abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55817703
Huub had beter zijn ware ik kunnen laten zien die erg diep weggemoffeld zit, en dat is onzekerheid. Van daaruit had hij meer kunnen groeien en dan als ECHTE man. Wat hij toont is gewoon een zeer triest jochie die qua vrouwen niks kan bereiken.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
  zondag 6 januari 2008 @ 08:25:23 #227
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55817715
quote:
Op zondag 6 januari 2008 08:10 schreef noucky het volgende:

[..]

We weten toch dat hij ook niet om kon gaan met de afwijzing van Hedda en haar ook heeft geslagen?
Toen Hedda in de kooi was een dag zei Huub nog dat hij Lieke gebruikte voor het spel en ook zo de Kooi uit zou gaan als Hedda hem weer terug wilde en hij wilde trouwen met Hedda. Hedaa wees alles af en toen ging Huub weer gelijk naar Liieke.
Huub kan gewoon niet met het idee leven dat een vrouw niet hem kan, dan wordt hij woest.
Eens. Huub kan absoluut niet omgaan met afwijzing door vrouwen... typisch vind ik dan wel hoe ze in deze situatie beland zijn. Het is denk ik te wijten aan dat Lieke van Huub probeert te winnen in discussies.
Op zondag 6 januari 2008 08:16 schreef akveor het volgende:
Jaap moppert en vloekt in z'n slaap.... G-dver de g-dver ik ben echt boos
Jaap is weer aan het verwerken dat hij niks aan Huub heeft
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_55817721
quote:
Op zondag 6 januari 2008 08:25 schreef akveor het volgende:

[..]

Eens. Huub kan absoluut niet omgaan met afwijzing door vrouwen... typisch vind ik dan wel hoe ze in deze situatie beland zijn. Het is denk ik te wijten aan dat Lieke van Huub probeert te winnen in discussies.
Ik heb ook lang nagedacht van wat het zou kunnen zijn, maar beiden willen ze hun gelijk halen vanuit verschillende gezichstpunten. Lieke ziet het in mijn ogen goed, maar Huub vind het in zijn ogen ook goed, dus dat komt nooit nader tot elkaar.
  zondag 6 januari 2008 @ 08:29:39 #230
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55817722
quote:
Op zondag 6 januari 2008 08:25 schreef noucky het volgende:

[..]

Jaap is weer aan het verwerken dat hij niks aan Huub heeft
Ik denk dat je het verkeerd zegt. Nu hij opgescheept is met Huub moet Jaap er goed om denken dat Hij Huub z'n aggressie binnen de perken houdt omdat ieer anders zelf ook uit ligt.
  zondag 6 januari 2008 @ 08:35:48 #231
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55817741
quote:
Op zondag 6 januari 2008 08:29 schreef noucky het volgende:

[..]

Ik heb ook lang nagedacht van wat het zou kunnen zijn, maar beiden willen ze hun gelijk halen vanuit verschillende gezichstpunten. Lieke ziet het in mijn ogen goed, maar Huub vind het in zijn ogen ook goed, dus dat komt nooit nader tot elkaar.
Lieke ziet het idd wel goed... alleen de weg die ze bewandeld heb ik moeite mee.... veel roddelen en veel ammunutie geven aan tegenstanders van Huub. Zo krijgt ze steun van Brian en Amanda maar moet ook Huub sterker in de tegenaanval. Lieke heeft afgelopen week veel gewonnen vanavond was ze iets slechter.

[ Bericht 0% gewijzigd door akveor op 06-01-2008 08:43:33 ]
Op zondag 6 januari 2008 08:29 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik denk dat je het verkeerd zegt. Nu hij opgescheept is met Huub moet Jaap er goed om denken dat Hij Huub z'n aggressie binnen de perken houdt omdat ieer anders zelf ook uit ligt.
Dat zeg ik daarmee toch ook? Hij is dan ook bang voor zijn positie, maar ik denk dat hij niets te vrezen heeft want Lieke gaat zeker met Jaap.
  zondag 6 januari 2008 @ 08:42:09 #233
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55817756
quote:
Op zondag 6 januari 2008 08:36 schreef noucky het volgende:

[..]

Dat zeg ik daarmee toch ook? Hij is dan ook bang voor zijn positie, maar ik denk dat hij niets te vrezen heeft want Lieke gaat zeker met Jaap.
Niet na vanavond... Jaap leek zich duidelijk tegen Lieke gekeerd te hebben. Huub zijn positie is veilig. Vandaar dat hij nu ook vol tegen Lieke kon omdat Jaap nu aan zijn kant staat.
Op zondag 6 januari 2008 08:35 schreef akveor het volgende:

[..]

Lieke ziet het idd wel goed... alleen de weg die ze bewandeld heb ik moeite mee.... veel roddelen en veel ammunutie geven aan tegenstanders van Huub. Zo krijgt ze steun van Brian en Amanda maar moet ook Huub sterker in de tegenaanval. Lieke heeft afgelopen week veel gewonnen was ze iets slechter.
Als je niet meer met elkaar kunt moet je dat ventileren, de ene moet het van zich afkletsen ( vind ik geen roddelen ) en dat is Lieke, de ander kan het alleen maar met agressie, drank en vrouwen oplossen en dat is Huub.
Persoonlijk verkies ik ook de manier van Lieke. Als mijn relatie uit is praat ik daar ook over met een ander en dat doet menigeen denk ik. Dan zie je ook de slechte kanten ineens van iemand die je eerst niet wilde zien of hoopte op te willen lossen.
pi_55817780
quote:
Op zondag 6 januari 2008 08:42 schreef akveor het volgende:

[..]

Niet na vanavond... Jaap leek zich duidelijk tegen Lieke gekeerd te hebben. Huub zijn positie is veilig. Vandaar dat hij nu ook vol tegen Lieke kon omdat Jaap nu aan zijn kant staat.
Ik las hier ook zoiets, maar ik zie het als sneaky opmerkingen van Jaap. Aan Jaap is duidelijk te zien wanneer hij iets meent of niet. Helaas heb ik het dus zelf niet gezien.
pi_55817790
Maar ik ben benieuwd of er morgen een sanctie voor Huub komt. De villa winnen kan hij toch niet en geld winnen ook niet.
Mocht hij de villa winnen dan komt gelijk de deurwaarder daar hij de vaste lasten niet kan opbrengen
De hele jackpot heeft hij namelijk letterlijk verknalt en dus geen cent te makken heeft.
  zondag 6 januari 2008 @ 08:58:17 #237
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55817802
quote:
Op zondag 6 januari 2008 08:51 schreef noucky het volgende:

[..]

Ik las hier ook zoiets, maar ik zie het als sneaky opmerkingen van Jaap. Aan Jaap is duidelijk te zien wanneer hij iets meent of niet. Helaas heb ik het dus zelf niet gezien.
Nogmaals... het lijkt erop dat Jaap zich definitief tegen Lieke afzet, Maar idd met Jaap als vriend heb je geen vijanden nodig.
  zondag 6 januari 2008 @ 09:02:21 #238
187845 loisie
van die spijkerbroeken
pi_55817815
Goeiemoggul ................er is weer een hoop gebeurd, lees ik.........................ik ga ff teuglezen...............en misschien neem ik vandaag weer streams.................
el relajar agradable en fuengirola
  zondag 6 januari 2008 @ 09:05:55 #239
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55817824
Das pas erg ggrrrrrrrrrrrrrr
pi_55817841
quote:
Op zondag 6 januari 2008 09:05 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik die Huub zie liggen krijg ik spontane gedachten van pijltjes schieten en het doel zijn kont
  zondag 6 januari 2008 @ 09:11:36 #242
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55817847
quote:
Op zondag 6 januari 2008 08:47 schreef noucky het volgende:

[..]

Als je niet meer met elkaar kunt moet je dat ventileren, de ene moet het van zich afkletsen ( vind ik geen roddelen ) en dat is Lieke, de ander kan het alleen maar met agressie, drank en vrouwen oplossen en dat is Huub.
Persoonlijk verkies ik ook de manier van Lieke. Als mijn relatie uit is praat ik daar ook over met een ander en dat doet menigeen denk ik. Dan zie je ook de slechte kanten ineens van iemand die je eerst niet wilde zien of hoopte op te willen lossen.
Als je intieme details deelt zoals dat Huub niet echt presteerde in bed vind ik dat roddel en achterklap... Het mag... maar ik hou er niet van. Huub doet het toch meer in haar face... superirritant de laatste weken. Verder heb ik er alle begrip voor dat Lieke d'r ei kwijt wil.

Het klinkt bijna lasof ik je persoonlijk aanval. Da's niet mijn bedoeling hoor. Verschillende meningen en verschilklende 'favo's'.
  zondag 6 januari 2008 @ 09:12:54 #243
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55817853
quote:
Op zondag 6 januari 2008 09:07 schreef noucky het volgende:
Ik heb streams en niks meegekregen afgelopen nacht
Was je nog wakker dan?
  zondag 6 januari 2008 @ 09:14:58 #244
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55817859
quote:
Op zondag 6 januari 2008 09:07 schreef noucky het volgende:
Ik heb streams en niks meegekregen afgelopen nacht
Was je nog wakker dan?

Ik ga maar eens slapen... ik zie net dat het alweer licht is.
  zondag 6 januari 2008 @ 09:16:26 #245
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55817860
Ik hoor irritant gepiep op de streams...
  zondag 6 januari 2008 @ 09:29:44 #246
187845 loisie
van die spijkerbroeken
pi_55817901
Ga lekker slapen joh............het was een lange nacht voor jou
el relajar agradable en fuengirola
pi_55817966
het water roept
  zondag 6 januari 2008 @ 10:04:56 #248
127004 maril
Smeetsfan
pi_55818029
quote:
Op zondag 6 januari 2008 04:23 schreef miesy het volgende:

[..]

zelfs hier betrap ik mensen die zo denken.

velen denken het
huub zegt het
Als ik zie hoe hard mijn moeder moet knokken voor adem , vind ik het een behoorlijke kutopmerking
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_55818054
Nog een keer, FOK doet raar, ik moet iedere keer opnieuw inloggen
http://nl.youtube.com/watch?v=fI28OBf3518&eurl=http://forum.headliner.nl/topic-791/
wildplassen
http://nl.youtube.com/watch?v=vOfPVwNkl2E&eurl=http://forum.headliner.nl/topic-790/
Kenneth heeft Brian in het papiaments verteld over Claire
http://nl.youtube.com/watch?v=eVfeN8K5zq0&eurl=http://forum.headliner.nl/topic-789/
Huub praat te veel, SL
met dank aan VOL
het water roept
  zondag 6 januari 2008 @ 10:11:10 #250
127004 maril
Smeetsfan
pi_55818067
quote:
Op zondag 6 januari 2008 05:36 schreef avonne het volgende:

[..]

flikker op

iedereen die een moeder een ernstige ziekte toewenst is niet goed bij zijn hoofd

pleur op zeg
T is voor mij weeer ff tijd dat ik afstand ga nemen van de kooi, ik hoop dat ik niet meer
terug wil, tot ziens of niet.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')