abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 januari 2008 @ 15:02:44 #1
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_55823542
Vorig jaar heb ik met hulp van een aantal Fokkers een gratis erotisch computerspel gemaakt, genaamd "Spannend Spel voor een Stel" wat in december 2007 is uitgebracht. Voor degenen die het vorige topic om de een of andere reden hebben gemist nog even een linkje en screens:
Erotisch spel, nu met screens!

Versie 1.0 en informatie over de ontwikkeling van versie 2 vind je op:
http://www.spannendspel.nl

Nu ben ik inmiddels begonnen met het ontwikkelen van versie 2, met de volgende uitbreidingen:
  • Homo / Bi opdrachten
  • Meer dan 2 spelers
  • Opdracht-editor waarmee je zelf opdrachten kan toevoegen, wijzigen en verwijderen
  • Mogelijkheid om de "niet-uitvoerende" speler de opdracht te laten weigeren (met puntenverlies)
  • Mogelijkheid om na accepteren van een opdracht alsnog aan te geven dat de opdracht niet naar behoren is uitgevoerd
  • Categorieën weigeren per speler
  • Opdrachten koppelen aan inventaris, en inventaris laten opgeven bij de setup. Hiermee krijg je dus geen "Ga in bad" opdrachten meer als je geen bad hebt
  • Opdrachten kiezen op basis van kleding die nog aan is / kleding niet meer zelf invullen, maar kiezen uit kledingsoorten (shirt, trui, hemd, boxer, slip, sokken e.d.)
  • Spelopties veranderen tijdens het spel: Optioneel, niet alle instellingen zijn even goed aan te passen als het spel al bezig is, denk aan kledingwaardes
  • Niveaus beschikbaar stellen bij voldoende punten / kleding uit. Nu zijn erotische en kinky opdrachten vaak al beschikbaar als er nogkleding aan is.
  • Meer features, meer opdrachten. Denk aan webcams, (video)camera's, bierflesjes, fohns, SM attributen enz.
  • Meer mogelijkheden voor puntenbesteding, zoals bestellen van opdrachten en terugkopen van eigen kleding
  • Opslaan van spel: Persoonlijk vraag ik me af wanneer je later verder wilt met dit spel als je druk bezig bent met kinky opdrachten, maar goed. Het opslaan van de spel-setup lijkt me echter wel heel prettig

Via dit topic hou ik jullie op de hoogte van de voortgang van de nieuwe versie. Ik heb voorlopig nog geen testers nodig, dus aanmelden hoeft nog niet. Wel kan ik extra programmeurs goed gebruiken, dus ben je goed in C# dan kan je het zeggen .

Ook extra ideeën zijn altijd welkom, maar kijk eerst even of die niet al genoemd zijn hierboven.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tally op 03-11-2008 09:44:03 ]
  • Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
    Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    pi_55823669
    Even een tvp en tevens pm
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 6 januari 2008 @ 15:13:06 #3
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_55823710
    Waar host jij die screenies vandaan?
    Achter een dailup modem ofzo...
    OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
      zondag 6 januari 2008 @ 15:58:32 #4
    29444 RemcoDelft
    4 8 15 16 23 42
    pi_55824829
    Ook voor Linuxgebruikers?
    censuur :O
    pi_55826116
    Even wat onzin verwijderd. Als je niet normaal kan reageren, blijf dan weg.
    Ja, ik mag weer :6
    *O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
      zondag 6 januari 2008 @ 22:14:43 #6
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_55834163
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 15:13 schreef Netsplitter het volgende:
    Waar host jij die screenies vandaan?
    Achter een dailup modem ofzo...
    Geen idee, maar er zijn dacht ik wel meer Fokkers die fapomatic gebruiken. 't is iig. niet mijn server hoor .
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 16:51 schreef Sexy_Sadie het volgende:
    Even wat onzin verwijderd. Als je niet normaal kan reageren, blijf dan weg.
    Blij dat ik dat heb gemist. Deel 1 liep wat serieuzer naar ik me kan herinneren .
    Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
      zondag 6 januari 2008 @ 23:17:12 #7
    90563 luciferist
    proud owner of a penis
    pi_55835853
    tvp
      maandag 7 januari 2008 @ 15:19:28 #8
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_55848970
    Ik wacht op de opdracht-editor!
    It's Time To Shine
    [i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
    pi_55849070
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 22:14 schreef Blind_Guardian het volgende:

Blij dat ik dat heb gemist. Deel 1 liep wat serieuzer naar ik me kan herinneren .
    Het waren maar een paar posts gelukkig. Iemand die niet normaal kan reageren wanneer het woord 'linux' valt.
    Ja, ik mag weer :6
    *O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
      maandag 7 januari 2008 @ 17:46:43 #10
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_55852797
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 15:22 schreef Sexy_Sadie het volgende:
    Het waren maar een paar posts gelukkig. Iemand die niet normaal kan reageren wanneer het woord 'linux' valt.
    Laat de Linux vs. Windows discussies maar over aan DIG inderdaad . Enerzijds is het natuurlijkwel jammer dat ik me maar op 1 platform kan richten, anderzijds is 90% van de spellen die in omloop zijn volgens mij Windows-only (zal er wel een procentje naast zitten, maar de boodschap is duidelijk volgens mij).
    pi_55855420
    quote:
    # Opslaan van spel: Persoonlijk vraag ik me af wanneer je later verder wilt met dit spel als je druk bezig bent met kinky opdrachten, maar goed. Het opslaan van de spel-setup lijkt me echter wel heel prettig
    Kan nuttig zijn als de laptop per ongeluk zonder batterij komt te zitten, en je het een en ander in de buurt van een stopcontact voort wilt zetten. Voorwaarde is dan wel dat 'ie automatisch opslaat.

Heb je je code trouwens ergens online staan of zo, zodat anderen mee kunnen werken? (denk aan sourceforge)
      maandag 7 januari 2008 @ 19:38:05 #12
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_55855555
    Is er ook een manier om nu al vragen te verwijderen/bewerken/toe te voegen? Of zit dat vast in de broncode?
    It's Time To Shine
    pi_55856569
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 19:38 schreef qu63 het volgende:
    Is er ook een manier om nu al vragen te verwijderen/bewerken/toe te voegen? Of zit dat vast in de broncode?
    Je kunt met dit programma Ssves.db bewerken. Enige voorzichtigheid is geboden; je kunt het ook slopen met dat programma... :-)
      maandag 7 januari 2008 @ 20:22:19 #14
    44609 MrFl0ppY
    So Fucking What
    pi_55856816
    tvp. ga het eens bekijken
    He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
      maandag 7 januari 2008 @ 22:18:41 #15
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_55860193
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 19:32 schreef kvdveer het volgende:
    Kan nuttig zijn als de laptop per ongeluk zonder batterij komt te zitten, en je het een en ander in de buurt van een stopcontact voort wilt zetten. Voorwaarde is dan wel dat 'ie automatisch opslaat.

Heb je je code trouwens ergens online staan of zo, zodat anderen mee kunnen werken? (denk aan sourceforge)
    Autosave is met laptop idd. wel een goed idee, dank je.

Code staat nergens online, Sourceforge is toch open toegankelijk, of valt dat wel mee? Ik zat zelf aan een SVN servertje te denken
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 19:38 schreef qu63 het volgende:
    De editor is nog niet in de maak helaas...
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 20:13 schreef kvdveer het volgende:
    Je kunt met dit programma Ssves.db bewerken. Enige voorzichtigheid is geboden; je kunt het ook slopen met dat programma... :-)
    ...maar deze optie is inderdaad slim bedacht. Ik gebruik zelf SQLiteAdmin voor de data-invoer werkzaamheden. Kijk zoals kdveer zegt wel uit want je kan de boel om zeep helpen dus backup je db-bestand
      maandag 7 januari 2008 @ 23:54:21 #16
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_55862874
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 20:13 schreef kvdveer het volgende:

[..]

Ik ga het eens proberen
    It's Time To Shine
      dinsdag 8 januari 2008 @ 20:56:25 #17
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_55882926
    Nieuwe dingen die ik toevoeg aan versie 2:

• Mogelijkheid om Engels als interface-taal te kiezen, dwz. dat alle knoppen, labels en dergelijke vertaald worden in het Engels. De opdrachten moet ik nog eens een keer naar kijken, is ook wel leuk als die vertaald worden .

• De winnaar krijgt nu niet langer een stom popupschermpje met de mededeling dat hij gewonnen heeft, maar de mogelijkheid om een certificaat uit te printen waarmee hij een gratis opdracht aan elke speler mag vragen . Als jullie lief zijn misschien binnenkort wat concept-screenshotjes...
    pi_55889451
    Sorry voor deze TVP Maar als ik ideetjes heb dan zal ik ze tevens posten

Jammer dat het C# is C/C++ & VB6/VB.NET 2003 hier
    EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
    pi_55896125
    * het.ismij wil wel wat voor je vertalen in EN Blind.
    Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
    Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
      donderdag 10 januari 2008 @ 20:21:50 #21
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_55933083
    Een vraagje...

Omdat het door programmeer-redenen erg moeilijk zou worden om spelers zelf categorieen, speeltjes en kleding te laten toevoegen / verwijderen wil ik een vaste hoeveelheid van elk in het spel brengen. Willen jullie de volgende 3 lijstjes aanvullen en corrigeren:

Kleding:
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    Boxer / slip 
    Hemd
    Sokken
    Schoenen
    Broek
    Shirt
    Trui
    BH
    Jurk
    Rok

Categorie:
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    Anale seks
    Bondage / discipline
    Communicatie
    Algemene seks
    Voelen
    Masturbatie
    Naakt
    Orale seks
    Exhibitionisme
    Sadomasochisme
    Scheren
    Billenkoek
    Kietelen
    Aanraken / Strelen
    Plasseks

Speelgoed:
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    Blikje bier
    Flesje bier
    Wijn
    Frisdrank
    Blinddoek
    Zweep
    Handboeien
    Plankje
    Tepelklemmen
    Glijmiddel
    Condoom
    Vibrator
    Dildo
    Dubbele dildo
    Strap-on dildo
    Buttplug
    Videocamera
    Touw
    Wasknijpers
    Baby / massageolie
    Slagroom
    Siroop
    Banaan
    Komkommer
    Kaars
    Haardroger
    Duct tape
    Bad
    Douche
    pi_55938527
    Categorie:
    - Rollenspel
    - Femdom

of iets dergelijks

Speelgoed:
    - Ketting
    - Gag (of iets om als gag te gebruiken )
    - Fruit?
    - Chocoladesaus
    - Tandenborstel?

Kleding:
    - Jarretels
    - Panties

Hoop dat je hier wat mee kan
    pi_55943038
    Ik heb er ook nog een paar

Fotocamera
    Loveswing

Fisten
      vrijdag 11 januari 2008 @ 08:29:23 #24
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_55943066
    TVP'tje als DIG-mod
      vrijdag 11 januari 2008 @ 14:27:18 #25
    39114 Angst
    CorticotropinReleasingHormon
    pi_55950905
    Kleding:
    [ code verwijderd ]
    blouse
    onderjurk (zou kennen he)
    vest
    sieraden?
    corset

Categorie:
    [ code verwijderd ]
    stroking (tenminste ik heb is gehoord dat het zo heette) dat is iemand heel zacht aanraken, bijv. met veren enzo (in he tnederlands zou je het dan aaien noemen)
    rollenspel

Speelgoed:
    [ code verwijderd ]
    haarborstel
    massage spullen? bijna iedereen heeft wel zo'n vierpotig ding
    plastic handschoenen (ik verzin maar wit)
    eetbare massageolie

tevens tvp (ik moet dat spel nog downlaoden)

[/quote]
    In theorie vind ik iedereen aardig!
    <a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
    Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
      vrijdag 11 januari 2008 @ 17:44:34 #26
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_55955670
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 23:22 schreef blijegekkeronny het volgende:
    Categorie:
    - Femdom -> Wat is dat ?

Speelgoed:
    - Ketting
    - Gag (of iets om als gag te gebruiken )
    - Fruit? -> Te algemeen. Ik heb banaan en komkommer al opgenomen. Ander fruit graag concreet noemen
    - Chocoladesaus
    - Tandenborstel? -> Uhm... why

Kleding:
    - Jarretels
    - Panties
    Items zonder opmerking toegevoegd, dank je
    quote:
    Op vrijdag 11 januari 2008 08:25 schreef CoupleBr het volgende:
    Fotocamera
    Loveswing

Fisten -> Als categorie beschouw ik dat als S/M, welke al bestaat
    Speelgoed toegevoegd
    quote:
    Op vrijdag 11 januari 2008 14:27 schreef Angst het volgende:
    Kleding:
    blouse -> noem ik shirt / blouse aangezien beide zelden tegelijk worden gedragen
    onderjurk
    vest -> noem ik trui / vest, zelfde reden als blouse
    sieraden? -> Vind ik niet echt kleding die het "kopen" waard is
    corset

Categorie:
    stroking -> Is categorie 14: strelen / aanraken
    rollenspel -> Ook genoemd door blijegekkeronny

Speelgoed:
    haarborstel -> Uhm, wat zou je er mee willen ?
    massage spullen? -> Baby / massageolie is speelgoed 20.
  • Note van B_G: De opdrachten waarin massage voorkomt mogen spelers grotendeels zelf invullen en gebruiken wat ze willen. Ik heb thuis bijv. zo'n ding met veel kleine elastische pootjes voor een hoofdmassage.
    plastic Latex handschoenen
    eetbare massageolie -> Massageolie reeds genoemd. Eetbaar lijkt me een onnodige toevoeging
  • Ook hier items zonder opmerkingen toegevoegd
      FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 januari 2008 @ 10:42:36 #27
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_55968538
    femdom staat voor female domination

en fisten staat imho los van bdsm
    In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
      zondag 13 januari 2008 @ 03:35:55 #28
    115814 Drumpie
    Zie Signature.
    pi_55992453
    een versie voor mac???
      zondag 13 januari 2008 @ 18:38:26 #30
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_56004552
    quote:
    Op zaterdag 12 januari 2008 10:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
    femdom staat voor female domination

en fisten staat imho los van bdsm
    Hmmm, bij nader inzien zijn er aan fisten wel wat opdrachten te koppelen die niet direct onder een andere categorie te plaatsen zijn, da's waar. Als ik even ruim denk plaats ik dan maar alle opdrachten met 1 tot 5 vingers ook onder fisten en noem ik het iets als "handwerk" of zo. Maakt het net iets makkelijker.

FemDom vindt ik toch iets te abstract om als losse categorie op te nemen. Ik heb nu al meer dan 16 categorieën en het wordt zwaar irritant als mensen eerst een half uur instellingen moeten aangeven voor ze ook maar de eerste opdracht kunnen doen.
      woensdag 16 januari 2008 @ 17:27:05 #31
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_56078069
    Even een programmeerupdate en meteen een verzoek. Laat ik starten met wat screens van de huidige ontwikkelingen :

Dit zijn 2 vensters die nieuw zijn in de versie van Spannend Spel voor een Stel die ik nu ontwikkel. Het bovenste is een certificaat dat de winnaar krijgt. Het onderste is de opdracht-editor waarmee je de opdrachten kan gaan bewerken.

Het verzoekje wat ik heb: Ik heb creatieve mensen nodig die het leuk vinden om erotische opdrachten te verzinnen!
    Die opdrachten mogen los worden ingeleverd, dus alleen tekst met evt. het geslacht van de uitvoerende en ontvangende partij. Wat ook mag is bovenstaande editor gebruiken die binnenkort af is. Probeer dan wel zoveel mogelijk onderdelen per opdracht, zoals categorie, kleding en speelgoed in te vullen.

Stuur een PM of mail (webleeuw[at]gmail[punt]com) naar mij met je aanmelding voor de editor of je kant en klare opdrachten als tekst.

[ Bericht 7% gewijzigd door Blind_Guardian op 16-01-2008 19:53:37 (plaatjes klikbaar gemaakt) ]
    pi_56078486
    he b ik helemaal vista op mijn macbook geinstalleerd.. werkt het programma daar niet op. grom
      woensdag 16 januari 2008 @ 18:19:43 #33
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_56079423
    quote:
    Op woensdag 16 januari 2008 17:43 schreef lucienne2 het volgende:
    he b ik helemaal vista op mijn macbook geinstalleerd.. werkt het programma daar niet op. grom
    Wat is de foutmelding die je krijgt? Want er zijn meer Vista gebruikers die het spel wel kunnen spelen. Denk er bijv. aan dat je het .Net framework 1.1 moet installeren voor je het spel kan spelen.
    pi_56079926
    Application has generated an exception that could not be handled

Process id=0x930 (2352), Thread id=0xbf8(3064)
      woensdag 16 januari 2008 @ 19:49:17 #35
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_56081867
    Vreemd. Je kreeg geen venster of whatever te zien begrijp ik? Gooi anders wat meer info over het hoe en wanneer door per mail of PM (mail staat ergens een paar posts terug), dan spamt 't topic niet zo snel vol
    pi_56083373
    ben dol op spammen

ik krijg de melding pas als ik een nieuwe spel wil starten. dus ik kom wel in het eerste venster. als ik nee klik en de documentatie wil lezen krijg ik overigens een vista-beveiligingsfout
      woensdag 16 januari 2008 @ 21:26:19 #37
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_56085091
    quote:
    Op woensdag 16 januari 2008 20:38 schreef lucienne2 het volgende:
    ben dol op spammen
    Ik niet zo omdat ik er geen slowchat-bugfix topic van wil maken. Vandaar de "stille" hint
    quote:
    ik krijg de melding pas als ik een nieuwe spel wil starten. dus ik kom wel in het eerste venster. als ik nee klik en de documentatie wil lezen krijg ik overigens een vista-beveiligingsfout
    Als je dat nou meteen had gezegd in plaats van te zeggen dat Vista moeilijk doet . Dat hij de documentatie niet wil openen kan ik me iets bij voorstellen. Mocht je enige kijk op pc's hebben: het spel start het helpbestand als nieuw proces op, en dat vind Vista ws. niet zo lief. Zal het morgen eens nakijken op mijn werk als er geen collega's in mijn nek hijgen. Die Exception bij het openen van het "nieuw spel" scherm is raar, heb ik nog niet eerder over gehoord. Zal ik ook eens achteraan gaan.

En nogmaals het goedbedoelde verzoek om bug / error discussies per mail af te handelen. Nu is nl. mijn oproepje voor het bedenken van opdrachten met de bijna-af-zijnde editor ondergesneeuwd
      vrijdag 18 januari 2008 @ 00:11:51 #38
    117804 Miriampje
    Little gurlie
    pi_56118291
    Nou nou.. ik ben een tijdje weg geweest en het spel is al een stuk verder!!
    Ik las ook dat je voor mijn bug nog geen oplossing had.
    Ik zal binnenkort eens kijken naar de laatste versie of ik daar nog problemen mee heb.
    pi_56190246
    Ik had nog een vraagje over de tweede, of de derde versie van dit spel Is het mogelijk om een ander spelelement toe te voegen, zodat het iets als een bordspel wordt bijvoorbeeld, of iets met kaartjes. Noem maar wat. Snappen jullie wat ik bedoel? Zou dat mogelijk zijn? Of is daar te veel tijd voor nodig? Of is dat te moeilijk om te maken? (heb namelijk geen verstand van software maken) Of is er helemaal geen animo voor? Mijzelf leek het namelijk wel leuk.
      maandag 21 januari 2008 @ 18:06:36 #40
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_56204000
    quote:
    Op zondag 20 januari 2008 22:51 schreef blijegekkeronny het volgende:
    Is het mogelijk om een ander spelelement toe te voegen, zodat het iets als een bordspel wordt bijvoorbeeld, of iets met kaartjes.
    Kunnen: waarschijnlijk wel. Willen: eigenlijk niet. Momenteel probeer ik de beste spel-elementen uit InterActions for Partners en 4Play samen te voegen tot een spel wat niet teveel op beide lijkt. Als ik er een bordspel van zou maken zou het bijna exact het monopoly-idee van 4Play worden. En het idee van kleding kopen via verdiende punten leek me leuker dan een monopoly-variant.

Algemene opmerking: lezen te weinig mensen m'n topic, of is er niemand zo creatief om nieuwe opdrachten voor het spel te verzinnen ?
      dinsdag 22 januari 2008 @ 08:58:57 #41
    177114 Demon_Hunter
    Tell the truth and then run.
    pi_56216678
    Hij werkt hier niet .. kan toepassing niet initalizeren
    Minds are like parachutes. They only function when open.
      dinsdag 22 januari 2008 @ 11:58:24 #42
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_56220424
    quote:
    Op dinsdag 22 januari 2008 08:58 schreef Demon_Hunter het volgende:
    Hij werkt hier niet .. kan toepassing niet initalizeren
    .NET framework 1.1 geinstalleerd? Readme gelezen?
    pi_56220514
    leuk topic.. even bookmarken!
    The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
    Like trump...
    pi_56221050
    Werkt hier ook niet, maar dat komt omdat ik 'm niet kan downloaden...
    De standaard Internet Explorer cannot find the page.

Iemand?
    pi_56223202
    probeer firefox, of één van de andere links in het oude topic (deel 1)

succes!
    pi_56223453
    quote:
    Op dinsdag 22 januari 2008 13:47 schreef blijegekkeronny het volgende:
    probeer firefox, of één van de andere links in het oude topic (deel 1)

succes!
    Met FF wordt de eerste link wel geladen, maar daar kan ik alleen een zipje downloaden van 0kb...
    De tweede link laad niet...
      donderdag 24 januari 2008 @ 19:52:30 #47
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_56282336
    Update

Voor wie er interesse heeft om alvast wat opdrachten te bedenken is er nu de SSveS 2.0 editor, waarmee je opdrachten kan bewerken.
    Linkjes:
    http://makkie.wtfz.net/SSveS2_Edit.zip
    http://ronald.nb.nu/fok/sex/SSveS2_Edit.zip

Info:
  • Makkie's server kan er soms uitliggen, sorry voor 't ongemak
  • Vereist: Microsoft .NET Framework 2.0
  • Aanbevolen: Microsoft .NET Framework 3.5
  • SSveS Editor is niet geschikt om SSveS 1.0 opdrachten mee te bewerken. De database bestanden zijn niet uitwisselbaar!
  • Als je leuke opdrachten hebt ingevoerd, zou je dan het bestand "ssves2.db" willen mailen naar Webleeuw[at]gmail[punt]com?
  • Tot slot een bekend bugje: als er geen opdrachten in de database staan en je klikt op "Volgende opdracht" krijg je een error

Veel plezier met opdrachtjes schrijven en blijf dit topic volgen voor meer nieuws over versie 2 van het spel zelf

[ Bericht 2% gewijzigd door Blind_Guardian op 25-01-2008 17:40:04 (Linkjes bijgewerkt) ]
    pi_56284058
    Nog een extra (betrouwbare) downloadmirror nodig?
    Ik heb het spel bekeken en kan niet wachten gezellig met mijn vriendje achter de pc te kruipen vanaaf!
      donderdag 24 januari 2008 @ 21:02:05 #49
    4259 JK
    In for a penny, in for a pound
    pi_56284203
    En ik maar denken dat het over 3D Sexvilla 2: Everlust ging. Dat is pas een erotisch computerspel.. alhoewel, erotisch.. pure porno.
    pi_56285422
    Ik heb een bugje hier.
    Unhandled Exception has occured in your app.
    "Index was out of range. Must be non- negative and less than the size of the collection. Parameter name: index. "
    De code daaronder, bij details:
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    31
    32
    33
    34
    35
    36
    37
    38
    39
    40
    41
    42
    43
    44
    45
    46
    47
    48
    49
    50
    51
    52
    53
    54
    55
    56
    57
    58
    59
    60
    61
    62
    63
    64
    65
    66
    67
    68
    69
    70
    71
    72
    73
    74
    75
    76
    77
    78
    79
    80
    See the end of this message for details on invoking 
    just-in-time (JIT) debugging instead of this dialog box.

************** Exception Text **************
    System.ArgumentOutOfRangeException: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection.
    Parameter name: index
       at System.Collections.ArrayList.get_Item(Int32 index)
       at SSveS.main.enableDisableKledingLinks()
       at SSveS.main.gameLoop(TurnStatus turnStatus)
       at SSveS.main.btnUitgeven_Click(Object sender, EventArgs e)
       at System.Windows.Forms.Control.OnClick(EventArgs e)
       at System.Windows.Forms.Button.OnClick(EventArgs e)
       at System.Windows.Forms.Button.OnMouseUp(MouseEventArgs mevent)
       at System.Windows.Forms.Control.WmMouseUp(Message& m, MouseButtons button, Int32 clicks)
       at System.Windows.Forms.Control.WndProc(Message& m)
       at System.Windows.Forms.ButtonBase.WndProc(Message& m)
       at System.Windows.Forms.Button.WndProc(Message& m)
       at System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.OnMessage(Message& m)
       at System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m)
       at System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)

************** Loaded Assemblies **************
    mscorlib
        Assembly Version: 2.0.0.0
        Win32 Version: 2.0.50727.832 (QFE.050727-8300)
        CodeBase: file:///C:/WINDOWS/Microsoft.NET/Framework/v2.0.50727/mscorlib.dll
    ----------------------------------------
    SSveS
        Assembly Version: 1.0.2904.18021
        Win32 Version: 1.0.2904.18021
        CodeBase: file:///C:/DL/SSveS/Game/SSveS.exe
    System.Windows.Forms
        CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.dll
    System
        CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.dll
    System.Drawing
        CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Drawing/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Drawing.dll
    System.Data
        CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_32/System.Data/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Data.dll
    System.Xml
        CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Xml/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Xml.dll
    SQLite.NET
        Assembly Version: 0.21.1869.3794
        Win32 Version: 0.21.1869.3794
        CodeBase: file:///C:/DL/SSveS/Game/SQLite.NET.DLL

************** JIT Debugging **************
    To enable just-in-time (JIT) debugging, the .config file for this
    application or computer (machine.config) must have the
    jitDebugging value set in the system.windows.forms section.
    The application must also be compiled with debugging
    enabled.

For example:

<configuration>
        <system.windows.forms jitDebugging="true" />
    </configuration>

When JIT debugging is enabled, any unhandled exception
    will be sent to the JIT debugger registered on the computer
    rather than be handled by this dialog box.

Ik weet niet of je daar iets mee kan... Als ik op "Continue" druk, gaat 't spel wel gewoon door.
    't Gebeurt overigens alleen als er op punten uitgeven gedrukt wordt.
      donderdag 24 januari 2008 @ 23:09:08 #51
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_56288407
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2008 20:57 schreef StaceyGroningen het volgende:
    Nog een extra (betrouwbare) downloadmirror nodig?
    Ik heb het spel bekeken en kan niet wachten gezellig met mijn vriendje achter de pc te kruipen vanaaf!
    Niet nodig, heb al een betrouwbare mirror, zie de bijgewerkte vorige post
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2008 21:42 schreef Trayek het volgende:
    Ik heb een bugje hier.
    Unhandled Exception has occured in your app.
    "Index was out of range. Must be non- negative and less than the size of the collection. Parameter name: index. "
    De code daaronder, bij details:
    [ code verwijderd ]

Ik weet niet of je daar iets mee kan... Als ik op "Continue" druk, gaat 't spel wel gewoon door.
    't Gebeurt overigens alleen als er op punten uitgeven gedrukt wordt.
    Da's dus in het originele spel (v1.0) begrijp ik? Ik heb eerder van die bug gehoord, maar kan hem niet reproduceren

ps. Ik kan helaas ook weinig met JIT debuglijsten, die zeggen vaak weinig over waar het mis ging in de code
    pi_56289544
    Nou wil niet nerderig overkomen maar de volgende regels zeggen wel degelijk iets:
    quote:
    System.ArgumentOutOfRangeException: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection.
    Parameter name: index
    at System.Collections.ArrayList.get_Item(Int32 index)
    at SSveS.main.enableDisableKledingLinks()
    at SSveS.main.gameLoop(TurnStatus turnStatus)
    at SSveS.main.btnUitgeven_Click(Object sender, EventArgs e)
    Die debuglijst zegt dat het het fout gaat bij enableDisableKledingLinks() nadat deze functie is aangeroepen vanuit de functie gameLoop functie die weer aangeroepen wordt vanuit het Click event van de btnUItgeven.
    In de functie enableDisableKledingLinks() wordt een item uit je ArrayList aangesproken met een index die out of range ligt.
    maw, je probeert in die functie een lijst te benaderen met een index die buiten het aantal elementen van die lijst ligt.

[ Bericht 21% gewijzigd door LoPrEtNi op 24-01-2008 23:51:28 ]
      vrijdag 25 januari 2008 @ 07:54:00 #53
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_56292232
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2008 23:44 schreef LoPrEtNi het volgende:
    Nou wil niet nerderig overkomen maar de volgende regels zeggen wel degelijk iets:
    [..]

Die debuglijst zegt dat het het fout gaat bij enableDisableKledingLinks() nadat deze functie is aangeroepen vanuit de functie gameLoop functie die weer aangeroepen wordt vanuit het Click event van de btnUItgeven.
    In de functie enableDisableKledingLinks() wordt een item uit je ArrayList aangesproken met een index die out of range ligt.
    maw, je probeert in die functie een lijst te benaderen met een index die buiten het aantal elementen van die lijst ligt.
    Die regels had ik ook gezien, en ik weet waar het 'probleem' ligt, aangezien het eerder aan me is gemeld. Maar wat ik ook doe en probeer en welke rare spelsetup ik ook probeer, ik krijg die error niet gereproduceerd. Niet onder XP en niet onder Vista, waar het spel even goed op draaide.

kortom: ik ken de bug, en wist ook zonder die regels dat het om die functies ging (hoewel ze nuttiger waren dan ik beweerde, excuses dus ), maar ik kan het in mijn eentje niet verhelpen. Enige wat ik kan doen is proberen versie 2 bugvrijer te houden.
    pi_56292461
    quote:
    Op vrijdag 25 januari 2008 07:54 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Die regels had ik ook gezien, en ik weet waar het 'probleem' ligt, aangezien het eerder aan me is gemeld. Maar wat ik ook doe en probeer en welke rare spelsetup ik ook probeer, ik krijg die error niet gereproduceerd. Niet onder XP en niet onder Vista, waar het spel even goed op draaide.

kortom: ik ken de bug, en wist ook zonder die regels dat het om die functies ging (hoewel ze nuttiger waren dan ik beweerde, excuses dus ), maar ik kan het in mijn eentje niet verhelpen. Enige wat ik kan doen is proberen versie 2 bugvrijer te houden.
    OK dan heb ik niks gezegd
    Ken de frustraties van het programmeren maar al te goed
    Maargoed ff OT: ga dit spelletje ook maar eens proberen.
    pi_56293188
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2008 23:09 schreef Blind_Guardian het volgende:
    [..]

Da's dus in het originele spel (v1.0) begrijp ik? Ik heb eerder van die bug gehoord, maar kan hem niet reproduceren

ps. Ik kan helaas ook weinig met JIT debuglijsten, die zeggen vaak weinig over waar het mis ging in de code
    Ja, das in V1.0... V2.0 staat nog niet op de mirror toch? Alleen de editor daarvan? Het vreemde is ook, dat wanneer player 1 de kleren van player 2 wil kopen, alles prima gaat, maar player 2 krijgt wel een foutmelding.
    Ik geloof dat ik 'm kreeg toen ik klikte op "Uitgeven", en vervolgens op het middenscherm klikte.. Daarna ging 'ie volgens mij fout... Ik zal vanavond nog eens kijken of ik 'm nogmaals kan reproduceren, ik heb toch niks beters te doen...

PS. Mocht je nog iemand nodig hebben om opdrachten in het Engels te vertalen, I'd be happy to help... Mijn vriendin is Amerikaanse, dus dan is het weer een stukkie makkelijker voor ons, in plaats van dat ik haar alles eerst moet uitleggen wat de opdracht is
      vrijdag 25 januari 2008 @ 23:10:23 #56
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_56310779
    Versie 2.0 wordt nu ontwikkeld, dus nee, die staat nog niet ter download.

Overigens willen we ook nieuwe plaatjes in versie 2.0, en als suggestie is voorgesteld om in deze versie niet (zoals in V1.0) alleen maar een dame af te beelden. Nu was dat al een plan voor versie 1.0, maar daar mislukte het door tijdsdruk. Iemand geïnteresseerd om met een (gelegenheids-)partner te poseren? Voor de nieuwsgierigen: zie de plaatjes in de OP (of download het hele spel) om een indruk te krijgen van hoe je wordt afgebeeld.
    - "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
    - Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
    - Privacy Matters
      maandag 28 januari 2008 @ 11:39:17 #57
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_56358618
    ff tvp:P.. me server is weer gereset, nu moet ik versie 1 va n et spelw eer hebben.. ga ik er zo opzetten!
      maandag 28 januari 2008 @ 11:50:26 #58
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_56358839
    erik, je heb 2 emailtjes van me
      maandag 28 januari 2008 @ 17:44:45 #59
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_56366194
    Versie 1.0 is opnieuw op makkie's server gezet (met mijn eigen FTP'tje ).
    Het linkje in de OP wordt hopelijk zsm. bijgewerkt door een modje.
      maandag 28 januari 2008 @ 18:01:59 #60
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_56366514
    kan je em zelf niet meer editten?:P of zet hier vast de link neer;)
    pi_56480668
    Geweldig idee dit spel, mijn vriendin kan iedermoment binnenkomen dus zal is ff uitproberen vanaaf
    Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
    "Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
    pi_57817445
    Gaat de ontwikkeling van versie 2.0 nog omhoog?

1.0 blijft een zalig spel vind ik persoonlijk!
      vrijdag 4 april 2008 @ 14:41:46 #63
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_57829483
    Versie 2.0 ligt al een paar maanden stil (net als het topic trouwens ), door tijdgebrek en omdat uit dit topic niet echt meer blijkt of mensen nog geintereseerd zijn in een nieuwe versie.

Dus als er meer dan 1 persoon is die wil dat ik verder ga met ontwikkelen: roept u maar .
    pi_57829534
    Graag
    pi_57829773
    Ff opmerking betreft het spel

Ik zie redelijk wat spelfouten / spatiefouten
    Is het mogelijk het spel fullscreen te spelen
    Komt er in versie 2 een optie voor meerdere spelers?
    Evt ook mogelijk om eigen opdrachten erbij te zetten?

Ik zal het spel verspreiden via site (in mijn sign) om mensen te laten testen wat zij ervan vinden.
    Ik heb hem net getest en tis wel een leuk spel idd
    pi_57830044
    TVP
      vrijdag 4 april 2008 @ 15:52:49 #67
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_57830952
    quote:
    Op vrijdag 4 april 2008 14:41 schreef Blind_Guardian het volgende:
    Versie 2.0 ligt al een paar maanden stil (net als het topic trouwens ), door tijdgebrek en omdat uit dit topic niet echt meer blijkt of mensen nog geintereseerd zijn in een nieuwe versie.

Dus als er meer dan 1 persoon is die wil dat ik verder ga met ontwikkelen: roept u maar .
    Ow ja... Ik moet nog fotos maken!

* RonaldV zoekt nog modellen met lef
    - "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
    - Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
    - Privacy Matters
      vrijdag 4 april 2008 @ 20:17:09 #68
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_57835828
    quote:
    Op vrijdag 4 april 2008 14:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
    Ff opmerking betreft het spel

Ik zie redelijk wat spelfouten / spatiefouten
    Als je erbij zegt waar dan weet ik waar ik op moet letten. En hoeveel is redelijk wat ?
    quote:
    Is het mogelijk het spel fullscreen te spelen
    Versie 1: nee, Versie 2: gemaximaliseerd venster
    quote:
    Komt er in versie 2 een optie voor meerdere spelers?
    Lees de OP nog eens
    quote:
    Evt ook mogelijk om eigen opdrachten erbij te zetten?
    Lees de OP een 3e keer
    quote:
    Ik zal het spel verspreiden via site (in mijn sign) om mensen te laten testen wat zij ervan vinden.
    Ik heb hem net getest en tis wel een leuk spel idd
    Dank je. Misschien breng ik tussentijds toch nog een versie 1.1 uit als mensen behoefte hebben aan taalverbetering en een editor voor de 'oude' versie. Maar eerst heeft mijn opleiding nog een maandje voorrang
    pi_57835981
    quote:
    Op vrijdag 4 april 2008 20:17 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Als je erbij zegt waar dan weet ik waar ik op moet letten. En hoeveel is redelijk wat ?
    [..]

Versie 1: nee, Versie 2: gemaximaliseerd venster
    [..]

Lees de OP nog eens
    [..]

Lees de OP een 3e keer
    [..]

Dank je. Misschien breng ik tussentijds toch nog een versie 1.1 uit als mensen behoefte hebben aan taalverbetering en een editor voor de 'oude' versie. Maar eerst heeft mijn opleiding nog een maandje voorrang
    ik zal jou ook op de hoogte houden van mijn kant
      vrijdag 4 april 2008 @ 23:32:47 #70
    158899 GasTurbine
    SEE THE PATERN ON MY COCK
    pi_57840578
    Ik krijg mijn rechterhand niet in het spel wat doe ik fout
    'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
    „Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
      vrijdag 4 april 2008 @ 23:54:51 #71
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_57841157
    quote:
    Op vrijdag 4 april 2008 23:32 schreef GasTurbine het volgende:
    Ik krijg mijn rechterhand niet in het spel wat doe ik fout
    "Als uw rechterhand u misleid, hak hem af en werp hem van u" zou waarheid zeggen

Maar ff serieus, wat bedoel je met dat je je rechterhand niet in het spel krijgt
    pi_57842116
    Ja versie 2.0 zou fijn zijn.
    En als mensen zelf dingen kunnen toevoegen en sharen via internet ^_^
    "Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
      zaterdag 5 april 2008 @ 07:18:30 #73
    194909 mills
    Vaudeville Villain
    pi_57844738
    Ik zou het leuk vinden als er een versie 2.0 komt!
    Eat a rapper for lunch and spit out the chain!
      zaterdag 5 april 2008 @ 10:42:22 #74
    39114 Angst
    pi_57845827
    quote:
    Op vrijdag 4 april 2008 23:54 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

"Als uw rechterhand u misleid, hak hem af en werp hem van u" zou waarheid zeggen

Maar ff serieus, wat bedoel je met dat je je rechterhand niet in het spel krijgt
    ik denk dat hij ipv met een partner het spel met zijn rechterhand wil spelen, en dat er geen optie is om je rechterhand op te geven als partner...

en ja ik wil een deel 2!

deel 1 was goed, weinig last gehad van bugs,

Ik had nog wel een vraag of tip, soms dan wil je beide de opdracht niet uitvoeren, maar dan krijgt de een er dus strafpunten voor, of wel punten zonder het uittevoeren. Ik zou het op prijs stellen dat ook de andere partner, of gezamelijk besloten kan worden een opdracht af te wijzen.

Maar misschien zijn wij daarin wel de enige en is daar verder geen behoefte aan

maar in elk geval nog een deel is een zeker pre
    &lt;a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;check mijn schilderij!&lt;/a&gt;
    pi_57848188
    ik het gespeelt me me partner we vonden het geweldig.
    we zien graag de versie 2 .
    voor testen indien nodig geen probleem.
    ga zo door.
    pi_57866209
    Indien meer opdrachten/meer diversiteit in de opdrachten en de mogelijk om beide een opdracht af te wijzen, graag een versie 2.
    Versie 1 was wel grappig, alleen begon (dacht ik) snel te vervelen.
    Terug van weggeweest!
    pi_57873766
    Misschien was dat ook omdat je nog geen eigen opdrachten kon toevoegen.

Ik vond versie 1 wel tof om te spelen. Verlang naar versie 2.0, indien je testers zoekt
      zondag 6 april 2008 @ 22:24:03 #78
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_57878646
    quote:
    Op zaterdag 5 april 2008 10:42 schreef Angst het volgende:
    Ik had nog wel een vraag of tip, soms dan wil je beide de opdracht niet uitvoeren, maar dan krijgt de een er dus strafpunten voor, of wel punten zonder het uittevoeren. Ik zou het op prijs stellen dat ook de andere partner, of gezamelijk besloten kan worden een opdracht af te wijzen.
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 12:20 schreef ThaKiller het volgende:
    Indien meer opdrachten/meer diversiteit in de opdrachten en de mogelijk om beide een opdracht af te wijzen, graag een versie 2.
    Versie 1 was wel grappig, alleen begon (dacht ik) snel te vervelen.
    Lees beide de OP nog eens door a.u.b, daar staan toch echt jullie wensen allang in beschreven . Ik citeer:
  • Mogelijkheid om de "niet-uitvoerende" speler de opdracht te laten weigeren (met puntenverlies)
  • Mogelijkheid om na accepteren van een opdracht alsnog aan te geven dat de opdracht niet naar behoren is uitgevoerd

Dit houdt dus in dat je als uitvoerende speler kan weigeren, maar in versie 2 ook als "niet-uitvoerende". Dat wil zeggen: elke speler die niet aan de beurt is om punten te verdienen. En weigeren gaat uiteraard punten kosten

Algemene opmerking: gezien de drukte met opleiding en werk verwacht ik niet voor de zomer met een testversie op de proppen te komen. Helaas programmeer ik nog altijd in mijn eentje aangezien freeware programmeren veel mensen niet zo aanspreekt. Het moet je hobby ook maar zijn...
    pi_57884954
    Traag gaat ook

Ik heb ook wel nog 1 opmerking. Als je gewonnen bent, kan je jammergenoeg niet meer verderspelen. Is het niet mogelijk om een functie in te voeren zodat dit wel nog kan ?
      maandag 7 april 2008 @ 12:29:41 #80
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_57886929
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 10:51 schreef tom78 het volgende:
    Traag gaat ook

Ik heb ook wel nog 1 opmerking. Als je gewonnen bent, kan je jammergenoeg niet meer verderspelen. Is het niet mogelijk om een functie in te voeren zodat dit wel nog kan ?
    Volgens mij is het in versie 1 ook gewoon mogelijk om door te spelen nadat je wint hoor
    pi_57914226
    tvp
    © Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
    Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
      maandag 9 juni 2008 @ 11:21:48 #82
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_59241938
    is er alweer een update geweest?
      maandag 9 juni 2008 @ 11:38:22 #83
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_59242399
    quote:
    Op maandag 9 juni 2008 11:21 schreef makkie88 het volgende:
    is er alweer een update geweest?
    Nee, anders had je het hier wel gelezen he. Trouwens, de laatste maanden zie ik het spel ook niet meer op je server terug .

Gezien de drukte die ik de afgelopen maanden op mijn werk en opleiding heb gehad ligt het ontwikkelen sinds februari grondig op z'n gat. Ook het feit dat er sinds een verzoekje om nieuws in april maar een stuk of 10 posts zijn geplaatst is nou niet echt opbeurend . Ik begrijp dat een paar mensen graag een versie 2 willen zien, maar de stormloop uit deel 1 mis ik een beetje

Misschien wel leuk nieuws is dat ik momenteel een serie colleges over gamedesign volg en daar wat praktische ideeën opdoe. Dus misschien krijg ik in juli wel weer een beetje zin in progammeren. Mocht er enige beweging in de ontwikkeling van versie 2 komen dan meld ik dat meteen, dus blijven vragen om updates heeft niet zoveel zin . Support-posts zijn daarentegen altijd welkom, alsmede C# ontwikkelaars die mee willen helpen.
    pi_59243361
    Euuh, die "makkie" links doen het niet meer? Ik heb overigens ook nog wel wat ruimte op mijn hosting account. En ik zal het es downloaden, ben wel benieuwd..
    Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
      maandag 9 juni 2008 @ 12:24:10 #85
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_59243501
    quote:
    Op maandag 9 juni 2008 12:17 schreef fruityloop het volgende:
    Euuh, die "makkie" links doen het niet meer?
    Dat zeg ik toch net . Gelukkig doet RonaldV's linkje het nog wel steeds
      maandag 9 juni 2008 @ 12:27:40 #86
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_59243597
    nee, die servers waar bij ik ruimte krijg zijn van vrien den van me, dat zijn prutsers;).. haha..

tip:

skydrive kan je gewoon dr op zetten inloggen via je hotmail, gratis, en vrij snel d8 ik ook
      maandag 9 juni 2008 @ 15:59:28 #87
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_59249398
    quote:
    Op maandag 9 juni 2008 12:24 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch net . Gelukkig doet RonaldV's linkje het nog wel steeds
    En dat op een zelf gebouwd thuisservertje.
    - Privacy Matters
      maandag 9 juni 2008 @ 20:13:32 #88
    39114 Angst
    pi_59256496
    quote:
    Op maandag 9 juni 2008 11:38 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Nee, anders had je het hier wel gelezen he. Trouwens, de laatste maanden zie ik het spel ook niet meer op je server terug .

Gezien de drukte die ik de afgelopen maanden op mijn werk en opleiding heb gehad ligt het ontwikkelen sinds februari grondig op z'n gat. Ook het feit dat er sinds een verzoekje om nieuws in april maar een stuk of 10 posts zijn geplaatst is nou niet echt opbeurend . Ik begrijp dat een paar mensen graag een versie 2 willen zien, maar de stormloop uit deel 1 mis ik een beetje

dat komt omdat iedereen druk bezig is om versie 1 te spelen
    &lt;a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;check mijn schilderij!&lt;/a&gt;
    pi_59349126
    Ik loop wel storm, maar zonder reactie. Ik wacht met spanning af.

Go
    pi_59352084
    quote:
    Op maandag 9 juni 2008 11:38 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]
    maar de stormloop uit deel 1 mis ik een beetje
    Tering wat een storm hier!!! waai bijna uit me stoel!
    Schiet op, er zitten hier ook mensen te wachten op deel 2!
    Fuck with a Hooker, get rucked.
      vrijdag 13 juni 2008 @ 08:15:08 #91
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_59354844
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 23:58 schreef LamstraalASD het volgende:

[..]

Tering wat een storm hier!!! waai bijna uit me stoel!
    Schiet op, er zitten hier ook mensen te wachten op deel 2!
    He, het is geen duitse oorlogssimulatie met "befehl ist befehl" ...
    Maar de wens is duidelijk. Over een paar weken is het huidige studieblok afgelopen en heb ik eindelijk weer eens de tijd (en hopelijk zin) om aan het programmeren te gaan. Ik heb in ieder geval weer wat dingen bijgeleerd op ontwerpgebied
      vrijdag 13 juni 2008 @ 08:42:28 #92
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_59355193
    Ah, we gaan weer verder? In dat geval start ik de zoektocht naar een paar modellen weer op.

Welk (gelegenheids)stel met lef durft wel te poseren voor de fotos die in het spel gebruikt gaan worden? Meer inllichtingen eerder in deze reeks, via PM, of mail (gebruik mijn MSN-adres maar).
    - Privacy Matters
    pi_59388572
    TVP heb het eerste deel net gedownload.. Hopelijk wil vriendlief mee testen (denk het wel). Zoals ik dat nu al lees ben ik benieuwd naar deel 2!
    pi_59395489
    Zie je het loopt storm!
    Vondt het erg geslaagd! Dus kom maar op met die 2e versie!
    pi_59396775
    Ja, ik loop ook heel hard mee in de stormloop!
      zaterdag 14 juni 2008 @ 23:02:18 #96
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_59397098
    Ok ok, 't is duidelijk

Hou er rekening mee dat ik nog ff een beetje voor school moet werken de komende week, maar ik zal jullie regelmatig op de hoogte houden van updates

Verwacht alleen niet dat het spel nu ineens binnenkort af is. Toen ik stopte was ik net begonnen met versie 2 en daar gaat nog veel werk in zitten . Jammer genoeg is een zoektocht naar medeprogrammeurs destijds gestrand zodat ik nog steeds in mijn eentje werk. Misschien gaat DIG en SEX niet goed samen ...
    pi_59417035
    Mooi zo!

Heb deel 1 vandaag voor het eerst echt getest.. Vond 't niet heel erg geweldig maar wel leuk om af en toe eens te doen. Verwacht dat deel 2 leuker is!

Succes er mee hoor Ik heb geduld
    pi_59737456
    Storm houd aan zeg
    Fuck with a Hooker, get rucked.
    pi_59745800
    Ik moet zeggen dat deel 1 leuk was, maar niet heel prettig speelde. Ik kan de vinger er niet echt op leggen waardoor dat was. Leuk was het in ieder geval wel
    Ik verwacht dat deel 2 nog een stuk beter/leuker wordt
    Terug van weggeweest!
      zondag 29 juni 2008 @ 18:44:22 #100
    201229 DJKiwi
    Whaazzaaaa!
    pi_59775997
    / wacht op versie 2

Je zou hier een webcamversie voor moeten maken lol :p
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar: