IDD ik ben benieuw...quote:Op zondag 6 januari 2008 07:19 schreef eusjuh het volgende:
goedenmorgen allemaal ,
Lekker nachtje weer geweest zeg!Lijkt erp dat Huub en Jaap de regels nog maar eens even nalezen over de post.
Sorry hoor maar het was helemaal niet duidelijk dat ze iets van Lieke lazen.quote:Op zondag 6 januari 2008 07:24 schreef riri het volgende:
Nu ook weer net....Huub zit in de MB andere post van Lieke te lezen...kaartjes,brieven
Hij gaat naar de keuken en zegt iets tegen Jaap
Jaap naar de MB en Huub zegt...deze
Jaap leest de brief....
Jaap:niet bijzonders
Huub heel snel nog maar net iets te laat:niks zeggen
Huub wil dat bij de streamer het beeld ontstaat dat er iets in die brief staat vandaar dat hij snel zegt tegen Jaap...niks zeggen....jammer Huub dat Jaap al had gezegd....."niets bijzonders"
Het lijkt er meer op dat Claire weinig moet hebben hoor van dat stel.quote:Op zondag 6 januari 2008 07:37 schreef schatje het volgende:
Dus Claire zoekt na Lieke ook aansluiting bij Amanda en Brian. Wijven onderling levert sowieso gezeik op. Dus eentje zal er wel afdruipen. Claire zal het dan moeten afleggen tegen Lieke. En Selene komt binnenkort ook nog. Dus veel wijvengezeik.
Jawel...want het is het mapje met post waar Lieke haar brief van vanavond uithaalde,het mapje waar Lieke altijd haar post in bewaart...uit dat mapje las Huub snel de post....hij scheurde er zelfs nog sommige plakkertjes vanaf om ze daarna weer op hun plaats te drukkenquote:Op zondag 6 januari 2008 07:33 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Sorry hoor maar het was helemaal niet duidelijk dat ze iets van Lieke lazen.
Het was gewoon een witte envelope en ik weet niks zeker als ik niks zie.Nergens was de naam van lieke in beeld te zien.Puur een verondrstelling dus.Mocht het wel zo zijn dan schijnt het dus gewoon te mogen want ander was er zeker iets over gezegd tijdends de SL.quote:Op zondag 6 januari 2008 07:47 schreef riri het volgende:
[..]
Jawel...want het is het mapje met post waar Lieke haar brief van vanavond uithaalde,het mapje waar Lieke altijd haar post in bewaart...uit dat mapje las Huub snel de post....hij scheurde er zelfs nog sommige plakkertjes vanaf om ze daarna weer op hun plaats te drukken
Hij is echt doorggedraaid door Lieke, hij kan het maar niet hebben dat Lieke hem heeft laten vallen.quote:Op zondag 6 januari 2008 07:47 schreef riri het volgende:
[..]
Jawel...want het is het mapje met post waar Lieke haar brief van vanavond uithaalde,het mapje waar Lieke altijd haar post in bewaart...uit dat mapje las Huub snel de post....hij scheurde er zelfs nog sommige plakkertjes vanaf om ze daarna weer op hun plaats te drukken
Acj ja zo zal Huub ook wel vele brieven over Lieke hebben gekregenquote:Op zondag 6 januari 2008 07:51 schreef noucky het volgende:
[..]
Hij is echt doorggedraaid door Lieke, hij kan het maar niet hebben dat Lieke hem heeft laten vallen.
Btw ik hoop dat hij mijn post aan Lieke leest, leest hij hoe ik over hem denk
een brief,nog een brief,kaarten die hij las...allemaal afkomstig uit Lieke haar mapje post die Huub had opengeslagen...het was het mapje waar ze eerder op de avond haar brief had uitgehaald die ze aan de andere bewoners wou laten lezen en die Huub van haar afpaktequote:Op zondag 6 januari 2008 07:50 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Het was gewoon een witte envelope en ik weet niks zeker als ik niks zie.Nergens was de naam van lieke in beeld te zien.Puur een verondrstelling dus.Mocht het wel zo zijn dan schijnt het dus gewoon te mogen want ander was er zeker iets over gezegd tijdends de SL.
Je wilt gelijk?Krijg je van me hoor ik maak me niet zo druk eroverquote:Op zondag 6 januari 2008 07:54 schreef riri het volgende:
[..]
een brief,nog en brief,kaarten die hij las...allemaal afkomstig uit Lieke haar mapje post die Huub had opengeslagen...het was het mapje waar ze eerder op de avond haar brief had uitgehaald die ze aan de andere bewoners wou laten lezen en die Huub van haar afpakte
Post van anderen lezen mag als je die dat rond laten slingeren.
Daar gaat het dus ook niet over.
Je hebt dus niet mijn eerder psting goed gelezen anders wist je waarover het ging
Ach Lieke heeft hem afgelopen week genoeg afgezeken.... nu kreeg ze iets terug... dat is het spellletje...quote:Op zondag 6 januari 2008 07:51 schreef noucky het volgende:
[..]
Hij is echt doorggedraaid door Lieke, hij kan het maar niet hebben dat Lieke hem heeft laten vallen.
Btw ik hoop dat hij mijn post aan Lieke leest, leest hij hoe ik over hem denk
Lees mijn ondertiteling en dan wordt je duidelijk dat we gewoon naar mensen zitten te kijken die mislukkelingen in onze maatschappij zijn en in een groepsproces moeten leren hoe met elkaar om te gaan. De ene gaat het beter af dan de andere.quote:Op zondag 6 januari 2008 07:59 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Je wilt gelijk?Krijg je van me hoor ik maak me niet zo druk eroverVergeet niet dat je naar een spel kijkt!Ga het ontbijt maar eens even in elkaar flansen voor de rest hier uit bed komt
Natasia was idd rustiger en leek veel geleerd te hebben nadat Sylivia niidgedwongen moest vertrekken raakte ze weer de weg kwijt. Huub is eigenlijk altijd hetzelfde gebleven. Maar als je bedoelt dat Huub als mens het minst gegroeid is in het huis ben ik het helemaal met je eens. Toch heb ik na vanavond weer de speler Huub gezien en dan verslaat toch echt niemand hem. Ook al is ie stront lazurus. Meer moeite heb ik met Brian. Die zei iets in de trant van: Nu die dronken is kan ie het krijgen... waarop vrij snel een SL volgde....quote:Op zondag 6 januari 2008 07:55 schreef noucky het volgende:
Ik herken veel van Huub in Natasia. Natasia was ook erg schreeuwerig een aanwezig in het begin, later werd ze rustiger en stond ze meer open voor anderen, uiteindelijk werd ze weer de oude. Het vertrek was dan ook aan de orde.
Ik voorzie hetzelfde bij huub, niks geleerd van de periode.
We weten toch dat hij ook niet om kon gaan met de afwijzing van Hedda en haar ook heeft geslagen?quote:Op zondag 6 januari 2008 08:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach Lieke heeft hem afgelopen week genoeg afgezeken.... nu kreeg ze iets terug... dat is het spellletje...
Lieke staat nog steeds iets voor en dat heeft ze bereikt door heel veel te roddelen....
Lieke is verbaal sterk genoeg... het enige probleem wat ik zie bij Lieke is dat ze traag is in schakelen.
IDD wel zullen het morgen zien... fout is fout... nu er nog achter komen wat precies fout was.quote:Op zondag 6 januari 2008 08:04 schreef riri het volgende:
Ook is duidelijk dat Huub boven moet slapen onder de hoede van Jaap..hij mag niet naar beneden...
morgen horen we meer...zal wel weer een fikse boete volgen
Wat er is gebeurd weten we niet. Om gelijk Brian erbij te halen vind ik niet helemaal fair ook al weten we dat Brain ook loose handjes heeft. Maar ik heb het niet gezien, dus ik weet het sowieso niet.quote:Op zondag 6 januari 2008 08:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Natasia was idd rustiger en leek veel geleerd te hebben nadat Sylivia niidgedwongen moest vertrekken raakte ze weer de weg kwijt. Huub is eigenlijk altijd hetzelfde gebleven. Maar als je bedoelt dat Huub als mens het minst gegroeid is in het huis ben ik het helemaal met je eens. Toch heb ik na vanavond weer de speler Huub gezien en dan verslaat toch echt niemand hem. Ook al is ie stront lazurus. Meer moeite heb ik met Brian. Die zei iets in de trant van: Nu die dronken is kan ie het krijgen... waarop vrij snel een SL volgde....
Het kan zijn omdat Huub naar Lieke wil of omdat Brian snode plannen had....
Het is wel fair omdat Brian voor de SL iets zei wat er op neer kwam dat hij wat profiteren van Huub's dronkenschap.quote:Op zondag 6 januari 2008 08:15 schreef noucky het volgende:
[..]
Wat er is gebeurd weten we niet. Om gelijk Brian erbij te halen vind ik niet helemaal fair ook al weten we dat Brain ook loose handjes heeft. Maar ik heb het niet gezien, dus ik weet het sowieso niet.
Eens. Huub kan absoluut niet omgaan met afwijzing door vrouwen... typisch vind ik dan wel hoe ze in deze situatie beland zijn. Het is denk ik te wijten aan dat Lieke van Huub probeert te winnen in discussies.quote:Op zondag 6 januari 2008 08:10 schreef noucky het volgende:
[..]
We weten toch dat hij ook niet om kon gaan met de afwijzing van Hedda en haar ook heeft geslagen?
Toen Hedda in de kooi was een dag zei Huub nog dat hij Lieke gebruikte voor het spel en ook zo de Kooi uit zou gaan als Hedda hem weer terug wilde en hij wilde trouwen met Hedda. Hedaa wees alles af en toen ging Huub weer gelijk naar Liieke.
Huub kan gewoon niet met het idee leven dat een vrouw niet hem kan, dan wordt hij woest.
Jaap is weer aan het verwerken dat hij niks aan Huub heeftquote:Op zondag 6 januari 2008 08:16 schreef akveor het volgende:
Jaap moppert en vloekt in z'n slaap.... G-dver de g-dver ik ben echt boos
Ik heb ook lang nagedacht van wat het zou kunnen zijn, maar beiden willen ze hun gelijk halen vanuit verschillende gezichstpunten. Lieke ziet het in mijn ogen goed, maar Huub vind het in zijn ogen ook goed, dus dat komt nooit nader tot elkaar.quote:Op zondag 6 januari 2008 08:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Eens. Huub kan absoluut niet omgaan met afwijzing door vrouwen... typisch vind ik dan wel hoe ze in deze situatie beland zijn. Het is denk ik te wijten aan dat Lieke van Huub probeert te winnen in discussies.
Ik denk dat je het verkeerd zegt. Nu hij opgescheept is met Huub moet Jaap er goed om denken dat Hij Huub z'n aggressie binnen de perken houdt omdat ieer anders zelf ook uit ligt.quote:Op zondag 6 januari 2008 08:25 schreef noucky het volgende:
[..]
Jaap is weer aan het verwerken dat hij niks aan Huub heeft
Lieke ziet het idd wel goed... alleen de weg die ze bewandeld heb ik moeite mee.... veel roddelen en veel ammunutie geven aan tegenstanders van Huub. Zo krijgt ze steun van Brian en Amanda maar moet ook Huub sterker in de tegenaanval. Lieke heeft afgelopen week veel gewonnen vanavond was ze iets slechter.quote:Op zondag 6 januari 2008 08:29 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik heb ook lang nagedacht van wat het zou kunnen zijn, maar beiden willen ze hun gelijk halen vanuit verschillende gezichstpunten. Lieke ziet het in mijn ogen goed, maar Huub vind het in zijn ogen ook goed, dus dat komt nooit nader tot elkaar.
Dat zeg ik daarmee toch ook? Hij is dan ook bang voor zijn positie, maar ik denk dat hij niets te vrezen heeft want Lieke gaat zeker met Jaap.quote:Op zondag 6 januari 2008 08:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat je het verkeerd zegt. Nu hij opgescheept is met Huub moet Jaap er goed om denken dat Hij Huub z'n aggressie binnen de perken houdt omdat ieer anders zelf ook uit ligt.
quote:Op zondag 6 januari 2008 08:36 schreef noucky het volgende:
[..]
Dat zeg ik daarmee toch ook? Hij is dan ook bang voor zijn positie, maar ik denk dat hij niets te vrezen heeft want Lieke gaat zeker met Jaap.
Als je niet meer met elkaar kunt moet je dat ventileren, de ene moet het van zich afkletsen ( vind ik geen roddelen ) en dat is Lieke, de ander kan het alleen maar met agressie, drank en vrouwen oplossen en dat is Huub.quote:Op zondag 6 januari 2008 08:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke ziet het idd wel goed... alleen de weg die ze bewandeld heb ik moeite mee.... veel roddelen en veel ammunutie geven aan tegenstanders van Huub. Zo krijgt ze steun van Brian en Amanda maar moet ook Huub sterker in de tegenaanval. Lieke heeft afgelopen week veel gewonnen was ze iets slechter.
Ik las hier ook zoiets, maar ik zie het als sneaky opmerkingen van Jaap. Aan Jaap is duidelijk te zien wanneer hij iets meent of niet. Helaas heb ik het dus zelf niet gezien.quote:Op zondag 6 januari 2008 08:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Niet na vanavond... Jaap leek zich duidelijk tegen Lieke gekeerd te hebben. Huub zijn positie is veilig. Vandaar dat hij nu ook vol tegen Lieke kon omdat Jaap nu aan zijn kant staat.
Nogmaals... het lijkt erop dat Jaap zich definitief tegen Lieke afzet, Maar idd met Jaap als vriend heb je geen vijanden nodig.quote:Op zondag 6 januari 2008 08:51 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik las hier ook zoiets, maar ik zie het als sneaky opmerkingen van Jaap. Aan Jaap is duidelijk te zien wanneer hij iets meent of niet. Helaas heb ik het dus zelf niet gezien.
Als ik die Huub zie liggen krijg ik spontane gedachten van pijltjes schieten en het doel zijn kontquote:
Als je intieme details deelt zoals dat Huub niet echt presteerde in bed vind ik dat roddel en achterklap... Het mag... maar ik hou er niet van. Huub doet het toch meer in haar face... superirritant de laatste weken. Verder heb ik er alle begrip voor dat Lieke d'r ei kwijt wil.quote:Op zondag 6 januari 2008 08:47 schreef noucky het volgende:
[..]
Als je niet meer met elkaar kunt moet je dat ventileren, de ene moet het van zich afkletsen ( vind ik geen roddelen ) en dat is Lieke, de ander kan het alleen maar met agressie, drank en vrouwen oplossen en dat is Huub.
Persoonlijk verkies ik ook de manier van Lieke. Als mijn relatie uit is praat ik daar ook over met een ander en dat doet menigeen denk ik. Dan zie je ook de slechte kanten ineens van iemand die je eerst niet wilde zien of hoopte op te willen lossen.
quote:Op zondag 6 januari 2008 09:07 schreef noucky het volgende:
Ik heb streams en niks meegekregen afgelopen nacht
Das pas erg ggrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op zondag 6 januari 2008 09:07 schreef noucky het volgende:
Ik heb streams en niks meegekregen afgelopen nacht
Das pas erg ggrrrrrrrrrrrrrr
Als ik zie hoe hard mijn moeder moet knokken voor adem , vind ik het een behoorlijke kutopmerkingquote:Op zondag 6 januari 2008 04:23 schreef miesy het volgende:
[..]
zelfs hier betrap ik mensen die zo denken.
velen denken het
huub zegt het
T is voor mij weeer ff tijd dat ik afstand ga nemen van de kooi, ik hoop dat ik niet meerquote:Op zondag 6 januari 2008 05:36 schreef avonne het volgende:
[..]
flikker op
iedereen die een moeder een ernstige ziekte toewenst is niet goed bij zijn hoofd
pleur op zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |