spel: Persoonlijk vraag ik me af wanneer je later verder wilt met dit spel als je druk bezig bent met kinky opdrachten, maar goed. Het opslaan van de spel-setup lijkt me echter wel heel prettig
Je kunt met dit programma Ssves.db bewerken. Enige voorzichtigheid is geboden; je kunt het ook slopen met dat programma... :-)quote:Op maandag 7 januari 2008 19:38 schreef qu63 het volgende:
Is er ook een manier om nu al vragen te verwijderen/bewerken/toe te voegen? Of zit dat vast in de broncode?
Autosave is met laptop idd. wel een goed idee, dank je.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:32 schreef kvdveer het volgende:
Kan nuttig zijn als de laptop per ongeluk zonder batterij komt te zitten, en je het een en ander in de buurt van een stopcontact voort wilt zetten. Voorwaarde is dan wel dat 'ie automatisch opslaat.
Heb je je code trouwens ergens online staan of zo, zodat anderen mee kunnen werken? (denk aan sourceforge)
De editor is nog niet in de maak helaas...quote:Op maandag 7 januari 2008 19:38 schreef qu63 het volgende:
Is er ook een manier om nu al vragen te verwijderen/bewerken/toe te voegen? Of zit dat vast in de broncode?
...maar deze optie is inderdaad slim bedacht. Ik gebruik zelf SQLiteAdmin voor de data-invoer werkzaamheden. Kijk zoals kdveer zegt wel uit want je kan de boel om zeep helpen dus backup je db-bestandquote:Op maandag 7 januari 2008 20:13 schreef kvdveer het volgende:
Je kunt met dit programma Ssves.db bewerken. Enige voorzichtigheid is geboden; je kunt het ook slopen met dat programma... :-)
Ik ga het eens proberenquote:Op maandag 7 januari 2008 20:13 schreef kvdveer het volgende:
[..]
Je kunt met dit programma Ssves.db bewerken. Enige voorzichtigheid is geboden; je kunt het ook slopen met dat programma... :-)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Hemd Sokken Schoenen Broek Shirt Trui BH Jurk Rok |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | Bondage / discipline Communicatie Algemene seks Voelen Masturbatie Naakt Orale seks Exhibitionisme Sadomasochisme Scheren Billenkoek Kietelen Aanraken / Strelen Plasseks |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | Flesje bier Wijn Frisdrank Blinddoek Zweep Handboeien Plankje Tepelklemmen Glijmiddel Condoom Vibrator Dildo Dubbele dildo Strap-on dildo Buttplug Videocamera Touw Wasknijpers Baby / massageolie Slagroom Siroop Banaan Komkommer Kaars Haardroger Duct tape Bad Douche |
Items zonder opmerking toegevoegd, dank jequote:Op donderdag 10 januari 2008 23:22 schreef blijegekkeronny het volgende:
Categorie:
- Femdom -> Wat is dat?
Speelgoed:
- Ketting
- Gag (of iets om als gag te gebruiken)
- Fruit? -> Te algemeen. Ik heb banaan en komkommer al opgenomen. Ander fruit graag concreet noemen
- Chocoladesaus
- Tandenborstel? -> Uhm... why
Kleding:
- Jarretels
- Panties
Speelgoed toegevoegdquote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:25 schreef CoupleBr het volgende:
Fotocamera
Loveswing
Fisten -> Als categorie beschouw ik dat als S/M, welke al bestaat
Ook hier items zonder opmerkingen toegevoegdquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:27 schreef Angst het volgende:
Kleding:
blouse -> noem ik shirt / blouse aangezien beide zelden tegelijk worden gedragen
onderjurk
vest -> noem ik trui / vest, zelfde reden als blouse
sieraden? -> Vind ik niet echt kleding die het "kopen" waard is
corset
Categorie:
stroking -> Is categorie 14: strelen / aanraken
rollenspel -> Ook genoemd door blijegekkeronny
Speelgoed:
haarborstel -> Uhm, wat zou je er mee willen?
massage spullen? -> Baby / massageolie is speelgoed 20.Note van B_G: De opdrachten waarin massage voorkomt mogen spelers grotendeels zelf invullen en gebruiken wat ze willen. Ik heb thuis bijv. zo'n ding met veel kleine elastische pootjes voor een hoofdmassage.
plastic Latex handschoenen
eetbare massageolie -> Massageolie reeds genoemd. Eetbaar lijkt me een onnodige toevoeging
Hmmm, bij nader inzien zijn er aan fisten wel wat opdrachten te koppelen die niet direct onder een andere categorie te plaatsen zijn, da's waar. Als ik even ruim denk plaats ik dan maar alle opdrachten met 1 tot 5 vingers ook onder fisten en noem ik het iets als "handwerk" of zo. Maakt het net iets makkelijker.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
femdom staat voor female domination
en fisten staat imho los van bdsm
Wat is de foutmelding die je krijgt? Want er zijn meer Vista gebruikers die het spel wel kunnen spelen. Denk er bijv. aan dat je het .Net framework 1.1 moet installeren voor je het spel kan spelen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:43 schreef lucienne2 het volgende:
he b ik helemaal vista op mijn macbook geinstalleerd.. werkt het programma daar niet op. grom
Ik niet zo omdat ik er geen slowchat-bugfix topic van wil maken. Vandaar de "stille" hintquote:
Als je dat nou meteen had gezegd in plaats van te zeggen dat Vista moeilijk doetquote:ik krijg de melding pas als ik een nieuwe spel wil starten. dus ik kom wel in het eerste venster. als ik nee klik en de documentatie wil lezen krijg ik overigens een vista-beveiligingsfout
Kunnen: waarschijnlijk wel. Willen: eigenlijk niet. Momenteel probeer ik de beste spel-elementen uit InterActions for Partners en 4Play samen te voegen tot een spel wat niet teveel op beide lijkt. Als ik er een bordspel van zou maken zou het bijna exact het monopoly-idee van 4Play worden. En het idee van kleding kopen via verdiende punten leek me leuker dan een monopoly-variant.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:51 schreef blijegekkeronny het volgende:
Is het mogelijk om een ander spelelement toe te voegen, zodat het iets als een bordspel wordt bijvoorbeeld, of iets met kaartjes.
.NET framework 1.1 geinstalleerd? Readme gelezen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:58 schreef Demon_Hunter het volgende:
Hij werkt hier niet .. kan toepassing niet initalizeren
Met FF wordt de eerste link wel geladen, maar daar kan ik alleen een zipje downloaden van 0kb...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:47 schreef blijegekkeronny het volgende:
probeer firefox, of één van de andere links in het oude topic (deel 1)
succes!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 | just-in-time (JIT) debugging instead of this dialog box. ************** Exception Text ************** System.ArgumentOutOfRangeException: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection. Parameter name: index at System.Collections.ArrayList.get_Item(Int32 index) at SSveS.main.enableDisableKledingLinks() at SSveS.main.gameLoop(TurnStatus turnStatus) at SSveS.main.btnUitgeven_Click(Object sender, EventArgs e) at System.Windows.Forms.Control.OnClick(EventArgs e) at System.Windows.Forms.Button.OnClick(EventArgs e) at System.Windows.Forms.Button.OnMouseUp(MouseEventArgs mevent) at System.Windows.Forms.Control.WmMouseUp(Message& m, MouseButtons button, Int32 clicks) at System.Windows.Forms.Control.WndProc(Message& m) at System.Windows.Forms.ButtonBase.WndProc(Message& m) at System.Windows.Forms.Button.WndProc(Message& m) at System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.OnMessage(Message& m) at System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m) at System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam) ************** Loaded Assemblies ************** mscorlib Assembly Version: 2.0.0.0 Win32 Version: 2.0.50727.832 (QFE.050727-8300) CodeBase: file:///C:/WINDOWS/Microsoft.NET/Framework/v2.0.50727/mscorlib.dll ---------------------------------------- SSveS Assembly Version: 1.0.2904.18021 Win32 Version: 1.0.2904.18021 CodeBase: file:///C:/DL/SSveS/Game/SSveS.exe ---------------------------------------- System.Windows.Forms Assembly Version: 2.0.0.0 Win32 Version: 2.0.50727.832 (QFE.050727-8300) CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.dll ---------------------------------------- System Assembly Version: 2.0.0.0 Win32 Version: 2.0.50727.832 (QFE.050727-8300) CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.dll ---------------------------------------- System.Drawing Assembly Version: 2.0.0.0 Win32 Version: 2.0.50727.832 (QFE.050727-8300) CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Drawing/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Drawing.dll ---------------------------------------- System.Data Assembly Version: 2.0.0.0 Win32 Version: 2.0.50727.832 (QFE.050727-8300) CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_32/System.Data/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Data.dll ---------------------------------------- System.Xml Assembly Version: 2.0.0.0 Win32 Version: 2.0.50727.832 (QFE.050727-8300) CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Xml/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Xml.dll ---------------------------------------- SQLite.NET Assembly Version: 0.21.1869.3794 Win32 Version: 0.21.1869.3794 CodeBase: file:///C:/DL/SSveS/Game/SQLite.NET.DLL ---------------------------------------- ************** JIT Debugging ************** To enable just-in-time (JIT) debugging, the .config file for this application or computer (machine.config) must have the jitDebugging value set in the system.windows.forms section. The application must also be compiled with debugging enabled. For example: <configuration> <system.windows.forms jitDebugging="true" /> </configuration> When JIT debugging is enabled, any unhandled exception will be sent to the JIT debugger registered on the computer rather than be handled by this dialog box. |
Niet nodig, heb al een betrouwbare mirror, zie de bijgewerkte vorige postquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:57 schreef StaceyGroningen het volgende:
Nog een extra (betrouwbare) downloadmirror nodig?
Ik heb het spel bekeken en kan niet wachten gezellig met mijn vriendje achter de pc te kruipen vanaaf!
Da's dus in het originele spel (v1.0) begrijp ik? Ik heb eerder van die bug gehoord, maar kan hem niet reproducerenquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:42 schreef Trayek het volgende:
Ik heb een bugje hier.
Unhandled Exception has occured in your app.
"Index was out of range. Must be non- negative and less than the size of the collection. Parameter name: index. "
De code daaronder, bij details:
[ code verwijderd ]
Ik weet niet of je daar iets mee kan... Als ik op "Continue" druk, gaat 't spel wel gewoon door.
't Gebeurt overigens alleen als er op punten uitgeven gedrukt wordt.
Die debuglijst zegt dat het het fout gaat bij enableDisableKledingLinks() nadat deze functie is aangeroepen vanuit de functie gameLoop functie die weer aangeroepen wordt vanuit het Click event van de btnUItgeven.quote:System.ArgumentOutOfRangeException: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection.
Parameter name: index
at System.Collections.ArrayList.get_Item(Int32 index)
at SSveS.main.enableDisableKledingLinks()
at SSveS.main.gameLoop(TurnStatus turnStatus)
at SSveS.main.btnUitgeven_Click(Object sender, EventArgs e)
Die regels had ik ook gezien, en ik weet waar het 'probleem' ligt, aangezien het eerder aan me is gemeld. Maar wat ik ook doe en probeer en welke rare spelsetup ik ook probeer, ik krijg die error niet gereproduceerd. Niet onder XP en niet onder Vista, waar het spel even goed op draaide.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:44 schreef LoPrEtNi het volgende:
Nou wil niet nerderig overkomen maar de volgende regels zeggen wel degelijk iets:
[..]
Die debuglijst zegt dat het het fout gaat bij enableDisableKledingLinks() nadat deze functie is aangeroepen vanuit de functie gameLoop functie die weer aangeroepen wordt vanuit het Click event van de btnUItgeven.
In de functie enableDisableKledingLinks() wordt een item uit je ArrayList aangesproken met een index die out of range ligt.
maw, je probeert in die functie een lijst te benaderen met een index die buiten het aantal elementen van die lijst ligt.
OK dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 25 januari 2008 07:54 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Die regels had ik ook gezien, en ik weet waar het 'probleem' ligt, aangezien het eerder aan me is gemeld. Maar wat ik ook doe en probeer en welke rare spelsetup ik ook probeer, ik krijg die error niet gereproduceerd. Niet onder XP en niet onder Vista, waar het spel even goed op draaide.
kortom: ik ken de bug, en wist ook zonder die regels dat het om die functies ging (hoewel ze nuttiger waren dan ik beweerde, excuses dus), maar ik kan het in mijn eentje niet verhelpen. Enige wat ik kan doen is proberen versie 2 bugvrijer te houden.
Ja, das in V1.0... V2.0 staat nog niet op de mirror toch? Alleen de editor daarvan? Het vreemde is ook, dat wanneer player 1 de kleren van player 2 wil kopen, alles prima gaat, maar player 2 krijgt wel een foutmelding.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:09 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Da's dus in het originele spel (v1.0) begrijp ik? Ik heb eerder van die bug gehoord, maar kan hem niet reproduceren
ps. Ik kan helaas ook weinig met JIT debuglijsten, die zeggen vaak weinig over waar het mis ging in de code
Ow ja... Ik moet nog fotos maken!quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:41 schreef Blind_Guardian het volgende:
Versie 2.0 ligt al een paar maanden stil (net als het topic trouwens), door tijdgebrek en omdat uit dit topic niet echt meer blijkt of mensen nog geintereseerd zijn in een nieuwe versie.
Dus als er meer dan 1 persoon is die wil dat ik verder ga met ontwikkelen: roept u maar.
Als je erbij zegt waar dan weet ik waar ik op moet letten. En hoeveel is redelijk watquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ff opmerking betreft het spel
Ik zie redelijk wat spelfouten / spatiefouten
Versie 1: nee, Versie 2: gemaximaliseerd vensterquote:Is het mogelijk het spel fullscreen te spelen
Lees de OP nog eensquote:Komt er in versie 2 een optie voor meerdere spelers?
Lees de OP een 3e keerquote:Evt ook mogelijk om eigen opdrachten erbij te zetten?
Dank je. Misschien breng ik tussentijds toch nog een versie 1.1 uit als mensen behoefte hebben aan taalverbetering en een editor voor de 'oude' versie. Maar eerst heeft mijn opleiding nog een maandje voorrangquote:Ik zal het spel verspreiden via site (in mijn sign) om mensen te laten testen wat zij ervan vinden.
Ik heb hem net getest en tis wel een leuk spel idd
quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:17 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Als je erbij zegt waar dan weet ik waar ik op moet letten. En hoeveel is redelijk wat?
[..]
Versie 1: nee, Versie 2: gemaximaliseerd venster
[..]
Lees de OP nog eens
[..]
Lees de OP een 3e keer
[..]
Dank je. Misschien breng ik tussentijds toch nog een versie 1.1 uit als mensen behoefte hebben aan taalverbetering en een editor voor de 'oude' versie. Maar eerst heeft mijn opleiding nog een maandje voorrang
"Als uw rechterhand u misleid, hak hem af en werp hem van u" zou waarheid zeggenquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:32 schreef GasTurbine het volgende:
Ik krijg mijn rechterhand niet in het spel wat doe ik fout
ik denk dat hij ipv met een partner het spel met zijn rechterhand wil spelen, en dat er geen optie is om je rechterhand op te geven als partner...quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:54 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
"Als uw rechterhand u misleid, hak hem af en werp hem van u" zou waarheid zeggen![]()
Maar ff serieus, wat bedoel je met dat je je rechterhand niet in het spel krijgt
quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:42 schreef Angst het volgende:
Ik had nog wel een vraag of tip, soms dan wil je beide de opdracht niet uitvoeren, maar dan krijgt de een er dus strafpunten voor, of wel punten zonder het uittevoeren. Ik zou het op prijs stellen dat ook de andere partner, of gezamelijk besloten kan worden een opdracht af te wijzen.
Lees beide de OP nog eens door a.u.b, daar staan toch echt jullie wensen allang in beschrevenquote:Op zondag 6 april 2008 12:20 schreef ThaKiller het volgende:
Indien meer opdrachten/meer diversiteit in de opdrachten en de mogelijk om beide een opdracht af te wijzen, graag een versie 2.
Versie 1 was wel grappig, alleen begon (dacht ik) snel te vervelen.
Volgens mij is het in versie 1 ook gewoon mogelijk om door te spelen nadat je wint hoorquote:Op maandag 7 april 2008 10:51 schreef tom78 het volgende:
Traag gaat ook![]()
Ik heb ook wel nog 1 opmerking. Als je gewonnen bent, kan je jammergenoeg niet meer verderspelen. Is het niet mogelijk om een functie in te voeren zodat dit wel nog kan?
Nee, anders had je het hier wel gelezen he. Trouwens, de laatste maanden zie ik het spel ook niet meer op je server terugquote:
Dat zeg ik toch netquote:Op maandag 9 juni 2008 12:17 schreef fruityloop het volgende:
Euuh, die "makkie" links doen het niet meer?
En dat op een zelf gebouwd thuisservertje.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:24 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch net. Gelukkig doet RonaldV's linkje het nog wel steeds
dat komt omdat iedereen druk bezig is om versie 1 te spelenquote:Op maandag 9 juni 2008 11:38 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Nee, anders had je het hier wel gelezen he. Trouwens, de laatste maanden zie ik het spel ook niet meer op je server terug.
Gezien de drukte die ik de afgelopen maanden op mijn werk en opleiding heb gehad ligt het ontwikkelen sinds februari grondig op z'n gat. Ook het feit dat er sinds een verzoekje om nieuws in april maar een stuk of 10 posts zijn geplaatst is nou niet echt opbeurend. Ik begrijp dat een paar mensen graag een versie 2 willen zien, maar de stormloop uit deel 1 mis ik een beetje
Tering wat een storm hier!!! waai bijna uit me stoel!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:38 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
maar de stormloop uit deel 1 mis ik een beetje
He, het is geen duitse oorlogssimulatie met "befehl ist befehl"quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:58 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Tering wat een storm hier!!! waai bijna uit me stoel!
Schiet op, er zitten hier ook mensen te wachten op deel 2!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |