Maril, sterktequote:Op zondag 6 januari 2008 10:11 schreef maril het volgende:
[..]
T is voor mij weeer ff tijd dat ik afstand ga nemen van de kooi, ik hoop dat ik niet meer
terug wil, tot ziens of niet.
Ik vind het sowieso een heel gemene opmerking. Het is wel in de stijl van Huub, maar dat zal hij vandaag on stream wel weer goed praten. Dat is wat tot nu toe is gebeurd met ons Huubje, iemand verrot schelden en dan sorry zeggen en het een half uur later weer doen. En dan wordt er weer op de fora gekwijld dat Huub zo eerlijk is omdat hij voor zijn eigen fouten uitkomtquote:Op zondag 6 januari 2008 10:04 schreef maril het volgende:
[..]
Als ik zie hoe hard mijn moeder moet knokken voor adem , vind ik het een behoorlijke kutopmerking
Je hebt een Huub obsessiequote:Op zondag 6 januari 2008 07:54 schreef riri het volgende:
[..]
een brief,nog een brief,kaarten die hij las...allemaal afkomstig uit Lieke haar mapje post die Huub had opengeslagen...het was het mapje waar ze eerder op de avond haar brief had uitgehaald die ze aan de andere bewoners wou laten lezen en die Huub van haar afpakte
Post van anderen lezen mag als je die dat rond laten slingeren.
Daar gaat het dus ook niet over.
Je hebt dus niet mijn eerder posting goed gelezen anders wist je waarover het ging
Ik heb het maar druk met al je filmpjesquote:Op zondag 6 januari 2008 10:15 schreef Varen het volgende:
Brian en Amanda over het trio, voor de niet streamers
http://nl.youtube.com/watch?v=dm_vR7snNoc
http://nl.youtube.com/watch?v=Pd2dqmBO3QU
Wederom met dank aan VOL
pagina 5 staan er nog meerquote:Op zondag 6 januari 2008 10:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb het maar druk met al je filmpjes![]()
goed van Lieke, dat vind ik zo ontzettend goor en vernederend iemand in zijn/haar gezicht likkenquote:Op zondag 6 januari 2008 10:39 schreef Varen het volgende:
Lieke heeft doorgebeld, dat Huub haar gelikt heeft.
Beveiliging is geweest, Huub door het lint.
Sl ,Lieke: Huub het heeft toch geen zin om verhaaltjes te verzinnen, je bent niet op streams. SL
Ik snap je eerste zin nietquote:Op zondag 6 januari 2008 10:46 schreef Taurus het volgende:
Huub zegt: "Dan moeten moeders maar ziek worden" en mensen hier zeggen daarop "![]()
Huub zegt wat de rest denkt"??
Stapelgek zijn diegenen die dat hebben gezegd aan het worden volgens mij.
Ik vind dat Huub voor leuke tv zorgt, maar ik vind het een lul eersteklas. Huub overtreedt veel te vaak een lijn die niet eens een optie is voor mij, het is en blijft gewoon een ordinaire aso.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |