ik zoek mn frituurpan even opquote:Op zondag 6 januari 2008 04:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
huub zoek claire even op
Lieke over de sijk
uitdelen uitdelen!!!!!!!!quote:Op zondag 6 januari 2008 04:12 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik zoek mn frituurpan even op![]()
hier lust ik wel een bitterbal bij
lieke is een bajes pot,die haar vrouwtje wil beschermen?quote:Op zondag 6 januari 2008 04:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeuh
Lieke gaat naast Claire liggen, ze wil haar beschermen tegen Huub.
Ze geeft Jaap een kus en loopt weg... Jaap lacht en vind het mooi
riri, ik vind je een schatje, maar volgens mij heb je toch meer met huub dan je wil toegeven.....quote:Op zondag 6 januari 2008 04:13 schreef riri het volgende:
overal liegt hij om zegt Huub......hij geeft daarmee op wat zij hadden met elkaar,dat weet hij
Lieke kan daar niet mee dat hij alles doet voor scores...hij weet dat maar ondertussen zegt hij haar dit allemaal wel
Ook de ruzie van gisterenmorgen...allemaal voor het effekt en voor de kijkcijfers.
Hij weet dat Japie en hij tot het eind erin blijven zegt hij...
Huub verkoopt zijn ziel en zaligheid dus.
Hij gaat nog naar beneden naar Claire om weer tv te scoren.
Dat meisje heeft geen idee waar ze in stapt zegt hij
Huub Faust!quote:Op zondag 6 januari 2008 04:13 schreef riri het volgende:
overal liegt hij om zegt Huub......hij geeft daarmee op wat zij hadden met elkaar,dat weet hij
Lieke kan daar niet mee dat hij alles doet voor scores...hij weet dat maar ondertussen zegt hij haar dit allemaal wel
Ook de ruzie van gisterenmorgen...allemaal voor het effekt en voor de kijkcijfers.
Hij weet dat Japie en hij tot het eind erin blijven zegt hij...
Huub verkoopt zijn ziel en zaligheid dus.
Hij gaat nog naar beneden naar Claire om weer tv te scoren.
Dat meisje heeft geen idee waar ze in stapt zegt hij
quote:Op zondag 6 januari 2008 04:15 schreef cindy10 het volgende:
[..]
met of zonder huub?? euhhh mosterd bedoel ik?
quote:Op zondag 6 januari 2008 04:14 schreef Kaleddis het volgende:
Het is toch bijzonder. De heren zijn nog geen 5 minuten thuis en er is eindelijk na uren weer actie
Mag ketchup ook?quote:Op zondag 6 januari 2008 04:15 schreef cindy10 het volgende:
[..]
met of zonder huub?? euhhh mosterd bedoel ik?
claire is een nobody........quote:Op zondag 6 januari 2008 04:15 schreef tong80 het volgende:
Zijn ze weggewest ? Waar naartoe ? En wie is Claiere ?
Claire = nwe Miljonairequote:Op zondag 6 januari 2008 04:15 schreef tong80 het volgende:
Het was inderdaad een keiharde opmerking, maar kan niet ontkennen dat hij ook in mijn gedachtengang voorbij is gekomenquote:Op zondag 6 januari 2008 04:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
HUUB
![]()
keihard maar goudeerlijk
hij zegt wat vele daar denken
Claire = nieuwe miljonair.quote:Op zondag 6 januari 2008 04:15 schreef tong80 het volgende:
Misschien is het wel een soort bonussysteem wat Japie en Huub graag hadden gezien. Even lekker uithalen naar die kutredactie, heerlijkquote:Op zondag 6 januari 2008 04:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Daarna... Mensen denken altijd dat we extra's krijgen als we iets doen maar zo werkt het hier niet
oe, die vindt Lieke niet leukquote:Op zondag 6 januari 2008 04:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub, het moet wel heel ernstig worden, *kuch* kamervragen
Claire: Kamervragen?? Ja, je weet wel, die groepsaanranding
tijd voor de trio.... ik bedoel als ze huub ermee willen krijgen......dit is het momentquote:Op zondag 6 januari 2008 04:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Lieke zit lekker te praten met Brian....
Als je nou eens goed luisterdquote:Op zondag 6 januari 2008 04:18 schreef diedirk het volgende:
Gaat weer goed FEBO/Redactie , Huub verklapt nu dat hij 2500 kreeg als hij iets met Nadi zou doen..
Dronken Huub stelt zich boven DGK en verneukt binen korte tijd het hele concept..
EN waarom kreet Huub geen sanctie na het geen afstand verhaal?
Leef de regels eens na
Blijf het trouwens erg raar vinden al die optredens , ze krijgen daar zelfs spelinfo.
Nee, het mysterie is eindelijk ontrafeltquote:Op zondag 6 januari 2008 04:20 schreef lorence1 het volgende:
maar lieke was dus boos dat huub gelogen had over nadia.......
deze versie had ik op fok nog niet gehoord
denk ik ook, als een soort 2e sylviaquote:Op zondag 6 januari 2008 04:22 schreef lorence1 het volgende:
Volgens mij wil claire best met huub samenwerken als ik dit zo hoor en zie
Ver? Hoezo, wat zegt hij?quote:Op zondag 6 januari 2008 04:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub gaat nu wel erg ver... Jaap ging nog ver mee maar houdt nu wijselijk zijn mond
zelfs hier betrap ik mensen die zo denken.quote:Op zondag 6 januari 2008 04:17 schreef riri het volgende:
Lieke wil bij Claire gaan slapen om haar te beschermen voor het gedrag van Huub
Huub zegt beneden dat hij alles hoopt dat anderen overkomt...dat hun moeders doodziek worden zodat ze naar huis stappen...hij heeft alles voor het geld over
Huub heeft zoveel drank op dat hij alles zegt zonder erbij na te denken
PRACHTIG!!! Eindelijk eens een aktie tegen hemquote:Op zondag 6 januari 2008 04:24 schreef Kaleddis het volgende:
Huub noemt Kenneth: kansloze conyo broer![]()
Kenneth heeft Brian gisteren dus alles over Clair verteld tijdens het optreden.
Volgens Huub is dat dus de reden dat Brian niet meer mee mag met de optredens
Hij zei dat hij zelfs daar over heeft gelogen..je weet dat ze nooit geld geven op die manier Lieke....quote:Op zondag 6 januari 2008 04:18 schreef diedirk het volgende:
Gaat weer goed FEBO/Redactie , Huub verklapt nu dat hij 2500 kreeg als hij iets met Nadi zou doen..
Dronken Huub stelt zich boven DGK en verneukt binen korte tijd het hele concept..
EN waarom kreet Huub geen sanctie na het geen afstand verhaal?
Leef de regels eens na
Blijf het trouwens erg raar vinden al die optredens , ze krijgen daar zelfs spelinfo.
Daar zat ik ook al aan te denken... !quote:Op zondag 6 januari 2008 04:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
denk ik ook, als een soort 2e sylvia
I love itquote:Op zondag 6 januari 2008 04:25 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
PRACHTIG!!! Eindelijk eens een aktie tegen hem
Ik vind dat Kenneth nu ook de toegang tot de villa ontzegt moet wordenquote:Op zondag 6 januari 2008 04:26 schreef lorence1 het volgende:
het brian verhaal onthult..... ik hoop dat huub nog lang opblijft
Alleen de villa?quote:Op zondag 6 januari 2008 04:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik vind dat Kenneth nu ook de toegang tot de villa ontzegt moet worden
wow!quote:Op zondag 6 januari 2008 04:24 schreef Kaleddis het volgende:
Precies... Huub is geen Nowliver, geen Voller.... HIJ S EEN FOKKER..quote:Op zondag 6 januari 2008 04:23 schreef miesy het volgende:
[..]
zelfs hier betrap ik mensen die zo denken.
velen denken het
huub zegt het
Begin het ook steeds meer te zien.quote:
Ik dacht dat Huub zei, dat er daardoor geen kontakt meer mag met familie-ledenquote:Op zondag 6 januari 2008 04:24 schreef Kaleddis het volgende:
Nou, dat zal hem niet gaan worden. Ben al verbaasd dat er nu geen SL is. Maar Brian hiermee confronteren is zeker weten een no go vanuit de FEBOquote:Op zondag 6 januari 2008 04:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik dacht dat Huub zei, dat er daardoor geen kontakt meer mag met familie-leden
tijdens de optredens. Niet dat Brian daarom niet meer mag optreden.
Hoop dat de FEBO zich hier eens aan gaat houden. En ik hoop dat Huub hier
eindelijk Brian eens mee gaat confronteren morgen.
maar uiteindelijk blijft hij nog steeds de eerlijkste van het groepje.quote:Op zondag 6 januari 2008 04:26 schreef riri het volgende:
[..]
Hij zei dat hij zelfs daar over heeft gelogen..je weet dat ze nooit geld geven op die manier Lieke....
Hij geeft gewoon toe dat hij alles aan elkaar liegt .
Het spel gaat helemaal op de loop met Huub...
quote:Op zondag 6 januari 2008 04:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik dacht dat Huub zei, dat er daardoor geen kontakt meer mag met familie-leden
tijdens de optredens. Niet dat Brian daarom niet meer mag optreden.
Wat zeggen ze? (Kan er echt niet naar luisteren...)quote:
Eerstvolgende keer dat Lieke ongesteld is, doen ze datquote:Op zondag 6 januari 2008 04:32 schreef agter het volgende:
hoe gaat hen nu met dat geweldige trio?
die is er niet.
Volgens mij zitten ze anders bijna klaar te komen met hun gezamelijke haat jegens Huub...quote:Op zondag 6 januari 2008 04:32 schreef agter het volgende:
die is er niet.
quote:Op zondag 6 januari 2008 04:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies... Huub is geen Nowliver, geen Voller.... HIJ S EEN FOKKER..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat brian niet heeft gezegd dat lieke zich de villa in heeft geneukt tijdens dat etentje met die chocofondue...chantalquote:Op zondag 6 januari 2008 04:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wat zeggen ze? (Kan er echt niet naar luisteren...)
Het verst in haar leven misschien, maar niet in de kooiquote:Op zondag 6 januari 2008 04:32 schreef riri het volgende:
Het is natuurlijk war dat Brian en Amanda ook alles doen vor het geld...althans Brian meer nog dan Amanda en dat hij Amanda zelfs stuurt in het spel om dingen te bereiken...ook die opzet weer om haar met Lieke te laten zoenen.
Lieke is te eerlijk en denkt dat anderen ook eerlijk zijn in het spel,Huub vertrouwd ze niet meer om de zaken die hij haar geflikt heeft...ze denkt dat Brian en Amanda nu eerlijk tegen haar zijn maar die spelen natuurlijk ook een spel.
Toch denk ik dat zij het verst komt omdat ze het meest dicht bij haar zelf blijft..die anderen zijn voortdurend bezig met manipuleren
Dealquote:Op zondag 6 januari 2008 04:35 schreef lorence1 het volgende:
zouden jullie mij op de hoogte willen houden van wat er bij huub etc gezegd wordt.... luister ik naar het gezeik van BAL....
Brian heeft hierin mazzel. Als ie het had doorgezet ging ie compleet voor schut...quote:Op zondag 6 januari 2008 04:32 schreef agter het volgende:
die is er niet.
Het is maar waar ze van houd... lol enhet spel spelen... of mekkeren wat d'r allemaal wel niet wordt aangedaan...quote:Op zondag 6 januari 2008 04:39 schreef diedirk het volgende:
Het is me wel heel duidleijk dat die naieve nieuwe er echt voor huub inzit
De bewoners draaien zo over zaken dat ze straks in hun eigen leugens verstrikt raken....dat bedoel ik...zij blijft het meest bij haarzelf zonder allerlei leugens te verzinnen...denk dat ze daarom at the end het verst komtquote:Op zondag 6 januari 2008 04:34 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het verst in haar leven misschien, maar niet in de kooi
omg...en lieke wou haar nog wel beschermenquote:Op zondag 6 januari 2008 04:40 schreef Kaleddis het volgende:
Heeft Huub het nou toch weer voor mekaar en gaat hij naast Clair slapen
quote:Op zondag 6 januari 2008 04:40 schreef Kaleddis het volgende:
Heeft Huub het nou toch weer voor mekaar en gaat hij naast Clair slapen
8 maanden neuken voor dekking is natuurlijk geen leugen?quote:Op zondag 6 januari 2008 04:41 schreef riri het volgende:
[..]
De bewoners draaien zo over zaken dat ze straks in hun eigen leugens verstrikt raken....dat bedoel ik...zij blijft het meest bij haarzelf zonder allerlei leugens te verzinnen...denk dat ze daarom at the end het verst komt
gooien ze lieke eruit?quote:Op zondag 6 januari 2008 04:42 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hoop dat d'r moeder meekijkt....
Owww Jaap zegt dat ze naast Lieke ligt
brian zei... huub is lekker dronken dus ik ga nu verder (IETS IN die strekking)quote:Op zondag 6 januari 2008 05:09 schreef tipsch het volgende:
Zijn we weer. Brian ging de dronken Huub aanpakken, las ik elders?
Ik hoorde het hem zeggen.. Hij zal wel de door de Febo opgedragen zinnen gaan zeggen.quote:Op zondag 6 januari 2008 05:09 schreef tipsch het volgende:
Zijn we weer. Brian ging de dronken Huub aanpakken, las ik elders?
Heb ik ook gehoord. Was vreemd dat zijn microfoon nog te horen was terwijl hij ondertussen naar beneden liep. Huub is lekker dronken dus nu ga ik hem pakken.quote:Op zondag 6 januari 2008 05:11 schreef lorence1 het volgende:
[..]
brian zei... huub is lekker dronken dus ik ga nu verder (IETS IN die strekking)
en de vele leugens van lieke komen door de door huub gelezen briefen aan het licht!quote:Op zondag 6 januari 2008 05:10 schreef riri het volgende:
Huub speelt hele vieze spelletjes...
Heb het hele gesprek opgenomen..hoop ook dat er een filmpje van is gemaakt vanaf de terugkomst van Huub en Jaap
Huub moest de brief die hij van Lieke had afgepakt die ze aan de anderen wou laten lezen teruggeven.
Nope, Huub manipuleerd het zo, dat Lieke's geloofwaardigheid teniet word gedaan...quote:Op zondag 6 januari 2008 05:13 schreef riri het volgende:
Ik zeg je...Huub graaft zijn eigen graf met zijn gekonkel...hij is helemaal de verkeerde weg ingeslagen....het één op één gesprek van hem tegen Lieke maakte heel veel duidelijk....met andere bewoners erbij verdraait hij alles...Lieke confronteert hem daarmee en brengt Huub daardoor in een heel lastig pakket
Lol... ik deed het ook net.. met naar de klok kijkend... oops het is al erg vroeg....quote:
Dat waren al weer 5 zinnen teveel van Liekequote:Op zondag 6 januari 2008 05:12 schreef BsJanssen het volgende:
filmpje over Huub die uit de school klapt:
Dronken Huub klapt uit de school - agressie voor kijkcijfers!
Ja, Brian klonk aardig opgefokt....quote:Op zondag 6 januari 2008 05:15 schreef riri het volgende:
Brian zei dat hij Huub nu met zaken ging confronteren nu hij dronken was....
Huub liep naar de private waar Lieke was en zei..."nu ga ik haar helemaal ziek maken"
toen kwam er een streamlock
Dank!quote:Op zondag 6 januari 2008 05:12 schreef BsJanssen het volgende:
filmpje over Huub die uit de school klapt:
Dronken Huub klapt uit de school - agressie voor kijkcijfers!
Nee...Huub zei dingen die Lieke in een brief had geschreven naar mariel....Lieke zei dat ze die brief nog had en haalde hem op om het aan de andere bewoners te laten lezen...Huub griste hem Lieke uit de hand en liep ermee weg...ze vroeg hem nadrukkelijk die brief terug te geven maar hij liep zenuwachtig die brief lezend weg...Lieke is toen meteen gaan bellen en zei daarop tegen Huub dat hij die brief meteen terug moest geven van achterquote:Op zondag 6 januari 2008 05:15 schreef FSR het volgende:
[..]
Nope, Huub manipuleerd het zo, dat Lieke's geloofwaardigheid teniet word gedaan...
Volgens mij komt het door de dagelijkse backup van de database dat Fok! er elke dag rond deze tijd een half uurtje uitligt.quote:Op zondag 6 januari 2008 05:16 schreef akveor het volgende:
FOK LAG ER WERR UIT
Sorry ik heb niet alles meegekregen ik was aan het pokeren.
Lieke's brieven lagen in een kluis. Huub zegt die brieven gelezewn te hebben,
Er was wat gehakketak van Lieke's kant dat je niet aan iemands persoonlijke spullen mag komen. Huub's verweer is dat ie dat wel mag lezen..
Toen had ik een gaatje... en was er een streamlock.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 januari 2008 05:17 schreef lorence1 het volgende:
nou weg met die streamlock
het zijn toch alleen maar randdebielen die op dit tijdstip nog kijken![]()
zonder huuub had je al lang in je nest gelegenquote:Op zondag 6 januari 2008 05:19 schreef diedirk het volgende:
Ja hoor schandalig dit!
Huub gaat weer door streamlock gered worden, terwijl hij zegt nu ga ik haar bang maken.
Zielig dat iemand zo maar persoonlijk bezit uit een kluis wegpakt
Hij heeft haar dus weer in haar gezicht gelikt en ook aan haar persoonlijke brieven gezeten.
Zijn er voor Huub ook nog regels?
flikker opquote:Op zondag 6 januari 2008 04:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies... Huub is geen Nowliver, geen Voller.... HIJ S EEN FOKKER..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
thanx voor de urlquote:Op zondag 6 januari 2008 05:37 schreef Prospera het volgende:
Wel jammer dat de SL op de achterkant van het huis staan, aan de voorkant is vast meer te beleven omdat beveiligers bewoners gekneveld afvoeren
Iemand zit de vaatwasser in te ruimen en een vrouw in een ponnetje loopt de keuken in.
Arme Mikey...
Btw als fok down is kan je hier terecht http://fokjoe.multiforum.nl/viewtopic.php?p=1537&mforum=fokjoe#1537
flikker: dat is discriminerendquote:Op zondag 6 januari 2008 05:36 schreef avonne het volgende:
[..]
flikker op
iedereen die een moeder een ernstige ziekte toewenst is niet goed bij zijn hoofd
pleur op zeg
Dan heb je het niet goed gevolgd...quote:Op zondag 6 januari 2008 05:36 schreef avonne het volgende:
[..]
flikker op
iedereen die een moeder een ernstige ziekte toewenst is niet goed bij zijn hoofd
pleur op zeg
nou, leg het dan maar eens uitquote:
en jij gaat vervolgens jubelen dat dat des Foks is ?quote:quote:Op zondag 6 januari 2008 04:17 schreef riri het volgende:
Lieke wil bij Claire gaan slapen om haar te beschermen voor het gedrag van Huub
Huub zegt beneden dat hij alles hoopt dat anderen overkomt...dat hun moeders doodziek worden zodat ze naar huis stappen...hij heeft alles voor het geld over
Huub heeft zoveel drank op dat hij alles zegt zonder erbij na te denken
-------------
velen denken het
huub zegt het
Nee dus...want hij schrok ervan dat ze die brieven nog hadquote:Op zondag 6 januari 2008 05:14 schreef miesy het volgende:
[..]
en de vele leugens van lieke komen door de door huub gelezen briefen aan het licht!
Ja én?quote:Op zondag 6 januari 2008 05:48 schreef riri het volgende:
[..]
Nee dus...want hij schrok ervan dat ze die brieven nog had
Ze haalde de brieven op om ze aan de anderen te laten lezen en hij griste ze uit haar hand....
drie maal raden wie hier aan het verdraaien is van feiten
Ja, want we kijken naar een spel...mooie momenten en harde momenten...quote:Op zondag 6 januari 2008 05:46 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, leg het dan maar eens uit
miesy schreeef
[..]
en jij gaat vervolgens jubelen dat dat des Foks is ?
dat Huub het zegt moet hij weten, maar ik vind het helemaal niet jofel dat je het om te jubelen vindt, en dat het als een ware Fokker gesproken is. Het is gewoon ziek.quote:Op zondag 6 januari 2008 05:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja, want we kijken naar een spel...mooie momenten en harde momenten...
Niet alles hoeft politiek correct te zijn net zoals hier ook niet altijd gebeurt.
Jij vindt het ziek... ik vind dat iemand het spel keihard speelt...quote:Op zondag 6 januari 2008 05:59 schreef avonne het volgende:
[..]
dat Huub het zegt moet hij weten, maar ik vind het helemaal niet jofel dat je het om te jubelen vindt, en dat het als een ware Fokker gesproken is. Het is gewoon ziek.
Toen de streamlock kwam is er denk ik meteen al ingegrepen...Huub liep namelijk naar de private waar Lieke was en zei dat hij haar bang ging maken...en dat in zijn dronken toestand...achter weet ook dat Huub met drank op niet te vertrouwen isquote:Op zondag 6 januari 2008 06:04 schreef Prospera het volgende:
Jaap: Huub en ik moeten boven slapen tegen Lieke.
Dus toch een clash van Huub tegen Brian.
Stak Lieke nu een middel vinger op toen Jaap weg ging ??quote:Op zondag 6 januari 2008 06:04 schreef Prospera het volgende:
Jaap: Huub en ik moeten boven slapen tegen Lieke.
Dus toch een clash van Huub tegen Brian.
Tuurlijk, Lieke is een bang vogeltje dat beschermd moet worden.quote:Op zondag 6 januari 2008 06:07 schreef riri het volgende:
[..]
Toen de streamlock kwam is er denk ik meteen al ingegrepen...Huub liep namelijk naar de private waar Lieke was en zei dat hij haar bang ging maken...en dat in zijn dronken toestand...achter weet ook dat Huub met drank op niet te vertrouwen is
Ja, ze stak hem op naar Huub die achter zitquote:Op zondag 6 januari 2008 06:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Stak Lieke nu een middel vinger op toen Jaap weg ging ??
Precies.quote:Op zondag 6 januari 2008 06:03 schreef riri het volgende:
Waar ik dus vostrekt niet tegen kan is het verdraaien van feiten....
Huub doet dat voortdurend voor het spel.
Lieke gaat daar niet in mee en laat zich niet langer door Huub chanteren en bang maken.
Telkens verwerpt ze zijn verhalen en komt met feiten om Huub zijn gedrag bloot te leggen
Zelfs als die feiten duidelijk zijn zie je dat mensen in het verdraaien van zaken intrappen..Huub gooit een paar losse flodders op...iets wat bijna niet te verifieren valt...zoals die brief en wat zij daarin geschreven zou hebben en mensen trappen daarin....als zij dan met die brief aankomt waarvan Huub dacht dat die al weg was is zijn gedrag natuurlijk alleszeggend...waarom een brief uit handen grissen als dat wat je gezegd hebt ook daadwerkelijk daarin staat.
In dat geval zou hij dus juist superblij moeten zijn met die brief omdat die juist zou bewijzen wat hij zegt.
Maar nee...hij schrikt en grist hem haar uit de hand...
drie maal raden waarom
Ik snap niet dat mensen in mooie praatjes trappen zonder ze te verifieren....jammer genoeg doet bijna iedereen dat,buiten die kooi maar ook in die kooi.
Mooie is dat je om feiten niet heen kunt...en juist daarom is Huub voor Lieke bang.
Lieke confronteert hem met zijn leugens....
En als iemand het spel zo keihard speelt moet ie niet klagen als hij het keihard op zijn eigen bord terugkrijgt......quote:Op zondag 6 januari 2008 06:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Jij vindt het ziek... ik vind dat iemand het spel keihard speelt...
Op z'n eigengereide manier.... en dat vind ik des Foks.
Je zou moeten weten dat ik net zo hard tegen Huub post als ie te ver gaat in z'n agressie...quote:Op zondag 6 januari 2008 06:12 schreef riri het volgende:
[..]
En als iemand het spel zo keihard speelt moet ie niet klagen als hij het keihard op zijn eigen bord terugkrijgt......
doe wat jij niet wil dat jou overkomt ook een ander niet....
Ik vind het fout en zielig gedrag toen ie Lieke op een wanstaltige manier bleef stalken... daarin vond ik dat Huub een probleem heeft. Maar dit vind ik gemekker en politiek correct gedrag.quote:Op zondag 6 januari 2008 06:20 schreef riri het volgende:
Als je van iemand een fan bent betekent het toch niet dat je verkeerd gedrag mag goedpraten...ik kan daar zo niet bij....
Ik begrijp niet dat mensen het handelen van iemand niet los kunnen zien van of je iemand graag mag of niet....fout gedrag is fout gedrag...zoals goed gedrag goed gedrag is...daarop beoordeel je en daarop spreek je iemand aan
Klopt,dat doe jij ook roevka...ik sprak jou daar ook niet op aan maar het was een opmerking in het algemeenquote:Op zondag 6 januari 2008 06:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Je zou moeten weten dat ik net zo hard tegen Huub post als ie te ver gaat in z'n agressie...
Dit zijn maar woorden en de redaktie zal wel een beslissing nemen of ie te ver gegaan is met die brieven...
Ik blijf van mening dat je alles mag zeggen als je maar met de poten van elkaar afblijft. Het gaat om veel geld en is niet voor watjes.
Ja, dat was echt geweldigquote:Op zondag 6 januari 2008 06:24 schreef akveor het volgende:
Huub is zeker te bezopen om nog op de streams te vertonen...of ze zijn bang datie nog meer info op de streams gooit. Echt tof hoe hij even over die 2500 euro begon.
dat....en geeft verder heel weinig om de ziekte van haar moeder ...klopt niet.quote:Op zondag 6 januari 2008 06:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik hoop toch zo dat Lieke optieft de volgende maand, en dan te bedenken dat ik meer
dan 300 keer voor haar heb geSMSsed de afgelopen maanden ...... wat heb ik daar
nu een spijt van zeg.
Precies was Huub eerder vannacht in zijn dronken bui zei, ze is een ijs-konijn
en geeft verder heel weinig om de ziekte van haar moeder.
Geen probleem... Overigens vond ik Lieke redelijk sterk eerder op de avond... ik vind het moeilijk om haar te volgen... maar respecteer dat zij zich losmaakt van Huub. Zij spelen dus nu tegen elkaar en Huub had eerder beloofd dat ie dat dan ook keihard ging doen als ze zo door ging. Het is haar eigen keuze dat Huub nu tegen haar speelt... en ja dat gaat nu even hard om hard.... van beide kanten want Lieke uit zich wel politiek correct (wat een kut woorden) maar zij speelt het spel ook nasty en ik denk dat jij dat ook niet zal ontkennen.... En dat is het leuke aan dit spel.... Reageren op akties van je tegenstanders.quote:Op zondag 6 januari 2008 06:24 schreef riri het volgende:
[..]
Klopt,dat doe jij ook roevka...ik sprak jou daar ook niet op aan maar het was een opmerking in het algemeen
Vermeld dan ook nog maar even dat die scheinheil hoopte dat het goed zou gaan met Liekes moeder, dat zei hij vanmiddag of gisteren. Lieke's moeder heeft immers iets dat niet helemaal in de haak is?quote:Op zondag 6 januari 2008 05:59 schreef avonne het volgende:
[..]
dat Huub het zegt moet hij weten, maar ik vind het helemaal niet jofel dat je het om te jubelen vindt, en dat het als een ware Fokker gesproken is. Het is gewoon ziek.
Dat bedoelde ik ook zo niet, niet wat Huub zei maar wat Lieke er zelf van vindt.quote:Op zondag 6 januari 2008 06:29 schreef riri het volgende:
dat....en geeft verder heel weinig om de ziekte van haar moeder ...klopt niet.
Dat zei hij zo niet...misschien maar eerst eens goed teruglezen wat hij precies gezegd heeft
Sorry dit hoort toch echt bij het spel... net zoals het bij het spel hoorde dat Huub niet naar de begrafenis mocht.quote:Op zondag 6 januari 2008 06:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vermeld dan ook nog maar even dat die scheinheil hoopte dat het goed zou gaan met Liekes moeder, dat zei hij vanmiddag of gisteren. Lieke's moeder heeft immers iets dat niet helemaal in de haak is?
Die begrafenis was toch echt niet van zijn moeder. Huub heeft daar een smerig spel gespeeld. En weet je waarom? Omdat Huub feen flikker om mensen geeft, dus ook niet om die hockey pief......Gewoon ego ego ego en z'n zin willen hebben was het destijds, naast wat krokodillentranen.quote:Op zondag 6 januari 2008 06:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry dit hoort toch echt bij het spel... net zoals het bij het spel hoorde dat Huub niet naar de begrafenis mocht.
Verwerpelijk misschien en voor mij hoeft het ook niet maar het is een keihard spel.
Daar wil ik niet over oordelen...maar in het kader van het spel doet hij heel veel... ik kan daar wel respect voor hebben.quote:Op zondag 6 januari 2008 06:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die begrafenis was toch echt niet van zijn moeder. Huub heeft daar een smerig spel gespeeld. En weet je waarom? Omdat Huub feen flikker om mensen geeft, dus ook niet om die hockey pief......Gewoon ego ego ego en z'n zin willen hebben was het destijds, naast wat krokodillentranen.
Van mij ook...maar Huub draaft al een hele tijd heel erg door.quote:Op zondag 6 januari 2008 06:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook zo niet, niet wat Huub zei maar wat Lieke er zelf van vindt.
En ik ben het trouwens met jou eens, dat Huub ontzettend door de mand gevallen
is de laatste paar weken. Ontzettend jammer, hij had echt van mij mogen winnen.
Ik volg je wel, maar ook in dat spel komen de echte emoties naar boven bij die spelers als ze verhit raken. Je ziet dan wel het echte karakter.quote:Op zondag 6 januari 2008 06:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Daar wil ik niet over oordelen...maar in het kader van het spel doet hij heel veel... ik kan daar wel respect voor hebben.
Let wel respect in het kader van het spel....
Huub had het ook erg zwaar de laatste weken.... Lieke wegetreiterd en Jaap was niet erg loyaal.... en het draait toch om backup....quote:Op zondag 6 januari 2008 06:41 schreef riri het volgende:
gisteren opperde Huub ook al,en al eerder,dat hij dood en doodmoe is,ik snap niet dat achter niet ziet dat hij in een staat is van ernstig manisch gedrag....alles wijst daarop....hij is aan het malen en malen.........die jongen stort straks echt in elkaar en kan geen boeh of bah meer zeggen...het drankgebruik versterkt het geheel nog verder....zijn hersenaktiviteit komt niet tot rust...op geen enkel moment ...vandaar ook zijn rare dromen
Toch was het Huub die ook een arm om iemands schouder durfde te leggen.... Als voorbeeld neem ik de gehate Natasia... Omgekeerd is dat altijd minder tot niet het geval geweest.quote:Op zondag 6 januari 2008 06:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik volg je wel, maar ook in dat spel komen de echte emoties naar boven bij die spelers als ze verhit raken. Je ziet dan wel het echte karakter.
Ja, maar wat moet je met een arm om je heen van iemand die je een half uur later helemaal verrot zit te schelden.....Judas armpjes zijn het dan voor mij.....quote:Op zondag 6 januari 2008 06:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Toch was het Huub die ook een arm om iemands schouder durfde te leggen.... Als voorbeeld neem ik de gehate Natasia... Omgekeerd is dat altijd minder tot niet het geval geweest.
Eens... tot vanavond.. toen het duidelijk werd dat Jaap niet meer anders kon dan Huub backup te geven....quote:Op zondag 6 januari 2008 06:46 schreef riri het volgende:
[..]
Van mij ook...maar Huub draaft al een hele tijd heel erg door.
Ik vind dat Huub heel erg de weg kwijt is....zaken gaan heel erg op de loop met hem...hij is geen slimme speler meer die rustig afwacht tot hij zijn prooi kan pakken...hij is oververmoeid en maakt echt grote fouten
Het is ook Huub die altijd zegt dat er een band is... hij verdedigt zijn mede wannabees buiten de kooi.quote:Op zondag 6 januari 2008 06:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar wat moet je met een arm om je heen van iemand die je een half uur later helemaal verrot zit te schelden.....Judas armpjes zijn het dan voor mij.....
Klopt ook, hij zegt heel veel. Maar voor mij laat hij net zo vaak het tegenovergestelde zien, en ook heel regelmatig horen. Hoe kun je nu rijmen dat hij vanmiddag nog begaan is met Liekes moeder en nu zit te vertellen dat hij hoopt dat alle moeders ernstig ziek worden. Dan ben je ziek en verknipt. Laat ik het anders zeggen, "Ik vind hem ziek en verknipt". Daarnaast ook nogal zwak als je doodzieke familieleden nodig hebt om die villa of dat geld te winnen.quote:Op zondag 6 januari 2008 06:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is ook Huub die altijd zegt dat er een band is... hij verdedigt zijn mede wannabees buiten de kooi.
Ook dat ben ik met je eens. Maar dan moet je er ook bij vertellen dat hij later zij dat hij dat niet echt wneste maar in het kader van het spel.quote:Op zondag 6 januari 2008 06:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klopt ook, hij zegt heel veel. Maar voor mij laat hij net zo vaak het tegenovergestelde zien, en ook heel regelmatig horen. Hoe kun je nu rijmen dat hij vanmiddag nog begaan is met Liekes moeder en nu zit te vertellen dat hij hoopt dat alle moeders ernstig ziek worden. Dan ben je ziek en verknipt. Laat ik het anders zeggen, "Ik vind hem ziek en verknipt". Daarnaast ook nogal zwak als je doodzieke familieleden nodig hebt om die villa of dat geld te winnen.
Omgekeerd is dat misschien wel in het kwadraat.... beide zijn daarin niet schoon....quote:Op zondag 6 januari 2008 07:12 schreef riri het volgende:
Hij praat in het spel voortdurend slecht over Lieke...met de regelmaat van de klok
IDD ik ben benieuw...quote:Op zondag 6 januari 2008 07:19 schreef eusjuh het volgende:
goedenmorgen allemaal ,
Lekker nachtje weer geweest zeg!Lijkt erp dat Huub en Jaap de regels nog maar eens even nalezen over de post.
Sorry hoor maar het was helemaal niet duidelijk dat ze iets van Lieke lazen.quote:Op zondag 6 januari 2008 07:24 schreef riri het volgende:
Nu ook weer net....Huub zit in de MB andere post van Lieke te lezen...kaartjes,brieven
Hij gaat naar de keuken en zegt iets tegen Jaap
Jaap naar de MB en Huub zegt...deze
Jaap leest de brief....
Jaap:niet bijzonders
Huub heel snel nog maar net iets te laat:niks zeggen
Huub wil dat bij de streamer het beeld ontstaat dat er iets in die brief staat vandaar dat hij snel zegt tegen Jaap...niks zeggen....jammer Huub dat Jaap al had gezegd....."niets bijzonders"
Het lijkt er meer op dat Claire weinig moet hebben hoor van dat stel.quote:Op zondag 6 januari 2008 07:37 schreef schatje het volgende:
Dus Claire zoekt na Lieke ook aansluiting bij Amanda en Brian. Wijven onderling levert sowieso gezeik op. Dus eentje zal er wel afdruipen. Claire zal het dan moeten afleggen tegen Lieke. En Selene komt binnenkort ook nog. Dus veel wijvengezeik.
Jawel...want het is het mapje met post waar Lieke haar brief van vanavond uithaalde,het mapje waar Lieke altijd haar post in bewaart...uit dat mapje las Huub snel de post....hij scheurde er zelfs nog sommige plakkertjes vanaf om ze daarna weer op hun plaats te drukkenquote:Op zondag 6 januari 2008 07:33 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Sorry hoor maar het was helemaal niet duidelijk dat ze iets van Lieke lazen.
Het was gewoon een witte envelope en ik weet niks zeker als ik niks zie.Nergens was de naam van lieke in beeld te zien.Puur een verondrstelling dus.Mocht het wel zo zijn dan schijnt het dus gewoon te mogen want ander was er zeker iets over gezegd tijdends de SL.quote:Op zondag 6 januari 2008 07:47 schreef riri het volgende:
[..]
Jawel...want het is het mapje met post waar Lieke haar brief van vanavond uithaalde,het mapje waar Lieke altijd haar post in bewaart...uit dat mapje las Huub snel de post....hij scheurde er zelfs nog sommige plakkertjes vanaf om ze daarna weer op hun plaats te drukken
Hij is echt doorggedraaid door Lieke, hij kan het maar niet hebben dat Lieke hem heeft laten vallen.quote:Op zondag 6 januari 2008 07:47 schreef riri het volgende:
[..]
Jawel...want het is het mapje met post waar Lieke haar brief van vanavond uithaalde,het mapje waar Lieke altijd haar post in bewaart...uit dat mapje las Huub snel de post....hij scheurde er zelfs nog sommige plakkertjes vanaf om ze daarna weer op hun plaats te drukken
Acj ja zo zal Huub ook wel vele brieven over Lieke hebben gekregenquote:Op zondag 6 januari 2008 07:51 schreef noucky het volgende:
[..]
Hij is echt doorggedraaid door Lieke, hij kan het maar niet hebben dat Lieke hem heeft laten vallen.
Btw ik hoop dat hij mijn post aan Lieke leest, leest hij hoe ik over hem denk
een brief,nog een brief,kaarten die hij las...allemaal afkomstig uit Lieke haar mapje post die Huub had opengeslagen...het was het mapje waar ze eerder op de avond haar brief had uitgehaald die ze aan de andere bewoners wou laten lezen en die Huub van haar afpaktequote:Op zondag 6 januari 2008 07:50 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Het was gewoon een witte envelope en ik weet niks zeker als ik niks zie.Nergens was de naam van lieke in beeld te zien.Puur een verondrstelling dus.Mocht het wel zo zijn dan schijnt het dus gewoon te mogen want ander was er zeker iets over gezegd tijdends de SL.
Je wilt gelijk?Krijg je van me hoor ik maak me niet zo druk eroverquote:Op zondag 6 januari 2008 07:54 schreef riri het volgende:
[..]
een brief,nog en brief,kaarten die hij las...allemaal afkomstig uit Lieke haar mapje post die Huub had opengeslagen...het was het mapje waar ze eerder op de avond haar brief had uitgehaald die ze aan de andere bewoners wou laten lezen en die Huub van haar afpakte
Post van anderen lezen mag als je die dat rond laten slingeren.
Daar gaat het dus ook niet over.
Je hebt dus niet mijn eerder psting goed gelezen anders wist je waarover het ging
Ach Lieke heeft hem afgelopen week genoeg afgezeken.... nu kreeg ze iets terug... dat is het spellletje...quote:Op zondag 6 januari 2008 07:51 schreef noucky het volgende:
[..]
Hij is echt doorggedraaid door Lieke, hij kan het maar niet hebben dat Lieke hem heeft laten vallen.
Btw ik hoop dat hij mijn post aan Lieke leest, leest hij hoe ik over hem denk
Lees mijn ondertiteling en dan wordt je duidelijk dat we gewoon naar mensen zitten te kijken die mislukkelingen in onze maatschappij zijn en in een groepsproces moeten leren hoe met elkaar om te gaan. De ene gaat het beter af dan de andere.quote:Op zondag 6 januari 2008 07:59 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Je wilt gelijk?Krijg je van me hoor ik maak me niet zo druk eroverVergeet niet dat je naar een spel kijkt!Ga het ontbijt maar eens even in elkaar flansen voor de rest hier uit bed komt
Natasia was idd rustiger en leek veel geleerd te hebben nadat Sylivia niidgedwongen moest vertrekken raakte ze weer de weg kwijt. Huub is eigenlijk altijd hetzelfde gebleven. Maar als je bedoelt dat Huub als mens het minst gegroeid is in het huis ben ik het helemaal met je eens. Toch heb ik na vanavond weer de speler Huub gezien en dan verslaat toch echt niemand hem. Ook al is ie stront lazurus. Meer moeite heb ik met Brian. Die zei iets in de trant van: Nu die dronken is kan ie het krijgen... waarop vrij snel een SL volgde....quote:Op zondag 6 januari 2008 07:55 schreef noucky het volgende:
Ik herken veel van Huub in Natasia. Natasia was ook erg schreeuwerig een aanwezig in het begin, later werd ze rustiger en stond ze meer open voor anderen, uiteindelijk werd ze weer de oude. Het vertrek was dan ook aan de orde.
Ik voorzie hetzelfde bij huub, niks geleerd van de periode.
We weten toch dat hij ook niet om kon gaan met de afwijzing van Hedda en haar ook heeft geslagen?quote:Op zondag 6 januari 2008 08:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach Lieke heeft hem afgelopen week genoeg afgezeken.... nu kreeg ze iets terug... dat is het spellletje...
Lieke staat nog steeds iets voor en dat heeft ze bereikt door heel veel te roddelen....
Lieke is verbaal sterk genoeg... het enige probleem wat ik zie bij Lieke is dat ze traag is in schakelen.
IDD wel zullen het morgen zien... fout is fout... nu er nog achter komen wat precies fout was.quote:Op zondag 6 januari 2008 08:04 schreef riri het volgende:
Ook is duidelijk dat Huub boven moet slapen onder de hoede van Jaap..hij mag niet naar beneden...
morgen horen we meer...zal wel weer een fikse boete volgen
Wat er is gebeurd weten we niet. Om gelijk Brian erbij te halen vind ik niet helemaal fair ook al weten we dat Brain ook loose handjes heeft. Maar ik heb het niet gezien, dus ik weet het sowieso niet.quote:Op zondag 6 januari 2008 08:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Natasia was idd rustiger en leek veel geleerd te hebben nadat Sylivia niidgedwongen moest vertrekken raakte ze weer de weg kwijt. Huub is eigenlijk altijd hetzelfde gebleven. Maar als je bedoelt dat Huub als mens het minst gegroeid is in het huis ben ik het helemaal met je eens. Toch heb ik na vanavond weer de speler Huub gezien en dan verslaat toch echt niemand hem. Ook al is ie stront lazurus. Meer moeite heb ik met Brian. Die zei iets in de trant van: Nu die dronken is kan ie het krijgen... waarop vrij snel een SL volgde....
Het kan zijn omdat Huub naar Lieke wil of omdat Brian snode plannen had....
Het is wel fair omdat Brian voor de SL iets zei wat er op neer kwam dat hij wat profiteren van Huub's dronkenschap.quote:Op zondag 6 januari 2008 08:15 schreef noucky het volgende:
[..]
Wat er is gebeurd weten we niet. Om gelijk Brian erbij te halen vind ik niet helemaal fair ook al weten we dat Brain ook loose handjes heeft. Maar ik heb het niet gezien, dus ik weet het sowieso niet.
Eens. Huub kan absoluut niet omgaan met afwijzing door vrouwen... typisch vind ik dan wel hoe ze in deze situatie beland zijn. Het is denk ik te wijten aan dat Lieke van Huub probeert te winnen in discussies.quote:Op zondag 6 januari 2008 08:10 schreef noucky het volgende:
[..]
We weten toch dat hij ook niet om kon gaan met de afwijzing van Hedda en haar ook heeft geslagen?
Toen Hedda in de kooi was een dag zei Huub nog dat hij Lieke gebruikte voor het spel en ook zo de Kooi uit zou gaan als Hedda hem weer terug wilde en hij wilde trouwen met Hedda. Hedaa wees alles af en toen ging Huub weer gelijk naar Liieke.
Huub kan gewoon niet met het idee leven dat een vrouw niet hem kan, dan wordt hij woest.
Jaap is weer aan het verwerken dat hij niks aan Huub heeftquote:Op zondag 6 januari 2008 08:16 schreef akveor het volgende:
Jaap moppert en vloekt in z'n slaap.... G-dver de g-dver ik ben echt boos
Ik heb ook lang nagedacht van wat het zou kunnen zijn, maar beiden willen ze hun gelijk halen vanuit verschillende gezichstpunten. Lieke ziet het in mijn ogen goed, maar Huub vind het in zijn ogen ook goed, dus dat komt nooit nader tot elkaar.quote:Op zondag 6 januari 2008 08:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Eens. Huub kan absoluut niet omgaan met afwijzing door vrouwen... typisch vind ik dan wel hoe ze in deze situatie beland zijn. Het is denk ik te wijten aan dat Lieke van Huub probeert te winnen in discussies.
Ik denk dat je het verkeerd zegt. Nu hij opgescheept is met Huub moet Jaap er goed om denken dat Hij Huub z'n aggressie binnen de perken houdt omdat ieer anders zelf ook uit ligt.quote:Op zondag 6 januari 2008 08:25 schreef noucky het volgende:
[..]
Jaap is weer aan het verwerken dat hij niks aan Huub heeft
Lieke ziet het idd wel goed... alleen de weg die ze bewandeld heb ik moeite mee.... veel roddelen en veel ammunutie geven aan tegenstanders van Huub. Zo krijgt ze steun van Brian en Amanda maar moet ook Huub sterker in de tegenaanval. Lieke heeft afgelopen week veel gewonnen vanavond was ze iets slechter.quote:Op zondag 6 januari 2008 08:29 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik heb ook lang nagedacht van wat het zou kunnen zijn, maar beiden willen ze hun gelijk halen vanuit verschillende gezichstpunten. Lieke ziet het in mijn ogen goed, maar Huub vind het in zijn ogen ook goed, dus dat komt nooit nader tot elkaar.
Dat zeg ik daarmee toch ook? Hij is dan ook bang voor zijn positie, maar ik denk dat hij niets te vrezen heeft want Lieke gaat zeker met Jaap.quote:Op zondag 6 januari 2008 08:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat je het verkeerd zegt. Nu hij opgescheept is met Huub moet Jaap er goed om denken dat Hij Huub z'n aggressie binnen de perken houdt omdat ieer anders zelf ook uit ligt.
quote:Op zondag 6 januari 2008 08:36 schreef noucky het volgende:
[..]
Dat zeg ik daarmee toch ook? Hij is dan ook bang voor zijn positie, maar ik denk dat hij niets te vrezen heeft want Lieke gaat zeker met Jaap.
Als je niet meer met elkaar kunt moet je dat ventileren, de ene moet het van zich afkletsen ( vind ik geen roddelen ) en dat is Lieke, de ander kan het alleen maar met agressie, drank en vrouwen oplossen en dat is Huub.quote:Op zondag 6 januari 2008 08:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke ziet het idd wel goed... alleen de weg die ze bewandeld heb ik moeite mee.... veel roddelen en veel ammunutie geven aan tegenstanders van Huub. Zo krijgt ze steun van Brian en Amanda maar moet ook Huub sterker in de tegenaanval. Lieke heeft afgelopen week veel gewonnen was ze iets slechter.
Ik las hier ook zoiets, maar ik zie het als sneaky opmerkingen van Jaap. Aan Jaap is duidelijk te zien wanneer hij iets meent of niet. Helaas heb ik het dus zelf niet gezien.quote:Op zondag 6 januari 2008 08:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Niet na vanavond... Jaap leek zich duidelijk tegen Lieke gekeerd te hebben. Huub zijn positie is veilig. Vandaar dat hij nu ook vol tegen Lieke kon omdat Jaap nu aan zijn kant staat.
Nogmaals... het lijkt erop dat Jaap zich definitief tegen Lieke afzet, Maar idd met Jaap als vriend heb je geen vijanden nodig.quote:Op zondag 6 januari 2008 08:51 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik las hier ook zoiets, maar ik zie het als sneaky opmerkingen van Jaap. Aan Jaap is duidelijk te zien wanneer hij iets meent of niet. Helaas heb ik het dus zelf niet gezien.
Als ik die Huub zie liggen krijg ik spontane gedachten van pijltjes schieten en het doel zijn kontquote:
Als je intieme details deelt zoals dat Huub niet echt presteerde in bed vind ik dat roddel en achterklap... Het mag... maar ik hou er niet van. Huub doet het toch meer in haar face... superirritant de laatste weken. Verder heb ik er alle begrip voor dat Lieke d'r ei kwijt wil.quote:Op zondag 6 januari 2008 08:47 schreef noucky het volgende:
[..]
Als je niet meer met elkaar kunt moet je dat ventileren, de ene moet het van zich afkletsen ( vind ik geen roddelen ) en dat is Lieke, de ander kan het alleen maar met agressie, drank en vrouwen oplossen en dat is Huub.
Persoonlijk verkies ik ook de manier van Lieke. Als mijn relatie uit is praat ik daar ook over met een ander en dat doet menigeen denk ik. Dan zie je ook de slechte kanten ineens van iemand die je eerst niet wilde zien of hoopte op te willen lossen.
quote:Op zondag 6 januari 2008 09:07 schreef noucky het volgende:
Ik heb streams en niks meegekregen afgelopen nacht
Das pas erg ggrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op zondag 6 januari 2008 09:07 schreef noucky het volgende:
Ik heb streams en niks meegekregen afgelopen nacht
Das pas erg ggrrrrrrrrrrrrrr
Als ik zie hoe hard mijn moeder moet knokken voor adem , vind ik het een behoorlijke kutopmerkingquote:Op zondag 6 januari 2008 04:23 schreef miesy het volgende:
[..]
velen denken het
huub zegt het
T is voor mij weeer ff tijd dat ik afstand ga nemen van de kooi, ik hoop dat ik niet meerquote:Op zondag 6 januari 2008 05:36 schreef avonne het volgende:
[..]
flikker op
pleur op zeg
Maril, sterktequote:Op zondag 6 januari 2008 10:11 schreef maril het volgende:
[..]
T is voor mij weeer ff tijd dat ik afstand ga nemen van de kooi, ik hoop dat ik niet meer
terug wil, tot ziens of niet.
Ik vind het sowieso een heel gemene opmerking. Het is wel in de stijl van Huub, maar dat zal hij vandaag on stream wel weer goed praten. Dat is wat tot nu toe is gebeurd met ons Huubje, iemand verrot schelden en dan sorry zeggen en het een half uur later weer doen. En dan wordt er weer op de fora gekwijld dat Huub zo eerlijk is omdat hij voor zijn eigen fouten uitkomtquote:Op zondag 6 januari 2008 10:04 schreef maril het volgende:
[..]
Als ik zie hoe hard mijn moeder moet knokken voor adem , vind ik het een behoorlijke kutopmerking
Je hebt een Huub obsessiequote:Op zondag 6 januari 2008 07:54 schreef riri het volgende:
[..]
een brief,nog een brief,kaarten die hij las...allemaal afkomstig uit Lieke haar mapje post die Huub had opengeslagen...het was het mapje waar ze eerder op de avond haar brief had uitgehaald die ze aan de andere bewoners wou laten lezen en die Huub van haar afpakte
Post van anderen lezen mag als je die dat rond laten slingeren.
Daar gaat het dus ook niet over.
Je hebt dus niet mijn eerder posting goed gelezen anders wist je waarover het ging
Ik heb het maar druk met al je filmpjesquote:Op zondag 6 januari 2008 10:15 schreef Varen het volgende:
Brian en Amanda over het trio, voor de niet streamers
http://nl.youtube.com/watch?v=dm_vR7snNoc
http://nl.youtube.com/watch?v=Pd2dqmBO3QU
Wederom met dank aan VOL
pagina 5 staan er nog meerquote:Op zondag 6 januari 2008 10:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb het maar druk met al je filmpjes![]()
goed van Lieke, dat vind ik zo ontzettend goor en vernederend iemand in zijn/haar gezicht likkenquote:Op zondag 6 januari 2008 10:39 schreef Varen het volgende:
Lieke heeft doorgebeld, dat Huub haar gelikt heeft.
Beveiliging is geweest, Huub door het lint.
Sl ,Lieke: Huub het heeft toch geen zin om verhaaltjes te verzinnen, je bent niet op streams. SL
Ik snap je eerste zin nietquote:Op zondag 6 januari 2008 10:46 schreef Taurus het volgende:
Huub zegt: "Dan moeten moeders maar ziek worden" en mensen hier zeggen daarop "![]()
Huub zegt wat de rest denkt"??
Stapelgek zijn diegenen die dat hebben gezegd aan het worden volgens mij.
Ik vind dat Huub voor leuke tv zorgt, maar ik vind het een lul eersteklas. Huub overtreedt veel te vaak een lijn die niet eens een optie is voor mij, het is en blijft gewoon een ordinaire aso.
Ik heb de streams maar weer uitgezet, dat geklaag en gezeik over elkaar begint me echt de strot uit te hangen.quote:Op zondag 6 januari 2008 10:49 schreef Varen het volgende:
Gesprek gaat weer verder over.....Huub.
Lieke vindt dat Huub een hele negatieve instelling heeft, Huub is stoer bij b.v. de danseressen, maar zonder aandacht een losgeslagen projectiel
Hmm het zijn twee zinnen in aanhalingstekens he. Dus Huub zei: "dan moeten moeders maar ziek worden".quote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 10:51 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hmm het zijn twee zinnen in aanhalingstekens he. Dus Huub zei: "dan moeten moeders maar ziek worden".
Mensen hier op Fok zeggen daarop: "Hahaha, huub zegt wat we allemaal denken".
Ook goeie morgen.quote:Op zondag 6 januari 2008 10:55 schreef Katewalker het volgende:
Top die filmpjes Varen!![]()
Met eigen ogen zien en met eigen oren horen...![]()
Goedemorgen..
Heeft hij dat echt gezegd? Opvallend dat jij de enige was die er melding van maakte.quote:Op zondag 6 januari 2008 04:13 schreef akveor het volgende:
Huub tegen Lieke: ik hoop dat je moeder ziek wordt en je weg moet.
Ik geloof dat ons ouwe Huubke terug is...
uitspraken doen die de mensen schokken wordt nu goedgepraat omdat het nou eenmaal Huub is en omdat we allemaal weten dat Huub het niet meent maar dat het grootspraak is.quote:Op zondag 6 januari 2008 11:08 schreef Katewalker het volgende:
Lieke is Sharon van haar werk aan het houden met haar bullshit gelul...Sharon komt daar toch om op te ruimen en schoon te maken en niet om klankbord voor Lieke te zijn...
Huub staat bekend om zijn harde uitspraken..lekker tegen schenen schoppen...mensen op de kast jagen...
Toen Lieke vertelde dat als haar moeder ernstig ziek blijkt te zijn ze haar koffers pakt..toen dacht ik ook ff..yeah..Lieke weg..maar echt no way dat ik wie dan ook een ernstige ziekte toewens..ook Lieke's moeder niet..
Huub wenst Lieke haar moeder ook geen ernstige ziekte...bij Huub is het grootspraak..superblablabla...uitspraken doen die mensen schokken...en nee..dat is niet lief...
Zijn Amanda en Brian lief?...nee dus..die doen alleen lief..maar die hebben echt volledige schijt aan anderen..
quote:Op zondag 6 januari 2008 11:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft hij dat echt gezegd? Opvallend dat jij de enige was die er melding van maakte.
De rest was vast even oostindisch doof.
Nee hoor,er kwamen zelf opmerkingen als:''hij zegt wat velen denken''quote:Op zondag 6 januari 2008 11:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft hij dat echt gezegd? Opvallend dat jij de enige was die er melding van maakte.
De rest was vast even oostindisch doof.
Ja, ik ben het intussen ook een paar keer tegengekomen. Ongelooflijk. Daar kun je gewoon niets zinnigs meer op zeggen.quote:Op zondag 6 januari 2008 11:13 schreef Taurus het volgende:
[..]ik heb het meer gelezen, en dan ook nog even de vermelding erbij dat Huub slechts zegt wat wij allemaal denken
Ik praat het niet goed..ik schrijf toch dat ik het niet lief van hem vind?quote:Op zondag 6 januari 2008 11:12 schreef Verida het volgende:
[..]
uitspraken doen die de mensen schokken wordt nu goedgepraat omdat het nou eenmaal Huub is en omdat we allemaal weten dat Huub het niet meent maar dat het grootspraak is.
Zo'n goedpraterij vind ik op zich al ziek......
Omdat het Huub is en omdat het grootspraak is moet het maar geaccepteerd worden en goedgevonden worden?
No way
Gelukkig was Sharon nog maagd op haar 18e.quote:Op zondag 6 januari 2008 10:40 schreef Varen het volgende:
En we gaan weer verder. Sharon heeft het over de meisjes die met Huub meegaan. Ze snapt die meisjes niet. En Huub ook niet.
Lieke: Huub huub enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |