ik zoek mn frituurpan even opquote:Op zondag 6 januari 2008 04:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
huub zoek claire even op
Lieke over de sijk
uitdelen uitdelen!!!!!!!!quote:Op zondag 6 januari 2008 04:12 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik zoek mn frituurpan even op![]()
hier lust ik wel een bitterbal bij
lieke is een bajes pot,die haar vrouwtje wil beschermen?quote:Op zondag 6 januari 2008 04:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeuh
Lieke gaat naast Claire liggen, ze wil haar beschermen tegen Huub.
Ze geeft Jaap een kus en loopt weg... Jaap lacht en vind het mooi
riri, ik vind je een schatje, maar volgens mij heb je toch meer met huub dan je wil toegeven.....quote:Op zondag 6 januari 2008 04:13 schreef riri het volgende:
overal liegt hij om zegt Huub......hij geeft daarmee op wat zij hadden met elkaar,dat weet hij
Lieke kan daar niet mee dat hij alles doet voor scores...hij weet dat maar ondertussen zegt hij haar dit allemaal wel
Ook de ruzie van gisterenmorgen...allemaal voor het effekt en voor de kijkcijfers.
Hij weet dat Japie en hij tot het eind erin blijven zegt hij...
Huub verkoopt zijn ziel en zaligheid dus.
Hij gaat nog naar beneden naar Claire om weer tv te scoren.
Dat meisje heeft geen idee waar ze in stapt zegt hij
Huub Faust!quote:Op zondag 6 januari 2008 04:13 schreef riri het volgende:
overal liegt hij om zegt Huub......hij geeft daarmee op wat zij hadden met elkaar,dat weet hij
Lieke kan daar niet mee dat hij alles doet voor scores...hij weet dat maar ondertussen zegt hij haar dit allemaal wel
Ook de ruzie van gisterenmorgen...allemaal voor het effekt en voor de kijkcijfers.
Hij weet dat Japie en hij tot het eind erin blijven zegt hij...
Huub verkoopt zijn ziel en zaligheid dus.
Hij gaat nog naar beneden naar Claire om weer tv te scoren.
Dat meisje heeft geen idee waar ze in stapt zegt hij
quote:Op zondag 6 januari 2008 04:15 schreef cindy10 het volgende:
[..]
met of zonder huub?? euhhh mosterd bedoel ik?
quote:Op zondag 6 januari 2008 04:14 schreef Kaleddis het volgende:
Het is toch bijzonder. De heren zijn nog geen 5 minuten thuis en er is eindelijk na uren weer actie
Mag ketchup ook?quote:Op zondag 6 januari 2008 04:15 schreef cindy10 het volgende:
[..]
met of zonder huub?? euhhh mosterd bedoel ik?
claire is een nobody........quote:Op zondag 6 januari 2008 04:15 schreef tong80 het volgende:
Zijn ze weggewest ? Waar naartoe ? En wie is Claiere ?
Claire = nwe Miljonairequote:Op zondag 6 januari 2008 04:15 schreef tong80 het volgende:
Het was inderdaad een keiharde opmerking, maar kan niet ontkennen dat hij ook in mijn gedachtengang voorbij is gekomenquote:Op zondag 6 januari 2008 04:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
HUUB
![]()
keihard maar goudeerlijk
hij zegt wat vele daar denken
Claire = nieuwe miljonair.quote:Op zondag 6 januari 2008 04:15 schreef tong80 het volgende:
Misschien is het wel een soort bonussysteem wat Japie en Huub graag hadden gezien. Even lekker uithalen naar die kutredactie, heerlijkquote:Op zondag 6 januari 2008 04:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Daarna... Mensen denken altijd dat we extra's krijgen als we iets doen maar zo werkt het hier niet
oe, die vindt Lieke niet leukquote:Op zondag 6 januari 2008 04:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub, het moet wel heel ernstig worden, *kuch* kamervragen
Claire: Kamervragen?? Ja, je weet wel, die groepsaanranding
tijd voor de trio.... ik bedoel als ze huub ermee willen krijgen......dit is het momentquote:Op zondag 6 januari 2008 04:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Lieke zit lekker te praten met Brian....
Als je nou eens goed luisterdquote:Op zondag 6 januari 2008 04:18 schreef diedirk het volgende:
Gaat weer goed FEBO/Redactie , Huub verklapt nu dat hij 2500 kreeg als hij iets met Nadi zou doen..
Dronken Huub stelt zich boven DGK en verneukt binen korte tijd het hele concept..
EN waarom kreet Huub geen sanctie na het geen afstand verhaal?
Leef de regels eens na
Blijf het trouwens erg raar vinden al die optredens , ze krijgen daar zelfs spelinfo.
Nee, het mysterie is eindelijk ontrafeltquote:Op zondag 6 januari 2008 04:20 schreef lorence1 het volgende:
maar lieke was dus boos dat huub gelogen had over nadia.......
deze versie had ik op fok nog niet gehoord
denk ik ook, als een soort 2e sylviaquote:Op zondag 6 januari 2008 04:22 schreef lorence1 het volgende:
Volgens mij wil claire best met huub samenwerken als ik dit zo hoor en zie
Ver? Hoezo, wat zegt hij?quote:Op zondag 6 januari 2008 04:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub gaat nu wel erg ver... Jaap ging nog ver mee maar houdt nu wijselijk zijn mond
zelfs hier betrap ik mensen die zo denken.quote:Op zondag 6 januari 2008 04:17 schreef riri het volgende:
Lieke wil bij Claire gaan slapen om haar te beschermen voor het gedrag van Huub
Huub zegt beneden dat hij alles hoopt dat anderen overkomt...dat hun moeders doodziek worden zodat ze naar huis stappen...hij heeft alles voor het geld over
Huub heeft zoveel drank op dat hij alles zegt zonder erbij na te denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |