Eens. Huub kan absoluut niet omgaan met afwijzing door vrouwen... typisch vind ik dan wel hoe ze in deze situatie beland zijn. Het is denk ik te wijten aan dat Lieke van Huub probeert te winnen in discussies.quote:Op zondag 6 januari 2008 08:10 schreef noucky het volgende:
[..]
We weten toch dat hij ook niet om kon gaan met de afwijzing van Hedda en haar ook heeft geslagen?
Toen Hedda in de kooi was een dag zei Huub nog dat hij Lieke gebruikte voor het spel en ook zo de Kooi uit zou gaan als Hedda hem weer terug wilde en hij wilde trouwen met Hedda. Hedaa wees alles af en toen ging Huub weer gelijk naar Liieke.
Huub kan gewoon niet met het idee leven dat een vrouw niet hem kan, dan wordt hij woest.
Jaap is weer aan het verwerken dat hij niks aan Huub heeftquote:Op zondag 6 januari 2008 08:16 schreef akveor het volgende:
Jaap moppert en vloekt in z'n slaap.... G-dver de g-dver ik ben echt boos
Ik heb ook lang nagedacht van wat het zou kunnen zijn, maar beiden willen ze hun gelijk halen vanuit verschillende gezichstpunten. Lieke ziet het in mijn ogen goed, maar Huub vind het in zijn ogen ook goed, dus dat komt nooit nader tot elkaar.quote:Op zondag 6 januari 2008 08:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Eens. Huub kan absoluut niet omgaan met afwijzing door vrouwen... typisch vind ik dan wel hoe ze in deze situatie beland zijn. Het is denk ik te wijten aan dat Lieke van Huub probeert te winnen in discussies.
Ik denk dat je het verkeerd zegt. Nu hij opgescheept is met Huub moet Jaap er goed om denken dat Hij Huub z'n aggressie binnen de perken houdt omdat ieer anders zelf ook uit ligt.quote:Op zondag 6 januari 2008 08:25 schreef noucky het volgende:
[..]
Jaap is weer aan het verwerken dat hij niks aan Huub heeft
Lieke ziet het idd wel goed... alleen de weg die ze bewandeld heb ik moeite mee.... veel roddelen en veel ammunutie geven aan tegenstanders van Huub. Zo krijgt ze steun van Brian en Amanda maar moet ook Huub sterker in de tegenaanval. Lieke heeft afgelopen week veel gewonnen vanavond was ze iets slechter.quote:Op zondag 6 januari 2008 08:29 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik heb ook lang nagedacht van wat het zou kunnen zijn, maar beiden willen ze hun gelijk halen vanuit verschillende gezichstpunten. Lieke ziet het in mijn ogen goed, maar Huub vind het in zijn ogen ook goed, dus dat komt nooit nader tot elkaar.
Dat zeg ik daarmee toch ook? Hij is dan ook bang voor zijn positie, maar ik denk dat hij niets te vrezen heeft want Lieke gaat zeker met Jaap.quote:Op zondag 6 januari 2008 08:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat je het verkeerd zegt. Nu hij opgescheept is met Huub moet Jaap er goed om denken dat Hij Huub z'n aggressie binnen de perken houdt omdat ieer anders zelf ook uit ligt.
quote:Op zondag 6 januari 2008 08:36 schreef noucky het volgende:
[..]
Dat zeg ik daarmee toch ook? Hij is dan ook bang voor zijn positie, maar ik denk dat hij niets te vrezen heeft want Lieke gaat zeker met Jaap.
Als je niet meer met elkaar kunt moet je dat ventileren, de ene moet het van zich afkletsen ( vind ik geen roddelen ) en dat is Lieke, de ander kan het alleen maar met agressie, drank en vrouwen oplossen en dat is Huub.quote:Op zondag 6 januari 2008 08:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke ziet het idd wel goed... alleen de weg die ze bewandeld heb ik moeite mee.... veel roddelen en veel ammunutie geven aan tegenstanders van Huub. Zo krijgt ze steun van Brian en Amanda maar moet ook Huub sterker in de tegenaanval. Lieke heeft afgelopen week veel gewonnen was ze iets slechter.
Ik las hier ook zoiets, maar ik zie het als sneaky opmerkingen van Jaap. Aan Jaap is duidelijk te zien wanneer hij iets meent of niet. Helaas heb ik het dus zelf niet gezien.quote:Op zondag 6 januari 2008 08:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Niet na vanavond... Jaap leek zich duidelijk tegen Lieke gekeerd te hebben. Huub zijn positie is veilig. Vandaar dat hij nu ook vol tegen Lieke kon omdat Jaap nu aan zijn kant staat.
Nogmaals... het lijkt erop dat Jaap zich definitief tegen Lieke afzet, Maar idd met Jaap als vriend heb je geen vijanden nodig.quote:Op zondag 6 januari 2008 08:51 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik las hier ook zoiets, maar ik zie het als sneaky opmerkingen van Jaap. Aan Jaap is duidelijk te zien wanneer hij iets meent of niet. Helaas heb ik het dus zelf niet gezien.
Als ik die Huub zie liggen krijg ik spontane gedachten van pijltjes schieten en het doel zijn kontquote:
Als je intieme details deelt zoals dat Huub niet echt presteerde in bed vind ik dat roddel en achterklap... Het mag... maar ik hou er niet van. Huub doet het toch meer in haar face... superirritant de laatste weken. Verder heb ik er alle begrip voor dat Lieke d'r ei kwijt wil.quote:Op zondag 6 januari 2008 08:47 schreef noucky het volgende:
[..]
Als je niet meer met elkaar kunt moet je dat ventileren, de ene moet het van zich afkletsen ( vind ik geen roddelen ) en dat is Lieke, de ander kan het alleen maar met agressie, drank en vrouwen oplossen en dat is Huub.
Persoonlijk verkies ik ook de manier van Lieke. Als mijn relatie uit is praat ik daar ook over met een ander en dat doet menigeen denk ik. Dan zie je ook de slechte kanten ineens van iemand die je eerst niet wilde zien of hoopte op te willen lossen.
quote:Op zondag 6 januari 2008 09:07 schreef noucky het volgende:
Ik heb streams en niks meegekregen afgelopen nacht
Das pas erg ggrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op zondag 6 januari 2008 09:07 schreef noucky het volgende:
Ik heb streams en niks meegekregen afgelopen nacht
Das pas erg ggrrrrrrrrrrrrrr
Als ik zie hoe hard mijn moeder moet knokken voor adem , vind ik het een behoorlijke kutopmerkingquote:Op zondag 6 januari 2008 04:23 schreef miesy het volgende:
[..]
zelfs hier betrap ik mensen die zo denken.
velen denken het
huub zegt het
T is voor mij weeer ff tijd dat ik afstand ga nemen van de kooi, ik hoop dat ik niet meerquote:Op zondag 6 januari 2008 05:36 schreef avonne het volgende:
[..]
flikker op
iedereen die een moeder een ernstige ziekte toewenst is niet goed bij zijn hoofd
pleur op zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |